Új hozzászólás Aktív témák

  • neko18

    senior tag

    Kipróbáltam még 3 kocsit ezen kívül:

    Kezdeném az elsővel, vagyis a Toyota MR 2-vel.
    A modell szép, a hang nekem túl halk és túl mű. A motor egy picit gyenguszka, mintha nem a turbós változatot kapta volna meg (ami az MR-2-nél a legjobb). Az irányítás egész jó, mivel nem egy FR autóról beszélünk ezért először szokásosan tolja az elejét és később csúszik meg de akkor nagyon. Van még rajta mit finomítani, de ami a leginkább hiányzott az az uprgade (pl turbós változat, +tuningolt változat NA-ból és turbósból is enyhe súlycsökkentéssel és slick gumókkal)

    Hatalmas pozitív meglepődésre működött a felnyitható lámpa!!! Úgy ahogy kell neki, egyszerűen gyönyörű, remélem átveszik és alkalmazzák más bukólámpás autónál is.

    A második tesztalany egy Nissan 300ZX volt.

    Ismét szépen összerakott modellről beszélhetünk, nagyon gyönyörű, egyetlen hátrányt amit felfedeztem a hátsó felén, hogy a helyzetjelző nem megy. Ettől függetlenül a lámpák szépen működnek, a kormány is rendesen forog és a műszerek is működnek. A motor jó, a váltó picit fura volt számomra; nagyon rövid 1, hosszú 2, ismét rövid 3. Több fajta gumi állítható be (old, -90, street, semislick) ami nagy pozitívum. Az irányítása nem utcai autóhoz hasonlít, főleg a kormányszög miatt éreztem inkább drift autónak ami alapvetően nem lenne gond ha mondjuk egy upgrade-ben lett volna. El kell dönteni hogy vagy teljesen utcai vagy drift vagy pálya/verseny autó. Ehhez is nagyon várok egy upgradelést ami megoldja ezeket a gondokat.

    A harmadik járgány amit kipróbáltam egy Porsche 997 RS volt.

    Nincs mit hozzáfűznöm, mert az autó teljesen perfekt lett...Annyira tökéletes, mint ha a Kunos csinálta volna teljes egészében. Abszolút semmi hiba, minden patent, úgy viselkedik ahogy kell és ahogy elvárja az ember.

    Abszolút kötelező kategória, még akkor is ha nem a kedvenc márkája az embernek!

    Tesztvideók:
    MR-2

    300ZX

    997 RS

Új hozzászólás Aktív témák