-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #11650 üzenetére
Nincs is semmi baj azzal, hogy haragszol rá, de teljesen felesleg flamelés Dragonnal való megjegyzés összekapcsolás. Gondolom sokkal intelligensebb vagy annál, hogy burkolt szurkálódás tegyél, ezzel feszítve a dolgokat. És így revansot vegyél.
Nem szolok modinak. Nem hiszem, hogy szükség lenne rá, de hidd el lenne olyan aki ezért is tempbant adna.
pü jöhet a lementés -
Gebriel
veterán
Mennyibe kerül BMW szervizben bevizsgálni egy gépkocsit?
Mondjuk egy 03'-04' 7 seria-t? -
Vandit.
addikt
Ez jónak tűnik még úgy is, hogy külföldi papíros.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #11656 üzenetére
Az nem jó. De legalább ha elmegy, átmenetileg megoldódnak a problémáid. Az is valami, nehéz most autót eladni árában.
Ez a 320D tényleg jól néz ki, valami óriási fan biztos megveszi 4 milláért is. Most azon filózok, a 2.6 milla drága e, de szerintem teljesen jól van belőve az ár.
Egy 30D-s mocival csábítóbb lenne, bár akkor nem is ennyibe kerülne.Gebriel: Bálnákat nézegetsz? 730D?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jövőre érkezik az 1-es BMW M változata
Azon filóztam, hogy az M az mindig pálya versenyautónak is megállja a helyét. Miért nem teszik bele az XDrive-ot, mikor úgy sokkal jobb kanyarstabilitás, és nagyobb kanyarsebesség érhető el. Persze tudom én, hogy versenyautóknál alap az RWD, de akkor is.
Don't Tread On Me
-
Sziszka_88
tag
Jóhogy énis nagy bmw-fan vagyok már tökös korom óta szerencsére , van is a családban
A bmw-től az xDrive valóban lenyűgőző technika azt csinálja amit kell....úgy osztja a nyomatékot hogy hihetetlen , anno a DSC megjelenése is nagyszerű volt , én csak hülyegyerek üzemmódnak hívom , saját tapasztalatbólIttvan egy érdekes cikk [link] Audi vs. BMW akit érdekel , én mondjuk szeretem az Audit is , de hajrá bmw RWD forever!
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #11669 üzenetére
Egyik oldalon ott a nagyobb stabilitás és kanyarsebesség míg a másik oldalon a hajtási veszteség miatti teljesítmény "csökkenés" és a többlet súly amit cipelni kell. Kb kiegyenlítődik a mérleg két oldala. . Az is meglehet, hogy pályán azonos vagy gyengébb időt futna mint a sima rwd verzió. Akkor meg kidobott pénz volt az egész fejlesztés. Én is maradnék a BMW-s hagyományoknál. Orrmotor + hátsókerék.
Előbb futottam bele a vimeo-n [link]
[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
válasz dízelracer #11668 üzenetére
4.1 ebben az állapotban, extrák nélkül 2.6.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Sziszka_88
tag
Volt szerencsém E30 M3 hoz 2-3 éve voltunk is vele Soltvadkerten meg Sopronba is biztos van aki ismeri az autót , hehe emlékszem a csinos nénit akartuk megcsípni gyorsuláson aki e36 m3-al volt de sajnos nem sikerült , de jó műsor volt
-
MPowerPH
félisten
válasz dízelracer #11671 üzenetére
Az Xdrive nem állandó összkerék, azért lenne jó. Egyenesben akár 0-100% is lehet az arány a hátsó tengelyre, tehát mint a sima RWD. Csak a plusz súlyt írnám fel negatívumnak, de a kanyarokban akkor is óriási javulást hozva, megkockáztatom a kanyarponti csúcssebesség 30km/h-val is növekedhetne egyes esetekben.
Sziszka_88: Arra nem emléxek, de a nénire igen az M3-assal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
válasz Sziszka_88 #11670 üzenetére
Vannak a cikkben pontatlanságok.
-
Sziszka_88
tag
BMW001: Igen elég jóféle volt a néni , elég jól bánt a "váltóval"
Láttam a y2b-on a videódat ,jól hasít a 193 lovacska Nekemis az e39 a kedvencem , főleg az M5
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #11671 üzenetére
Ott a pont. Sima, száraz aszfalton nincs sok értelme az awd-nek. Ha jó futómű van az rwd alatt, akkor pályán simán jobb időket megy. Talán az extrém erős autóknál (turbós m3 és társai) változik a helyzet. Illetve a hétvégi úrvezetőknek is jó az awd, mert könnyebben kiautózható vele a maximum.
Sziszka_88
néni[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #11677 üzenetére
Hát nem egészen, pont az M szériánál hátrány ez versenypályán. Nézd meg ezt a videot. Hogy kanyarokban ne legyenek megverve annyira, a BMW-k félig driftelnek. A 4x4 ebben az esetben óriásit segítene, nem mozogna az autó, és szabályosan kilőne. Itt ha van XDrive, akkor szénné vernék az egész brancsot. Még egyszer mondom, az XDrive nem állandó összkerék, csak ahol kell, ott kapcsol rá, magyarul nincs teljesítmény vesztés egyenesekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #11678 üzenetére
Még jó , hogy ebben a videóban 0 awd autó van. Én úgy tudom, hogy nincs sok átlagos kanyarsebesség különbség awd és rwd autók között, viszont némileg másképp kell velük kanyarodni. Awd-vel előbb tudod parkettázni a kanyarból kifelé, de cserébe lassabban tudsz vele belemenni. Szvsz csak nagyon erős autóknál van értelme. 500le felett
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SpeedR #11681 üzenetére
Jah, nincs AWD-s, de jóval gyengébbek, és kanyarban erősebbek mint az M3/M5.
Mint az M5 pl, 500 ló fölött van. Új M5 meg lesz vagy 580 lovas, ráadásul turbo-s, nyomaték hirtelen jön meg, még nehezebb lesz versenypályán megszelidíteni. Általában kanyarcsúcsponti sebességet néznek, és azt mondják egy AWD-s autóval nagyobb sebességgel tudsz belemenni a kanyarba, így a csúcsponti sebesség is nagyobb lesz, és igen, előbb tudsz kipadlózni. De pl. amit én mondok, arra is van ellenpélda, lásd az összes Ferrari. Ott nincs ilyen probléma, RWD-vel is piszok jó pályaautók.
Meg ugye nem minden az erő, lásd ezt a tesztet. A hatchet pedig nem gyenge, mégis a csigaevőké a jobb, persze a szar útfelület miatt.Don't Tread On Me
-
!Overdose!
őstag
válasz MPowerPH #11682 üzenetére
"azt mondják egy AWD-s autóval nagyobb sebességgel tudsz belemenni a kanyarba"
Ez nem így van. SpeedR már leírta, kisebb sebességgel tudsz bemenni a kanyarba, de hamarabb tudsz kigyorsítani, ezért lesz nagyobb a kanyarcsúcsponton a sebesség. AWD előnye olyan ívekben lehet, ahol az RWD éppen csak, de nem tud átmenni padlógázon.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Sziszka_88
tag
Az RWD inkább kitörni akar kanyarba, jobban túl lehet kormányozni nagy gázadáskor , egy összkerekes inkább ortolósabb én leaglábbis eddig ezt tapasztaltam , főleg vizen
[ Szerkesztve ]
-
Uhh, ez nagyon szép állapotban van.
-
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #11689 üzenetére
Ezzel a felnivel, ezzel a színnel, ezzel a belsővel nálam mindent visz.
Egy jó darabig csak álom marad, de ha nyernék a lottón, akkor pont egy ugyanilyen kéne. (elsőnek, de tuti lenne 10 autóm legalább)
Te is kapnál egyet az tuti, azt lehetne versenyezni két egyforma autóval, kijönne ki az ügyesebb. De jó is lenne!![ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
MPowerPH
félisten
Nem tom hány km-es pálya, de 38:9 és 43:9 ha jól hallottam az óriási különbség az M3 javára. A C63 se ment sokkal jobbat, 43:0. Köszi a linket, hasznos volt.
Keldor papa: Ah, ne is mond. Ez valami csodás. Eddig utáltam a piros belsőt, de ez valami pazar. Asszem én is szerelmes lettem. Ha nem is M5, de egy 535i vagy 535D-vel ellennék majd 4 év múlva is.
Hallod, adja az Isten, hogy nyerj. Én sajnos nem lottózok, de lehet ezért megérné elkezdeni.Gebriel: Hát, ennél kényelmesebb talán csak az S osztály lenne, az biztos. Az a diesel nem is enne sokat, brutális megjelenés, még 10 évesen is gigantikus tekintélye van. Csak olyat nézz, ami bevizsgáltatható, és van szervízkönyve, ami lenyomoztatható.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #11691 üzenetére
Dízel párti vagyok, de valahogy az 535i-nek olyan szép hangja volt, hogy muszáj lesz azt választani, ha oda kerül a sor. 4-5 év múlva megfizethető ára lesz ezeknek, én komolyan gondolkozom egyben... ha isten is úgy akarja, ha olyan világ lesz, hogy megengedhetem magamnak, akkor hajrá.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
MPowerPH
félisten
válasz keIdor #11692 üzenetére
Most már én is diesel felé tolódok, de az tény, amit mondasz, a hang az pótolhatatlan. Nem is tudom, hogy valaha is menne e a zene, inkább hallgatnám a motor muzsikáját, az 100x többet ér. 5 év múlva idézőjelben bagóért fogják adni, akkori felső középkatos új autó áráért fog menni.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11696 üzenetére
"...és a képeken jól is néz ki végre."
Nah, legalább beismered végre.
Keldor papa: Azért nem, benzines Turbo nagyot üt ám. Erősebb is, és óriási fordulatszám tartomány áll a rendelkezésedre. Az már nem szívó.
Elvileg 35i: 306Le/5800RPM, 400Nm/1300-5000RPM
35d: 286Le/4400RPM, 580Nm/1750-2250RPMUgye 35i -ben a két turbo együtt tölt, a 35d-ben pedig alacsony fordulaton van egy kicsi, és magas fordulatra van egy nagy. Itt az benzines kicsit biztosan jobban megy, csak a fogyasztásban lehet sokkal kedvezőbb értékeket mutat. Ez pöpec kis video, azért drag-ban a 35i odaver.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
Erre mondja valaki hogy nem szép!
Az M5 is valami hihetetlen gyönyörű de bármelyik F10-el nagyon meg lennék elégedve....[ Módosította: philoxenia ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest