-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Koszi sracok, kivancsi voltam, akkor itt is nagy a szoras. Postaval, Cotswold Group -tol, ami itt a legnagyobb BMW alkatresz disztributor.
Housing £33.80
Thermostat £57.35Kozben meg bementem az MOT szervizembe, es rakerdeztem, hogy mennyi lenne. Azt mondtak, csak a gyarit vegyem, mert az a jo, megtudjak hozni poton £149 -ert a kettot. Rairtam a masik germany car specialistra, nala £145. A munkadij tetemes, £100 -ert epitik be, es cserelik a hutovizet, ami meg £30 pluszban mindket helyen. Aztan irtam nekik, hogy nekem igazabol megvan az alkatresz mar, csak be kellene rakni. Ez esetben +50% a munkadij, es ohne garantie. Grrr....
Persze maszekban olaj, szurocserevel egyutt megcsinaljak nekem az egeszet £100 -ert, csak trollkodtam. Ha netan elterjednek az elektromos autok(nem most lesz meg), akkor sokan ehen fognak dogleni. Mert a minosegert es hozzaertesert szivesen fizet az ember, lasd pl. Ezredest. De ezektol a rohadt hienaktol felall a hatamon a szor.
En mindig viszem az alkatreszt, mert nem bizok meg a muhelyekben. Annyiszor hallani, hogy a kifizetett draga gyari alkatresz helyett beraktak a legolcsobb OEM -et. Persze azzal hogy viszed, ugyan ugy belefuthatsz abba, hogy a muhely lerabol, elrakja maganak azt, amit vittel, es belerakja a szemetet az autodba.Amiert pedig cserelni kell. Feltunt, ha sokaig parkettazom melegben, akkor az olajhofok siman felmaszik 105-107 -re a 100 -rol, csinalta mar elozo nyaron is, akkor meg ugye nem volt piszkalva. Facebookon irta az egyik szaki, hogy benzinesnel normalis, ha 100-120 kozott ingazik, de a dieselnel elvileg szogre 100 -on kell lennie, barhogy is taposod. 20D -s es egy 30D -s kollega meg is erositett, hogy nala is ugralt, ha nyuzta, es a termosztat csere utan ez megszunt. Ezredes, velemeny?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
Nálam nem ugrál, ahogy beáll 100ra még sose mozdult feljebb.2 éve mikor jöttem vissza 160 alatt nemvolt a mutató Németországban.Visszafele már módosítva volt az ecum.
-
cOxeR
Ármester
Kíváncsi vagyok, mikor lesz valami ami miatt engem is berángatnak, mert az előző tömeghiba miatt se keresett a kutya se.
Angol: [link]
-
lali81
tag
válasz MPowerPH #41551 üzenetére
számomra csak az a kérdés, hogy különbözteted meg a hiénát a szakértőtől... nyilván akinél jártál, és úgy érzed nem húzott le, oda visszamész szívesen. De a jó ég mondja meg, hogy mennyi egy termosztátcsere, vagy lengéscsillapító csere akármi norma ideje. Én már voltam úgy , hogy mondtak alacsonyabb összeget, aztán csináltak valami kárt a kocsiban, és már nem is annyi volt a vége mint előre meg volt beszélve. Szóval inkább odamegyek aki valamennyire azért szaki, de nem csak belőlem akar megélni mert azt mondja BMWm van, úgyis kifizetem.
[ Szerkesztve ]
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #41542 üzenetére
szövet ülésből? én általában a TW cuccát használom, de a feleségem Mercijében (sötétkék kárpit) ez nem használt önmagában. Úgy csinálom, hogy előtte sima tisztítószeres szivaccsal (elég töményen bekenve) vagy viledás gyöszmentes kendővel rámegyek, dörzsölöm 10-15x oda-vissza, hagyom száradni kicsit és utána fújom be a TW kárpittisztítóval.
-
MPowerPH
félisten
válasz STC Speed #41563 üzenetére
Nekem eleri 3 km alatt a 70 -et, az olaj.
Ha sokaig nyelezem nagyon melegben, akkor az olajhofok elmaszik egeszen 105-108 -ig. Benzinesnel normalis, dieselnel nem. Viszont annyira szelsoseges, hogy itt UK-ban elo sem jon. Mikor otthon voltam a nyaron, akkor tunt fel. Aztan beirt valaki face-re ezzel kapcsolatban, es akkor esett le, hogy nekem pont ugyan ezt csinalja.
Vizhofokot nem tudok, szerintem az F10 mar alapbol forro vizzel indul.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Highend55
tag
válasz troll81 #41566 üzenetére
Nincs benne egr se dpf,lehet hogy honositani nemfogod tudni itthon,csak a gyári alkatrészeivel.(amit ad hozzá) Ez a szèria sok költséggel járhat,ha egy kicsit utána olvasol te is megbizonyosodhatsz róla.
Az én E46 330d-m 143ezer km el vettem anno full service history val és nemkeveset költöttem rá,utána jó lett.
Amùgy ilyen szétmoddolt autót magamnak biztos nem vennék.[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #41568 üzenetére
Ne mondj ilyet....Átmegy kb bármi honosításon.... Ebbe ne menjünk bele ha ezen múlik nyugodtan vegye meg A moddolt autóval mi a baj ? Sok esetben 3x annyit költöttek rá mint egy mezei lepusztult fosra vagy csak egy sima széria autóra.... És jobban vigyáznak rá nem úgy rúgják szét,hogy nincs olaj / víz benne meg hidegen cserélnek rendesen olajat stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
mr_kickass
tag
válasz H.Ezredes #41574 üzenetére
Alapvetoen en azon a velemenyen vagyok, hogy nem erdemes elvetni csak azert, mert moddolt, de hogy tenyleg tobbet torodott-e vele, mint valaki, akinek nincs moddolva, azt szerintem nehez megmondani. Sok olyan tulajt ismerek, akinek teljesen gyari allapotu az autoja, pontosan azert, mert megad neki mindig mindent.
-
Xero
nagyúr
válasz mr_kickass #41576 üzenetére
Ismerek olyat, aki megvette a HRE felniket, de a kopó-fogyóból aunixauto legalsó polcáról vásárol azt is jókora ráhagyással. Ezzel szemben van olyan akinek teljesen gyári, de csak és kizárólag gyári alkatrészeket cserél, nagyon behúzva a csereperiódusokat.
Persze ezek ellentétére is van példám, tehát hiba ebből bárminemű következtetést levonni.
-
H.Ezredes
őstag
Persze épp ezért írtam én is ellenpéldát,hogy ami módosítva van nem azt jelenti,hogy rosszabb mint egy gyári... És fordítva is igaz ez..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Highend55
tag
Pár dolgot nem árt tisztázni,a leendő tulaj Németországban él,ahol nagyon rámentek az EGR,DPF témára.Egy olyan autóra akarjátok rábeszélni ami könnyen lehet egy pénztemető.Ha kifog egy ellenőrzést és megbukik az autó mókolt DPF akár EGR miatt ezer euróra is megbüntethetik + ugrik a forgalmi engedélye vagy ha széthullik a turbója 1000km múlva az megint tetemes összegbe fájhat kinti környezetben.Inkább venném meg a gyárit mint egy mókolt kótányt narancssárga felnivel,és alakitanám a saját izlésem szerint.
U.i.:Ebben a korban ezeknek az autóknak már nem sok prestige van Német,vagy Angol környezetben..
Ha ránézek az első e60 hirdetésre tipikus hülyegyerek autó jut eszembe amiket napiszinten látni akár Angliában is.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #41580 üzenetére
Akkor nem értem az első mondatod.... " Nincs benne egr se dpf,lehet hogy honositani nemfogod tudni itthon,csak a gyári alkatrészeivel. " Milyen honosításról beszélünk akkor ??????? Teljesen más a 2 dolog !!! Itt hazai használatról beszéltünk.... Egyébként bármelyik kocsinak lehullhat a turbója vagy elszakadhat a lánc stb stb... Erről kár beszélni. Kivéve ha tudom,hogy x y alkatrészek ki voltak cserélve. Egy a lényeg Magyarországon ha honosítani kell használhatja semmi baja nem lesz a kutya nem fogja megvágni. És a lényeg mind1,hogy gyári az autó vagy nem az állapot a fontosabb ( Lehet neki épp tetszik a narancssárga felni Másrészt át lehet fújni el lehet adni le lehet cserélni. + a pár matricát se nagy dolog levenni ez pont nem venné el a kedvem ha amúgy jó az autó..... )
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #41582 üzenetére
Utólag emlitette hol él,felesleges nektek 20.év körül magyaráznom ugylátom..
Előbb ujitanám fel a turbót és utána remapoltatnám minthogy egy 5+ tulajos leharcolt kótányt vegyek.
Amúgy 15 éve van saját autóm és próbálom megosztani a személyes tapasztalatomat,minthogy egy pénztemetőre rábeszéljem.H.Ezredes : Hivd fel a Mozaik utcát,vagy bárhpé ahol kocsit honositasz,EGR DPF nélkül lehetséges-e vagy kaphat-e müszaki vizsgát.
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz Highend55 #41580 üzenetére
Na akkor mindenes sokat menő autó kell nagy legyen ha lehet normális diesel. az első tetszik a narancs beütés jó. de le infozom mit lehet és mit nem. ha nem vároban zöld zónában vagy akkor jó itt is de gondolom tüv utan moddolták már irtam a srácnak h hogy van ez.
A 6 kombi a másik opció....... meg V70 kell a hely sajnos.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #41583 üzenetére
Ez így netto f@szság. Miért ne lehetne egy "kész" tuningolt autó jó ? Rengeteg embert ismerek aki előbb megcsináltatta a turbóját befecskendezőket stb és utána kapott tuningot egy ilyen "kész" autón miért kéne még egyszer mindent szétszedni ????? Pl nem kell messzire menni a sajátomon is egy teljesen felújított turbó került fel új vízhűtő új cooler vízcsövek vízpumpa görgők szíjak komplett fék stb stb stb Mit kell ezen még javítani ami elve megvan csinálva kivan tesztelve működik és jó ? Nem kell újból elkezdened és neked kipróbálni,hogy mi az ami működik mi az ami jó hanem vehetsz egy kész és jól összerakott/összeállított kocsit... Azért mert valaki már előtted megcsinálta az szar mert nem te csináltattad ???? Lehet venni olyan autókat amik jók és lehet venni olyat ami szar és ez mondom teljesen független attól,hogy tuningolt vagy gyári.... Persze ki kell fogni mindkettőből a jót. Te is tudod,hogy a Mozaik utcán kívül is van élet. Ha így nézzük semmit se lehet rakni a kocsiba.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #41586 üzenetére
-
Highend55
tag
válasz H.Ezredes #41585 üzenetére
Te nem vagy egy jó példa,egy a korod miatt(prioritások még nagyon mások) másik apádnak autószerelő mühelye van,vagyis nem kell fizetned munkadijat és minden alkatrészt kedvezménnyel hozol ki.
Otthon egy 30 körüli embernek már családja van és nembiztos,hogy megteheti autóvásárlás után 500k-s
nagyszervizet (munkadij + alkatrész) rászán az autóra vétel után.
De szerintem teljesen más világot élünk ami természetesen nem baj,és nemvagyok tuning ellenes,viszont igyekszem gyári állapotú autót venni és kedvem szerint alakitani. -
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #41574 üzenetére
A moddoltal semmi, amig tudjak a hatarokat. De az ilyen EGR es DPF off -os huszarokrol mindent ellehet mondani, csak azt nem, hogy gondos tulajok.
Az E60 pedig egy penztemeto. Nyugodtan be lehet kesziteni meg egy minimum 5000 jurot, az elso karbantartasokra, mondom az elsokre.
Highend55: Azert ezt a kitiltast meg ne vedd keszpenznek. Persze kiutott EGR es DPF -el ha elkapnak, akkor kint akar fobe is lohetnek. En egyebkent instant tiltanam az osszes smoke & charm -os bohocot. Mert ha egy 10 eves auto fustolog(DPF mar kotelezo volt), akkor ott turpissag van, es valszeg mar regen nincsen benne. Azonnal elvennem a forgalmijat, lekapnam a rendszamat, ott helyben.
FIREBLADE78: Nekem az oracsoportom csak azt mutatja. E90 -ben nem volt vizhofok, F10 -be pedig vegre visszatettek egy homeros mutatot, szerencsere pont az olajat.
BMW -nel nagy szo, a sz@r Octaviaban digitalisan tudod rendesen menubol elohivni az olajhofokot, a vizhofokot meg az ora mutatja. Na, ebben az idoben a BMW -nel nem volt egyik sem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #41588 üzenetére
Egyebkent igaz, hogy nem BMW, de az ismerosom akart egyet dobbantani, es egy rendes auto, pl. BMW F10 helyett(azert nem vett, mert nekem az van, wtf?!), de annal kicsit olcsobban vett egy keveset futott, fiatal Jaguar XJ -t, ugyvedtol. £16.000 -ert, 3.0TD. Gyonyoru, megkimelt, Jaguarnal szervizelt, minden flott az autoval. 2 honapja vette, azota 3 hetet hasznalta az autot. Volt mar treleren is, jelenleg is a szervizben all, mert minden hetre jut 1-2 hiba/hibauzenet. A 2 honap alatt beleboritott az autoba £4800 -at, tehat az auto aranak majd 1/3 -ad reszet. Most turbocsere van, szoval ehhez meg hozzaadhatsz egy keves fontot.
Erzekeltetni akartam, hogy az auto allapota, es ugy egyaltalan, hogy mekkora penztemeto, nem szurheto le a tulajbol, kinezetbol teljes mertekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Highend55 #41588 üzenetére
Vagy szövegértési problémáid vannak, vagy fordítva ülsz a lovon:
1. Nem mondta sohase, hogy csak az a jó, ami moddolt.
2. Leírta, hogy bármelyik autón bármi tönkremehet3. Aki nem tud fenntartani egy ilyen autót, ne vegye meg, lásd 2. Pont
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lali81
tag
válasz molnarpeter #41591 üzenetére
E60-nál is csak az a baj, hogy a legtöbbünk megvette 6-7 évesen kb 200e km futással (jó esetben ) és nyilván most már költeni kell rájuk 10/10 + évesen. Az előző egy-két gazda még "kihasználta" a gyári alkatrészek jóságát, és aztán jócskán újkori ára alatt eladta , amikor neki kellett volna állni karbantartani.. .
Ennél a Breytonos csávónál pont az ellenkezőjét látom: talán ő is a sokadik gazda, ezért kénytelen volt rákölteni, de legalább megtette! Ha igaza amiket beleírt, és tényleg cserélte a cuccokat, akkor neki fontos volt, hogy rendben legyen a kocsija, ergo nem lehet szaaar.[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz CharlieDrop #41592 üzenetére
Én nem a magam nevében nyilatkozom,hanem otthoni átlagember szemével nézve.Nincs szövegértési problémám,4 Bmw-m volt,2010 óta és leírtam a véleményem.
Továbbra is tartom az a mókolt e61 egy vicc 2005-ös évjárat 233ezer km-el,minimum 400k nál jár egy igazi kótány aki megveszi az majd rákölthet nemkeveset. -
Highend55
tag
válasz MPowerPH #41590 üzenetére
Nincs olyan modell a Jaguarnak amiert szivesen pénzt adnék.
Én 30k km alatt eddig az F10-re 2 olajcserét költöttem +H&R rugò,felni gumival.(Gyári cuccokat megtartottam tartaléknak)
Ültem sok jóval komolyabb autòba de M4 Competition Packet,vagy egy Porsche hozna lázba,amire szivesen váltanék,de még nemtartok ott.
Megyek haza Juniusban autóval már várom egyik barátom 991.2 Gt3-at vett a másik meg 991 TurboS mellé 488 GTB-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest