-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
leroyclub
senior tag
Hello All. Tudnátok nekem segiteni? BMW-be kéne gyári navigáció. Van hozzá egy gyári DVD de azon sajnos magyarország nincs rajta. Egy csomo europai rajta van de a magyar ugylátszik nem fért rá.
-
leroyclub
senior tag
ja lenne még egy kérdésem: A telefonomat nem tudom valahogy összepárositani a kocsival, hogy ha csörög akkor a kormányrol feltudjam venni és a magnon beszélni? Az idrive-ban van olyan hogy bluetooth azt bekapcsoltam, de a telefonom nem találta meg. Van benne gyári telefon, de azt nem szeretném hogy mindig cserélgessem a SIM-et amikor beleülök. Van erre a témára valami használható megoldás?
-
-
Kinder
senior tag
válasz leroyclub #11466 üzenetére
Ha újabb ( 2 évnél fiatalabb ) nokiád van, akkor felejtős sajnos, kb a 10%-át ismeri fel.
Bluetooth on állásban sem találja a telefon a kocsit?
Amúgy pároztatni kell valahogy.HA meg azért nem megy, mert van benne telefon, akkor be kell sétálni a mobilszolgáltatóhoz, kérni egy autóskártyát a mobilszámodra, azt berakod a kocsiban lévő telefonba, és amikor beindítod a kocsit, elindul a telefon, bejelentkezik a központba, és utána a kocsi fogadja a hívásokat. Ha kiszállsz a kocsiból és be is zárod, akkor kb 3-4 perc alatt "visszaáll" a zsebedben lévő telefonra a mobilszolgáltatód.
Ez havi kb 1500 Ft plusz lesz, ennyi az autóskártya előfizetése, és ez a kártya bentmarad a kocsiban, nem kell cserélgetni.
Nekem így működik az enyémben, E60 530D[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz leroyclub #11463 üzenetére
Vodafone-nál van autóskártya szolgáltatás. Ilyenkor kapsz még egy SIM kártyát amit a kocsiba használhatsz ugyan azon a számmal.
-
Kinder
senior tag
Tegnap egy Cabrio E46 M3-assal szórakoztam, bent a városban, én voltam hátul, kóstolgattam, aztán amikor végre felfedezte, hogy ott vagyok, odalépett.
Én is.
Elment, de csak épphogy ( de tényleg, nem szépítek, gyakorlatilag a sarkában maradtam ), én sokkal többet vártam egy 343 lóerős géptől.
Persze lehet, hogy rosszul váltott, csak a kocsija jó, a driver nem, stb, de akkor is ott voltam a szeren.
Úgy látszik, az a kb 1 mp előny százra ( nemmondommeg mennyire gyorsultunk, mégiscsak város... ) valahogy nem jött ki neki.[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz leroyclub #11470 üzenetére
Lehet, egyszerűbb egy dominós kártyát benyomni a kocsiba, a másikat meg tetszés szerint átirányítani. Aztán jónapot.
Ja, M3-asnál "hiányzik" a turbó, emiatt nem tud akkorát lépni. Egy s60r majdnem pariban van vele, alacsonyabb fordulaton meg jobb is, 300 pacival. És a kabrió még nehezebb is a coupe-nál vagy 150 kilóval.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Bubu79
addikt
„stilisztikai szempontból kihívásokkal küszködik”
Úgy látszik Amerikában is van határa a gusztustalan autóknak
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Kinder
senior tag
válasz tomcsi23 #11474 üzenetére
tudom, hogy nehezebb a kábrió, azért írtam, hogy csak kb 1 mp van köztünk százra gyorsulásra, mert így neki 5,5 sec, nekem meg 6,5 lett a gyári 7,0-ból.
Hát ezvan, szorongatja a 80 lóval gyengébb dízel az előző benyás sportverziót.
Sőt, az enyém is előző már, mert van már F10...
Csak motorhangban vagyok brutálisan alulmaradva[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz tomcsi23 #11474 üzenetére
Ha nem ingyen hívhatja a dominos számot akkor minden egyes átirányított percért ugyan annyit fizet mint valójában fel hívta volna az autóban lévő számot.
Te megoldásod valójában a legegyszerűbb mondja illetve anyagilag is a legjobb ha kevés hívást kap, vagy nem annyi időt tölt az autóban.
2-3 óra autóban fogadott hívás átirányítás után már gazdaságtalan. -
MPowerPH
félisten
válasz tomcsi23 #11474 üzenetére
M3-as városban nem nagy durranás, autópályán jön ki az ereje igazán 180 fölött. Turbo a rugalmasságot befolyásolja, de ha megvan a fordulat már ott sincs akadály. Mindennapi használatra persze sokkal jobb a turbo, gazdaságosabb is. Bár ezt Te tudhatod a legjobban. Azért fura, hogy még a BMW nem állt rá a turbos motorokra. 1.6-2.5 -ig lehet ne turbositani. És akár még a sor 6-ot se kellene kukázni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
tomcsi23
veterán
válasz Gebriel #11478 üzenetére
Jajj, ne viccelj már, trémobilos előfizuról ingyenes a hívásátirányítás. Az összes költsége annyi lenne, hogy évente 3000 forintot rátölt a dominóra, hogy ne járjon el. Persze, előfeltétele, hogy legyen előfizuja is.
M3: azt azért egy szóval sem mondtam, hogy szar lenne egy M3. Csak az idő felette is eljár, s jönnek az egyre erősebb vasak. Mostanában turbóval. Ezen generációknak is megvan/meglesz a maga M verziója.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #11479 üzenetére
azért egy mai modernebb csigás gépet nem úgy kell elképzelni mint annak idején a turbo uno-kat hogy majd valamikor 4000-től húz lök mint atom (hogy ne éljek dragon szó használatával ), azok alulról is elég rúgalmassak, persze nem löknek akkorát 1900-nél mint egy változó geo-s csigájú közvetlen befecsis dizel, de közel olyan rugalmassak.
az M3-ommal se lenne gond csak a itthoni drájvörök igen nagy hányada nem tudja vezetni, mivel nagy ccm 6 henger ide vagy oda, az egy pörgős motor és folyamatosan egy bizonyos fordulat tartományban kell tartani, ahol megmutatja a foga fehérjét.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11482 üzenetére
na azért ne tulozzunk.
a 2 auto más kategória.nem is összehasonlítható.egy m3 mérföldekkel veri az 530d.t összeségében.
Az M.nek mindig a nagy kipsicezett szívómotor volt a kultusza.talán most szakad a sor az M5nél.
páláyn egyértelmű az m3 nyerne mert magas forudlaton tartva brutál.
a végén ki ne hozzad hogy végülis a te 528i.d is pariban van az e46 m3.mal mert az már durva lenne.de azért 1.8 turbo elég lenne nekem is.
tulajdonképpen egy 1.8as 16V mocit kéen turbosítani ami alapjaiba véve egy 1.8is.nek felel meg. ...és mégis szénné lépne téged.bocsi no offense de ez kellett.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #11486 üzenetére
Pont ezt mondtam én is, csak nem fejtettem ki.
dragonfx: Amihez nem konyítasz annyira, ne nyilatkozz róla. Ha egy ilyen húzott diesel és egy E36 M3 286 lovas version összekerül, akkor bizony erősen kanyargós úton lehet az M3 marad alul, főleg ha szar a sofőr. Míg a diesel esetében ilyen nincs, mindenhonnan nagyot tol, nem kell agyonpörgetni.
Eszemben nem volt kihozni az 528i -et, egy chippelt 530D jóval erősebb. Viszont ma megint mentem a céges A6 -al, asszem az még az 535i-t is körbeverné, brutálisan megy. Eszméletlen mit tud az a 'kis' FSI, nem beszélve a hangjáról. Egy nagyobb előzéskor nagyon oda kell figyelni, mert 100-ról is hipp hopp 200-on van a gép, ráadásul még észre se veszed.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, hogy E46 M3.... Abban a hitben voltam, hogy E36 M3 2.8 pl. Nah, hát E46 az más tészta, az tényleg brutális már. Az E60 szériából csak az M5 veri, többi a közelében nincs, talán az 535i chippel.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11489 üzenetére
e90 335i chippel elveri. az e46 m3at....535i nagyon bitang nehéz.
A 286 lovas meg a 321 lovas is bitangul megy ám nem kell félteni.
nem bizti letolja az 530d chippelve sem akár még a 286 lovasat sem....
erre egy forintot nem raknék.inkább az m3ra tippelnék. a 321 lovas tuti lenyomja.sőt az még talán az e46 m3at is.miylen az az A6? 3.0tdi?vagy most akkor a8 4.2 fsi van vagy mi??
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11490 üzenetére
Jah, logikus, hogy az E90 jobban megy. Én a 286 lovas E36 ellen fogadnék, ha egy chippelt 530D ellen kellene mennie egy keskeny kanyargós úton, nagyon rövid egyenesekkel.
Ez A6 4.2 FSI V8, 349 lóerő, 440NM, 1770kg-ra. 100-ra olya 5,5 körül gyorsulhat, mire hatig számolok már majd 110-et mutat. Viszont piszkosul nagy étvágyú, városban garantált a 20 lityi. Autópályán most már egész jó, 130-nál 9l/100. Csak nehéz tartani... Egyébként előtte 3.0TDI volt, de a sok gond miatt menesztve lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #11491 üzenetére
Azért az M3ak kiváltsága mindig a 5.x.es gyorsulás 100ra volt.sőt mostmár jól tudom az utolso 5 alá ment.
az 530d kinder elmondása szerint 6.5 chippelve.
ne feledd az m-power motrok mindig is jol huztak mindenhonnan.és könnyne pörögnek fel.és valami plsuzt ad az egésznek eza dolog.nem mellesleg ott a utómű, váltó, isten tudja mi az ami még más mint mondjuk egy 93as 325i.ben(ha jol tom az első e36 m3 alatt csak 25ös volt).
ja tudom ne jöjjek ezzel de jo 150kg előnye van.Az audi az vad.azért +40lovat még jo hogy ki autozik egy 535ivel szemben.visznt egy M3at megintcsak enm bizti megfog.100ra nem valószínű.utána lehet a cm3 miatt.
a 335i esete meg érdekes.az e36 és e46 m3at is veri.
e46 m3 cabriot lehet megfogja az e36 m3 is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11490 üzenetére
286le/320Nm vs 265le/650Nm
Ha az M3-ra fogadnál valószínűleg buknád a zsét. A 2x akkora nyomaték bőven ellensúlyozza a súlytöbbletet és a -20 lóerőt. Na és az sem elhanyagolható tényező, hogy hiába fogy el fokozatosan 3500felett a kamionnyi nyomaték az 530D-ből ha onnan erőből ugyanúgy (vagy még jobban) húz tovább. Baromi széles tartományban használható motor míg az M3-ról ugyanez nem mondható el. ~7000nél adja le a 286lovat de mit csinál 3000nél? Kb semmit. Ez a különbség turbódízel és szívó benzines közt. Kanyargós szakaszon az 530D-t visszavágod 4-be és csak játszol a gázzal. az M3 al ezalatt gyöngyöző homlokkal folyamatosan gépészkedhetsz, hogy fordulaton tudd tartani a motor.
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #11493 üzenetére
papír szerint márpedig az m3 nyer.és a sokak által istenített kevesebb tömeg itt igencsak nagy különbséget tesz ki.
ja és ha már chipp azt a 286 lovat is lehet 305re chippelni.
van erről egy video ahol chippelt 286 lovas megy a 335i ellen.200ig kb fél autoval nyer össz vissza a fiatalabb.
ugyanez igaz a nem chippelt 321 lovasra és a e46 m3ra is.ez a 4 auto (335i, e46 m3, e36 m3 (286v 321lo) szerintem totál ugyanazt tudja kisbeb angyobb tizedes külnbségekkel driverre válogatja melyik tud jobban váltani.
az 530d chippelve midnegyikkel felevszi a versenyt de hogy meddig és milyne utszakaszon azt sneki nem tudja amíg hivatalos mérések nincsenek."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
-
dragonfx
veterán
válasz SpeedR #11495 üzenetére
hát ha emelkedős akkor nem.de a dízelnél dönteni kell nyomaték avgy lóerő kell.és ha angy nyomatékot akar nem kell maxig pörgetnie.viszont akkor meg nincs lóereje csak nyomatéka.
nem angy show ott tartani, hisz ha tiltásig huzod akkor felváltva ebből oylna tartományba esik cska vissza ahonnan már huz.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11494 üzenetére
Papír szerint...
Papír szerint itt az M3-nak csúnyán el kellett volna picsáznia az 530D-t. A való életben általában borul a papírforma. Láttam már testközelből néhány igen erős dízel autót ahhoz, hogy tudjam a lóerő önmagában nyomaték nélkül mit sem ér.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz dízelracer #11497 üzenetére
igen ezt megtaláltam én is.de ez kabrio +200kg.
hát én ezt elhiszem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest