Új hozzászólás Aktív témák
-
miezez
csendes tag
Nekem továbbra is megvan az a probléma, hogy bejövő számláknál (nem mindnél, de a legtöbbnél) nem olvassa be a számlaszámot, kézzel kellene megadnom, de nem is tudok normál számlaszámot megadni, csak BinX-es számlaszámot. Ezt csak úgy tudom megoldani, hogy létrehozok egy új partnert, és akkor már tudok banki számlaszámot megadni. De ez elég macerás, meg nem is biztos, hogy létre akarom hozni, mert csak egyszer utalok oda (pl.: netes vásárlás).
Még abban az esetben sem sikerül mindig beolvasni a teljes bejövő számlát, ha már a partnerek között van a számla kibocsátó. Ha fizetni akarok, meg kell adni ilyen esetben is a számlaszámot (csak Binx lehet), vagy kiválasztani partnertörzsből. Ez elég macerás és kényelmetlen. Nem tudom mindenkinél így van-e, de ha egyedi hiba, ami csak nálam jelentkezik, és kapok pár tippet megoldom. Ha bug, akkor meg várok, hátha javítva lesz, mert már szinte csak a Binx-et használom, napi szinten. Ha ez megoldódik, jövök, a bejövő számlák csoportba rendezése, és együttes aláírása igényemmel, de egyenlőre ez fontosabb lenne. -
zsero
aktív tag
Nekem szerencse hogy csak egy pót account lett egyelőre a BinX, ugyanis 2 hete nem bírják megoldani hogy be tudjak lépni iPhone-ról. A videó hívásnál nem tud csatlakozni.
Nagyon kedves cég egyébként, már sok emailt váltottam velük, képernyő felvételt küldtem, stb, tényleg látszik hogy segíteni akarnak, de egy banki alkalmazásnál ez lenne kb. az első dolog, hogy be tudjak lépni :-)[ Szerkesztve ]
-
miezez
csendes tag
válasz parhuzamos #38 üzenetére
Persze ez teljesen érthető, a biztonság maxolása a cél. Csak attól aggódtam, mi van, ha beszarik a telefonom, vagy ott hagyom valahol, vagy bármi egyéb, de közben felraktam a iPad-ra is a BinX-et, és megosztottam a hozzáférést. Ha nincs teló, ott az iPad. Így már megnyugtatóbb. Kösz a választ.
-
Rival
aktív tag
válasz parhuzamos #38 üzenetére
ma kiment egy új verzió, benne a QR-kód olvasás/bejelentkezés javításával. #works-for-me
Igen, úgy tűnik, hogy most már működik rögtön az első indításkor is.
Számomra már csak egy korábbi utalás egyszerű újrautalási lehetősége kellene, valamint a kivonatok kompaktabbra dizájnolása, mert durván sok a felesleges terület, amely által simán szétterpeszkedik akár 5 fektetett oldalon az a tartalom, ami egyébként egy álló oldalon simán elférne (lásd pl. OTP havi kivonat, csillió tranzakció is elfér két oldalon).
-
parhuzamos
újonc
@Rival, ma kiment egy új verzió, benne a QR-kód olvasás/bejelentkezés javításával. #works-for-me
@miezez, köszi szépen a visszajelzést! Kapott jónéhány szívecskét az iOS csapattól.
Az Apple/Google fiókos bejelentkezés üzletileg(!) nem fog működni, mert a tranzakciók aláírásához "kell egy erősebb" azonosítás (ujjlenyomat, face-id) a telefonodról. Nem elég a tudásalapú azonosítás (bárki tudhatja a username+password párost), hanem a kezedben kell legyen az azonosító eszköz (ujjlenyomat, face-id) és te is kellesz hozzá. (Egyfajta two-step-auth.) Ráadásul az aláírókulcs csak a te telefonodon van meg. (Persze, ez ennél bonyolultabb, but You got the point.)
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer. -
miezez
csendes tag
válasz parhuzamos #36 üzenetére
IOs-en minden jól működik, nem volt még problémám az app-al. Esetleg annyi, hogy sokat utalok BinX-en kívül számlákra, és vagy én bénázok, vagy nem jó valami, de nem tudom úgy csomagba rakni az utalásokat, hogy egy mobil autentikációval hagyjam jóvá az egész csomagot.
Meg azt vettem még észre, hogy bejövő számlák esetén (számlázz.hu) a partnerek egy részénél mindent benyal a számláról, kivétel a partner nevét és számlaszámát. Ezt külön kell kiválasztanom a partnertörzsből.
Én mindig úgy utalok, hogy a fizetés a lehető leghamarabb megtörténjen. A BinX a számla fizetési határidejét veszi alapul a tényleges tranzakció indításához. Szerintem ezek az idők már elmúltak, hogy üljünk a pénzen pár napig 0,00001%-ért, ezért minden tranzakciót módosítanom kell, hogy "utalás amint lehetséges" -vagy valami ilyesmi- legyen. Jó lenne erre egy globális beállítás, ha az ügyfél így használná, akkor nem kellene minden bejövő számlába egyesével belenyúlnia.
Kicsit még látszik rajta, hogy új program, de lessz ebben kakaó. Még egy pár frissítés és el is engedem a gyönyörű SMS-el kommunikáló MBH-s számlámat. Persze az is tud PUSH-ban küldeni értesítéseket, de ha nem vagyok elég gyors, akkor küldi SMS-ben is. A terhelésekről meg mindig küld SMS-t ($), egyesével mindről. Ki sem tudom kapcsolni a WEB-es felületükön.
És egy ötlet, ha nincs meg a telefon, mert beszart, beázott, lemerült, eltört stb., akkor jó lenne egy Apple/Google fiókos bejelentkezési lehetőség a web-es felületen, hogy ne maradjon bank nélkül a cselovek.
És ez sem egy hivatalos vélemény, csak a saját észrevételeim .[ Szerkesztve ]
-
parhuzamos
újonc
Köszi, Rival, képviselem majd a feature request-et, hasznos funkció. A QR-kódos probléma már volt itt is említve, nem felejtem.
(Azért ilyen világosszürke a szöveg, mert offtopic-nak jelöltem a hozzászólásom. Azt gondolnám, hogy a topic szóljon inkább a szolgáltatásról/cégről, mintsem bug-okról és feature request-ekről.)The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer.
-
Rival
aktív tag
Jelenleg az egyszerű újrautalás hiányán túl (ami inkább feature request), nálam egyetlen szarvashiba az appban, hogy a webes belépés QR olvasása nem működik elsőre, de soha. A kamera kép megjelenik, de nem olvassa be a kódot. Az app második indítására viszont mindig működik. Két telefonon is ugyanez a helyzet: OnePlus 10 Pro 5G (Android 14), és LG V30 (Android 9).
-
dannion
csendes tag
Telefon típusa: Honor 20e. Android: 9.1. Ha bekapcsolom az animációt, nem indul az app.
-
parhuzamos
újonc
Öröm és bódottá!
A vissza gombos problémát felírtam.
Ha van időd és "tennél még a közért", akkor írd meg a telefonod típusát (és Android verzió) és kapcsold vissza az animációkat, majd nézd meg, hogy elindul-e úgy az app. Fontos: hogy app adatokat ne törölj (abban van a "bejelentkezésed/regisztrációd"), max gyorsítótárat, de elvileg az sem szükséges.
Köszi a visszajelzést neked is és a többieknek is!
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer. -
dannion
csendes tag
Már regisztráltam, minden rendben volt. Egy aprócska hiba: vissza gombbal nem lehet kilépni az alkalmazásból.
-
parhuzamos
újonc
Dannion, kérlek, indítsd el az app-ot és írd meg itt a pontos óra-percet, megnézem a log-okat. Mivel ez nem hivatalos fórum (mindkét értelmében), én sem hivatalosan vagyok itt, így hivatalosan semmit nem ígérhetek. A többi hibával kapcsolatban sem mondhatok konkrétumot. Még az is lehet, hogy rámszólnak és eltűnök. Just to set the expectations.
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer.
-
Rival
aktív tag
Nem, nem működik rendesen másoknál sem. Ráadásul ugyanazokat a hibákat tudom/tudtam produkálni különböző telefonokon, különböző Android verziókon. De pozitív, hogy az ügyfélszolgálat azonnal válaszol, hibajegyet vesz fel, és az eddigi problémáim nagy részét valamelyik új verzióban megoldották. Nekem jelenleg a QR beolvasást kell kétszer indítani, hogy egyszer működjön. A hiba ugyanúgy megvan két tök más telefonon is.
-
Rival
aktív tag
Droid? Három tipp:
- Indítás után rögtön válts vissza a kezdőképernyőre, és tapizz ismét a BinX appra. (Bár ezt a hibát a legújabb verzió orvosolta, és már csak a QR beolvasást kell kétszer megrúgni, hogy működjön).
- Ha a rendszerben ki vannak kapcsolva az animációk, kapcsold vissza. (Korábban nekem megfagyott az app emiatt, hibajegyet nyitottam, elvileg ez is megoldódott időközben.)
- Töröld az app gyorsítótárat. (Ha a legfrissebb verziót használod, én leginkább erre szavaznék.) -
dannion
csendes tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Írtam már az ügyfélszolgálatra de újat nem tudnak mondani. Indításkor a Binx felirat megjelenik és pár másodperc múlva hibaüzenet nélkül kilép az alkalmazásból. Kivétel, ha nincs internetelérés. Ebben az esetben a "Szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető" hibaüzenet jelenik meg. Az összes többi alkalmazás hiba nélkül fut a telefonon.
-
Rival
aktív tag
Csak hogy pörögjön kicsit a topik, megjött a havidíjas bankkártya lehetőség.
1500 pénz egy hónapra. Még így is megérős egy OTP-s céges számlához képest. Továbbra sincs az utalás 199 Ft-os díján kívül más költség (BinXen belül ingyenes).
-
Rival
aktív tag
Augusztus 1-től emelkedik a banki tranzakciós adó, 0,3%-ról 0,45%-ra . Ezzel viszont nő a BinX előnye, ha marad a 199 Ft-os fix tranzakciós díj... ha...
-
Mauzes
addikt
-
Rival
aktív tag
válasz parhuzamos #14 üzenetére
Köszi, folyamatosan követem, mert használom a számlát. Az animációval kapcsolatos hiba megszűnt, helyette az app nem indul elsőre, csak másodikra, és a webes bejelentkezés QR kódját sem olvassa be elsőre, csak másodikra. Rugdosni kell, hogy működjön. Hibajegyet nyitottam ennek is.
-
dmon
aktív tag
Wise céges HUF számlára lehet kiutalni Binx-ről ?
-
Mauzes
addikt
Jó lesz az, jönnek majd ki az új verziók a hibabejelentések javítása után.
Amúgy amire ki lett találva, abban nagy potenciál van, cégek számára különösen: ha az üzleti partnereid is Binx-esek, akkor teljesen ingyen lehet egymásnak utalni, de még bankon kívülre is olcsóbb, mint a kerbankos vállalati számlák.
-
Rival
aktív tag
válasz parhuzamos #9 üzenetére
Ott a pont. Az animációk visszakapcsolása megoldja a problémát (legalábbis egy percig tudtam nyomkodni anélkül, hogy elszállt volna).
-
parhuzamos
újonc
Ha ismert a hiba és megoldás is van rá, akkor egy új verzióban a közeljövőben benne lesz a javítás is, szerintem.
Esetleg próbáltad, hogy átmeneti(!) megoldásként visszakapcsolod az animációkat gyári default-ra? Tudom, hogy ez nem normális megoldás, de hátha segít átmenetileg.
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer. -
Rival
aktív tag
válasz parhuzamos #7 üzenetére
Bocs, nem vágom, hogy nekem mit kellene tennem. Az animációk eleve ki vannak kapcsolva, de ahogy nézem, az másnak sem megoldás. Mivel a többi app (kb. 150 db) működik normálisan, és több telefonon, ill. Android verzión is ugyanez a probléma fennáll, úgy gondolom, nem nálam van a hiba.
-
parhuzamos
újonc
@Rival, szerintem ez a hiba és ez megoldja a problémát.
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Rival
aktív tag
válasz instantwater #4 üzenetére
Az olcsó/ingyen sokszor nem olcsóbb. A MagNetet is átnéztem, nem jönnék ki olcsóbban.
A külföldi fintech-eket nem használhatod egy cég elsődleges bankszámlájaként, még akkor sem, ha ad magyar bankszámlaszámot. A binx számládat viszont igen, és elvileg automatikusan jelentik is a számlaszámot a NAV-nak, és a cégbírósági nyilvántartásba.
-
addikt
-
parhuzamos
újonc
Szerintem, tényleg nézik a bejelentésed.
The views and opinions expressed in this post are my own and do not reflect the views or opinions of my employer.
[ Szerkesztve ]
-
Rival
aktív tag
Bereggeltem.
A droidos app konkrétan használhatatlan OnePlus 10 Plus 5G, gyári Android 14 alatt (is). Tapizol párat a felületen (pl. váltogatsz az alsó fülek között), és az app kifagy, elszáll. Utána ismét be kell lépni az appba. Ugyanez a helyzet egy másik telefonnal is (LG V30, gyári Android 9).
Nyitottam egy hibajegyet, kértek képernyőfelvételt, mert "ilyen bejelentés még nem érkezett". A videót persze nem tudtam csatolni a chat-ben, mert egy teljesen irreleváns üzenetet dobott fel a fájl kiválasztása után rögtön, és persze kifagyott az app. Így e-mail lett a vége.
Tehát egyelőre az app erősen bugzik, a regisztráció végén is csak úgy, random bedobta a chat képernyőt, én meg csak pislogtam, hogy akkor most mi van, mert valahogy nem ennek kellett volna történnie.
(Az ügyfélszolgálat amúgy gyorsan reagált a problémámra, ráadásul este 8-kor, úgyhogy az plusz pont. Persze nem megoldással, csak hogy kivizsgálják a dolgot.)
Kártya még nincs, devizák kezelése még nincs. Meglátom, hová fejlődik a dolog, mert szívesen megválnék a havi 8-12 ezer Ft-os OTP üzleti számlámtól. Nem azért, mert nem bírja a büdzsé, csak ugye az elv... a totál semmiért sok ez a havi összeg. A 199 Ft/utalás nekem sokkal előnyösebb lenne.
-
kukac7
tag
"Az új fizetési mód
- pénzkezelés egyszerűen és gyorsan,
- biztonságosan,
- a Számlázz.hu-val összhangban,
- akár a mobilodról."[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Újszerű Dell Latitude 7390 2-in-1 Prémium érintőkijelzős-13,3"FHD-i5-8350U-8Gb RAM-256Gb SSD
- Lenovo ThinkPad T480 S széria 8 mag/ 16 GB DDR4 Memória/512 GB NVMe SSD
- Sony xperia M
- Eladó iPad 9th gen 10.2" 64GB Silver (2021) + Apple Pencil +1 bontatlan heggyel!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest