Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #49162 üzenetére

    Az API önmagában nem releváns, mert a képminőségért ingazából a shaderek felelnek. Mivel a shaderek egységesek manapság, bármilyen API-ról is van szó, így lényegében mindegy, hogy milyen API-t futtatsz a háttérben. Ezért van az, hogy a Vulkan és a DirectX 12 is összehasonlítható. Mert ezek csak azt mondják meg, hogy amit számol a hardver az hogyan van menedzselve, de az eredményük megegyező.

    #49164 FLATRONW : Ez nem az API-tól függ, hanem a shaderektől. Ha ugyanaz az IR, akkor onnantól kezdve az API mindegy, márpedig ugyanazok voltak a shaderek.

    #49166 FLATRONW : A képminőséget továbbra is a shader határozza meg. Akkor tér el a képminőség, ha a shader eltérő, de ez nincs így azokban a címekben, amelyek többféle API-t támogatnak. Már csak azért sem, mert nem lenne túl költséghatékony 400 ezer sornyi kódot újraírni.

    #49168 huskydog17 : A szubjektív az, amikor nem meghatározható a vizsgálati szempont, ami objektívvá teheti a mérést. És nem számít, hogy ez le van írva, hogy miért, attól még nincs egyértelmű meghatározás, mert a véleményezés egy ember szubjektív véleménye alapján lesz meghatározva. Ha lenne rá egy meghatározható matematikai tényező, akkor nem kellene magyarázkodni, hogy mit miért csinál valaki így vagy úgy.

    Sose mondtam, hogy hazudik, de ettől még szubjektív képet mutat be, és ezzel semmi gond nincs, addig amíg ez nincs objektívként eladva.

    Sosem volt probléma a Deus Ex Mankind Divided DX12 módjával, mindig tökéletesen és stabilan lefutott. Azért is tartottuk meg sokáig.

  • Pug

    veterán

    válasz FLATRONW #49162 üzenetére

    Que? Miért is?

    A Mantle nulla mód befolyásolta az output képminőségét....

    Vezesd már le kérlek, hogy mitől is lett szubjektív az FPS comparison különböző API-k output-jai esetén, ha nincs visual quality difference (értsed pixel to pixel azonos az output) csak sebességbeli? :DDD

Új hozzászólás Aktív témák