-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1452 üzenetére
vagyis a te 2.8asod is.
a mostani 2.0 már 4 henger és 170 ló...hát én nem hajtánám folyamatos 200on félteném...pláne szabályzásig mindenhol.a 2.5ös 218lóval na az már 6os az tényleg elbírja.
de örültség."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1453 üzenetére
Hát igen, 4 henger az már nem 6. De egy kellemes pörgős blokk, talán a mostani 2.0 -ák között a legjobb.
Az a 2.5 -ös is azért olyan erős, mert jobban ki van hegyezve. Ezek qa régebbi BMW motorok még elég rendesen le vannak folytva, ami talán nem is akkora baj, mert így tartósabbak.
A németek szerintem bőven 200 fölött használják ezeket, ahol lehet.De valahol olvastam, hogy van egy fordulatszámtartomány, amin és ami fölött nem tanácsos órákig tartani a motort. Asszem ezen a bizonyos fordulaton van a lóerőcsúcs is. Tehát erre támaszkodva a 200 még bőven belefér. Nálam a lóerőcsúcs 5500RPM -en van, ami 5. -ben 230km/h.
Tehát olyan 220 -al tartósan is haladhatnék, nem ártana. De ez áttételfüggő is, amit persze a motor erejéhez állítanak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #1454 üzenetére
Hogy a francba ne ártana... A tied utazója olyan 160 éa 180 között lehet valahol. Ha tartósan 220-al mennél egy héten legalább 3szor, hamar elkopna a motor hidd el. Én egyszer hajtottam meg mondom, ki kell próbállni mit tud. Kellemesen csalódtam benne, de lassan megvállunk persze ha lesz vevő .
-
Eagl3
veterán
válasz kisninja #1456 üzenetére
Irányárként raktam fel.
Sajnos jelen pillanatban abszolut nincs kereslet az e34-re, nekem meg kéne a pénz a terveimhez szal áron allul van. Nem is tudom, aki 1misi felett árulja mire számítNo mind1 700ért lehet vinni, bár sajnálom de a kényszer nagy úr. (hozzáteszem, hogy lehet rá költeni, az ennyi idős autókon mindig van mit javítgatni, szépítgetni )
-
MPowerPH
félisten
Akkor tartósan egy 2.0 -ásnak mennyi az utazója? Ezekszerint mégis a fordulatszám számít, tehát olyan 4500 -ig még egészséges lehet?
Olvastam olyanról is, ha ezeket a személyautokat végig padlógázon hajtanád 7-8 órán keresztül, akkor beállna a motor. Akkor ebben van igazság?Don't Tread On Me
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1460 üzenetére
700 ért tényleg jó vétel. 900-ért már konkrétan akarni kell ezt a típust .
A helyzet az, hogy most kéne egy hátsódob alá mert lett rajta egy pici lyuk, de sztem nem érdemes heggesztgetni, akkor már egy sport dob vagy bontó. Ezért mondom, h. lehet rá költeni. Amúgy a többihez képest tényleg jó állapotban van. -
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1462 üzenetére
Én meg kapcsiból rávágnám, hogy most volt vezérműszíj csere, gyertyák cserélve lettek. Első hátsó fék dob\tárcsa, olajcsere, kézifék, szeróolaj, középső dob
-
Gyok2
aktív tag
Az E30-asok kezikonyve azt irja, tartosan ne jarassuk a motort maximalis fordulatszamon.
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1459 üzenetére
persze hogy van tán még ennyi se kéne ez nem bmw kérdése, egy dízel mai turbós meddig bírnámondjuk a tartós 5000+ os forduléatot
Haén 190nel mennék szerintem 200 km nem bizti nem állnék meg utána örökre az autóval...
A 2.0ás utazója szerintem 160, a tiéddel 180nal ildomos menni....tán a 200 befér de ha 220szal mennél folyamatban tuti nem hálálná meg.Amugy az én 1.6osomra azt mondták az utazója 140-160 ..ez nevetséges 130 fölött pláne 140 fölött drasztikusna nő a fogyija.
130 a jó 140ig.itt legalább még büntetést se kapok és a kocsi is megmaradéppena régebbi 6hengeresek másvilág azokat gyűrik agybafőbe de otthon bevan készítve 2-3 donormotor..hengerfej vezérműtengely szelepsor...stb ...így nem nagy dolog hajtani mikor tudja otthon fekszika következő áldozat.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1471 üzenetére
Mondjuk attól nem kell nekem se félni, hogy itt Mo. -n tönkremegy a motor, mert még a 180 is kockázatos, nemhogy a 250. Nincs is olyan autopálya, amin 40 percnél tovább lehetne menni 200 fölött, mert mindegyik olyan rövid.
Nyáron megyünk németbe, ott majd lehet tolni neki rendesen. Talán az lesz az utolso nagy utam a drágámmal, szóval még akkor egyszer jól megrugdalom.Anno, mikor megjelent az új Accord diesel, a 2.2 i-CTDi, csináltak egy tesztet.
24 órán keresztül mentek az autoval egy körpályán, és a nap végére 215 km/h -s átlag jött ki. Persze közben megálltak vele tankolni, meg vezetőtváltani, de végigbírta a napot.
Pedig az egy diesel, és ott tényleg végig padlón mentek vele. Mondjuk utánna lehet kukába dobták, de jól bírta a kiképzést.
Régebben ezzel reklámozták sok helyen... Ha valamit tévesen írtam le, akkor elnézést, de már régen olvastam ezt a cikket.Don't Tread On Me
-
God Vazzeg
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #1477 üzenetére
enyim 4 henger tudod....elég neki a 140.
én mentem már 200kmre kivetítve 143as átlagot pályán nyáron....ott inkább a 170-180 dominált ..és még megvana vas.koppkoppkopp.BMW001>>menjé innen...nehogy accordot vegyél utána mert akkor tudod ebbőla topikból bannolva vagy ...mér adod el nem jo az528?mennyi van benne?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #1468 üzenetére
Köszi a válaszokat neked is: God Vazzeg
Sajnos én csak még a kezelési könyvből tudok példálozni bár neketek hiszek.
Megnéztem ott mit írnak
2.0: 90 nél 6,9L 120 nál 8,5L városi 13,9L
2.5: 90 nél 7,1L 120 nál 8,5L városi 13,5L (katalizátoros kevsebbet eszik kicsivel)
Egy másik forumban a 2,5 ajánlották idézek(Örülök hogy e34 mellet döntőtél!
2.0 ne vegyél mert nem jó és annyit eszik mint a 2.5!
mi akiket ismerek mind megbántuk hogy nem 2.5 -öt vettünk! )powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1478 üzenetére
ÁÁÁ, Accord nem kell, még véletlenül se. Maradok BMW párti, és ha tehetem nem is lesz más autom. Most arra dolgozok, és gyűjtögetek, hogy cserélni tudjam egy fiatalabbra. Igazábol egy E60 -as az álmom 3.0 benzinben, vagy E46 330IX.
Németből tudnánk behozni egyet, semmi pénzért kis turpissággal.
Ebben ami most van 190.000km van.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz kisninja #1479 üzenetére
A kezelési könyv ír sok marhaságot, de még egy dologra nem válaszoltál. A 2.5 -ből a 170 vagy a 193 lovast nézted ki? Mert azok között is van különbség.
Ha nem rugdalod a 2.5 -öst akkor annyit eszik mint a 2.0. De ha nehéz a lábad, és szereted az erős kigyorsításokat akkor megmutatkozik a különbség.
Én csak az E39 523i -ből indulok ki, ami sokkal többet zabál mint a 520 -as, és többet mint az 528 -as, nem is kevéssel.De az a régi 525i 24v Vanos az jó lehet, ha azt nézted ki. A 170le -stől óvakodj.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
kisninja
őstag
válasz MPowerPH #1483 üzenetére
2.0 ból is az 50 est vettem volna az átjás kicsit drágább
2.5 ösnek 118k (Átírás 60k Súlyadó 22,7k Eredetiség 20k Biztositás 14,5k faterom nevén) plust 25k benzin
2.0 98k plusz 25k benzin
csupán 20k külömbség van a kettö között.Annó írtam hogy szarabb a gázos: lehet rosszul tudom de jobban kopik tőle a motor illetve több víz keletkezik égéskor tehát idővel belül is okoz problémát.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
dragonfx
veterán
válasz kisninja #1479 üzenetére
ez hülyeség!!!!
a 2.0 soha nem eszik 14et
8-9 körül.....a 2.5 eszik 12 vagy afölött...városi persze.
persze ez az elmélet meg amiket olvastam...de a gyakorlatban is ilyeneket hallottam."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dferee
tag
Sziasztok!
Aki élőben is meg szeretné tekinteni EURÓPA LEGGYORSABB E30-AS BMW-JÉT az megteheti május 31-én a Tököli Repülőtéren!
Bővebb info:
KATT -
kisninja
őstag
válasz God Vazzeg #1496 üzenetére
Van 1992.10 hótól ilyen motorokat raktak bele. (Változó szelepvezérlés vagy mi a szösz)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Eagl3
veterán
válasz God Vazzeg #1499 üzenetére
e34 be is raktam, de sajnos azok el is romlanak ált. ami nem két fillér.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- További aktív témák...