-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #68346 üzenetére
"E39 meg nekem sohasem tetszett..."
Hát ez elég nagy baj...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #68354 üzenetére
A világegyetem mindenségének.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
ArthurShelby
addikt
válasz CharlieDrop #68346 üzenetére
"E39 meg nekem sohasem tetszett..."
Sose voltam bmw-s, lehet nem is leszek, de az e39 megfogott. Ha valaki megkér, hogy rajzolj le egy szedánt, akkor az e39 lesz ahhoz a rajzhoz a legközelebb szerintem. Örök forma:
Nekem azért tetszik mert egy tökéletes átmenetnek/aranyközépútnak gondolom. Az eleje talán szebb az e34-nek, de a segge, oldala, teteje, aránya az e39-nek a legjobb <3 .
Egy jól karbantartott m5 még a 300-at is megfutja (igaz, a limitert előtte ki kell venni, mert úgy csak 260).
Lehet benne ülésfűtés, xenon lámpa, automata lámpakapcsolás, automata csomagtérajtó becsukás (igaz nagyon ritka), ülésmasszírozás (csak az alfelet, hátat nem masszírozza, ritka), nagy navi (cserélhető korhűnek kinéző androidosra, és sok extra app is van, mint pl ibus) és stb...
Ami esetleg hiányozhat egy mai autóhoz képest a vakfolt/holttér figyelő), a fejlettebb fényszóró (pl kanyarkövető bixenon, vagy annál jobb) és esetleg a tolatókamera (és hogy mutassa vonalkákkal a pdc mennyi van még hátra). Nincs panoráma tető, csak normál napfénytető. (Ezek szerintem szőrözős indokok, együtt lehet velük élni .)
Ami béna benne a pohártartó (én személy szerint leszrom, nem vagyok egy kólázó amcsi), és szerintem kicsik a külső tükrök (az m-es már elég nagy, csak ritka és drága).További szexi képek a fb csoportból (a gagyi angel eye fényszórón kívül nincs hiba a képben):
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68357 üzenetére
Rohadt jól néz ki, de a facelift pilácsok a pre-facelift autón...
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #68357 üzenetére
hjah. De az e34 után és az e38 mellett… nekem nem szép
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68359 üzenetére
A pre facelift e39 meg klasszikus kulseju, mint az e38, e34, a facelift pedig egy sokkal modernebb kulsot ad neki.
Ha van az embernek egy facelift, legyen az, ha pre, legyen pre. De ne keverjuk. Attol meg rendesen hulyet kapok, amikor a 25TDS-en M kit virit. Koze sincs hozzaGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
válasz tasiadam #68361 üzenetére
Nekem a facelift előtti nem tetszik, akkor már inkább e34, az jobban hozza ezt a stílust.
Viszont ettől az m bzulástól én hülyét kapok. Mindenhova odatenni, hogy MMMMMM , mert ettől lesz szép, menő és erős a kocsi... . Ahogy a pc-knél az RGB plusz fps-t ad, itt az M és a matricák plusz lóerőt )@CharlieDrop: Lehet meg fogsz kövezni, de nekem az e38 aránytalan batár (igaz az e39 főleg mai szemmel már hátul passzos, a mai 3-mas is nagyobb/hosszabb nála)
Egyébként meg ízlések és pofonok. Nekem az e60 nem elég finom, ott már jobban elkezdődött az agresszivitás. Az e34 meg olyan, mint egy kiscsikó (jófej, de kicsit komolytalanka). Az f és a g széria már jobban tetszik, bár azok is kicsit agresszívecskék.
Remélem már mindenkibe is belerúgtam, hiszen nálam van a bölcsek köve.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
H.Ezredes
őstag
Igazából nem tudom,hogy ki a gyártó 1 biztos itthon gyártják őket ( bele is van ütve ) meg amíg gyártották is addig lehetett venni újakat itthon de leálltak a gyártással és irdatlanul felment az ára illetve alig lehet kapni itthon. Egyik ügyfelünknek is 513M-van az E46-on kb minden M3-M4-es emberke meg akarja a felnit venni az autóról akikkel találkozott Én is ezért vadásztam mert ennél könnyebb gyári felni nincs. 9J körbe nekem meg bőven elég nem akartam 10J hátsó felniket amúgy sem. Hátsó pirellik P zerok 11Kg-ok elvileg ( 255/35 ) Érdkes,hogy a Continak a számláján az szerepel,hogy 11,49kg / db neten meg ( 245/40 R18 97Y XL MO1 9.52kgs ) De igen egyértelműen a gumik nehezebbek mint maga a felni. Egy azon méreten belül is gumi márkáknál simán lehet 2-3kg eltérés ami rohadt sok.
#68356 chess001
Sokáig keresgéltem én is jobban jártam volna ha anno nem szarozok és megveszem az új felniket dobozosan újként ( persze ezek is újszerűek )
#68357 legelek
Ez tökre olyan,hogy kinek mi. Nekem volt mindkettő E39 és utána E60 Nekem minőségi ugrás volt egyértelműen az E60. E39 facelift volt jól felszerelt az E60 LCI nagyon jól felszerelt. Egyszerűen mindenben jobb nálam ( nekem ) az E60. Motor / váltó / fékek / segéd berendezések pl aktív kormány dynamic drive . A zene is mérföldekkel ütötte vágta az E39-em pedig abban még a hangszórókat is cseréltem és mélynyomót is raktam az E60 Logic7 meg szimplán mindenbe ütötte az E39-zenéjét. Arról nem is beszélve,hogy az E60 elöl hátul fűt elöl hűt ami nekem nagyon hiányzott az E39-ből. Az,hogy a fékkel is mind1 mit csináltam elmelegedett állandóan ( mondjuk a 35D-t is elmelegítem de azért jobban bírja mérföldekkel mint az E39 ) E39-en még az M5 fék is necces az E60 35D-n gyárilag nagyobb fék van mint az E39 M5-ön.... Kanyarba az E60 merev az E39-em csak akkor volt az mikor beraktam elölre is a tornymerevítőt különben nyeklett nyaklott az autó eleje. pedig ott is keményített katona gátlók voltak eibach rugók ahogy az E60-ba is. Szerettem az E39-em és közel nem alap autóm volt és azon is mindent megcsináltam futómű fék motor tuning váltót is kicseréltem az ótvar gm-ről Alpina D10-ből származó ZF váltóra ( ennél jobbat nem lehetett belerakni ) mégis beültem akár egy öreg szar 2003-as sima mezei E60 6hp26 váltós 30D-be és gyorsabban kapcsolat a múmia váltó mint az Alpinától származó alpina szoftveres múmia. Egyszerűen nem volt olyan dolog ami jobb volt az E39-be. Illetve hazudok amikor kiszálltam a mindent is megcsinált E39-emből és beültem a lefingott gátlós E60-ba amin semmi nem volt megcsinálva a futóműben csak a durrant gátló gyári rugó volt akkor hánytam az E60-ba de ahogy megcsináltam az E60 futóművét ütötte vágta az E39-et. De egy épített futóművet kár hasonlítani egy lefingott gyári gátlóhoz 10 éves rugóhoz.... E39-be hiába volt MK4-es 16:9-es navi egy forintot nem ért. Dísznek jó volt legalább az E60-ba naprakészen jönnek lemezek van AUX USB / BT zene lejátszás E39-be igaz volt USB-b de az is azért mert bele lett rakva egy Dension gateway. Rohadt kb mindenhol az E39 E60 pl nem. Egyszerűen nekem minden tekintetben többet nyújt egy újabb 5-ös mint egy régi múmia E39. Szépnek szép tud lenni. egy jól karbantartott példány de hobbi / hétvégi autónak tudnám én elképzelni. Egy újabb modellt én többre tartok persze vannak kivételek amiket most is szeretünk E39-be 40i / M5. Én ez ezektől utólagos Androdios dolgoktól hányok. Valaki meg imádja. Amúgy üvegtető volt E39-be touring-ba meg panorámatetőt nem raktam ahogy pl az E61-be de azzal nincs baj. facelift-be meg a tükrök is nagyobbak voltak nem kellett az M5 tükör az amúgy kisebb volt. Ülésmasszír meg konkrétan az ülőlapban lévő zsákokat fújja ide-oda semmi extra. Azért is egy forintot nem adnék egy ülésszellőztetést 1000X többre tartok mint egy E39 "masszírt" Ülések lassan melegedtek egy újabb modellhez képest is.
Jó azért bevallom kicsit húz a szívem hozzá de tényleg csak a birtoklási vágy és hétvégi hobbi autózás miatt.
Új tulajnál annyi történt ,hogy felkerült az M-es lökös meg lakatolás fényezés. De mindent én építettem lámpákat futómű ültetés vesék M parallel felnik. ( jó mondjuk az speciel a kedvenc felnim ) M facelift kevés Km-es kormány ( új légzsákkal ) M-es lábpihentetők / küszöb díszlécek zongoralakk díszléc szett krómkeretes óracsoport stb stb.
De az E60-am akkor is jobban kedvelem.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ArthurShelby
addikt
válasz H.Ezredes #68363 üzenetére
Csomó mindenben igazad van.
A fék tényleg kevés rá (az m5-re is), de utólag lehet upgradelni (asszem a következő 7-es főmunkahengerét szokták beletenni, illetve nagyobb fékeket), az automata tényleg lassú (igaz, nekem nincs sok tapasztalatom még), bár abból is volt kormányváltós, illetve nem tudom bele lehet-e tenni az smg váltót. A merevítés is kevés, bár szerintem ez a hétköznapok alkalmával kevésszer jön ki (és szerencsére viszonylag egyszerűen orvosolható). A hifi is gagyi alapból, de ezt is lehet orvosolni.
Én úgy tudom a masszírozás vas/acél golyókkal van, nem zsákokat fújogat. Az ülésfűtés nálam gyorsan melegedett (de olvastam a fb csoportban, hogy van akinek lassú).
Bluetooth megoldható bluebus-szal így maradhat a gyári fejegység. Igazán jó androidos fejegységet még én sem láttam (pl min 4gb ram, erős proci, minőségi szoftver, korhű kinézet), illetve nem tudom, hogy a régi dolgok (pl állófűtés programozás) hogy működnének vele. Androidoshoz az ibus app viszont elég fasza: meg lehet oldani szépen a tolató kamerát, és a pdc kijelzést is, illetve még ezer dolgot (pl olajhőfok ellenőrzése, boardcomputert és lehet még az állófűtést is )A baj/zavaró a sok kis upgrade, illetve csomó minden ritka. Egy kis merevítés itt, egy kis féknövelés amott, egy kis roló, egy kis állófűtés, egy kis bluebus, egy kis ibus androiddal...
Viszont ha ránézek a beltéri képeidre nekem sokkal szimpatikusabb az e39-é...Tisztázás végett, nekem még nincs meg a kocsi, csak szemezek eggyel (szóval így nagy a szám). Félek a lassú/úrias automatától, és attól, hogy örökké csak önteni fogom bele a pénzt. Unalmas ez a világos szín (cserébe gyakori a színbeli bontott alkatrész hozzá, viszont ez a kocsi jó állapotú/nem rohad, ha kell lehet fóliáztatni).
(Apropó, ha fóliázom, az a pdc szenzorait nem érinti rosszul? A taxiknál ezt hogy oldják meg? Illetve ha a szürke kocsit lilára vagy hupikékre fóliáztatom azt be kell írni a forgalmiba?)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
Na. Így globálisan: ízlések és pofonok. Az e39 amúgy is csak a V8 miatt jött fel, mert később nem túl acélosak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz ArthurShelby #68364 üzenetére
A szürke meg a fekete E39 között van kb. 2 misi különség extrákban, nem csoda, hogy a fekete jobban tetszik. 30i egy 5-ös ZF automatával nem lesz egy fürge jószág, de legalább nem szedi szét, mint egy 30d.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68364 üzenetére
Kormányváltót úgy csinálta meg az emberke, hogy a 2 kábelt behúzta a karokról a karba, szóval ez utólagos, a kormány pedig e46 smg kormányváltóval van, azelött pedig merci kormányváltót rakott rá az 1 indjtós kormányra. Nem akarok belegondolni, hogy mennyi pénz ölt bele, hogy egy leharcolt 35i-ből 40i lett és full alcantara, meg felújított motor, stb
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #68368 üzenetére
"Nem akarok belegondolni, hogy mennyi pénz ölt bele, hogy egy leharcolt 35i-ből 40i lett és full alcantara, meg felújított motor, stb"
Van akinek ez a hobbija, hogy mindig csináltat-csinál valamit az autón.
Én is azért költök a nálam lévő E39-re, mert tetszik kívül-belül, szeretem vezetni és sokáig akarom használni úgy hogy jó legyen. A többi mellet autó az újabb hobbim...
Adott szinten a racionális érvek feleslegesek és értelmüket vesztik.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz CharlieDrop #68370 üzenetére
Alapesetben az autó egy használati eszköz, ami az emberért van és nem az ember érte.
Az már más kérdés, hogy van akinek ez tovább megy abba az irányba, hogy megszereti ezt a használati eszközt és anyagilag is belefér, hogy úgy költsön rá ami másnál már kiveri a biztosítékot és villog az "Ennek mi értelme?" feliratos lámpa a fejében.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
ArthurShelby
addikt
válasz chess001 #68366 üzenetére
"30i egy 5-ös ZF automatával nem lesz egy fürge jószág"
Ettől félek, ezért nem vagyok biztos az automatában és kacsintgatok a kézi felé. Ehhez sovány vigasz, hogy nem esik szét a zf, mint a gm.
Azt szokták mondani, hogy az automatában olajat kell cserélni, a kéziben meg kuplungot. Egyébként utólag lehet kéziváltósítani, de.....na.Másik ötlet: az m54b30 volt e60-okban is, abból az automata váltót át lehetne tenni e39-be?
"Nem akarok belegondolni, hogy mennyi pénz ölt bele, hogy egy leharcolt 35i-ből 40i lett és full alcantara, meg felújított motor, stb"
Valószínű itt mindannyiunknak van egy kis becsípődése (fórum, tehát külön törődünk a kocsival, ráadásul bmw-vel). Nekem pl sokkal észszerűbb lenne egy 1.4-es mk4-es golf (kocsi-kocsi, megy-megy), de arra ha költenem kéne (pl 4 új gumi), akkor húznám a számat, hogy ezért pénzt kiadni (és nem néznék rá vissza a parkolóból). Ha bmw-t vennék meg azért húznám a szájam, hogy ennyi pénzt kiadni, illetve mindig lenne még egy kis upgrade.
Itt az a nagy kérdés, hogy anyagilag mit engedhet meg magának az ember, mi elől (lakás, vállalkozás, más hobby/szórakozás), vagy ki elől (pl ha család van gyerekek) megy el a pénz.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68373 üzenetére
"az m54b30 volt e60-okban is, abból az automata váltót át lehetne tenni e39-be?"
Megcáfolnak ha nem így van, de elméletileg azért nem lehet csak úgy átdobálni, mert teljesen máshogy van a 2 autó vezérlője. Ugyan ez a kérdésem pl nekem a 256d1 163 lovas e60 esetében, mert ott is 6HP van, ami jobb, mint az 5ös gm/zf. De más a váltó és a motor közötti kommunikáció.
Olyasmit mesélt az egyik fószer, aki diagolta az autóm, hogy az e39 esetében minden az óracsoportba(???) van kötve, azon keresztül megy a comm. E60 esetében ez szöges ellentéte.
Persze megoldható, ha 39be e60 óracsoportot akarszGyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #68373 üzenetére
Most kinek mit jelent a fürgébb és mihez képest?
Nagy dolog olajat cserélni 60.000km-ként.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ArthurShelby
addikt
válasz tasiadam #68374 üzenetére
"Olyasmit mesélt az egyik fószer, aki diagolta az autóm, hogy az e39 esetében minden az óracsoportba(???) van kötve, azon keresztül megy a comm. E60 esetében ez szöges ellentéte. "
Gondolom az e60 már canbus-os (ott az egyik vezérlő fellő valamit az canbus hálózatba, és leveszi magának az vezérlő, aki a címzett, magyarán broadcast), míg az e39 nem ilyen ezek alapján. (most csak tippelgetek!)
Ha jól sejtem az a baj, hogy a váltó vezérlője más, más protokollt használ, így a másik vég nem értené)
Az smg váltó azért tetszett, mert az gyorsnak tűnt, és az talán még a régi protokollt használja.@KAMELOT
Ahogy meghúzod manuálba téve a kart, nincs késlekedés? Én amitől félek, hogy pl előzésnél egy fél mp-cel előbb kell gázt nyomnom (gondolkozik, visszagangol), hogy elkezdjek gyorsulni időben.[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #68376 üzenetére
Ugyan eddig tart visszaváltani kézivel
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #68376 üzenetére
szerk: az smg-nél más is az óracsoport kijelzője (szóval lehet benne valami, hogy ott az óracsoport a fej/szerver és hozzá csatlakoznak a kliensek)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz KAMELOT #68377 üzenetére
De kézivel elő tudsz készülni. Berakod sebességbe, de még nem engeded rá a kuplungot, csak a megfelelő időpontban. Autómatánál azt jósolod, hogy fél mp múlva okés lesz minden.
De lehet tévedek, remélem nincs igazam és gyors az automata e39-ben.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #68379 üzenetére
visszaváltasz kézzel automatán is, csak aztán felfele ne felejts el
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #68373 üzenetére
""30i egy 5-ös ZF automatával nem lesz egy fürge jószág"
Ettől félek,"Ha nem versenyezni akarsz ne félj.
Nekem e36 23i-be volt 5HP ZF, tökéletesen jó volt menni vele, egy e90 20i-vel (ami szintén 170 ló) simán pariban voltam..."De kézivel elő tudsz készülni. Berakod sebességbe, de még nem engeded rá a kuplungot, csak a megfelelő időpontban"
Ez csak rajtnál igaz. Ott meg S-ben hagyod és gyk üres+sebességgel egyenlő.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz ArthurShelby #68379 üzenetére
Vegyél elektromost. Ott nem kell várni egy másodpercet sem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #68384 üzenetére
Nehéz ügy ott is a választás. Egy csomóan SUV-ot vesznek, mert öregek, betegek, nem tudnak vezetni, csak abból van rendes választék, sportos, kis(ebb) méretű szedán csak a 3-as tesla van.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
-
tasiadam
veterán
Állt ma ház elött egy i3, beindult a töltő motorja, ahhoz képest egy gold 1 dízelnek szebb hangja van.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
cOxeR
Ármester
válasz tasiadam #68391 üzenetére
Meg azt karban is kell tartani, de összességében nekem is az volt a bajom, hogy az a rex vérgáz megoldás, max pályán lehet jó, de akkor is nevetségesen pöfög. Télen azért hatótávban nagyon sokat számít. Főleg amikor annyira hideg van, hogy lassan lehet csak tölteni, mint mostanában.
-
tasiadam
veterán
válasz CharlieDrop #68393 üzenetére
De ez rettenetes volt. Meg egy 1 hengeres 350es DRZ alapjarata is szebb ennel. Valszeg bajos volt a szerkezet
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest