-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kardkovacsi
senior tag
X3 30e-ben ugyanaz az akkumulátor van mint a G20-ban, G30-ban. 12 kWh bruttó, 10,8 nettó.
A legtöbb felhasználó elmondása alapján igen 50 km körül tud sőt, nyilván nem télen, de 6x is kitekerhető belőle. Szerintem ott kicsit optimalizáltak a hajtáson, de ugye 18 kWh-s fogyasztással közel van a 60 km. Remélem nyáron lesz újra aksi upgrade, mert már 4 éve volt az utolsó és gyakorlatilag a BMW-nek a phevjeiben van a legkisebb akkumulátor pedig ők ott voltak az elsők között (F30 330e 2015-ös). Nem is kéne sok, csak akkora legyen mint a 230e-é, amivel 80 km közelébe lehet menni mivel 14,2 kWh a nettója.
A másik amiben sajnos lemaradt a BMW az a töltés. A G20 meg az össze 12-es akkumulátorral szerelt bimmer csak 1 fázis, 16A-en tölthető max ami 3,7 kW azaz közel négy óra teletölteni. Az új 230e-ben már 7,4 kW a max töltés, de az más architektúra, U, a padlóban van az akkumulátor. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68152 üzenetére
Télen nekem is csak a garázsba mutat 200km hatótávot, aztán nyáron se tudja ha épp úgy megyek vele.
No igen, mit érsz az akkuval, ha nem tudod szükség esetén gyorsan megtölteni, 3,7kwh-val nem igazán célszerű nekiállni - persze arra van a benzinmotor.
Viszont utazol kajálsz, simán 7,4 kWh
-val már lehet elérni érdemi távolságot. -
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #68147 üzenetére
Akkor te sem mész napi 20 km-nél többet soha. Habár én sem . Mi azért nem szeretnénk hibridet,mert árban szinte ugyanannyi,mint a full ev..
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Drughi
addikt
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #68161 üzenetére
Jó az. Karban kell tartani.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68161 üzenetére
inkább SMG, mint GM
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68165 üzenetére
De merciben is láttam már BMW SMG-t.
mondjuk az érdekelne, hogy ha van 256d1 e60ban ZF 6hp váltóval, és van az e39ben is 256d1 gm 5l40-el, miért nem lehet e39ben alá tenni a 6hp-t. Át kéne kábelezni mindent is? Gondolom a vezérlő annyira más.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
98bja
senior tag
válasz CharlieDrop #68161 üzenetére
Sokan szeretik. Ki kellene próbálnonm ahhoz hogy véleményt alkossak
Bár inkább manuális párti vagyok. -
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #68169 üzenetére
Miért mondod? A supra is jó lett...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ArthurShelby
addikt
Na kíváncsi vagyok, hogy a használtautó piacon most mennyivel több autó lesz. Nuku benzinárstop, benzin zabálók ára gondolom esni fog.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #68172 üzenetére
Jó lenne. Jöhetne valami V8
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz ArthurShelby #68172 üzenetére
Engem inkább a tovább gördülő áremelkedés érdekel, mert megint lesz, hiába “csak” a lakosságot érinti ez a döntés. Taxisok is megint vinnyognak majd.
[ Szerkesztve ]
-
98bja
senior tag
válasz ArthurShelby #68172 üzenetére
Nem gondolnám hogy lesz érzékelhető változás a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Egyszer a netet bújva, a kezem ügyébe került egy elég pontos-részletes lista, ahol az összes E46 illetve E39-be való rádió fel volt tüntetve, funkciókkal pl.: melyik bluetooth kapcsolatos stb. viszont nagy hibát követtem el és nem mentettem az oldalt, most pedig nyilván hiába túrom a netet nem találom. Mivel az enyémnek a kijelzője kuka, ezért szeretnék egy bluettoth-os gyárit, csak jó lenne tudni melyik is az a típus. Valakinek megvan ez a cím vagy esetleg hasonló ahol összesítve vannak a rádiók?
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #68172 üzenetére
Használt piacra nem lesz semmilyen hatással. Továbbra is a legtöbben jó zsíros haszonnal akarnal túladni a kocsin.
Majd átgondolják az emberek, hogy célzottan fognak kocsikázni.chess001: A szomszédod szomorú ember lehet, ha be van tojva hogy 1.23€ helyett 1.53€ kell tankolni. 30 cent agyonvágja őt
cOxeR: Bizony a termékek áremelkedése a legnagyobb gond.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gézengúz
addikt
válasz Don.Corleone #68178 üzenetére
Nekem úgy rémlik mintha itt valahol szaladtam volna bele régebben.
-
mutyi
őstag
Sziasztok!
Van itt valakinek 330e autója?
Nagyon tetszik és ha minden igaz, akkor tavasszal aktuális lenne egy ilyen vásárlása.
Ugyebár most jött ki a friss verzió néhány hónapja, így abban reménykedem, hogy picit olcsóbban vagy legalább nagyobb kínálattal lesz a piac.
Én egy 2019-2021 közöttit szeretnék vásárolni.
Szóval a spritmonitor adatai alapján aránylag jó a fogyasztása.
Kíváncsi lennék mások saját tapasztalataira.
Én 20-30 km-t használnám városban, amit éjszaka a garázsban fel is tudnék tölteni.
Emellett ami számottevő, hogy heti kétszer megyek egy Bp-Hmvhely távot.
Ez úgy néz ki oda-vissza, hogy 150-150 km pálya és 50-50 km bevezető, város.
120 km/h-val megyek jelenleg is a kocsimmal, szóval bíznék benne,hogy egy 330e-vel a fogyasztás egy ilyen úton nem lenne több,mint 6.5 liter.
Reális ilyen sebesség mellett?
Olyat olvastam, fontos hogyan állítja be az ember a visszatöltést,mert pl. előzés után tök hatékony tud lenni a visszatöltés így plusz km-eket lehet megtenni elektromosan.
A másik kérdésem az autó felszereltségével kapcsolatos.
Az egyik ilyen talány a led lámpa, lézer lámpa.
Alapból led lámpás ez a széria elől-hátul?
A lézer lámpa felszereltség jár más plusz felszereltségekkel?
Gondolok itt HUD-ra pl.
Az egyik autót úgy hirdették,hogy állítható futómű,de a képen a középkonzolnál nem volt adaptive gomb. Akkor az nem állítható futóműves ha jól gondolom? -
ADAM1337
nagyúr
Van pár 330e tulaj köztük én is.
A g20-nál is szerintem ez a fogyasztás 130-150 között is tartható, nekem nehéz lábbal 6 alatt jön ki egy vásárosnamény bp táv, ahol a tempomat 138-ról indul.
Ha 120-as tempoval mész, akkor ugye tud az elektromotor is menni pályán, akkor mégjobb a fogyasztás.
A többi kérdésre G20 tulajok fognak választ adni, de szerintem mindegyik adaptív futóműves a 330e-ből.
Legalábbis én nem láttam olyat, ahol sport komfort ecopro mod ne lett volna, ezek hangolják a futóművet és a kormányt is.A visszatöltésnél érdemes a modokkal játszani, pl szerintem hatékonyabb leejtőn eco-pro-ba gurulni mint komfort vagy sportba, de a rekoperáció a sportba a legnagyobb. Ezekről van videó az első hónapban megszokod, és pl full leejtőn is tudod, hogy komfort/sport-ra érdemesebb nyomni ha csak gurulsz lefelé, ecopro-ba gurul a végtelenségig, meg ott csak 50 alatt tölt emlékeim szerint.
-
nagyúr
válasz ADAM1337 #68182 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy a futóművet is állítja, vagy pedig a G30-nál ez nincs benne. Nekem is megvan ez a 3 gomb, de szerintem a motor és a váltó programon állít, meg az egyéb individual dolgokon (ülésmemória, stb). Kéne erre valaki szaki, aki ezeket tudja, mert nálam ez csak feltételezés, vagy inkább erős gyanú. Max amikor megyek a G30-ért megkérdezem a szalonban.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
G22-m van, igaz B58 40i, de hosszabb 130-as adaptiv tempomatozas utan mutatott 6.9-et, teljes tankra vetitve pedig 7.7-es fogyasztas jott ki (ebben volt varos is). Szerintem 330e-vel siman hozhato a 6.5, plane 120-szal.
LED kerdes: alapbol ha jol tudom igen.
A lézer lámpa felszereltség jár más plusz felszereltségekkel?
3-asnak kicsit mas a felszereltsegi listaja, illetve nem tudom 19-21 kozt hogy csinaltak a csomagokat, de nalam innovacios csomaggal jott a lezerlampa, amiben a HUD is benne volt.Az egyik autót úgy hirdették,hogy állítható futómű,de a képen a középkonzolnál nem volt adaptive gomb. Akkor az nem állítható futóműves ha jól gondolom?
Az adaptive az csak egy mod a tobbi kozul valahol a Comfort es a Sport kozt, elvileg az allithato parametereket allitja a vezetesi stilus es az utvonal fuggvenyeben. Adaptiv futomu az ettol elvileg fuggetlen, a modok kozt valtogatva valtozik a lengescsillapito kemenysege, de maga az adaptiv gomb akkor kerult bele, ha volt adaptiv futomu. iDrive8 autoknal pedig mar nincs adaptiv mod (de a futomu ugyanugy kerheto).
Tsebacsi: Adaptiv futomu kulon extra, siman lehet, hogy nem kertek bele, de a G30 eseten ugyanugy elerheto. Erezned ha lenne, plane sportba atrakva.
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz ADAM1337 #68182 üzenetére
Köszi a gyors választ Mindenkinek, tök jó hogy megtaláltam ezt a csoportot, mert facebookon nem találtam,vagyis bmw van,csak inkább hirdetéseket láttam.
Van olyan G20-as autó ahol a 3 mód kapcsoló alatt üresen van a gomb helye és van olyan,ahol rá van írva hogy adaptive. Ezért is kérdeztem, de főleg azért,mert több tesztben azt olvastam,hogy az M packet felfüggesztése elég kemény és mindenképp érdemes kérni az adaptív lengéscsillapítót.
G30 az melyik? Amit most adtak ki néhány hónapja?
Volt fent hetekig a HA-n egy kék színű G20-as, gyönyörű állapotban volt, lézeres lámpával,de tegnap elvitték.
Nekem vagy a kék vagy a fehér színben tetszik.
Viszont örülnék ha találnék egy napfénytetős változatot.
Az unokatesóm két hete vett egy kéket diselben Győr mellől, hát abban kb. minden van, csodálatos. Nem is volt eladó,csak a srác testvére megvette a rokonom X1-ét és végül így a 320d-t eladta neki.
Valaki esetleg megcsináltatta a Stage1-et hozzá?
A tempomat 138-ról indul? Mármint nálad ugye? Remélem alatta is be lehet kapcsolni,mert én tempomattal megyek.
Kinek M-es és alapból milyen vezetéstámogató rendszerek vannak benne?
Én amit szeretnék, sávtartó, lehetőség szerint 360-as kamera, esetleg parkolás segítő.
Arról tudtok-e mondani valamit,hogy utólag van-e lehetőség megvenni ezt az innovációs csomagot vagy olyat,ami alapvetően szoftveres? Pl. a HUD -
ADAM1337
nagyúr
válasz Tsebacsi #68183 üzenetére
Nálam F30-ba, luxury felszereltségnél állítja, a futóművet meg betonná teszi a kormányt. (bár ez nem változtat rajta, hogy kő nehéz az autó és mégjobban kell vele küzdeni ha sportosan mész)
De nekem nem plusz kapcsoló, a sportmód magában foglalja, de nincs sport+ -om az csak az M-esbe volt.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #68158 üzenetére
Jórészt, iskolába viszem hozom a gyereket, 17 km oda-vissza. Amikor én vettem a 330i-nél 600e forinttal volt drágább a 330e. Az csak a zeró cégautó adóból visszajött 4 év alatt. Amúgy ez most is ugyanúgy áll, 18,25M a 330i és 19,5M a 330e, cégautó adó meg 41e azaz 4 év alatt 2M. Ha nem kell a nagyobb csomagtér abszolút nem éri meg a 330i-t venni, a 330e még 40 lóerővel erősebb is.
A full EV meg még most is jóval drágább ha egy i4-et nézel mellesleg kapni se nagyon lehet.
-
kardkovacsi
senior tag
"120 km/h-val megyek jelenleg is a kocsimmal, szóval bíznék benne,hogy egy 330e-vel a fogyasztás egy ilyen úton nem lenne több,mint 6.5 liter." - alatta lesz. Nekem az előző F30-as hibrid van, abban gyakorlatilag ugyanaz a hajtáslánc van kisebb akkumulátorral. Nagyon jól fogyasztanak ezek az autók, közel dízel fogyasztásuk van.
Voltunk Horvátországban. Bp - Plitvice - Bol (Brac szigetén) - Bp táv. Összesen 1700 kilométer aminek a nagyon nagy része autópálya volt (kivéve Plitvice környéki részt, meg Bol-on a hegyeket). Feltöltve indultam (F30 25 km-et tud nyáron) és 2x töltöttem Bolon még.
Oda út 6.0 volt kereken, visszaúttal ez felment 6,1-ra. Autópálya végig betartva a sebesség határokat azaz 130 illetve közúton a 90.Az előző (pre LCI) G20-oz három féle lámpa volt, az alap LED, az adaptív LED és a Laser, ami ha jól tudom egy adaptív led és a távolsági az lézer is. Én adaptív ledet vagy lasert vennék.
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz kardkovacsi #68191 üzenetére
Kezd összeállni a kép.
Igazából gondolkodtam egy faceliftes használt Model 3-ban is,de az drágább is és necces ez a töltés, hogy heti kétszer lejárok Vásárhelyre, így visszafelé Szegeden tölteni kellene a suc-on.
A másik,hogy nekem baromira tetszik ez a 330e kívül-belül, tényleg csak a fogyasztástól tartottam, mert jelenleg 6.1 liter a kocsim fogyasztása.
Azt összeraktam, hogy van az innovációs csomag, ami tartalmazza a live cockpit-et ergo a head up displayt, az adaptív led csomagot, a driving asszisztenst és a parkolóasszisztenst. Ezeket egyesével is meg lehet vásárolni.
A kérdés továbbra is az, hogy ezeket utólag meg lehet-e venni/aktiválni pénzért?Én is azért szeretnék többek között 330e-t,mert cégre lenne és a havi 41 ezer ft brutál sok, így megspórolható lenne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68195 üzenetére
120 kW teljesitmeny felett "„5”; „14-15” környezetvédelmi osztályjelzések
esetén" 41k a cegauto ado havonta. -
kardkovacsi
senior tag
Használtat akarsz venni vagy újat?
A BMW nem Tesla. Náluk van 3 féle extra és azokat tényleg meg lehet venni utólag. Azért a két autó nagyon nem egy kategória még ha árban hasonlóak is. Rengeteg videó van arról, hogy eléggé satnya a Tesla minősége, meg ugye vannak extrák amiket nem is kapsz hozzá, pl HUD vagy épp egy normális lámpa.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest