-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #68199 üzenetére
Azért csinálták, hogy kompenzálják az autó értékcsökkenést ami így adózatlan pénzből történik. Igen, elég sok. Egy normál 4 éves lízing alatt 2M. Viszont a fél áfa magában több mint 1M, szóval azért még így is megéri valamennyire. Meg zöld rendszámost kell venni arra nulla...kérdés meddig.
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #68199 üzenetére
nem hülyeség, csak máshogy kell hozzáállni...
persze, ha az nem megy, akkor hülyeség tányleg
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mutyi
őstag
válasz kardkovacsi #68200 üzenetére
Használtat szeretnék, 2019-2021 közöttit. Most abban bízok,hogy mivel elkezdték forgalmazni a ráncfelvarrottat,így hátha picit több darab kerül piacra február-március körül, meg hát 1 évvel idősebbek is lesznek.
Úgy néz ki, hogy gyerekünk lesz, december végén lesz meg a 12 hét és ezáltal a különböző vizsgálatok. Ha azokkal minden rendben, akkor a párom eljön áprilisban szülés szabira és le kell adnia a céges kocsit. Így helyette szeretnénk egyet. Viszont olyat szeretnék, hogy amit most használok egy 10 gen Civic,azt adnám oda neki és akkor én használnám a 330e-t.
Cégre szeretném venni, ahogy említette Fireblade78 most nagyon szar lízingelni,mert 15-18 %-os a thm. Erre mondjuk én kitaláltam már a megoldást, hogy hogyan csinálnám.
A cégautóadót fél éve emelték fel, gyakorlatilag a duplájára, ezért kerül jelenleg egy 164 ló feletti kocsi havi 41-be.
Nekem ez a Bmw nagyon megmozgatja a fantáziám, én nem voltam Bmw fan, de hetek óta csak erről nézek videokat, előtte sok másik kocsiról is,de ez egy álom.
Kérdezni akartam, hogy mennyibe kerül egy olajcserés szervíz egy jó helyen,ami nem feltétlenül márkaszervíz,mert sajnos azoknál 4-5x szorzó van és Bmw-nél úgy tudom hogy kb. 200-230 egy ilyen olajcserés mizéria.Szívesen fogadok privátban is cégre vásárlással kapcsolatos ötletet, ki hogyan csinálná most ilyen thm mellett.
1 dolgot nem tudok. Csak abban az esetben lehet a fél áfát levonni, ha pl. nyílt végű lízing vagy operatív? Ha megvenném cégre kp-ban, akkor nem játszik,hogy levonhatom a fél áfát?[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Azt ugye tudod, hogy az asszonynak valami nagy csomagterű autóra lesz szüksége amibe könnyen belerakja a babakocsit és a ki tudja hány táskát amit magával visz majd? (kombi!!!!!!!!!!!!!!!) Plusz azt is számításba kell venned, hogy mi lesz akkor ha nem álltok meg egy gyereknél?
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #68206 üzenetére
I3-ba is befér a babakocsi mózessel együtt a csomagtartóba 210 liter pedig csak (kalaptartó nélkül persze), a civic pedig 410 liter, igaz más a kialakítás.
Nem vagyok kombi ellenes, volt és szerettem is, pedig csak egy f astram volt, de nőknek inkább rövidebb auto kell, illetve minél nagyobbat veszel annál határtalanabb lesz a mit vigyünk megunkkal téma.
Vennem is kell egy hótálcát jut eszembe…
Inkább a pakolhatoság/szerkezet fontos.
Hatchback Focus is azért volt sokáig mert jól pakolható volt, pedig ha tehetném sedant vennék mindenből is.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
Nőtől is függ, hogy mennyire pakolós. Plusz attól is függ mire van használva, csak elmegy a gyerekkel ide-oda a környéken vagy pl. szülőkhöz is látogatóba, vásárlást is intézi. Plusz lehet nem állnak meg egy gyereknél, a kettőnek már komolyabb babakocsi kell és dupla annyi cucc.
CharlieDrop: Egy kispolszkiban is elfért 2 gyerek, de azért nem hiszem, hogy nagyon kényelmes lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
válasz Chris0321 #68206 üzenetére
Valami suv-ot szeretett volna, most egy t-roc van, de lássuk be a t-roc-ban kevesebb a hely,mint az én Civicemben.
A Civic amúgy mivel hatchback baromi jól pakolható. Oszkározni szoktam és volt már hogy kurva sok poggyászuk volt,de megoldottam.
A feleségem venné át Civicet amíg otthon van, utána kap majd céges kocsit megint.
A 330e lenne nekem.
Én megállnék 1 gyereknél,de asszony már kacsingat hogy majd tesó.
De mire tesó lenne, addigra valszeg el kell adni a bmw-t is,mert én évi 35 ezret megyek vele.
Ezért is beszéltem rá hogy a Civicet vegye át,mert 3 és fél év alatt 124 ezer van benne, szóval nem kellene bele a km.
Uhh egy fontos kérdés: Kell tartanom a hátsókerekes megoldástól? Haverom azt mondja, hogy a barátja a murvás úton nem tudott kijönni anélkül,hogy folyamatosan ne kaparna el a hátsó kerék induláskor.
Felfüggesztés: a bmw oldalán azt olvastam,hogy hiába van M packet, a plugin hibrid változatnál nem ültették le a kocsit mélyebbre, nyilván az akksik miatt. -
Chris0321
addikt
Azért írtam inkább a kombit, mert általában meg lehet úgy pakolni, hogy nem teszel egymásra semmit így nem kerül alólra a babakocsi mikor először szeretnéd kivenni. Az e46-om egy kétgyerekes családtól vettem, egy eGolfra cserélték le és a feleségnek voltak kétségei a csomagtartóval kapcsolatban. Ott még kellett babakocsi.
Kisebbik hugomék is vállaltak egymás után kettő gyereket és utána visszament dolgozni. Ha az asszony nálatok is többet szeretne valószínűleg úgyis az ő akarata érvényesül és akkor már inkább legyen nagyobb a kocsi. Haveromék még mikor nem volt gyerekük vettek egy Chevrolett Lacetti 5 ajtóst, két gyereknél már többször panaszkodott, hogy kicsi.
Nekem eddig csak hátsókerekes autóim voltak, 2001 óta vezetek. 2101-el kezdtem, téligumi nélkül. Utána jött egy 2107, arra egyidő után lett Kléber téligumi. Majd 2019-ben vettem az e46 320i-t manuális váltóval. Ez idő alatt egyszer voltam árokban és az teljes mértékben az én hibám volt. Ha más nem kettesben mindig el tudtam indulni. Újabb autóval nincs tapasztalatom, mert nem nagyon vezettem télen. Megfelelő gumi kell rá és ésszel vezetni. Ha első hátsókerekes autó akkor én elmennék vele vezetési tréningre, ott a téli körülményeket is szimulálják. -
-
CharlieDrop
veterán
Anno mikor e36-om volt és még volt hó, beálltam tankolni (hjah benzin is volt). A kutas nézett, hogy onnan hogy állok majd ki, mert sajna nem volt lesózva az út se. Mikor mentem el, egy Audi 80 quattro állt mellettem úgy, hogy mind a 4 kereke pörgött, próbált elindulni én meg simán elmentem mellette.
Volt, hogy egyszer 4-ből indultam (az 5HP-t lehetett még direkt fokozatba tenni)Szóval ahogy előttem írták a jó gumi sokat számít.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Chris0321 #68209 üzenetére
Na elmondom ez szerintem hogy van
A csomagtartó hely meg a nő viszonya pont olyan mint a gáz meg a tér. Mindig kitölti bármennyi is van. Ha 400 liter a csomagtartód akkor azt fogja telerakni ha 1100 akkor azt, utóbbi esetben legfeljebb berakja a gyerek egész téli ruhatárát is júliusban, ki tudja lehet fagyni fog
Nekem a Hondám coupé volt, elfértünk benne, a BMW-nek is kb. akkora a csomagtere abban is elférünk. Ez van ennyi lehet hozni, sosem volt olyan, hogy jajj hát de jó lett volna ezt is meg azt is vinni.
Babakocsi témához meg annyit, hogy a jobb és drágább babakocsikat össze lehet kicsire csukni. Inkább érdemes egy jobb babakocsira beruházni mint nagyobb autóra. -
kardkovacsi
senior tag
Akkor elkapar én sokszor direkt forgatom meg a fenekét az autónak. Asszony morog is olyankor a lányom meg vigyorog mint a tök.
A BMW elektronikája fasza, pont akkor fogja meg az autót és úgy mintha azt hinnéd te vagy Fittipaldi aki azonnal megtanulta a hátsó kerekest enyhén csúsztatni. -
FIREBLADE78
addikt
Ha kp-ra veszed,akkor semmilyen áfát nem tudsz visszaigényelni. Azért tudom,mert most voltunk ix3 miatt szalonban. Csak nyílt és operatív esetén van. Ha neked jó a 20-30 %-os thm,akkor vedd úgy
akkor a tiéd nem az[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #68219 üzenetére
Alapvetoen hatul hajt az, meg sperr is van, ha nagyon kell akkor besegit elol. DSC off eseten megfelelo iranyba indul el a hata.
[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz kardkovacsi #68217 üzenetére
Az lehet, hogy akármekkora csomgatartót tele lehet pakolni, de az asszony sem hülye. Ha Egy coupe-t tart kicsinek és akar helyette egy kombit nem fogod neki tudni bemagyarázni, hogy túl sok felesleges dolgot pakol be.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Chris0321 #68221 üzenetére
Erre azt szoktam mondni egy nyaralásra elég a 20 kilós bőrönd akkor 400 liter is elég kell, hogy legyen
Nyilván mások vagyunk, van ismerős akinek az XC60 nem elég és felpakolja még az 500 literes Thule csomagtartót a tetőre valaki meg elmegy nyaralni a kézipoggyásszal, mert visz magával pár pólót rövid gatyát, fehérnemű és kész.Nekünk hármunknak elég a 330e 370 literes csomagtere. Annyi van, hogy nyaraláskor az egyik hátsó ülés lábterébe is kerül egy-két csomag.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz kardkovacsi #68222 üzenetére
Hétvégére mentünk 4-en a hegyekbe és alig fértünk el az X5 csomagtartóban. Két nő alkotott cuccal
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68222 üzenetére
Mi a Z4-el is elmegyünk 2 hétre, minden további nélkül. A gond inkább hazafelé van, mert többnyire lakber cuccokat hozunk haza Olaszországból.
-
KAMELOT
titán
Valakinek egy [link] 400 lovas E36???
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
Esetleg egy szép E34 V8 [link] ???
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #68229 üzenetére
Azért vannak benne furcsaságok:
"Egyfelől azért, mert a céges vásárlók úgynevezett keresleti piacot generálnak az újautó-vásárlásoknál. Ez az a jelenség, amikor az értékesítők nincsenek rákényszerülve, hogy kedvezményeket adjanak, hiszen a vásárlók megfizetik a drágább árat is." - pont itt ahol a nagy lízing, tartós bérletet biztostó cégek operálnak van igazán kis marzsuk a gyártóknak. Ha odamegy egy nagyobb flottát üzemeltető cég nyilván jelentősebb kedvezményeket fog kapni mint egy magánszemély. -
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #68231 üzenetére
Igen itt pont az átlag emberekre gondoltak.
Nem vicces, mert a magyar autók átlagéletkora 15+ év.
Rengeteg 20+ suzukit látok. Ennyire jutott.kardkovacsi: Aztán ott vannak akik még több kedvezményt kapnak.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68234 üzenetére
Csak azért, hogy ne lássák az x5-öt?
-
tasiadam
veterán
válasz FIREBLADE78 #68237 üzenetére
csere? megint megnézik messziről?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #68234 üzenetére
Ez az, hogy 25.000€ ilyen talicska alap kocsit kapsz.
Abban igazad van, 2km-re ne használjunk ilyet, oda jó egy sima benzines.
Pont ilyenek után semmit nem vennék. Szomszédba kocsivalEGR...ahogy tasi írja. Visszahívás=megnézik messziről
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
mutyi
őstag
A Harman Kardon hangrendszernél van hátul mélynyomó. Az hol van pontosan? Valahova alulra rejtették vagy a csomagtérben konkrétan látható és elveszi a helyet a csomagoktól?
Ma az Ikeánál láttam egy régebbi Bmw-t, pakoltak be és láttam hogy a csomagtér közepénél ott volt egy nagy mélynyomó. -
mutyi
őstag
válasz kardkovacsi #68243 üzenetére
Én ezt találtam, ez alapján létezik,hogy az ülés alatt van elrejtve?
[link] -
vedini
őstag
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68245 üzenetére
Egy értelmes erősítő meg hangszigetelés sokat dob, meg ha kicseréled a gagyi hangszórókat, hiába pl a HK I3-ba - persze jobb mint az alap, de egy márkásabb első szett szana-szét gyalulja azt mindenben is.
Gyári plug and play is van pl. Auditec-Fischer [link]
Én ilyet vennék az I3-ba, ha lenne feles keretem, meg az ajtó szigetelést kellene megcsinálni. (vicc amit beletettek gyárilag)
Mély meg csak akkor lesz ha van láda (aktív leginkább, vagy dedikált erősítővel), felesleges hely, amúgy nem.
Teslakat is sokan úgy veszik, hogy hangszigetelés meg futómű csere az első, de ez sok autóra megállna…[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
Egyebkent ha van plug n play azt erdemes lehet kiprobalni, bavsound, alpha one vagy amit emlitettel nem is hallottam meg de utanaolvastam jonak tunik nagyon, hk-hoz nem talaltam pnp erositot, bar cikkek is irjak, hely hiany miatt sokat nem lehet kihozni az ules aloli melynyomobol
FIREBLADE78
elozo verdaba komoly hangrendszert epittettem, ajtoszigetelessel, kabelekkel egyutt, eros volt a mely, szepseghibaja, hogy a fejegysegrol nem digitalisan szedte a jelethk-val csak a mely a bajom, merci szalonba hallgattam par autoban zenet, egesz szepen rezgett a padlo, nem is tudom mi naluk a plafon burmester talan
workworkwork...
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68248 üzenetére
Ebben amit írtam pont ez a jó. Ráadásul nálam mindkettő autóba ugyanez bemegy a gyári helyre.
Z4-be nincs értelme piszkálni, mert hangos is meg alkalmatlan is a felépítése, bőven elég a gyári, bár abba a legnagyobb hifi van amit lehetett kapni bele, erősítő 2 mélynyomó, 10 hangszórós szett. Elektromosba meg kell a hely, pedig az alkalmas lenne nagyon… ott meg a plusz súly ami “gond” lenne hatótáv miatt, 30-40 kg simán elmegy szigetelésre meg erősítő a láda.
Minden sub ami kis helyre van begyömöszölve az nem szól igazán, persze a semminél jobb. A nagyon épített meg annyi munka és pénz… kábeleket elvezetni… szét kell borítani az egész autót, annak én nem állnék neki… kifizetni meg vagyon… hiszen rengeteg idő.
Kocsiba többet utazok egyedül ott lehetne pedig igazán zenét hallgatni, házban kevesebbet vagyok egymagam, szomszédok legnagyobb szerencséjére.[ Szerkesztve ]
-
mutyi
őstag
Ezen az oldalon nekem folyamatosan azt írja ki,hogy bot-nek tűnök és nem tudom lekérdezni az általam kinézett kocsik VIN száma alapján a felszereltséget.
Nektek pl. ez működik?
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest