-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #1699 üzenetére
Jobb lenne, ebben az árkategóriában maradni, mivel a biztosítás stb. elég sokat elvesz még. A felniről nem is beszélve.
Ebben van ESP?Szerk: Ha netán odaadná 1.2-ért, akkor érdemes megvenni?
Akkor ez jobb vétel nem?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Eagl3
veterán
válasz Vandit. #1701 üzenetére
Meg kell nézni. Költeni kell rá rendesen az biztos. Ahogy megveszed sztem cserélheted is a gyertyákat, ékszíjat, fékbetéteket, esetleg tárcsát. Futómű fene tudja mien állapotban van. Az az AC-s. matrica elég sejtető az allján.
Én ezt tuti nem venném meg, nem tetszik.Mod.: Ez egyértelműen jobb vétel Ennek csak egy baja van. Mégpedig, h. kereskedés
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Vandit. #1703 üzenetére
Ez elsőre jónak tűnik. És magánszemélytől van, ami még jobb. Ha tetszik, próbálj az árból alkudni egy 200k -t, és akkor azt mondom jó vétel. De előtte neked is azt mondom mint másoknak, zsákbamacskát ne vegyél. Vigyél el magaddal egy szerelőt, és ő majd megmondja milyen állapotban van. Sok pénzt tudsz így spórolni.
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
válasz (Kolombusz) #1706 üzenetére
Én sem adnék. Csak tetszik. Akkor már inkább ez
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
(Kolombusz)
veterán
válasz Vandit. #1707 üzenetére
Igen, ez szép.
Bár, az 1.6-os motorral biztos nem egy atombomba, de a mai szigorúság mellett lehet nem is kell több.Bennem meg egyre inkább érlelődik a gondolat, hogy Németországból kéne behozni egy 320d-t. Itthon drága és valószínűleg jobban tönkrevan, mint egy német példány. Ha más nem, a futóműve biztos jobb egy ott használtnak.
-
dragonfx
veterán
-
Gyok2
aktív tag
Ha szamit a vezetesi elmeny, akkor ne add alabb 6 hengernel, csak ha szamit a fogyasztas. Ha nincs szerelod, akkor szolj.
Valojaban milyen kivitel erdekel?[ Szerkesztve ]
Tiszta Windows rendes ház
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1708 üzenetére
az valszeg de azt vedd haza odahaza picit jobban érteneka visszatekercseléshez hogy ne vedd észre tán még szervízkönyvet is az utcasarkon szerez hozzá...
Ilyen dízel árakkal nem is éri meg...6ot beveszi a benyás meg 9et...elgondoloztató...Vandit>ez tetszik? ,,vagyez?,,ez?..ez utobbinak utána kell nézni szakszervízbe avgy bmw fórumon hátha tud valaki valamit róla...első kettőnél ne tévesszen meg a cm3..ez kevesebbet eszik mert duplavanos és már alapbólm-packos és jó felnivel..persze alkudható árral..amugy a zöld e36 320 is jó néztem.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Számít hát.
Akkor nézek Valami E36 320-ast. Szerelőm nincs sajna.dragonfx: Az első és második bejön, bár a 320-as is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1712 üzenetére
belsőben a benyáshoz is bármit kérhetsz, és külső mint sportfutómű, parolóradar stb is..ebben nincs különbség dízel és benya között.max a nyomatékot tudod felhozni mint kényelmesség hogy alacsonyabb és angyobb tartományban áll fenn....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1715 üzenetére
És többet kell vele a szerelőhöz járni motorproblémával, mint 10 Vanosos benzinest együttvéve.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1715 üzenetére
a kevesebbszer +100-150km max. a dízel javára.gondoloma tank ugyanakkora mindkettőben 320i 320d.
ok te tudod te pénzed te bízníszed, legyen sok örömed benne, de szervízigényesebb arra készülj fel"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kleroo
veterán
De bedurrant a topik használtautók után kutatva.
a fekete 328-asok gyönyörűek. Csak gondolom egy vagyon fenntartani. de ha valaki megengedheti,.....annak jó...nagyon jóHodor. Hodor? Hodooor!
-
MPowerPH
félisten
Miért is? Mit értesz hétköznapi auton? Mert ha egy Suzukiről van szó, vagy pl. egy kis toyotaról, akkor azt mondom, hogy drágább, nem is kicsivel.
De egy 320i -hez képest nincs semmi plussz költség, márpedig eddig arról volt szó, azért gondolom, hogy erre gondolt ő is.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1721 üzenetére
még ez sem igaz...láttál te már mndjuk egy uj yaris első 3 éves kötelező féléves szervízeinek minimum díját??..vagyis amit akkor fizetsz ha semmi baja nincs csaka kötelező dolgokat cserélik?...szerintme nem tul olcsó.de mondhattam volan swiftet vagy cliot vagy ilyeneket...én láttam egy civicnek és egy jazznek....annyiból egy e36 328 szervíze is kijön...de mivel csak 2 évente mésza műszakihoz egy kilóötvenes szervízszámla 2 évente szerintme nem sok...normális szervízeshez kell vinni és nem sok.
bivanos motor fogyija 9 liter...ennyit egy 1.6os motros vw tömegauto is beszik és pl ott a kötelező szervízek díjai...hmmm ..én hallottam már 100e-s vezérműszíjcseréről.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vangelis
nagyúr
válasz dragonfx #1722 üzenetére
Nekem még soha nem sikerült 9 literbe beleszaladni...
modnjuk nekem csak 320i van.
A haver wagonja is megeszi vérosban a 13 litert klímával, pedig csak 1,5 ös.....vagy 1,6 ..
Nekem meg 8 liter körül mozog a fogyasztás-Néha azért kitolom tiltásig
Tök midnegy be van e kapcoslva nekem a klíma, észre sem venni a fogyasztáson.
Hajrá benya
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
(Kolombusz)
veterán
válasz MPowerPH #1721 üzenetére
Teljesítmányadó+biztosítás, gondolom nem kevés egy ilyen autóra.
Amúgy, hogy írogattátok, hogy a a 320d-nek nagy a szervizigénye, elgondolkoztam a 320i-n is. Összehasonlitva a 320d-vel milyen a menetdinamikája? Elvileg a 320d-nek jóval rugalmasabbnak kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
Én próbáltam az uj e46 os 318d-t (persze ez csak 4hengeres)
Picsába sincsIgaz az uj 320d-t nem tudtam kipróbálni
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
A kötelező alig több, pár ezres csak. A teljesítményadót meg ki tudod számolni könnyen, bár szerintem egy évre az se olyan sok, és van plussz 44 lovad.
Nem csak a 320D szervizigényes, minden nagynyomású diesel az. Ez alól nincs kivétel.
Don't Tread On Me
-
-
Eagl3
veterán
válasz MPowerPH #1721 üzenetére
Nem BMW-ről beszéltem.
De a kérdésedre válaszolva igen, drágább egy 328-as fentartása mint egy 320-as-é.
Ha csak havonta 5ezerrel (sztem többel is mindent belekalkulálva fogyasztás stb.) az már egy évbe 60e Ft plusz! Amivel nincs is gond, ha valaki kimondottan ezt a típust kedveli és élményautót, hobbi autót szeretne, de Vandit sztem nem esik bele a fanatikus körbe. -
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #1724 üzenetére
valszegaz is.megnézetm 6-8 liter özti fogyikatírnak a 320d-re hát igena valóság akkor lehetne ha kipróbálhatnál egyet mondjuk egy bp-debrecen-bp távon.
A 320i 8-9körül eszik ez viszont tuti.mármint az e46osok, az e36 10-11 inkább..hát a vanos ennyit ér.A dízel 200től megy a benyás 4000től.
Eagl3>>aki bmw tulaj akar lenni és havi 5e-n szórakozik ne vegyne bmw-t .jótom magam ellen beszélek mert ha nincs lém én is meggondolom, demost a normál esetről ebszélek amikor keres dolgozik a tulaj szorgalmasan
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
válasz (Kolombusz) #1728 üzenetére
Én is sokszor ültem e46 320D-ben. Abszolut nem voltam elájulva tőle. Egy 320i jobban kéne, sokkal sportosabb, szépen ki lehet húzatni.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #1730 üzenetére
Én már utaztam E46 320D -ben, és annyit be kell vallani, hogy nyomatékból simán lehet vele autozni, huzatni se kell mert alacsony fordulatról húz. Budapest - Parma távolságon pedig olyan 130 -as átlaggal 6,4l jött ki fogyinak, ami azért nem gyenge. De cserébe hazafelejövet megadta magát a turbo, és az út felét így kellett megtennünk, füstcsíkkal a hátunk mögött.
A havi szervizét meg meg se említem...
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #1734 üzenetére
mér vanvele annyi gond barátodnak?
#1735>>hehe ..LOLL...jó arccc... ...én is vagyok amugy.szerencsére nem cigizek.piálni meg ugyis ártalmas buliba mert a taxi drága ..azé ha mind2en ottmaradtunk volna ihattunk volna pár "ücsíítt" ...táborba ott voltatoka drifteknél?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Igazad is van és nem is. Úgy tervezem, hogy megveszek egy szép és jó bömit, aztán fokozatosan építgetem szépítgetem és megbecsülöm, hogy sokág kiszolgáljon. Kölcsönös megbecsülés. Én törődök vele cserébe Ő nem romlik el.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
válasz God Vazzeg #1739 üzenetére
Ez oké, de ha nincs annyi pénzem egyszerre, akkor sajnos marad a fokozatosság. Legalább arról tudni fogom mi van benne.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #1743 üzenetére
mégis 1 osztállyal feljebbi autó 5-ös..szerintme e36 árban.
az e30hoz azért lcsó mindne annyira mert nincs mit szépíteni rengeteget bontanak/bontottak el belőle...mert sokat rommá totálkárra törtek vagy széthajtottak..sok az alkatrész ezé olcsó szerintem."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
Milyen árban vannak a kopó alkatrészek? Mennyivel drágább, mint mondjuk egy Honda, Suzuki, Opel lakatrész?
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #1745 üzenetére
ezt így nem lehet megmondani..mondj párat mi érdekel.olaj egy 10es, olaj/levegő/benzinszűrő mind ilyen 1-2e-s tétel, az elektronikai dolgokból kapsz utángyártottat vagy bontóból....ami különösképp drágák csak ritkán romlanak el...ami az elektronikával kapcsolatos dolgok a drágák általában.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #1747 üzenetére
kritikus hiba?
én nemt udok iylenről e36nál.
budapesti utak ugye gömbfejek tönkrevágják ha ülktevevan amugy kibírja.
A rohadást meg kell nézni sárvédőíveknél.
nem tudk semmi tipikus hibáról."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Vandit.
addikt
válasz dragonfx #1748 üzenetére
Ok, köszi. És szervízbe vinni milyen sűrűn kell/érdemes? Pl mennyi egy komplett fényezés, sportfutómű, sportlégszűrű stb.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #1749 üzenetére
első szabály>>szakszrvízt felejtsd el!!..
fényezés itt pesten kb 20e/elem. sportfutomű rengeteg tuningshopban van..igényedtől függ, a gyári kb 2x annyi mint a normál.100asból kinn van szerintem.
sportlégszűrő>>pont most néztem levegőszűrőbetét 2000-3000ft. direktszűrő meg amit nálunk találsz shopokba..mondjuk én max. K&N-t raknék bele az kb 25-30.
A szervízperiodust jelzi kb 12e km enként.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014