Új hozzászólás Aktív témák

  • negro

    őstag

    válasz tasiadam #67813 üzenetére

    En arra reagaltam, ahogy irtad eltunnek az E36-ok pl. Mert ne itthonrol indulj ki... Ha szet nezel mas kulhoni oldalakon, YT csatornakon: UK, NL, Litvan, Lengyel, nemeteknel es stb. Olvasol mas nemzetkozi autos csatornakat is, azokban az orszagokban, ahol van penz, illetve engedobbek a szabalyok ott a restauralt, akar M60-as V8-as E36-al nyomulnak, 25i, 28i es stb. E39-nek is hatalmas hype-ja van. Vagy meg lehet nezni mit er ma mar egy E30 meg ha az csak egy 16i. A lenyeg a jo bode. Utana olyat raknak bele amit akarnak. E39-bol a 20d, 25tds, 25d nek nincs olyan nagy ara. 30d a kivetel de azok se ernek annyit mint a sor6 benzinesek. Illetve egy 25i is tud erni annyit mint egy 40i. Tobbet erhet egy V8 az teny de itt nincsenek 3x-os szorzok hacsak az nem egy M5. De itthon ezekbol nem lat sokat az ember mert nincsenek igenyes talalkozok se. Kint akar E specifikus is van. Nalunk mi volt? Soltvadkert? Voltam 2x is anno de mikor azt lattam el kezdtek meg jelenni a zsakfalus HVCS figutrak es tele kokanyolt szarral, illetve olyan allapotban jottek ki az autokkal, h nekem volt kellemetlen? Az igenyesek az a talalkozot elkerultek

    ''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

Új hozzászólás Aktív témák