-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chris0321
addikt
válasz Fr3eWar #68845 üzenetére
Hello.
Én tennék be a csomagtartóba egy kis műanyag rekeszt/tárolót amiben az ilyen törékeny dolgokat lehet tartani. Vagy a csomagtérablakot nyitnám ki először és akkor nem tud semmi kigurulni. Vagy egy zárható táskát/szatyrot, a nagybevásárlások miatt nekünk is van több a csomagtartóba, hogy gyorsabban be lehessen vinni a házba a cuccot. -
cOxeR
Ármester
-
-
Laca1212
őstag
Köszi
Van is ami eszembe jutott:
Az előfűtést ha mondjuk úgy állítom be, hogy 8:00-kor indulok. Akkor mennyivel előtte indítja el?Ha gyújtáson van az autó(start gomb körül narancssárga), akkor az nagy akkuról megy vagy kicsiről? Mert ugye olyankor minden fogyasztó megy, pl ha kiszállok garázs ajtót nyitni.
Biztos lesz még kérdésem. Kb 2 hete vettem.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68857 üzenetére
Előfűtést nem nagyon tudom, garázsban van az autó, nem használom ezt a funkciót, de kb mint a klima indítás nyáron, én nem feszülöm túl indulás előtt elindítom appról csak a venti ikonnal, az a legutóbbi beállítást veszi alapul.
Kis akku, de azt meg a nagyról tölti, szóval nem kell félni lemerüléstől. Kis akku sajnos rövid élettartamú 2-3 év, erre számíts. (porvédő gumiharang is)[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz Chris0321 #68851 üzenetére
Igen ilyen kis összehajható ládát tervezek venni, és az legalább valamelyest fix.
Néztem, hogy az F11-ben még volt kis akasztófül, meg lehet venni cikkszám alapján. De G szériára már volt annyi agy, hogy kerüljön legalább egy ..... akasztófül a csomagtartóba.
Rá kell szokni, hogy törékeny dolgoknál előbb az ablakot nyitom és utána a csomagtér ajtót. Pedig tényleg kényelmes dolog ez a láblengetős dolog, de ha utána a cipő meg a nadrág sípcsontig vörösboros lesz, akkor nem mosolyog az ember... -
nagyúr
válasz kardkovacsi #68860 üzenetére
A G30-ban mintha lenne...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Almos
aktív tag
Sziasztok,
Adott egy 2019-es F46, aminek az egyik első PDC szenzorja nem igazán működik, elég gyakran bejelez, akkor is mikor nincs semmi a kocsi előtt...A kérdésem, hogy ez házilag mennyire cserélhető? Egyszerűen csak kipattintom a régi érzékelőt, és bepattintom az újat, vagy esetleg le kell bontani hozzá a kocsi fél elejét, majd utána újra kell programozni az egész autót?
Esetleg tudtok ajánlani beszerzési forrást, ahonnan érdemes vásárolni ilyen alkatrészt? Egy gulgizás után úgy tűnik, létezik belőle utángyártott, bár nem tudom érdemes-e vele foglakozni, ahogyan a bontottal is, vagy inkább csak gyári újat?
Köszi! -
-
Almos
aktív tag
válasz ArthurShelby #68865 üzenetére
-
Almos
aktív tag
válasz ArthurShelby #68865 üzenetére
Ok, lekaptam a rendszámtáblát, és mentem vele egy kört, és egyelőre nem jött elő a hiba, pedig próbáltam még összevizezni is...
Akkor holnap megpróbálom még igazgatni, bár ahogyan látom nem nagyon lehet feljebb állítani, mert akkor meg belelógna a hűtőrácsba...[ Szerkesztve ]
-
Almos
aktív tag
Esetleg az ilyen fajta rendszámtartó keretekkel van valakinek tapasztalata?
Ultra slim
Rejtett rendszámtartó keretKicsit attól félek, hogy ha nem tartja rendesen, és elhagyom a rendszám táblát, az nagyobb szívás...
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #68876 üzenetére
Ezek olyan dolgok amik egyszeru tenyek
Nem hit kerdese, akar egy stopperrel is bizonyithato! -
Ck.
addikt
'Reggelt,
Egy 2015-18 közötti 94Ah Rex-es i3-nak milyen lehetséges buktatói, potenciális szopófaktorai lehetnek? A kérdést megelőzve csak a rex jöhet szóba, egyedül azzal nem hajítana ki a Zasszony. És csak a 94ah, a kisebb nem elég, a nagyobbra meg nincs péz.
-
cOxeR
Ármester
A lényeg, hogy 94-es legyen, pl a motortartó bak, 60-asba sajna nagyon szar, gyári van csak és 4-500k körül van a csere. Km alapján hajtómű olajcsere, így inkább 50e km futás körül néznék és egyből cserélnem vétel után.
Egyúttal porvédő csere, klíma töltés (drága mulatság, sok és nem az olcsó gáz kell bele, illetve kisakku csere)
Extrákat gondold át mi kell, de ülésfűtés és ha keveset akarsz klímázni a tetőablak javasolt, oldalsó ablakot nem lehet lehúzni, mert szar huzat van, hátsó ablak meg ugye fix.
Nagy akkunak semmi baja nem lesz, titkos menüben meg lehet nézni, de hidegben mást mutat mint melegben, vagy üzem meleg akkunál, sokat valójában nem fogaz belőle látni.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68881 üzenetére
Többféle teória van, elvileg lifetime, de 30-40e-enként ha cseréled nem történik semmi, 40-50e Ft. Hajtómű cserébe drága… nem éri meg vele vacakolni.
Én is tologattam, nem is tudom miért… 76e körül cserélte Ezredes.
Rex karbantartás teljesen más, arról nincs tapasztalatom… nem akartam ilyet. -
veterán
válasz FIREBLADE78 #68884 üzenetére
Én közledek, még is kapott chipet az összes autóm (1995-től). Mai napig barátom használja az első chipes autómat, ami egy 1995 BMW 316. 800.000km felett van benne.
Ezután is kapni fog, minden szempontból javultak tőle.[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #68884 üzenetére
Nem erted a szo jelenteset
optimalizalasFoleg ahol meg a valtot is erinti!
-
veterán
válasz FIREBLADE78 #68886 üzenetére
Kérdezd őket.
A váltoolaj meg lifetime, és olajat is elég 20-30k között cserélni. Várj, mégsem.Gsx-rr: Ahogy írod.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #68886 üzenetére
Én ketté választanám a kérdést. Van amikor tényleg gyengébb anyagból van a gyengébb motort. Pl. F30-ban lévő 320i motorja nem egyezik meg a 330i-vel, pedig ugyanannak a turbós két literes tűnik, de talán még a dugók is mások a kettőben. Itt a tuning biztos ront az élettartamon, különben nem raktak volna a 330i-be erősebb dugókat.
De van olyan alkalom is amikor egyszerűen nem csinálnak két külön motort.
Németországban van 320e meg 330e. Egyik 225 lóerő körüli a másik 292. Csavarra megegyeznek. De ilyen a G20 530e meg az előző 740e. Azok is csavarra megegyeznek hajtásláncilag, csak szoftveresen térnek el. Egyik 252 le a másik meg talán 32x volt. Ilyen esetekben van értelme a tuningnak mert élettartam romlás nélkül kapsz plusz 60-70 lóerőt. Nyilván ezzel ugrik a garancia ha van rajta. -
Shadowbull
addikt
"Csavarra megegyeznek"
Biztos vagy te ebben?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Shadowbull #68889 üzenetére
Komolyan érdekelne, hogy honnan van ez a információd.
Engem meggyőzött a saját tapasztalatom, és az ismerősöké. Azért nem 500km, és nem 1-2 hónapos tapasztalatról van szó.
330D, 231@290LE 258.000km-nél chip, jelenleg 395.000km van benne, de fentebb írtam az első autóm.Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #68891 üzenetére
Maszival beszélgettünk erről még az indexes G30 fórumban és onnan van az infó. De ha szerinted mások és megmutatod miben azt szívesen veszem
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #68891 üzenetére
I3/I3s se ugyanaz a motor? Nem a bmw lenne az elao akku ugyanazt eladja drágábban csak picit teker rajta, hogy kelendőbb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #68893 üzenetére
"
Az 530e hajtáslánca az utolsó csavarig megegyezik a 740e hajtásláncával. (326 LE)
Az első 10 üzemórában ( vagy később egy DME modul cseréjével bármikor ) minden további nélkül átprogramozható 326 LE-re a kocsi.
Viszont: Ez teljeskörű garanciavesztést okoz a hajtásláncot érintő esetekben."Innen van az infó, a 320e-ről is beszéltünk de azt nincs kedvem megkeresni meg az itthon nem igazán érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
M57 motoron tenyleg nem lehet injektor kiszereles nelkul szelepdekni tomotest cserelni?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #68898 üzenetére
Ezzel egyetértek. A mai ilyen kicentizett világban meg főleg. Régebben is ha tuningoltak akkor általában alkatrész cserével is járt a dolog. Erősebb dugó, Hondáknál ahol a fordulatszámot pörgették feljebb ott szelep rugók, szelep tányér csere, vezérlés csere volt jellemzően. Ez a tekerünk egyet a turbónyomáson és minden alkatrész élettartama ugyanaz marad, nekem eléggé hihetetlen kategória.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen