Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Továbbra sem a milliszekundokról szól a dolog, de ezt fentebb szerintem már írtam. Aki ezt tudatosan veszi, annak kézzelfogható előnye lesz belőle.
Arról, hogy Pistike naív/tájékozatlan, nem a gyártó vagy a fejlődő technológia tehet, hanem a nevelés/művelődés hiánya, sokan meg csak a saját kárukon képesek tanulni. Vagy még azon sem; nem egy ilyet ismerek.
Kodiakot meg inkább hagyjuk. Amikor szponzor volt mögötte, egér témában olyanokat állított nagy meggyőződéssel, amire mindenki, aki nagyjából képben van, csak a fejét fogta. Egy régi ex CS 1.6 pro cimborám személyesen is megtapasztalta az embert; na, ő sem sok pozitívat mondott róla. -
CRTs
aktív tag
Ember te nem vagy tisztaban vele mi az hogy motion to photon latency. Az addig oke hogy a cikkbôl nem derült ki. Meg a faszi aki az ufos tesztet csinalja elegge zsebeben van a gyartoknak. Csak erre nem az a helyes reakcio hogy parasztvakitas, hanem minimum sanda gyanu hogy ezek valamit a framebufferesdivel elbasztak (el).
-
CRTs
aktív tag
ez q-ra nem számít hogy te weblapon nyomogatsz oxt kapsz róla egy számot xD
input lag az érzésre megy és q-ra nem parasztvakítás kategória. Ezt nem is lehet elmagyarázni annak aki 60hz-en hagyja a desktop-ot hogy az mennyivel másabb ha nincs vsync 144-en pl. Eleve ha 144-es input lagod van akkkor a képfrissítést le is veheted 48fps-re játékon belül és az q-ra nem ugyanaz mintha a képernyő frissitését vennéd le.
Elsősorban azé van 540hz mert gyorsabban van új kép nem az a lényeg hogy sűrűbben. Az senkit nem érdekel azt se látod ha kihagy csak érzed hogy akad.
-
PuMbA
titán
Why Higher Refresh Rates Matter - 30Hz vs 60Hz vs 120Hz vs 240Hz vs 540Hz
Ezt nézze meg mindenki, aki nem érti, hogy miért kell
Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Semmi köze a reakcióidődhöz vagy az input laghoz. Ha megvan a frame rate, az egész sokkal jobban folyik, sokkal jobban "térben van", plusz a mozgási elmosódás is jóval kevesebb, így a gyorsan mozgó dolgokat élesebben látod.
Persze az input lag is kevesebb, de az elhanyagolható.
"azt már meg sem merem pendíteni, hogy hány játéknál és milyen konfiggal lehet ezt az fps számot fixen elérni..."
Megkérdezheted. Itt egy R7 2700 @ 3,5 GHz + 16 GB DDR4-3200 + GTX 950-nel jellemzően 700-3000 között van a frame rate OpenGL alól, WAD-tól függően.
DSDA-Doom @ 640 x 480, bár a felbontás nem igazán számít.
Ha Quakeworldözgetnék még, ott fix 1000-rel játszanék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Napelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- További aktív témák...
- 1db DELL P2421 + 1db P2423 1920x1200 IPS monitor, állítható magasság PIVOT is, 16:10 képarány!
- AOC AG276QZD2 QHD, 280 Hz OLED monitor eladó
- HP EliteDisplay E233 23"FHD Üzleti Monitor, 2xUSB , Álló/Fekvő mód, emelhető, használt, üzletből
- HP EliteDisplay E243 23.8"FHD Üzleti Monitor, 2xUSB , Álló/Fekvő mód, emelhető, használt, üzletből
- MSI MPG 325CQRXF (Bontatlan)
- HP 13 Elitebook 830 G7 FHD IPS 600nit i5-10210U 16GB 256GB SSD Intel UHD Win11 Pro 4G LTE Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Asus B150-Pro i5 6500 8GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Rampage SHIVA 450W
- Airmsen YW500 ablaktisztító robot / 12 hó jótállás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Az LCD és OLED kijelzők sample and hold technológiára alapulnak, azaz a CRT-hez vagy Plazmához képest jóval nagyobb frissítési frekvenciára van szükségük, hogy ugyanazt a képélességet hozzák elmosódás nélkül és ezáltal mi emberek pontosabban tudjuk követni a képernyőn lévő dolgokat a szemünkkel és ezáltal jobban tudjunk célozni. A képernyőn nagyon gyorsan mozgó objektumok esetén így néz ki a dolog:

