-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10800 üzenetére
Azt ugye Te se képzelted, hogy egy olyan autóba, amilyen az M5, beletesznek egy már megjelent és piacon lévő mocit, és csak simán kihegyezik? Annál a BMW-nél sokkal igényesebbek. Az M5 részben azért nem jön azonnal, mert a motorfejlesztés időbe és sok km-be telik. Ha nem így lenne, akár semmi különleges nem lenne az M-ben. Az M divízió külön dolgozik a többi részlegtől.
Azért nem működne az X6 M motorja mert van pár nehézség, szóval valami újat, és nagyot fognak dobbantani. És megeshet, hogy TS Turbo lesz belőle, senki se tudja.
"Úgy tudjuk, a BMW lényegében a saját dolgát nehezítette meg az új M5-ös kapcsán, mivel a cégvezetés döntése következtében ki kellett dobni a korábbi, pörgős V10-es szívómotor továbbfejlesztett változatainak terveit, ami gyakorlatilag készen volt, és helyette a 4,4 literes biturbó V8-ast kell nagyobb teljesítményre hangolni. Ez azonban csak elméletben jó ötlet: a nyolchengeres a hengersorok közé épített feltöltők miatt ugyan tömör építésű, viszont így komoly nehézséget okoz egy erősebb változat hatékony hűtése. Ugyanakkor az ötös motortere nem elég széles, hogy a motor oldalra épített turbókkal is elférjen benne, így ez az út sem járható."Nem véletlenül tesztelik annyit, biztos lesz meglepetés, és ez az M5 körbeveri minden téren a régi V10-est, főleg rugalmasságban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Szplöttyy
senior tag
válasz MPowerPH #10778 üzenetére
Még nincs tuning benne, de tervbe van. Adagolója picit erős most, azért kormol, előző adagolóval szinte nem is kormolt. Téligumi van még rajta, annak meg mindegy, meg ki akartuk probálni, mit mutat. Pörögni lehet vele, álló helyzetbe gumitfüstölni nem, ahhoz kevés így a motor. Van még rajta mit csinálni, legsürgetőbb az adagoló, meg még 1-2apróság, de megy, húz, kanyarodik, megáll. Meg menetközbe nem is nagyon kormol, itt állt 10percig alapjáraton, majd onnan egy padló, 2-3at tiltott, és vissza alapjárat. Srácnak ez elött volt egy 520i-je, ő aztmondta, hogy az nagyon nemment. Meg volt egy E30 325-öse, és mondott valamit, hogy 2,7es a motorja, mert valamit beraktak vagy mi. Na az nagyon ment. Meg van egy rallyera épített E30 325iX. Szóval szereti a BMW-ket. Azmeg, hogy most kivittük, szerintem semmi, játszottunk kicsit, azt kész.
Smoke & Torque
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10801 üzenetére
bocsi te nem tudom honnan másoltad az infot, de a lóerő magazin sosem szokott hazudni.
ha nem hiszed szerezz egyeta benzinkuton olvasd el.
ott van F10 M5 előről.x6 M V8 4.4 biturbos mocija van felhuzva. ..ez van leírva.
nem gyanus amugy hogy pont V8 és pont 4.4??? ...mnt az x6 M.ben.persze majd két ugyanolyna cm3 motrot cisnálnak.na persze...válságban ennyire nem megy jol, meg amugy is minek??megerősítenek benen dolgokat, és kész.
szerintme semmi szégyne nem lenne abban ha az x6 M kihegyezett mocija lenne benne.35 milkás auto mocját megörökölni felhuzva mi a szégyen??.az m5 nem is fog ennyibe kerülni."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10803 üzenetére
Dragon, ne higgy el mindent. Nem rakják bele azt a motort az M5-be. Vagyis a motor, magában a 4.4 V8 az megmarad egy teljes átalakítás után, csak a Turbo-k nem így helyezkednek el majd benne.
Mint mondtam, ezt a motort külön az M divizio fejleszti, aminek semmi köze a sima motorfejlesztő részleghez. Az a 4.4 V8 egy mezei két turbos motor, semmi extra nincs benne.
Szégyen lenne, az M5 nem véletlenül M5. És mint írtam, ha azt csinálnák amit Te mondasz, szétolvadna belül a motor, ami nem tükrözne túl nagy tartósságot. Gondold már el, hogy ott belül 2 db turbo mekkora hőt generál. Szvsz, nem tudják megoldani, azért is van az, hogy várni kell még a megjelenésre. Ha olyan egyszerű lenne, mint ahogy azt mondod, már szalonban állna, ezt elhiheted.A 35i is ugyan az a blokk, mint az E60 35i, csak más a feltöltés, sokkal modernebb, hiába csak 1db Turbo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #10806 üzenetére
sokat járok városban mostanában, úgy 11-12 liter között mozog.
vegyesben simán hozható 10 alatt, hosszú úton még nem jártam vele, de úgy reális lehet egy 8 körüli átlag a pillanatnyi fogyasztásmérőt elnézve autópályatempónál...nem egy dízel, de ezért szeretjük.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10804 üzenetére
nem tudnáka hűtés megoldani??
nagy szégyen.rég volt iylenre példaautógyártásban.ez handabanda.
az 5ös kazstnija ennyivel kisbeb lenne mint az x5/x6 duo-é?
ott meg tudták oldani 5ösbe is megtudnák....
ilyne alapon akkor az x6 M tulmelegszik??nem...meg a 335i tulmelegszik??nem.szinte ugyanez az írás volt volt a lóerőben.
azért még várnak vele az e60 m5 nem pörögte ki magát eladásban még 100%osan."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10808 üzenetére
Dragon, látom nem érted. Az X6 motortere persze, hogy nagyobb, én láttam már elég sokszor. És a V8-as így is kitölti. Ha egy ilyen Turbo-s motort 100+ lóval meghúzol, sokkal nagyobb hőt fog termelni, és ezzel a hővel már nem tudnak mit kezdeni. Kívül meg nincs hely. Ezért jön egy 3. variáció, hidd el megoldják.
Dehogy volt rég, ez nem is probléma. Ez egy feladat, amit meg kell oldani. És hidd el, megoldják. Az az M-es moci teljes más lesz, mint a sima 4.4 V8. Csak úgy nem rakják rá az M matricát, az óriási technikai újítást takar, ez mindig így volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10810 üzenetére
volt.
a hűtést meg lehet oldani.turbot rakhatják máshogy rá.szerintme az alapja ez a motor lesz V8 4.4.semmi kivetnivaló nincs benne.M.es bmw.be van most is.
ja amugy 555 ló szóval az 578ra felhuzva nem olyna sok.kombi, auto váltós, dízel, és abból is gyengébbik, persze azonnal chippeltetnéd hogy valamennyir emeghközelítse a 28i.t.de akkor már a fogyija is uyganannyi lesz és dízeles autos lesz.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #10816 üzenetére
viszont itt már nem turbo lyukról hanem turbo árokról beszélünk, persze akit ez nem zavar
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz !Overdose! #10813 üzenetére
Jah, pont ilyet kerestem. Abszolút full-full, memóriás ülésekkel, DVD-s nagy navival.
Kedden láthatom élőben, addig kezdem intézni az anyagiakat, lehet le is foglalózom.!Overdose!: Nem touring-et kerestem, igazából nem is lenne rá szükség, mert van tetőbox, de sajnos a jobban felszereltek mindegyike touring. Motor kicsi, csak 4 henger, de diesel. Nem kell rá luxusadó, ez megint jó pont. Elég nyomatékos, megy bele a chip, 19x ló, asszem 450NM-t mondtak. Akkor talán már menni is fog, de ami a lényeg, lehet vele fillérbaszóskodni. 6l alatti is lehet a fogyi az olcsóbb gázolajból, ami nekem nem mindegy.
Dragon, dehogy lesz annyi... Ismerősöm, aki druszám is egyben, ugyan ilyet hajt, ő segítene a chippeltetésben. Neki már rég megvan, most 6,4-et ír a computer, de ő hajtja elég rendesen. Most mondjuk van valami a géppel, azt hallottam elég drága lesz, de ahogy ő használja, szvsz...
Nem ültél még ilyenben, nem vezettél még ilyet. Én már igen. És tudom mit fogyaszt, 7l fölé nem megy. 177 lovas jó lenne, de az már luxusadós. 325i kellett volna, de ott már tényleg brutális az adó.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #10818 üzenetére
te dolgod.nem megyek bele egy 500hsz.es vitába aminek kb a 90%.át megint törölni kéne.ugysem érted meg miről papolnak neked itt meg az autós topikban is sokan mások is.
vedd meg jó autó, én nem ilyet vennék és kész.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mayerlaci
senior tag
válasz !Overdose! #10822 üzenetére
Természetesen a teljesítményadó több lenne.Én a luxusadó-ra értem mivel ott egy kategóriába esnek nincs difi.
-
No-kia
őstag
Hello!
aki esetleg lemaradt volna róla(tököl), linkelek pár képet, van sok videó is, lehet csinálok eg ylogout cikket, a BMW-k domináltak:
[ Szerkesztve ]
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #10829 üzenetére
Most lehet, hogy hülyének néztek, meg kukacoskodónak, de nálam a 4db elektromos ablak legyen alap. Ha véletlenül valaki hátul lehúzva hagyja az ablakot, akkor azt bezáráskor auto-n felhúzza a gép. Ez biztonság terén se utolsó, és kényelem is. Mert nem kell újra kinyitni, nálam még a kódot is be kell pötyögni, és utána kézzel felhúzni az ablakot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #10834 üzenetére
Ha emlékszel, amott tárgyaltuk, hogy a csóringer nagymenő első vevő szépen berendelte a nagy dvd-s navit, de hátsó motoros ablakra már nem futotta.
Kell az a hátsó elektromos ablak szerintem is, kb a ciki határát súrolja, a funkcionalitásától függetlenül....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
No-kia
őstag
válasz Tomics #10833 üzenetére
am nagyon jól sikerült a kép, mert annyira azért nem volt pattent állapotban, voltak festési hibák, me karosszéria munka is ráfért volna, meg a hangjából itélve a motor sem volt teljesen rendben bosc ha kiábrándítottalak(am nekem is az egyik kedvencem ez volt, pedig a parkoló leghátsó részén láttam) kép már nincs róla sajna, de E30 akról még van, ha neked is az a kedvenced
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #10835 üzenetére
nem tom mér akkora ügy ez.
lehet 4 ajtósat vett, de ugymond coupéként kétajtosként hazsnálta mert 2 ember utazott benne zömmel.és akkor minek hátra 2 elektromos??..mert ugye akkor még nem volt A5.
enyémbe sincs, nem is érdekel.első 2 hely van hazsnálva.aki folyamatosna 4 emberrel megy annak érdekes ez.de a mai világba ingyé ki utaztat +2 embert hátúl??..én nem!!!meg szerintem sokan mások sem a mai világban.....bp.n is körülnézek átlag autoban 1-2 ember ül......a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt.
A piros e36 kinn volt tuningshon mint drift nyertes. a szürke e30 csodásan néz ki.
vr6>>a 7es más kategória mindne szempontból mint egy 3as kombi....
Nekem se a mustang se a mostani M3 nem kéne csak amíg eladom.
amugy mega fogyasztás adóhoz 1 kis hozzátevés>>aki vesz 12milláért egy bmw.t keresztbe lexarja hogy évente +100k.t ki kell adnia adóra.valszeg a bevétele bőven fedezi ezt a kiadást is, nem foglalkozik vele.és valszeg az sem fogja érdekelni hogy a kocsi 8at vagy 10et eszik.aki 12ért vesz egy bömit...és ilyeneken akad ki az 1 gyökér!!!adja el!!!
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10841 üzenetére
"a magától felhuzodo ablakok az meg riasztó bekötés kérdése.kb a legcsoribb 20-30k. riasztó is megcsinálja már ezt."
Dragonbácsi, ha hátul kurblis az ablak, akkor tök mind1, hogy kötöd be a riasztót, az nem fog auton feljönni. És bármily hihetetlen, sokat megyek úgy, hogy 4-en ülünk a kocsiban. Hétvégenként úgy járunk szórakozni, hogy vagy sógorjelöltemékkel, vagy a barátommal. Mivel barátom összetörte a BMW-jét, ezért most csak mi visszük, benzint felezzük. Sógor jelöltemmel pedig megosztjuk, egyszer az enyémmel, egyszer meg az övével megyünk. Bár igaz, nem túl igazságos, mert neki egy VW Vento TD-je van, 90 lóval, és annak elég 5,5l gázolaj is 100km-re.
Ezzel csak arra szeretnék kilyukadni, hogy mindenki máshogy használja az autóját. Ami Neked tök fölösleges, másnak igenis lehet hasznos.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ennek vajon mi lehet a baja?
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...