-
Fototrend
Baldur's Gate 3
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz
shotika #2197 üzenetére
A karikon egyébként a játék elején még filózgattam, hogy mi legyen, hogyan, de azt viszonylag hamar eldöntöttem, hogy nem akarom folyton cserélgetni őket, mert 7-8 karaktert külön managelni kész rémálom.
- A main karim egy mindent durrogtató varázsló lett
- Shadowheart kvázi healer (bár igazából sokórája nem nagyon használtam, csak érdekelt a questje)
- a varázslós ág annyira bejött, hogy Gale-t tulajdonképpen olyanra állítottam, mint amilyen a főkari, de persze igyekeztem olyan skilleket is adni neki, amik nincsenek mainbe
- mivel a többi felvehető kari nem jött be, ezért a csontváz faszinál kreáltam egy távolsági karit, na ezt viszont egy bizonyos szint után ütőképesebb lett, mint a main karimTaláltam neki valami olyan cuccot is, amivel leveszem az ellenfél fizikai immunitását, és ha beindul, akkor mindent szétgyilkol egy kör alatt
Úgy nagyjából 80 óránál tarthatok (Orint kéne megölni, de ő kemény dió, lényegében 2 kör alatt leöli a teamet...), de minden percét élvezem.
Negatívum talán a kamerakezelés, belső terekben néha nagyon furcsán működik, meg jópárszor megesik, hogy nehezen rakom magamba irányba... -
shotika
őstag
Act3, gondoltam visszanézek Gortash-hoz, de a középső szinten azok a nagy gépezetek azonnal rám támadtak. Na mondom ezt mégis, hogy.
Végül az átjárót használva először felhergeltem őket, lecsaltam a kicsiket, lenn pedig meglepi várta őket az ajtónál.
A gépek viszont nem tudták használni ezt, náluk kihasználtam azt, hogy segghülyék, szóval egyenként felvittem a karaktereket és addig lőttem őket a tömegben, amíg fel nem robbantották egymást -
Franklin
addikt
válasz
shotika #2195 üzenetére
Az első harcok tényleg nehezek tudnak lenni, érdemes pár szintet fejlődni, harc nélkül is lehet, rengeteg helyen kapsz xp-t csak azzal, hogy odamész, pl. Druid Grove, Blighted Village, Goblin Camp és utána visszatérni ezekhez a harcokhoz (utóbbi kettőnél sokat segít, ha Drow vagy, vagy illúzió varázslattal azzá változol).
-
shotika
őstag
Húha, ez a kiegyensúlyozott mód ennyire kemény, vagy én nem érzem még a logikáját? Tegnap este kezdtem neki és már ezekkel a pókagyúakkal is megszenvedtem, majd lementem egy pinyóba, ahol már vagy 5-6an vannak ellenem és folyton halok...
Az tök jó, hogy ennyiféle cucc van és rengeteg lehetőség, csak hát a játék nem igazán fogja a kezem az elején. Ráadásul én alig alig sebzem az enemyt, míg ők meg 2 ütéssel megölik egy karakterem. (igen, látom, hogy pirosba vannak a karik, ez egy korábbi kép) -
Hegyirabló
veterán
Ezt én tudom, és el is fogadom, de a legnagyobb gondom, hogy bejelentettem a hibát, beírtam a fórumra, tegnap megkeresett valaki, akinek ugyanez van, videót is küldött, de a stúdió nem hajlandó válaszolni arra, hogy ismerik-e a hibát és fogják-e javítani. Két hotfix jött ki azóta, egyik sem javította. Mint ha ez egy cégpolitika lenne, nem elismerni a hibát, mert az kellemetlen minden szempontból. Viszont ezt meg én tisztességtelennek tartom.
-
válasz
Hegyirabló #2182 üzenetére
Nem lehet minden hibát megtalálni egy programban, még akkor sem, ha 10 évig tesztelik. Ezért. Egy hibajavítás meg simán elronthat bármi mást. És nem, ezt sem lehet kiküszöbölni, mert megint csak nem lehet 10 évig tesztelni minden kis hibajavítás után. Egy programozáshoz nem értő embernek lehet, hogy furcsa, de hihetetlenül komplexek a mai szoftverek, köztük a játékok is.
-
-
Sefter
veterán
Sziasztok!
A játékban lootolható gemeknek és ékszereknek van szerepük, vagy nyugodtan eladhatóak -
cami][us
senior tag
Roah Moonglow erszénye üres volt.
Ez ismert bug?
-
cami][us
senior tag
A bladesong az int értéket használja a közelharci támadáshoz? A wiki nem túl bőbeszédű. Maradt az abjuration Gale-nek. Nekem teljesen fura az egész subclass.
-
Sidorovich
senior tag
válasz
Hegyirabló #2186 üzenetére
Minden platformon egyszerre jön ki a frissítés? Downgrade max úgy tud érinteni, hogy a felhőbe feltolt mentésemet (PC-ről) macOS-en is folytatnám. De ha macOS verzió még nem kapott patch 8-at, akkor lehet ilyen gondom.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Sidorovich #2185 üzenetére
Lentről felfelé igen, de ha visszadowngradelsz (micsoda szó) 8-ról 7-re, a nyolcas mentések hét alatt nem fognak menni.
-
Sidorovich
senior tag
Játékmentések kompatibilisek maradnak? Korábbi nagy frissítéseknél nem volt ezzel gond?
A story alig felénél járok szerintem, első végigjátszás.
-
kicsako
őstag
válasz
Hegyirabló #2182 üzenetére
Gondolj bele, hogy a teszt nélkül mennyi bug lett volna.. Test alatt egyébként nálam brutál mód akadt a játék, voltak crashek is. Most egész jól fut és 1 óra alatt még nem crashelt, szóval mindenképp előrelépés
-
Hegyirabló
veterán
Különösnek tartom, hogy fél évig készül ez a nagy patch, bevonják a tesztelésbe a felhasználókat is, és biztosan javítanak hibákat, de lesznek helyettük újak, ráadásul nagyon bosszantók. Akkor miért volt szükség a tesztre?
-
meoindil
aktív tag
Mekkora az új patch? Nálam a GOG -gal mindig Installation Failed van.
-
cami][us
senior tag
Hétvégén kipróbálom a végleges kiadást.
-
Krisztianby
tag
800 óra dos2 után itt az idő vissza térni bg3-ra. Már előre látom hányszor fogom újra kezdeni
.
-
Franklin
addikt
Megérkezett az utolsó nagyobb Patch, ezek után már csak bugfixek várhatók:
Patch notes: [link]
-
Franklin
addikt
válasz
Sidorovich #2173 üzenetére
Nem szabad Laezelt hagyni beszélni, mert akkor mindenképp harc lesz.
Persze, simán járható út a settenkedve feltámasztás, ebben a játékban mindent lehet
a nehezebb harcokat is meg lehet oldani ezerféle trükkel (pl. láthathatatlanság, távolról sebzés, stb.)
Egyébként egyszerűbb a feltámasztás, ha megkéred rá Witherst a táborban, nem muszáj visszamenni a hullákhoz.
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Kezdőként, csak most kezdve az 1. végigjátszásomat lenne egy kérdésem azzal kapcsolatban, hogy a story elején egy konfliktust hogyan sikerült megoldanom:
4-es party szinten Mountain Pass területen belefutottam a hídnál a sárkányos githyanki patrolba. Próbáltam elkerülni a konfliktust, hagytam Lae'zel-t beszélni, nem akartam felfedni, hogy nálunk van a cucc, de miután Lae'zel elmondja, hogy mi van az agyában, mindenképpen harcra fut ki a dolog. Egy mentés visszatöltéssel próbáltam újra elkerülni a dolgot de nem sikerült. A harc kegyetlen erős volt ellenük, éreztem, hogy esélytelen, menekülni próbáltam de még az se jött össze, többször volt party wipe. Végül több visszatöltés és próbálkozás után 2 karakterrel sikerült meglépni, de a fő karakterem meghalt. Utána a a maradék 2-vel visszasettenkedtem, és a patrol kicsit szét volt széledve, egyik tagjuk messze volt a többitől. Meglepetésből őt sikerült így leszedni, aztán megint meglépés. A következő körben sikerült az egyik tagot (nem a fő karaktert) feléleszteni egy Scroll of Revivify elhasználásával, majd leléptünk. Visszajövet után 3 karakterrel folytattam az egyenként lesből letámadást majd menekülést, és így sikerült a maradék 3-at is egyesével leszedegetni és a fő karakteremet is feltámasztani egy újabb Scroll of Revivify elhasználásával. Kérdésem: ez mennyire glitch kihasználás szerintetek? Más is így oldotta meg? Az első ilyen eset után azt vártam, hogy szorosan együtt lesz a patrol, egymásra figyelve, és nem tudom folytatni az egyesével lesből letámadást, de végül sikerült. Ez gyakran előfordul a játékban, hogy egy nehéz küzdelmet úgy lehet megnyerni, ha lesből támadva 1-2 ellenséget leölve menekülünk, majd visszajövünk megint lesből támadni? -
sumdudum
tag
Vagy, hogy jól értsd, a békés megoldás korábban mindig jobb exp-t vagy ugyanannyit hozott, nehéz elképzelni, hogy pl. egy Bárd mészárolni akar..
-
sumdudum
tag
válasz
kicsako #2161 üzenetére
Hát ez az, hogy többnyire ha megoldod beszélgetéssel akkor sem kapsz pontot, mintha erőltetné a játék a gyilkolást.. Tehát pl. mint tolvaj kinyitok egy nagyon bonyolult zárat, az nem számít, de ha nyakon szúrok valakit akkor az fejlődés amit a zárképességemre is költhetek
Mintha rendőr vagy kommandósként csak azért kapnál tapasztalatot, hogy jól elvered a gyanúsítottat
A beszélgetéssel megoldásra erre gondolok: pl bejutni egy goblinok által őrzött területre.. ha kapsz is pontot egyszer 25öt (act 1, de mondom nem emléxem ilyenre) közben meg ha megölöm őket akkor meg kapok 7-12x25 exp-t
Annó még a Fallout 1-2, KOTOR 1-2 ezeket külön jutalmazta, itt meg csak mészárlás van.. Ha fejlődés szempontjából nézem a dolgot objektíven, akkor igazából mindenkit meg kell ölnöm.. Ez a problémám -
kicsako
őstag
válasz
ArcherBazsi #2168 üzenetére
Ah a barrelmancer. Nekem az a bajom ezekkel hogy számomra elveszi az élvezetet. Inkább legyen egy jól összerakott karakterem mindenféle glitch nélkül ami sokat sebez minthogy hordókat dobáljak szét
-
ArcherBazsi
lelkes újonc
válasz
Secundus #2165 üzenetére
Óóó, ez még semmi!
Én konkrátan onehiteltem Rafit, és 1percen belül intéztem el a csatlósaival együtt
Ja, és a zenében még a "rap"-be se tudott belekezdeni, olyan hamar vége lett
Akkor esett le, hogy durván túlkészültem, de Istenhívő emberként küldetésemnek éreztem nagyon megalázni az ÖrdögötÍme a vidi, meglepődtem, hogy sikerült, azért is állítottam le később: [link]
-
kicsako
őstag
válasz
Franklin #2166 üzenetére
Valószínűleg a Sorcadin, bár a videóban más gear van rajta.
https://drive.google.com/file/d/1iqPT3rGJ6-YFtMNot5GGkIVCYUS_hMjf/view -
Secundus
tag
Úgy döntöttem, hogy ezúttal sportszerűtlen leszek és nem adok esélyt Raphael-nek.
-
kicsako
őstag
Kaptam hozzáférést az új patch teszteléséhez, van pár érdekes új subclass
Giant Barbár szerintem top meta build lesz, Bladesinger wizard is elég erősnek tűnik solo playre. Shadow sorci is kb. solo playre lehet jó a darkness/see in darkness spellekkel, de az újraéledése sem rossz. A mostani mentésemet terveztem befejezni és továbblépni Fire Emblemre majd Metaphor Refantaziora, de annyi újdonság jött hogy lehet lesz mégegy végigjátszásShadow Blade offhandben ennyit sebez 20as Dexteryvel. Ezt még simán fel lehet tornázni kb. 10-30ig, mainhandben talán még tovább is.
-
sumdudum
tag
Sziasztok!
Már egy pár hónapja (4-6) nem játszottam a játékkal...
Elkezdtem folytatni; Korábban ha harc nélkül megoldottam bejutást ilyesmit, nem kaptam XP-t, most már igen?! Vagy kivételes esetben vagyok?! A steamen is ment vita, hogy a tolvaj a lopásért és zártörésért miért nem kap exp-t (ami szerintem jogos, mert csak gyilkolásért kaptál expt vagy küldetés teljesítésért) Ez változott?! -
donki
senior tag
Ha addont telepítesz, akkor alapból nincs achievement, de a ToyBox egy majdnem mindent tudó addon. Bekattinthatod rajta, hogy továbbra is legyen achievement.
A WOTR-hoz ezek a legszükségesebb addonok szerintem (tényleg csak alap):
- Bubble Buff (automatikus buffoló addon, amit a spell menüből tudsz vezérelni. Ezt kritikus jelentőségűnek mondanám. Enélkül felesleges is nekikezdeni. Nehéz fokozaton 100 feletti varázslattal/ képességgel buffolod magad minden pihenés után, ezt egyenként magadra mondani csak rövid ideig szórakoztató)- AutoMount (a petek felbuffolva nagyon erősek, ha rajtuk lovagolsz, elég csak az ő AC-jüket növelni. Ne kelljen minden pihenés után egyesével rájuk ülni. Ennek a funkciónak is alapból a játékban kéne lennie)
- ToyBox (hihetetlenül sok minden van benne. Az első fülön a Bag of trick-et kell végigolvasni figyelmesen. Ha beállítod, hogy harcon kívül az egész csapat minden dobása 20-as legyen, az már az encounterekkel is segít, mert ha a táborozás funkciónál valakit az őrködéshez raksz, az az illető utazás közben is őrködik, és lehetőséged van az encountert elkerülni)
Toybox-ban van egy olyan funkció is, hogy a cackle harcon kívül 10 percre növeli a buffok hosszát. Sámánnal/witch-csel a protective luck-ot berakod a short buffok közé mindenkire, elcastolod és utána azonnal cackle. És akkor az egész csapaton rajta lesz sokáig. így a witch-nek, shamannak is van értelme.
Toybox-szal respecelni is tudsz. Ne a játékbeli NPC-t használd, aki az összes pénzedet elkéri egy respecért, hanem a toybox-ot- Combat Relief: tactical módban automatikusan győzöl a stratégiai map-en a seregeiddel.
Toybox-esetében gondolkodom még azon, hogy minden csata után visszatöltődjenek a varázslataim, (ezt is be lehet állítani) mert már a táborozásokat is unom.
-
donki
senior tag
Bocs, hogy ennyi idő után szólok hozzá. A pathfinder játékokhoz vannak modok, és a ToyBox nevezetű moddal nagyon sok dolgot lehet szabályozni.
Én az alábbi csalásokat használva játszom jelenleg a wotr-t:
- ne legyenek random encounterek (mert bosszantóan gyakoriak, és belépni, kilépni is egy-egy hosszú töltőképernyő)
- térképen utazás legyen 20-szoros sebességű
- zónában a gyaloglás sebessége 3-szoros sebességű
- harcon kívül minden képességpróba dobás 20-as legyen (okosabb, mint a mentés/visszatöltés)
- a végtelenül unalmas és időtrabló crusade-ben a csapataim a taktikai harc során mindig veszteség nélkül győznek (1 paraszttal leverem a 10-es erejű csapatot is.), ezzel ezt az időrablást is semlegesítem, negatív következmény nélkül.
A technikai dolgokon persze nem lehet segíteni, ha a parancsnoki teremből el akarok menni egy területre, továbbra is ezer töltőképernyőt kell végigülnöm, de azért így már nem annyira borzalmas a játék. -
kicsako
őstag
Csak pár óráig volt elérhető valami hiba miatt, valószínűleg Soony k*rt el valamit.
https://baldursgate3.game/news/unintentional-ps5-update-and-how-to-return-to-patch-7_133
-
_drk
addikt
PS5 megkapta az új nagy PATCH-T.
Most párszor amúgy megszivatott a játék, úgyhogy le is töröltem inkább. Bele futottam bugokba meg ilyesmik. Most Gale-nél nem tudtam a varazstárzs-ra nyomni, erre lelépett a csapatból. Persze autosave nem volt nem amit nem értek. Az konkrétan csak ingame van random PS5-ön.
Előtte a pókkal szenvedtem, próbáltam az acsit megszerezni, hogy nem kelti fel a pókokat, de több óra után se jött össze, utána meg többször meghalt a csapat. Na azután történt ez és előtte is pár bug.
Nem mellesleg ugye ahogy indultam nem is jött be. Pedig egyébként valami ritka ellenszenvesek a tieflingek is és a druidák is.
Meg arra is rá jöttem, hogy az első végigjátszásom valami nagyon jól sikerült, most nem is nagyon volt semmi új, kicsit másabb, de nem jobb, az pont egy éve volt így mindenre túl jól emlékszem is. Inkább pihentem még egy évet. -
cami][us
senior tag
Durge meneteimben, ha kell Wyll és Karlach akkor teszem a jófiút az act 1 alatt. Ez amúgy megfelel a lore-nak is. Nem ugyanaz a fejjel a falnak figura, mint Orin, de eleve nem feltétlen gonosz karakter. Ha meg full murderhobo vagy, akkor Astarion és Lae'zel megbízható társak a buliban.
-
_drk
addikt
Van benne kontent csak közben kizárod magad a játék felétől. Ilyen sokadik run-ra biztos fun lehet már.
De én azt se tudtam, hogy a társak elhagyhatnak.
Aztán ugye itt nagyjából úgy épül fel, hogy sok szálon futhat egy történet csak a gonosz döntések miatt teljesen ki is vágod azt a szálat. -
Gothmog
senior tag
Uhh, szerintem ebben a játékban pedig pont, hogy bitang jó és baromi élvezetes módon lehet cinikus/szarházi/velejéig gonosz karaktert játszani! Igaz, én második végigjátszásra alkottam egy drow fighter dark urge-öt azzal az elgondolással, hogy olyan figura lesz, aki teljesen magához öleli mindkét (drow és dark urge) örökségét, viszont nem volt jó ötlet kb. 300 órányi folyamatos játék (bétázás, majd rendes végigjátszás) után egyből elindítani, úgyhogy Act2 eleje táján belecsömörlöttem a játékba, és azóta sem volt hangulatom rendesen visszatérni bele.
A lényeg: én Act1-ben nem igazán éreztem, hogy sok tartalom kiesne (nos, a "teethlingek" nyilván kiesnek
), Laezel és Astarion tökéletesek egy gonosz karakter mellé, és Minthara pedig ideális társ egy velejéig romlott, gonosz drow mellé! (Nálam Wyll, Gale és Karlach nem panaszkodtak. Wyll vérbe fagyva maradt hátra kb. az első beszélgetésünk után; Gale-lel lekezeltem még az elején; Karlach pedig teszkós Mimirként végül is mellém szegődött, ha úgy vesszük
Mindenesetre panaszkodni egyszer sem hallottam
)
Ráadásul, ha jó végigjátszás után egy gonoszba kezdesz bele, akkor Act2-nél is idomul a játék, és ott például lesznek másabb küldetések is (olyanok, amikkel a jó oldalon nem is találkozhatsz).
-
_drk
addikt
Most úgy álltam neki, hogyha nem is nagyon gonosz (nem Dark urge), de egy efelé tendáló karaktert indítok.
Hát most megkapja a játék az első fekete pontomat!
Benne van a játékban de nem igazán éri meg ezzel bajlódni.
Indítottam egy Drow-ot ami már karakteralkotásnál előjön, hogy erre a célra megfelelő lenne.
Na most ott tartok hogy meg van mindenki, druidáknál beszélgettem mindenkivel. Nézegettem és tesztelgettem a dolgokat, sokat vissza is töltöttem, de úgy látom itt nem igazán lehet értelmesen gonosz karaktert indítani.
Egyedül Leazel és Astorian akiket nem érdekli mit csinálsz, többieknek folyamatosan megy le az approval.
Látom hogy vannak teljesen más küldetések, de tényleg nem éri meg, mert annyi kontenttől kell lemondani, ami játék kb harmada.Úgyhogy maradok ilyen közepes, inkább jobb irányban és végig az az érzésem, hogy errefelé tol is a játék amúgyis.
Alapból a karakter kisugárzása és alap választható dolgok is inkább egy jó karit mutat be. -
Secundus
tag
Egy kérdés: van arra mód, hogy a Tieflingek meghaljanak, de mégis sikerül összejönni (romance) Shadowheart-tal?
-
NemMo
őstag
Én karácsonykor megvettem a játékot és eléggé féltem tőle, mert nagyon nem az én világom a körökre osztott harc, de talán nem túlzás azt írnom, hogy életem egyik legjobb játéka. Van már több mint 50 órám a játékban, az act 3-ban járok és már a második végigjátszáson jár az agyam, hogy egy velejéig romlott és gonosz drow karaktert fogok indítani. Én ifjú koromban rengeteg R.A. Salvatore regényt olvastam és imádom a DND világát. Hihetetlen ez a játék, imádom
-
kicsako
őstag
Még 1x sem vittem végig
-
válasz
Fitzgerald #2133 üzenetére
Még a 2. playthrough-val is ki fogsz hagyni sok dolgot. Én kétszer játszottam végig. 300 órám van játékban, és még utána is láttam youtube-on olyan dolgokat, melyek nálam kimaradtak.
-
Fitzgerald
veterán
Újrakezdtem a játékot év végén, egy human fighter/battle master-rel. Mountain Pass kimaradt tavalyelőtt, most arra mentem, de azért megcsináltam előtte Underdarkot és a Grymforge-ot. Most értem a
és ő váltja Shadowheart-ot a csapatban ha megcsináltam a Shadowheart questlinet. Gale váltotta Karlach-et, először rohadt idegesítő volt, de lvl5-től már elég combos karakter, és kevesebbet is pofázik. Lae'zel a negyedik karakter, ő is rendkívül idegesítő volt már első playthrough alatt is a legelső perctől kezve az utolsó utániig, de amióta eljutott nála a tudat szintjére hogyLast Light Inn-hez, úgy tervezem hogy Jaheira most majd életben marad a tornyos balhénál, (vagy mert már kétszer megfektettem), azóta kicsit kevésbé idegesítő.Vlaakith mekkora genny
Nálam másodszorra még nagyobbat üt a játék, valószínűleg azért mert egy rakás olyan dolgot is látok most, amit első playthrough alkalmával kihagytam. -
Ovisbig
tag
válasz
cami][us #2130 üzenetére
A padláson már jártam, onnan lehet lejutni oda? Vagy a másik oldali padlásfeljáróból? Mert ott láttam egy gombot, azt gondoltam azzal kell becsukni a padlásfeljáró ajtaját azt kész... de akkor azzal lehet kinyitni a másik ajtót is? Már megcsináltam azóta több küldetést, nem tom érdemes-e visszamenni, megéri? (Mondjuk már vámpír lord vagyok, szal enyém a palota, ne legyenek már ott előttem rejtett szobák. :p )
-
Ovisbig
tag
Sziasztok!
Cazador palotájában van egy ajtó:
Van mögötte egy szoba:
Nem tudok bejutni, gondolom nem ok nélkül van itt, de sehol egy gomb... nem tudjátok hogy juthatok be?
-
Ovisbig
tag
válasz
kicsako #2120 üzenetére
Nem tudtam megoldani, az examine azt írja mindenből szenved fél sebzést, alap szinten így is volt. Egyébként a duergarok is ugyan úgy csépelték mint én, de nem sebződött.
Végül találtam egy elég fapados megoldást:Nere ellen összefogtam a duergarokkal, Nerét megöltem, harc közben levághattam a fejét, viszont az akció nem fejeződött be. Így az 5 duergart akik velem voltak szintén meg kellett öljem, de a harc még mindig nem fejeződött, mert ott volt a szem. Így elhagytam a területet, aludtam egyet és visszamentem, így már beszélhettem az egyik gnómmal, szal a Nerés és a gnómos küldetés is meglett. Viszont a szem azóta is jelezget magában, a területre sem lehet belépni mert kezdődik a "harc".
Ezért bírom ezt a játékot mert rengeteg megoldás van, bár ez inkább félmegoldás. -
Franklin
addikt
Jövő év elején új mega-patch érkezik, crossplatform cross-play, minden kaszthoz egy új alkaszt, fotó mód.
Más kiadó ezt fizetős DLC-ként adná, a Larian ingyen hozzánkvágja.
-
Ovisbig
tag
Taktikus módban azok a kis kék gömbök, vibráló jelző szemek, elpusztíthatatlanok?
Alap módban simán le lehetett lőni, vagy lekardozni... de most csinálhatok bármit, sebezhetetlenek.
Pontosabban a honor módot csinálom, és hát ott nagyon kellemetlen ha bejeleznek, mivel egy mentés van végig kell csinálnom a harcot, a goblin táborban, meg grimforgenál már megszívtam... előre félek mi lesz ha a tornyokhoz érek. O_O
Szóval tudtok erre megoldást? -
Ovisbig
tag
Lenne egy kérdésem, ha egy bagolymedve tetem ráesik az elájult társamra hogyan férek hozzá? Ez történt:
Lezel és Shadowheart is ott fekszik ájultan a bagolymedvék alatt, de nem hogy kijelölni nem tudom, még nem is látom őket. Mi erre a megoldás?
-
gulupeti
senior tag
Az miért van, ha kicserélek egy közelharci fegyvert egy másikra, akkor megváltozik a közelharci és a távolsági fegyvernek is a támadási bónusza? Ha visszarakom ugyanazt a közelharci fegyvert, amit előzőleg lecseréltem, akkor megint más értéket látok ezeknél. Oda-vissza cserélgetem és folyamatosan változik ez az érték.
-
Krisztianby
tag
Azon gondolkoztam:
Selûne Goblin táboránál bármilyen stratégiát is választunk, ha három vezető meghal, az összes goblin ellenségessé válik velünk szemben automatikusan. Úgy gondolom, hogy talán a fejlesztők így akarták bemutatni, hogy a vezetés összeomlása után a goblinok újra "önmagukká" válnak, és visszatérnek eredeti, kaotikus természetükhöz? -
Franklin
addikt
válasz
Ovisbig #2108 üzenetére
16-os erővel simán el lehet, tegnap próbáltam egy Karlach végigjátszásnál. Arra kell figyelni, h ne akard messzire mozdítani, mert az nem fog menni, elég csak pár mm-t, akár többször is kellhet mozdítani.
BTW, aki még nem játszott Karlach-kal, az próbálja ki, mikor lezuhan a hajó és magához tér a parton, olyan monológot nyom, h sírtam a röhögéstől
-
Ovisbig
tag
Sziasztok, tartottam néhány hónap szünetet és pár dolog kiesett, pölö ezt a sziklát hogyan tudom elmozdítani?:
-
Krisztianby
tag
patch7-tel úgy gondolom játék megérdemelte a kalóz kalap levételét.
-
S e t h
nagyúr
Én harcban ütöttem ájultra korábban és ott is volt a towerben, bár a csalódásom óriási volt, hogy nem gondoltam végig, egy pozitív végigjátszású játékba nem ideális, nem cseréltem le másra.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Franklin #2100 üzenetére
Az igen, nem rövid a changenote megint!
Azt írják most már a kiütött Minthara minden esetben elmegy Moonriseba... Viszont közvetlen a toronyba lépés előtti mentést betöltve ez nem történt meg, nem tudom milyen régi mentést kellene visszatöltenem ehhez. Vajon az kellene, mielőtt beléptem az Act 2-be?
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad T14 Gen4 14" FHD+ IPS érintő Ryzen 5 PRO 7540U 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- 16GB-os SODIMM (notebook) DDR4 RAM bazár - nézz be, lesz, ami kell neked!
- HP 15-af105nh laptop (15,6FHD/AmdQuad/4GB/128SSD/Magyar) - Akku X
- JOYOR S5 Pro 10" Elektromos Roller 26Ah Akkumulátorral Moddolt!
- XPS 13 9310 13.4" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 65C2 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 4K 3840x2160 - 138Hz & 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Corsair 4000D Airflow 1000W
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest