-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nekem abszolút bejön, sokkal jobb, mint a régi. Külsőre is mintha a már-már a régi X5-ös mérete lenne.
-
Szplöttyy
senior tag
Haver E38 750iAjába most szar a hardy, de már nagyon, úgy néz ki, hogy D-be 0-30között ha nem nagyon finoman gyorsítasz dobolás hallatszik, amit érzel is a talpadon, meg sportmódba, 4-5k RPM-ről motorfékkel ejti a fordulatot akkor is dobol. Kívülről inkább csörömpölős a hangja.
Smoke & Torque
-
d-boy
senior tag
Nem tudom, csak én vagyok egyedül vele, de Nektek nem "gyanús" 7-es bmw 4-5 millió alatt? Nem hiszem el, hogy egy 150.000-et futott kocsi, ami újonnan 15+ millió, 5-6 évesen 5 millió alatt legyen.
Ugyanígy vagyok az ötösökkel is, látok olyan hirdetést, hogy 120.000 km-es fullos 530d 5,5 millió... az ilyen autók 99%-a tekerve van, 2-3x annyit futottak + még biztos, hogy festve is vannak valahol szerintem. A legszörnyűbb az, hogy hiába írják oda, hogy törzskönyv, vezetett szervízkönyv, 20eFt-ért bárhol lehet venniIf you understand or if you don't, If you believe if you doubt! There is a universal justice, and the eyes of truth are always watching you.
-
-
szandro
aktív tag
Gondoltam ez érdekelhet titeket!
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
fireproof
őstag
válasz !Overdose! #12161 üzenetére
Kegyetlen.
-
Cxgrav
senior tag
válasz szandro #12160 üzenetére
Elgondolkozom rajta, hogy lenézzek-e, most hogy kész a verda
Ma vettem 4db acélfelnit 20k-ért és nagyon jó állapotban vannak. Téli gumik mennek majd rá, de addig is az egyiket pótkeréknek fogom alkalmazni a csomagtartóban
Újonnan kb 70k lenne a 4db.Picture me Rollin' by 2pac
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12152 üzenetére
Szplöttyy, dragonfx : köszönöm az infót, akkor valszeg a kardán keresztek lesznek, vagy azokból vmelyik, esetleg a difi, vagy annak a felfüggesztése, bár ha a keresztek lennének, annak jobban örülnék...
Lehet nézek egy bontott e36 318 tds difit, hogy ha véletlen vmikor bedöglik, akkor legyen tartalékban egy. Régebbről emléxem, igaz más autóból, hogy szokták ezeknek a fogaskerekeit vhogy hézagolni, lehet ott van vmi probléma, vagy nem ttudom. vmelyik a kettő közül lesz, vagy a difi, vagy a kardán, csak nehéz lesz megtalálni sztem.
Holnap felhívom a szerelő havert, lehet megnézzük mi csinál ilyet. A hary amúgy ezek szerint kilőve, az nem lehet, mert menet közben tök csendes, semmi dübörgés, csak ez a sebességbe rakásnál lévő bakkanás, ami picit zavaró. Jó lenne megtalálni a hiba okát. -
MPowerPH
félisten
Nem gondolom, tudom. Nem a 330D-el, hanem a 184 lovas 30D motorral. Ennek oka, hogy a km egyikben sem valós, mondhatnak bármit is. Haveré belülről úgy nézett ki mint ha új lenne, a km is ezt mutatta amikor megvette. Majd egy útonrekedés után kiderült, hogy 100k -val több van már benne.
Ezek elfuserált motorok(kb. 150k km -ig a legjobbak voltak), van javított 193 lovas változatuk, de azt hiszem azt csak az E39-be építették be, E46 nem kapta meg. És még az se tökéletes. Turbo -ja nagyon kényes, nagynyomású szivattyú drága és gyakori hiba, porlasztók biztosan elszállnak a rossz magyar gázolajtól, csak minőségit szabad tankolni. Légtömegmérő is gyakori hibaforrás. És még van ezer dolog, nagyon bonyolult és kényes motorrol van szó.
Ismerősöm 1 milla fölött költött rá 1,5 év alatt, utána eladta. Vett egy 30i-t. Azóta nincs problémája a szervizeléssel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #12176 üzenetére
Gondolkozz benzinesben, vagy újfajta kevés km-es dieselben. Benzines kimegy a világból hiba nélkül, a diesel-re meg ha tényleg kevés a km, akkor csak vigyázni kell, és a drágábbik gázolajjal szabad csak etetni.
A 7-es BMW-nél mindig lehetnek hibák, főleg ha agyon van extrázva. Annál kiforrottabb az E60 pl, később jött ki, javították a 7-esből ismert hibákat. E60 530i miért nem jó pl.? Pl. ez. Ennél jobb/erősebb nem igen kellhet. Vagy itt egy E39.
Nézd az én példámat, nekem is mindig van valami gond az autóval.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
3.5ből inkább félreraknák első nagyszervízre és 2.5ből 3ból max egy pöpec 6hengeres e46ot vennék.de már rég leírtam ezt párszor.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
MPowerPH
félisten
40 millás M3 -as.
Bár, szerintem egy tuningcég által kezelésbe vett M3-as olcsóbb, és erősebb is. Viszont üt a színösszeállítás. Én tűzpirosban kérném.dragonfx: 4 ajtósat keres.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #12184 üzenetére
Várjál,most komolyan, értem én,hogy "verseny" autó,de egy kicsit puccosabb klíma miért nem fért a 40 millába?!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
válasz fireproof #12187 üzenetére
god damnit!
Tálydi: Van benne, de egyáltalán nem szükséges a digit. Azt a 150 darabot szépen elkapkodják a legnagyobb gyűjtők és elteszik a garázsukba. Néha majd kigurulnak vele ide az Ascari pályára és meghajtják, versenyzéshez nem kell se fűtés se hűtés.
[ Szerkesztve ]
-
Tálydi
senior tag
Na,ja, de akkor csak nekem tűnt furcsának
Eeeeh, what’s up, doc?
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12168 üzenetére
Nem, nekem 318 tds -em van sedan verzióban.
Képek lesznek hamarosan. Korábban már linkeltem be, de azok még csak a vásárlási képek. Jelenleg már túl van az autó mindenféle javításon, amit egy használt autó vásárlásánál meg kell tenni. Összesen vadi új gumikkal, meg minden alkatrésszel, munkadíjjal 330 ezer Ft-ot költöttem rá. Hátra van még a két hátsó ív javítása, meg az azt követő alvázvédelem. Ezek kb 50-80 ezer Ft körül lesznek még. Meg még pár apróság, pl új belső szőnyegek, meg pár kis műanyag patent, aztán nem lesz mit javítani rajta. Max ez a kis bakkaás zavar elinduláskor, de lehet veszek hozzá egy másik difit, meg kardánt tartalékba, és nem fogok vele foglalkozni, míg nagyon nem lesz zavaró. Ha meg lesz rá idő, meg lesz keresve, mi okozza.Ja, időközben megvolt az első lerobbanás is vele. Valami idióta szerelő az AC pumpához menú vezetéket kicserélte egy vékony gagyira. Na annak a borítása megadta magát, letestelt, és leállt az autó. Előtte is akadozott már, de nem is gondoltam erre. Most már tökéletes, semmi akadozás, a motor hangja is hinátlan, nem füstöl, nem csörög, keveset eszik, kb 5-5,5 liter közt jövök ki vele, pedig nyomom neki. Igaz mindig shellnél tankolok. Ott még a kiszolgálás is egységesen normális minden kútjuknál, nem úgy, mint egyes más kutaknál...
Mielőtt kijött volna ez az AC pumpa vezeték dolog, volt egy kis szelepcsörgése alapjáraton, és arra gondoltam, hogy szar a hengerfej, de mióta meglett javítva ez, azóta az is teljesen elmúlt. Gondolom nem kapott elég naftát, és csörgött, vagy nem tom. Mindenesetre most tök olyan a motor járása, hangja, mint a netes youtube videókon is hallható eredeti 318 tds motor hang. Igaz nem egy bika erős ez a motor, de az alacsony fogyasztás és biztosítás, fenntartás, meg a kényelem mind kárpótolnak ezért, és nekem ezek voltak a lényeges szempontok a vásárlásnál.
Képek akkor hamarosan. -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #12193 üzenetére
22 asszem.de akkor is mit nyujt most 5é megvenni.
ok lehet befigyel egy 2milkás nagyszervíz motorgenerállal de akkor is 7millioba vagy.és ki tud megfogni?? .
joa fogyid ritkán lezs 15 alatt.
de aki ennyi lovas sportgépet akar nem veri padlohoz."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
hát igen egy ac gond sok mindent magával hozhat.
Hát az nem semmi 400k.t rányomni.
Nekem se ártana.aztán akkor cserélni se kéne.lehet mégse adom el.öszintén félek beleugrok egy még xarabba.egy rommá hajtott 6hengeres javítása elég csunya.
megcsináltatom chipp azt 110lo.mire nem elég??hétvégén pálkyáztam és az emberek 90%a 110-120.szal megy.félnek a büntitől. a merészebbek a belső sávban 130-140.ilyne mint 330i, toureg, cayenne turbo, 5ös bmw, e merci...
Ennél gyorsabb autot egyet láttam egy TT.s az is max. 170nel ment.fél mindneki a büntitől.meg a sok örült embertől.
120szal ezzel si elmegyke bárhova.
elmúlt közel 800km re 8.8 jött ki átlagba ennél jobbat szerintme egy 1.6os benyás bömi nem tud.
Ebbe volt város, bp(ez más lapon említem), ltk, és pálya is.kreszt betzartva de azért odatologatva néha.
Ja és msotanság sok autos ujságot olvasok.a mai átlga autok nehezek.11-13 a gyorsulásuk 100ra velük bőven pariba vagyok.Ha elégedett avgyvele az a lényeg.
persze ha nem számítana lehetne egy ilyet kergetni.
tessék az e46 m3.az első kép nagyon eltalált a hátérrel.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
mh197
senior tag
válasz dragonfx #12197 üzenetére
Száguldozni tényleg nem kifizetődő már..
Igaz én is kipróbáltam, milyen az új AC pumpa vezeték, nekem 140-ig elég szépen gyorsult, onnan picit lassabban már.
Benzinesben a 8 iter nem rossz, bárén épp emiatt döntöttem a dieseles mellett. Elég sokat utazom, és az 5-5,5 liter kifizetődőbb gázolajból. Skan mondják, hogy a dieseles mennyivel érzékenyebb, meg nem indul, meg ilyesmik.. Nos nekem eddig az a tapasztalat, hogy szüleim pár éves benzines toledójához képest ez pöccre indul, utazni benne nem olyan fapados érzés, meg amit már megfigyeltem, hogy bárhol megyek vele, mindenhol felfigyelnek egy BMW-re. Ez néha jó érzés azért, de néha kellemetlen is tud lenni ...
Gondolkodtam még az E46 -oson is, de az egyik amiért nem az lett, mivel annak a hátulja vhogy sokkal összekerekítetebb, nem olyan szögletes, mint az E36-osaké, és a lekerekítés végett vhogy nekem a 46-osak kisebb kocsinak tűnnek. (Nem tudom amúgy, hogy ténylegesen beltér/csomagtér, melyik a nagyobb) A másik ok meg az volt, hogy így van egy fullra átvizsgált, mindenhol gyári alkatrészekkel kijavított autóm, míg a 4-osból tuti vmi olcsót kellett volna választanom, aminek tuti valami komolyabb gyíkja lett volna már. Akár törött, akár széthajtott, vagy bármi más. Jelen pillanatban meg 1,2-1,4 közt lesz a kocsi vége, és így meg minden lényeges dolog ki lett cserélve újra.Amúgy a benzinesed tuti jól mehet, főleg már csak a 6 henger miatt is szép hangja lehet. Ha megy 140-160-at, akkor fölösleges sztem a tuning, mert a magyar utakon amúgy sem lehet most sem, de a jövőben sem normálisan menni. Szerintem az útépítés leragadt vhol a szekerek korszakában, és még mindig azt hiszik, hogy az emberek azzal járnak. Csak ne kellene a benzinben/gázolajban útdíjat is megfizetni, amit ugyanúgy az autópályákba nyomnak, a kisebb főutak meg le vannak... Egy kút ilyen jellegű éves bevételéből fel lehet fullra újítani két település közt az utat...
Az M3-ak meg nagyon szépek, főleg a sárga.
Neked eddig milyen gondok voltak? Mire érdemes még figyelni, esetleg tartalék alkatrészt beszerezni?
Egy turbó kb hány km-t bír ki átlagban? Néztem, hogy elég húzós azoknak a javítása. Pedig csak két venti, középen egy csapágy, meg egy kis szelep, és ennyi a működése, és 60-140k-ig írják a felújítását.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Hát nem ugyse érsz oda előbb.
Nekem nem 6henger van sajnos.de mondjuk az tuti 12öt enne.
Jó ez a 8.8 ez a plafon legalja.ez alá enm megy.viszont fölfelé pláne pesten megvana 11 is.
ez van.majd lesz jobb.én keveset megyek vele, nem érzem meg anynira ezt.amire kell jo, ott van.e46 32d nagyon bíztató auto.de ott drágábbak az alkatrészek.
tiédhez egy tuzrbo nem drága.bmwpoweren tudsz szerezni olcson.
Jó drága lesz a vége annak a e36nak.Még végén kiderül aláértékelem az automat.
Visz 160at deminek menjek annyit??1000m után fékeznem kell max.ja és cserébe többet is fog enni.
Az utak egy nagy fos.autopálya okés. a többi xar.aki jár a belvárosba tudja mi van borzalom.ide odaföl le balra jobbra zötyög az auto a kisbeb utcákban.de angyobb utak se tökéletesek.Nekem önhibán kívül ami volt és nem kopo az a lambdaszonda.de végülis az is kopo hazsnálodó alkatrész.
A többi a magyar utka elhazsnálódás eredménye.
na jo bas szenzor az kéne de elég drága."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest