-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
jó azaz e36 320i, 1 milláért már szépet jót kapni az az e34 is megér annyit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hoby36
senior tag
Napok óta a netet vizsgálgatom,márt tuti,hogy e36 320i-t veszek. Tudja valaki mennyit kérnek az átirásért?
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1403 üzenetére
Egyik ismerősöm valszeg eladja a mostani E39 -ét. Volt nálam is az auto 2 hétig, próbára, de a végén nemet mondtam.
Az auto E39 540i, 2001 -es évjáratu, 160.000km -el. Vezetett szervizkönyves, és törésmentes. Abszolút full extrás, csak az auto válto hiányzik belőle. Persze az M5 6 gangosa van helyette. Teljes M-Packett -es, még a futomű is az állítható légrugós sportfutomű. M-es motoros, memóriás, fűthető sportülések elől, meg egy 16:9 -es navi, asszem MK4 -es TV -vel, DVD -vel, menet közben is müxik. Ezek a fontosabb extrák, de van benne minden.
Az auto így kereken 3.9 milla, de ebben benne vannak a 18" -os gyári M-es felnik Pirelli P-Zero Rosso gumikkal(10k km van bennük)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az 540i mivolta miatt. Nekem sok az a 4400 -as V8... Még a pénztárcám nem bírná benzinnel. Én olyan 11-12 átlagot autoztam vele, de ha kicsit odaléptem 15 körül fogyasztott, ami nekem még sok. De ha odalép neki az ember, megy is rendesen. Meg van chippelve, most olyan 480 körül van a nyomatéka. Életveszély, mert 6. -ban 100 -nál rálépsz, és úgy megindul mint a veszettló. Nem is nagyon kell pörgetni...
Majd 2 év múlva talán már megengedhetem magamnak, de akkor már inkább M5 -öt veszek.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
válasz MPowerPH #1409 üzenetére
Jó extrás a gép, mondjuk szerintem sok érte, de ezt csak így első blikkre mondom, utána kéne nézni. Az viszont biztos h bexarnék vele, és imádnám, lehet még oltárt is emeltetnék neki
Tankolni én se tudnám, az enyémbe imádom h gázos, nagyon sokat lehet vele spórolni, és szinte ugyanúgy megy mint benzinről
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #1412 üzenetére
A magas ár a felszereltségnek tudható be. Meg a felnik darabja gumival 100k, tehát az is sokat nyom a latba. Pótkerékkel együtt csak az 500k, szóval így nézve nem is sok.
Ezt is meglehetne csinálni gázosra, talán akkor kicsit kedvezőbb lenne a fogyi is. De V8 -hoz nem tom hogy nézne ki, talán ahhoz már nem illik.
Már vannak a gépre érdeklődők, pedig meg se hirdette.
Egyenlőre nekem is álom marad..Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
Persze. De az 1 000 000 felett van jócskán. Itt 15 16 éves autókról beszélünk. A rozsdát lehet orvosolni ha van rá pénz, de akkor már érdemes fiatalabb autót választani. Én biztos nem vennék 1 000 000 alatt e36-ot. Azok vagy öregek vagy törve voltak, költeni kell rá sokat stb. Olcsó húsnak híg a leve.
-
_Fonzy_
tag
Sziasztok:
e36 320i 95 évjárat hengerfej tud e valaki eladot?
köszi -
Bubu79
addikt
'99-ig gyártották az E36-ot...
Azok, amik tip-top állapotban vannak olyan 1,6-2 milla körül vannak... Küszöb hajlamos rohadni, meg a sárvédőívek az oladalsó paneleken, ha a tulaj nem volt olyan gondos, hogy mosáskor onnan is kitakarítsa a szmötyit ( nem szoktak olyanok lenni ).
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
Na, kész lett haver autoja. Kicserélték neki a szelepeket, más baja nem is volt. 140k lett a végösszeg olajcserével együtt. A váltonak semmi baja nem lett, de azt mondták, nem is lehetett volna. Még annyit mondott a szerelő, hogy ha ezt a manővert más autoval csinálja meg, akkor kidobás minden. Nagyon megvannak építve ezek a gépek.
Dehát ezért is szeretjük ezt az "X" márkát, ahogyan az irigyek is hívják.Don't Tread On Me
-
-
1face
aktív tag
... és igen, voltam Sopronban tavaly!
(csak nem a megbeszéltek alapján )A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
MPowerPH
félisten
Ezt most nem mondod komolyan??? Nekem is E39 528i -m van, manuál. A mostani átlagom 3600km -re 7,9l, és nem 90 -nel járkálok én se. Olyan 120 -és 140 között szoktam menni ahol lehet, és a fokozatok kihuzatását se vetem meg, ha arra van szükség.
És most akarok belerakatni egy fogyasztás csökkentőt, hátha még ennél is jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Pedig az E36 -ban hasonlo blokkok vannak, mint az E39 -esekben.
Legalábbis a 2.0, 2.3, meg a szar dízel az ugyan az. Sőtt, az a 2.8 -as motor, ami az E36 -ban van, szintén belekerült az E39 -be 1996 -tól 98 -ig. De 98 -ban modosítottak a mocin, úgymond finomítottak, és utánna már azzal adták az E39 -eket.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
1face
aktív tag
válasz MPowerPH #1430 üzenetére
Bocs, csak aludtam egy kicsit.
De igen Én vettem meg a sportlégszűrőt. A fogyasztása a gépnek 170-180-nál lényegesen több, mint 120-nál. Én ha megyek, akkor mindenhova padlógázon, kivéve lakotterület, ott szigorúan 60.
Ez az ötödik BMW-m ( 318i E30, 323i E30, 325ix E30, 325i E36, 528i E39) de egyikkel sem tudtam 8liter alatt autózni!A rossz tetteimet nem bánom, inkább a jókat bánom, amit rossz emberekkel tettem!
-
MPowerPH
félisten
Ha 170 -180 között járkálsz, megértem. Akkor most gondolom neked is áldás az új rendszer. Nekem annyira nem nehéz a lábam, csak ha a szükség hozza.
De ha az 540i -vel csinálnád ezt, szerintem a 18l -es átlagod simán meglenne.
De annyi bizonyos, hogy te se veted meg a BMW -et.
Csak egy tanács: a "Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat" topicba inkább be se nézz, de gondolom nem is volt szándékod, csak szóltam.
Gondolom chipet is rakattál a gépbe, nem?Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
Azért a telefont felvehetted volna - próbáltalak csörgetni párszor...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
1face
aktív tag
-
bcs
aktív tag
köszi a tippeket, ezek lettek a megoldások:
- mély hang: a hővédő lemez meg volt hajolva, és hozzáért a kipufogóhoz
- meleg levegő: vagy a lamellákkal volt gond, de a tekerők forgatásától megjavult, vagy mégis valami hővédelem lehetett, mert nagyon kevés volt a hűtőfolyadékom , de már nem csinálja -
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1422 üzenetére
hát igen épp gondoltma megkérdme mizu van vele....
a 6hengeres bömiket nem igazán lehet széthajtani persze erre ezeket se készítik fel..remélema spanod tanult a hibájából hogy ne kapkodjon inkább vegyne akkor nagyobb mocis bimmert..e36ból 95 utánit érdmes 320i-t..nekem is oylna lesz kséőbbiekben
2.8as a dual vanos miatt fogyaszt olyna irtó jól ..többet bírna az 195 lónál ...
nekeme ddig fogyott a hütővíz bejött nyár mostmeg visszajött +1 deci ..furcsa ez..majd leszívószálazom
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1444 üzenetére
mert tolja neki annyira!!!
Mondtama tiéd az egyik legtakarékosabb bmw benyás moci!!dual vanos mondom!!!Ujra belekergeti szegény 6hengert a halálba..annak a 160+ nem esik jol szerintem annyira ......mondjuk enyémnek pláne nem ..amugy nem fél a trafitól?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1445 üzenetére
Szerintem a trafi lehetősége még meg se fordult a fejében. Azt mondta, hogy majd a szembe jövők úgyis jeleznek.
Én már nem foglalkozok vele, tudom, hogy egy állat. Sajna most hétvégén megyünk négyesben Sikondára grillezni, és ragaszkodik hozzá, hogy az ő kocsijával menjünk. Ki akarja próbálni a szerpentinen is, csak egy a bibi. A kényszerszerviz miatt nem maradt pénze nyári gumit venni. Most ott a kanyarokban majd elkezd vitézkedni a téli gumival, és ráadásban még meleg is lesz, hát nem tom mi fog kisülni belőle. Már előre félek....Don't Tread On Me