-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
apazaza
csendes tag
Sziasztok, az N57D30B motorokról van valami fontos tudnivaló? Mennyire problémás? köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz apazaza #42957 üzenetére
Maga a motor jó de,hogy hosszútávon megfelelően üzemeljen bele kell költeni... vezérlés csere csapágy csere szívósor tisztítás ezek alap dolgok... EGR hűtő szeret megdögleni. De ezek függenek Km-től azért. Ha van konkrét autó keress nyugodtan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
apazaza
csendes tag
válasz H.Ezredes #42958 üzenetére
Köszi az infót. A kocsi már a fenekem alatt van, és bár nem hinném hogy a nálam töltött időszak alatt előjöhet bármi, de szerettem volna tisztában lenni vele. Most 30e km van benne, és előre láthatólag 150-170e km-nél fogunk elköszönni egymástól, ha addig krach van, nyűgös leszek!
Természetesen megkap minden szervizt, és talán ennél is természetesebb hogy nem a gyári 30e km-enkét , hanem max.15ezrenként... -
Anubris
őstag
-
Gsx-rr
veterán
CCC- fejegysegbol 2 fele van?
Nekem olyan van amin 2 cd slot van es nincsenek gombok.
Baratomnak van egy olyan amit nekemadna, amin vannak szaomozott gombok 1-8 ig.
Ezek kompatibilisek? -
MPowerPH
félisten
válasz Gsx-rr #42967 üzenetére
Ez ugy van, hogy a 2 cd helyes az meg CCC fej, mivel azokban nincs HDD, navi a DVD -rol megy. A 8 gomb az annyiban mas az elolapon, hogy kapsz akciogombot, mint ahogy az F10 -ben is, tehat tudsz preset -et loni neki, ami lehet barmi. Ettol meg a fej egy az egyben jo lesz, es mukodni fog, csak FSC -re kodolni kell.
Bar en tuti cserelnek minden akkor mar CIC -re, ha sokaig terveztek az autoval, mert eleg nagy az ugras.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
Megosztok veletek egy kis történetet. Még tavaly télen kértek tőlem egy 35D-re vezérléscserére + csapágycserére árajánlatot a másik szervizhez képest magasabb áron dolgoztunk volna ezért nem nálunk kötött ki az autó. a vezérlés csere óta eltelt nagyjából fél év és 4000Km. Majd hozzám került hengerfej gyanúval a kocsi. Először is a motor mindenhol ótvaros koszos dzsuvás retkes volt. Kiderítettem CO2 mérővel,hogy valóban kipuffogó gáz kerül a hűtővizbe EGR hűtő sincs átszakadva. Hengerfejes valóban az autó.. Szívósor alatt van egy műanyag vízcső ami tiszta olaj volt illetve látszik,hogy onnan a talpától szivárog a hűtővíz. Mi minden esetben ha nem volt cserélve ez a bizonyos vízcső belátható időn belül akkor cseréljük ez ALAP. illetve a motorteret is kimossuk úgy ahogy a hűtőket is kitakarítjuk intercooler és csöveket szívósor különböző vízcsővek adott esetben stb stb tudjátok a képek alapján is hogyan dolgozunk. Nem egyszer hangsúlyozom mindenkinek,hogy lehet,hogy drágábban dolgozunk mint mások de úgy nyúlunk az autóhoz,hogy ne legyen baja a későbbiekben. Pl egy eldugult vízhűtő/elreped műanyag vízcsőcsonk miatt ( esetünkben 6K ez a vízcső ) A lényeg én régebben folytattam annak a szervznek a tulajával beszélgetést aki ennél az autónál csinálta a vezérlést persze akkor még nem ez az autó miatt. Elmondtam neki mi,hogy csináljuk ezeket ő azt mondta,hogy nem csinálja meg ezeket amiket mi csinálunk mert akkor drágább meg az nem szükséges a vezérlés cseréhez. És itt jön be az amit már írtam mi úgy csináljuk meg,hogy később se legyen probléma illetve megelőző karbantártásokat is elvégzünk az autókon amiket más nem... Persze drágább így a javítás valóban... A lényeg a lényeg egy 6K-s műanyag vízcső nem kicserélése miatt hengerfejes lett a 35D....... Ha vezérlés cserekor kicserélik nem folyik ott el a hűtővíz és nem vágja haza a motort... Olcsó húsnak híg a leve... Mindenki eldöntheti magának,hogy olcsón akar szart vagy drágábban jót és ezzel megfizeti a rendes karbantartást.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #42972 üzenetére
Itt az ideje, hogy Te is egy rendes autot vegyel vegre?! Csak a Japan!
Kezdem elhinni en is ezt a Japan oruletet. Egyre tobb ismerosom valt, es hihetetlen dolgokat mondanak.
FIREBLADE78: Ha meg elmenyteljesebb kalandokra var a szerelonel, akkor mehet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz MPowerPH #42973 üzenetére
japán már volt, de nem is az a baj...
Ezredes lelkes, csakis és kizárólag ezért nem gyújtottam még fel, na meg mert azért baja nincs. De azt hiszem belefáradtam. Ha valakit érdekel egy viszonylag jó állapotú e91, még pár dolgot cserélni kell, keressen bátran.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Newlachka
őstag
most már én is a felgyújtás szélén állok..
3hete oda a kocsi(még a múltkori lerobbanás) cserélve lett az ac pumpa,veztengely jeladó,gyertyák,főtengely jeladó(ma) a kocsi fullad,torpan,melegen nem indul.
Amikor kicserélték a veztengely jeladót amit hibára dobott,utána dobta a főtengely jeladót,azt is cseréltük,autóvillamosságosra várunk,mert nem akarok több pénzt locsolni "feleslegesen" bele.
És ez csak egy nyamvadt M43.
Ha nem lesz meg a hiba akkor meg trélerezhetem egy BMW szervizbe a kocsit, ahol áll megint 3 hetet mire sorra kerül.
nem bántam meg egyáltalán,de kezdek kiábrándulni
2 szerelőt tudok aki vágja a BMW-ket az Ezredes meg Szász Gabi Kiskunfélegyházán.
Már csak azt kell mérlegelnem,hogy itt most kifizetek 100x ezret,meg majd amoda még egy 100-200-at..vagy lenyelem inkább buktába ezt és nézek egy másik kocsit.. -
H.Ezredes
őstag
válasz Newlachka #42979 üzenetére
A szívósor környékén nem cseréltek fel 2 csatlakozót ? Mert van 2 amit fel lehet cserélni és akkor szokott ilyeneket csinálni de most nincs előttem,hogy melyik.... sőt olyat is láttam,hogy valaki az olajszintjeladó stekkerét cserélte fel a főtengely jeladóéval és csodálkoztak,hogy durrogott meg minden baja volt az autónak én meg néztem,hogy ki az isten rakta ezt össze így..... Vannak csodák
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Newlachka
őstag
válasz H.Ezredes #42980 üzenetére
nem tudom..nem béna szerelő a srác amúgy.
Én a kocsit nem láttam 3 hete...vajon megvan még??? szabadságolás is volt benne,meg az autó villamosságis is szabin volt múlthéten.
Én most már légtömeg mérőre gyanakszom,ha megnézte a villamosságis akkor szerintem már elhozzuk.
Én türelmes vagyok amúgy..de a másik velem minden autó nélküli nap után kiveri a hisztit -
szimi57
őstag
Sziasztok!
Olajcsere előtt állok, motor N46B18A 2004-es. Van jobb olaj a jelenleginél: Liqui Moly 5w40 Top Tec 4100? Szeretem kényeztetni.A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
B-L-A-C-K
titán
Na akkor kicsit bővebben írnék kicsit a kocsiról amit ma vettem (BMW 318ci (M43) 2000-es évjárat):
Előre ugye lecsekkoltattam, úgy mentem már oda hogy tudtam róla mindent, még annyi kiderült hogy Apósom szomszédja hozta be (pár éve hoz be kocsikat, egy "sz@r" Nissan GT-Re van a srácnak... ), rákérdeztem mi van ezzel a kocsival, és mondta ezt vegyem meg, mert ez tényleg olyan amilyen. Mondta tényleg nem látott se havat, se esőt, és úgy hozta be hogy végig BMW-be hordák szervizelésre (meg van a vezetett szervizkönyve is), és ez tényleg nem rohad sehol sem ami állítólag ritka, és törve festve se volt még. Itthon meg egy olyan vette meg aki imádja a kocsijait. Ez a srác leszervizeltetett szépen, gumikat vett rá, új Exide aksit, ment vele 4 ezer km-t, és úgy gondolta neki ML merci kell így meghirdette. Mondta kereskedésbe azért nem adja be mert nem hagyja a napon állni... Amúgy aki behozatta mondta 1.2-be adta oda neki, ő meg ugye utána még gumikat, aksit vett rá, full szerviz, átíratás, biztosítás, nekem meg 1-be ide adta, nem is értem, szerintem ha most normálisan lefotóznám, bőven haszonnal eladhatnám itt fent.
Ugye páran azt mondtátok városba nagyon kevés lesz ez, nem tudom milyen rendezvényen hallottátok ezt, de nekem bőven elég, persze nem driftelni fogok vele a Vácin, meg gyorsulni, de mászkálni bőven elég.
~300km-t mentem vele ma, mert vidékről hoztam, az órája semmit se csal 130-150nel jöttem, és a Waze is pont annyit mutatott mindig mint az órája (ez fura volt). Végig klímával, ilyen tempóval 7.2-t evett.
Összességében nagyon tetszik, úgymond egy kis összegért eddig nem bántam meg hogy ilyet vettem egy D Corsa helyett, ha meg rá kell költeni esetleg majd 2-300 ezret nem fogom rá sajnálni, tényleg nagyon egyben van ahhoz képest hogy 18 éves kocsiról beszélünk.
Sain-t kollégával kicsit megtakarítottuk (vagyis inkább Ő dolgozott én csak néztem ). Talán egy kárpittisztítás ráfér majd, de a belseje is szép állapotban van. Itt egy pár kép még róla:
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #42984 üzenetére
Teljesen jól néz ki. Simán hihető a 200e környéke (nekem is kb pont így néz ki 210e-nél).
A Hell-t ugyan úgy tárolod mint én. Ebay-en van pohártartó a könyöklő alatti rész helyére.Az érdekes, hogy nem csal az óra. Milyen méretű gumik vannak azon? Nekem és úgy általában minden BMW-ben amiben ültem bőven 5-10-el fölé lőtt az óra.
-
B-L-A-C-K
titán
Még azért pár apróság van ezen is, pl belül az ajtó fogantyú műanyag borítás kopott, gondolom a tulaj asszonya gyűrűvel fogta, meg a szivargyújtó előtti panel fixen fent van nem akad be lecsukákor, ott valami fogaskerék kell bele. Illetve a váltó gomb kicsit kopott. Persze ezek ilyen apróságok, meg 18 éves a kocsi, szóval csoda csak ennyi a baja, de majd megcsinálom ezeket is azért. Pohártartótól meg link jöhet.
Illetve télen az ajtó tuti befog fagyni, mert be kiszálláskor lejön kicsit ugye az ablak, majd visszamegy a tető alá, erre van valami cucc amivel majd be kell kenni? Vagy csak én gondolom befagy majd?
Sebesség itt tényleg halál pontos, annyi mint a Waze GPS-e mutatott, meg is lepett mert amibe ültem eddig az összes csalt. Amúgy most 17-es 225/45 van rajta, szerintem a gyári felnije ez, de passz.
Még annyi hogy az olajnak hol kell állnia? Csak mert a pálcát megnéztem most, és full középen van, itt. Ez így jó?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #42992 üzenetére
Jó hülye vagyok.
Coupe E46-al nincs tapasztalatom, de mással van. Azoknál nem ragadt be -20-ban sem több nap alatt sem, de ki tudja egy kis jégoldó sosem árt ha van a csomagtartóban.
Az olaj teljesen jó ott. Nekem egy friss csere után melegen kb 3/4-nél szokott lenni.
Bőrt szeretem, de inkább csak azért mert könnyű takarítani. Szellőztetés nélkül azért bele lehet rohadni sajnos, hiába jó minőségű bőr.
szerk: A méret teljesen gyári. Még inkább nem értem hogy lehet pontos az órád. Tuti valami bohó digó BMW szerelő beállította pontosan.
szerk2: Jah bent van még a műanyag pöcköd, amit az autós topicban írtam, az ablaktörlőnél. Szedd ki szépen, jobban fog törölni. Az hagyományos ablaktörlőknek van ott.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Bőrbe tudom könnyebb belerohadni, de jól akkor is jól néz ki.
Órát én se értem, de azt hittem ez régi azért ilyen. Előtte Insignám volt, ott pl ha 155-öt mutatott az óra, az csak 140 volt Waze-n, itt meg tényleg halál pontos.
Köszi az ablaktörlős tippet.
STC Speed: Na ez legalább jó akkor, de tudom majd mással lesz idővel úgyis gond...
(#42995) Newlachka: Szép, de látom kárpit takarítás oda is kell már...
-
negro
őstag
válasz Newlachka #42979 üzenetére
nem jo hir. nekem meg kiderult semmi baja nem volt, se releknek, se uzemanyag szuronek, se ac pumpanak. hatul a rele folotti egyik biztin volt egy mikronos repedes kb. az egyik fulnel es mikor cserelgettuk a relekel a foglalatban, mikor ugy ert osszze a bizti indult, maskor meg nem. ugyhogy tok "feleslegesen" vettem 3 relet, uzemanyagszurot, pumpat. mikor 20 forintos hiba volt az egesz. ac mondjuk az bontott 2003-as 30i -bol van. benne is hagytam mert en mondom meg1x nem cserelem vissza meg csak fiatalabb igy most van ket pumpam
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPad topik
- Vicces képek
- Politika
- További aktív témák...