Új hozzászólás Aktív témák

  • cs.zs.

    veterán

    válasz naja #96402 üzenetére

    A garancia egy jó kacifántos dolog.
    Az egyszerűség kedvéért szögezzük le, hogy ha egy cucc elromlik, azért lehet hogy a felhasználó hibás, lehet hogy a gyártó, de semmiképp sem a bolt.

    A bolt csak olyan dolgot szerez be és árusít, amit garis probléma esetén ő vissza tud vinni valahová.

    A szerviz javít, és kiállítja a számlát valakinek: vagy fizetősen az ügyfélnek, vagy gariban az adott termék vezérképviseletének, akivel ugye logikusan szerződése van.
    A magyar vezérképviselet viszont nem fog olyan garis javításért fizetni, amely termék nem tőle származik...

    Tehát a boltnak vissza kell juttatnia abba az országba a cuccot, ahonnan az származik, és majd az ottani szervizben az ottani vezérképviselet állja a cehhet.

    Meg lesz csinálva, csak idő-idő-idő

    B-lehetőség:
    Nemhivatalos "garis javítás"
    A bolt nem küldözgeti a cuccot a világ végére, hanem valakinél megoldja okosba.
    Ilyenkor lesz kérdés az, hogy milyen cuccokkal javították az eszközödet ?

    Ezt kockáztatod, amikor nem a hivatalos (ÉS DRÁGÁBB) csatornákon veszed a terméket, hanem tudod jól hogy kintről származik, és így olcsóbb.

    Mindenki mérlegel, és eldönti hogy neki mi a jobb.

    :K

Új hozzászólás Aktív témák