-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
válasz Tsebacsi #69450 üzenetére
"Maximum 401 lóerős teljesítmény, mely folyamatosan 170 lóerősre csökken csak az üzemanyagcellákat használva. A további 231 lóerőt az egyedi elrendezésű lítium-ion akkumulátorok biztosítják."
Gondolom a nagyobb teljesítmény elindulásokkor van jelen vagy előzéseknél. Tehát amikor kell hogy legyen ereje az autónak. Ha meg csak vitorlázgatsz vagy nem annyira nyomod neki, akkor 170 le-t kapsz a rendszer teljesítményéből.
Vagy ha átkapcsolod akkor csak 170 le-t kapsz és az elektromos hajtásból semmit...? De az meg miért jó?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Puma K #69451 üzenetére
130-as tempóhoz nem is kell csak vagy 30-40 lóerő. De lehet még annyi sem. Egyszer már kiszámoltam de nincs most kedvem hozzá. A lényeg, hogy még a 100 lóerőtől is messze van.
Amúgy egy motor van egy villanymotor, ami 401 lóerő, de ahhoz az áramot tudja adni a hidrogén cella, max 170 lóerőig, meg az akkumulátor 231-ig. Ha lepadlózod akkor mindkét forrásból jön az áram. Ha csak gurulsz akkor meg az üzemanyagcella lassan töltögeti az aksit.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
kardkovacsi
senior tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz tasiadam #69457 üzenetére
Miért lenne? 2 éve fel se raktam a téli szettet mert minek. Előtte cserélgettem száraz időben féktávon kanyarban meg akartam halni a téligumin nyeklett nyaklott vele. Continental wintercontact ts 810-vagy 830-ak voltak egy hugy fos volt velük közlekedni esős időben sem éreztem,hogy hú milyen jó minuszban sem. Havas idő itt kb 0 volt. Idán is maradtak a Conti nyári gumik 1x sem volt olyan helyzet,hogy jaj most,hogy állok meg leesek az útról. Pedig én kiszoktam használni az autó teljesítményét. 0C körül is bemelegítve nagyon jól tapadt. Sőt még a Conti előtti Kínai gumikkal se volt bajom hideg időben.Kicsit túl van ez játszva.... Természetesen ha hó van akkor kell !! de itt Pesten ahol én közlekedtem az elmúlt 2 évben kb 1x sem kellett igazán a téligumi ha meg más helyre mentem sosem volt ott akkor hó. Tavaly felraktam kerékkel ugyan olyan méretben 245/40 R18 bridgestone blizzak téli szettet amíg a nyári kerekimet csinálták. Felmentem az M0-ra úgy imbolygott az autó,hogy lementem a lehajtón ,hogy megnézzem lyukas a kerék vagy mi a szar van.... Téli NEKEM egy fos csak akkor nyújt számomra bármi ha hóban kell menni amúgy előbb töröm össze magam a télivel mint a nyárival. Én azt nem értem,hogy tud valaki nyáron is télivel közlekedni. De most ezen biztos sokak kiakadnak én ezt tapasztaltam. Mondjuk mindig új gumijaim voltak az összeset újonnan vettem és sport gumik már már semi slick puhaságúak amik nagyon jól tapadnak csak nagyon kopnak. De kinek a pap kinek a papné...
#69456
N_A_SÉn is felraktam a szettet de elől nem ez a gumi lesz ami most van hanem 245 most még elöl is elférne még plusz nyomtáv. elől van 12mm hátul 20. hátulra ezzel a szettel szerintem a 25 elférne elöl meg ha felkerül a 245 akkor jó lesz.
style 92 sár nehéz felni 14,3-15,1kg elöl / hátulÉn a súlyra megyek 8.92kg / felni
Nem mutat sokat viszont iszonyat könnyű
Tárcsáim is elkészültek holnap mehetek értük Lyuggatva /marva lettek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
válasz H.Ezredes #69459 üzenetére
Ezt azért nem nagyon kellene terjeszteni. Igaz sokkal melegebb az éghajlat mint évtizedekkel ezelőtt és alig van hó de ez sem igaz minden területre és attól még éjszaka hideg van amiért csúszós lehet az út. Igen, a téligumi nem tapad úgy mint a nyári és érezni a különbséget de nem is kanyarvadászatra van kifejlesztve.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chris0321 #69460 üzenetére
Természetesen van létjogosultsága. ahogy ÉN használom nekem csak hátrány volt. Ha havas területre megyek felrakom a télit amúgy meg leszarom. De nyilván én magamnak bármikor cserélek... Ez az én döntésem. Régen átraktam de nem tetszett az autó viselkedése. Ha olyan helyre megyek akkor felrakom amúgy meg itt városban én jelenleg leszarom nekem sokkal jobb a kezelhetőség,hogy nyári van fent.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Chris0321 #69460 üzenetére
Én is azt szoktam, hogy addig van fent a nyári amíg nem jön hó vagy nagyon hideg. Itt van a garázsban a gumi, van emelőm meg rendes kulcsok. 20 perc alatt kicserélem a szettet. Volt, hogy január közepén került fel a téli és március közepén már le is került.
Amúgy erre az égtájra lassan sokkal jobb egy jó nyári meg egy négyévszakos gumi.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Néztem egy nagyot... Egy új modellen 47 ezres óradíj az elég meleg. Egy régebbi E szériánál a 38 se rossz
Még egy tavaly év végi számlát néztem ahol gépezésre 2 órát számoltak több mint 71.000-ért Ezen felül nyilván minden más plusz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69462 üzenetére
Én már lassan öt éve négyévszakost használok. Azzal adták az autót.
Szkeptikus voltam előtte, gondoltam ha szar lecserélem, de teljesen jó. Hóban is mentem vele, úgy is működött. Vizes úton gyengébb talán mint egy nyári.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz H.Ezredes #69463 üzenetére
Azért ezek az óradíjak mindig elgondolkodtatnak. Ha jobban belegondolunk egy autó komolyabb munkálatok esetén (pl váltócsere) közel GTK-s lesz.
Az hibrid óradíj is milyen már...ja bocs ha phev-ed van és baj van a nagyfesz rendszerrel akkor a legdrágább kalapba kerülsz.Mondjuk eddig akárhányszor jelentkeztem kötelező szervizre mindig volt azonnal időpont, sőt lehetett válogatni még az órában is mikor akarom vinni. Persze ha lejár a service inclusive akkor azért nem fogok egy olajcserét ilyen árakon megejteni
-
N_A_S
veterán
válasz H.Ezredes #69459 üzenetére
Lehet hogy nehéz de nálam ez nem volt annyira szempont. Én inkább a kinézetre mentem rá, és szerintem jó lett az összkép (nekem tetszik). A gumik se olyan vészesek egyelőre, bár még esős tapasztalatom nincs velük.
Azért nem egy kategória a két autó Ismerem ezt a felnit (mmint a tiédet) és tudom hogy elég nehéz beszerezni, szóval gratula!
(én is 90%-ban városon belül használom a kocsit)
https://tinyurl.com/phnas
-
tasiadam
veterán
válasz H.Ezredes #69459 üzenetére
A legutobbinagyobb havazasnal pont az uj teli szetten mult 2 kutya elete meg az auto orra. 90nel kellett satuzni, mert a 2 dog kijitt elem. Oar centin mulott. Ugyan ez nyarival azon az uton necces lett volna. Hasonlo korulmenyeknel a kis 205os telit tekeri az auto. A nyarit meg kb csak forgatta
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz Shadowbull #69464 üzenetére
En is azt akartam, nyari beallitottsagu 4 evszakost. Untig eleg. E39 amugy se kanyarvadasz
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
negro
őstag
válasz tasiadam #69468 üzenetére
Nem-e? Persze nem mind1 milyen verzio. Eg es fold egy benzines sedan m sport plane 17-18 collon vmi komolyabb papucsokon mint teszem azt egy sima kivitel ami diesel, touring, ballonosabb, atlag 16 -os szetten, na meg mert utobbi jo ~150 kiloval nehezebb is lehet akar. Azt mar boven meg erzi az ember, plane kanyarban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Shadowbull #69464 üzenetére
Michelin Crossclimate 2 -ot nezegettem. Eletemben eloszor gondolkodtam el rajta be kene valalni. Viszont ugye ha ilyen PS4, P Zerohoz hasonlitom pl. a 100-rol valo fektavot akkor azert az a + 4-5 meter donto lehet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz tasiadam #69467 üzenetére
Még egyszer mert látom nem érted. Ahol ÉN HASZNÁLOM nincs hó. Nem mentem hóba 2 éve !! Nem érdekel,hogy hideg van. Nem megyek hóban. Az autóm stabilitása nyárival még hidegben is sokkal sokkal jobb mint télivel. Akárhányszor mentem nyári / vs téli a télivel egy instabil fos volt az autó. gondolok itt 130-150-200-as sebességre gondolok itt arra mikor veszel 150-ről egy féktávot vagy kanyarba be akarsz menni tempóval. Mivel én így használom az autót engem irritálNem nem megyek fel a mátrába a hóba nyárival.Egyszerűen az adott körülmények között itt ahol ÉN használom nincs rá szükségem. Elhiszem,hogy ott neked van. Nem mondtam,hogy nincs létjogosultsága csak adott körülmények között nem rakom fel mert az én igényeimnek nem felel meg. E39-el meg miért ne lenne kanyar vadász. Nem mindenki halad alap futóművel ballonos kerékkel.... Az én e39-em meg az E60-is arra lett építve,hogy jó legyen kanyarban meg egyenesbe is.... Nagyot lehet velük autózni. Nekem a fék fogy el mindig nem a futómű...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69473 üzenetére
Illetve arra nem a CrossClimate való, hanem a Pilot Sport All Season 4, az van az UHP szegmensbe pozícionálva, mint a PS4/5, a CC2 Touring, a Primacy 4 alternatívája.
[ Szerkesztve ]
-
Balli
őstag
Sziasztok, BMW X1 (F48) xDrive20i 2.0 Benzin 192 LE (2017 évjárat) milyen fagyálló hűtőfolyadékot kell rakni? Kék színű g12 fagyállót javasoltak már, de ha neten megnézem különböző színű és számú ajánlások jönnek fel a fenti modellre. Teljesen elbizonytalanodtam :/ egy hitelesnek tűnő oladlon G11 (zöld/kék) opciót írtak.
Athens 2004
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #69477 üzenetére
Nullás, gyorsforgalmi, de temérdek hely van ahol 70-el lehet menni tábla szerint, simán a forgalmi tempó ha benne akarsz maradni fölötte van. Bp-n nagy távolságok vannak, sose érsz A-ból B-be, ha azokon a helyeken ahol biztonságos nem mész picit gyorsabban.
Ma pl nullason jöttem, mentő 130-al ment, jelzés nélkül középső sávban, szélén kamionok, bent még így is volt több auto ami elhaladt. 3 sávos rész, M7 felől a Duna irányába.
M31 összekötő is tipik ilyen, gyér forgalom, relatív jó és széles út, 130-al mész letolnak a belsőből. 100-110 a megengedett.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
Szerintem a 200-as, meg a 150 kanyarbanra gondolt inkább. Ez csak a Hungaroring lehet, ott meg tényleg nem jó a téli, sőt a felgumizott részek esőben igazán csúsznak még slickkel is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #69479 üzenetére
Dehogy.... Nem jartal meg pl az M0-n foleg az eszaki reszen siman lehet 200-akkal ott kanyarba menni M0 hidon 100-200 200-250 meresek nincsenek ejszaka ki is van vilagitva allat nem jon 260-nal megall az ora persze de a GPS mer fektav lehajto kulso vacira ott kb 120-130 hosszu egyenes majd ives jobb ott 165 volt a rekord de ott mar negy kerekkel uszott szoval 160-ra mondnam igazabol, hogy beveheto utana rogton balos kis tores egyenes es megint bal... Azt a reszt imadom elverzik a sok eros autoval levo sofor akik vezetni nem tudnak. Vagy ugyan ez visszavele kulso vaci M0-ra felhajto oM3 fele felgajton is lehet kb 150 korul menni porsche 911-et toltam mar orr is utana az M0 azon szakasza teli van kanyarokkal M3-ig meg az utana levo szakasz is M3-M5-on is mentem 290 felett GPS szerint M0-n 280-290. Hogy, hol megyek ennyivel? Roviden ahol akarok.... Termeszetesen egyedul ejszaka szoktam amikor alszanak az emberek igy nincs senki es valoban lehet menni gond nelkul... Meg akkor jonnek ki a jobbnal jobb autok S-RS audik M. BMW-k AMG mercik porsche GTR es napestig lehetne sorolni. Kulso vaci MO-n Van eleg kanyar. Az en kedvelt korom Vaci ut kulso vaci M0 at a megyeri hidon szentendrein vissza arpad hid vissza vaci ut vagy vaxcirol M0 M3 ig ott hungara vissza Vaci ut. Este 11-12-hajnali 1 kor mar csak ilyen autosok vannak kint arrafele. Kulso vaci M0 M3 M5-ot azert szeretem mert nincsenek hazak gyalogosok se semmi foleg ejszaka. Na ezert nem rakok fel teligumit mert azzal mindig leakartam. Esni az utrol fektavon es kanyarokban is nyarival hidegben is elfordulok...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz tasiadam #69483 üzenetére
Gátlóból nekem egyedi gyártással vannak Katonával meg a Kárászy-val vagyok kapcsolatban. Katonával csináljuk a gátlókat egyedi elképzeléseim alapján az E60-ba most a második verzió van amivel már jobban megvagyok elégedve ( Első se volt rossz de az én elmebeteg igényeimhez puha volt ) El vannak mentve az értékek / ki be rugózásra. Teljesen felújítja keményíti egyedi be kirugózással. Eibach sportline rugókkal. Hátul a hídház szilentek strongflex PU. Elöl a nagy kitámasztó karban szintén strongflex PU. Nem mertem a sárgát berakni ( mert azt mondták utcára bőven elég de szerintem elviseltem volna ) A többi szilent gyári persze cseréltem a kis lengőkarban is a szilenteket hátul meg pluszba azt cseréltem amit kellett G szilentek nagy lengőkarok. Elöl hátul toronymerevítő van. Elöl hátul nyomtávszélesítő van a stab rudakhoz nem kellett nyúlni mert dynamic drive van alatta / aktív kormány .Teflon fékcsövek vannak rajta ATE TYP 200 fékfolyadék. Előre most lettek készek az új tárcsák fúrás / marás hátulra is lyuggatott tárcsák mennek, Most kapta meg az ultra könnyű 18-as M3-M4 felniket. Az új nagyobb turbó szettet kellene ráraknom. Megvan a másik diffim azt kellene felrakni még. Hosszabb egy picit az áttétele a PRE LCI-be 2,56 LCI-be 2,65. Futómű / fék nagyjából ennyi.Km óra átprogramozva,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő helyett az olajhőfokot mutassa. Motorba R90 nagynyomású pumpa Downpipe 600X300X76-os cooler hibrid turbók. váltón XHP stage3. Kellene még egy kiegészítő olajhűtő meg egy full alumínium hűtőborás váltó karter mint az Alpina B7 alatt vagy az X5M az még tervben van. M5 fékek is még tervbe vannak de most egyenlőre megkapja ezt a szettet.
E39-be szintén egyedi gátlók Eibach pro-kit szilentek kicserélgetve de gyáriak voltak nekpott PU-t. elöl toronymerevítő. Fékek ott is lyuggatottak voltak de mindig elmelegedtek azok is. gyárilag sport futóműves volt vastagabb stab rudakkal de azok is vékonyak voltak az még sokat hozott volna meg a nyomtáv is számított volna ha lett volna. Az E39 meg az E60 is iszonyat kezes. Motorban nagyobb befecskendezők 2260 turbó ( D2 30D 218LE turbója ) downpipe. 550X180X65-ös cooler. a GM váltót 1:1 be kidobtam a picsába. Alpina D10 alól kapott egy (Alpina által módosított ) ZF 5HP24-et Alpina váltóvezérlővel meg a diffivel együtt.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
tasiadam
veterán
válasz H.Ezredes #69484 üzenetére
E39nel a sima gyari lengokarok csak PU szineltek, rugo es gatlo? A PU-t ajanlottak masok is, mert alig van a csukloval hiba, inkabb csak a szilent megy tokre, es utolag banom is, hogy kidobtam a gyarikat. E39 alatt meg erezni, hogy amint atmelegszik a cooler, mar pl nyaron semmi ereje nullarol indulni, majd amint van nyomas, meglodul. Telen a hidegebb levego miatt ez ugye nincs. Csak hat nincs 1:1 cserebe semmi cooler ami felmenne a gyari helyere, ellentetben az e60al. A GM valtora elmeletioeg van alpina szoftver, gyakorlatilag meg ZF volt az alpina E39. Vagy a benzines szoftvert eroszakolak a dizelre is?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Arcképgyáros
Valakinek van az autójában Meta M43 indításgátló?
A kivezetését amibe belemegy a "kulcs" hova szokták tenni? Ki akarnám kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
Arcképgyáros
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #69492 üzenetére
Miért egy használt autóra nem kell költeni ? Csomó minden kopó alkatrész volt ami helyett olyat raktam be ami bírja az extrém felhasználást. Szilentek lengőkar lengéscsillapító rugó
fékek ezek mind KOPÓ alkatrészek egy autón. Egy gumi is kopó dolog. Te az autóra egy közlekedő edényként tekintesz amire örülsz ha nem kell költeni csak közben azt nem látod át,hogy egy használ új autó árához ez töredék összeg. Amióta megvan mentem vele 60ezer Km-t kb évek alatt van kb 5,5-be vásárlással együtt a karbantartásokkal fejlesztésekkel.Mutass nekem 6M Ft-ért olyan M-es autót ami így megy és arra nem kell költeni ??? Meg még 1x ez nem egy összegben fizettem ki hanem megvettem és utána költögettem rá,de ha kategórián belül maradunk egy E60 M5 12-15M Ft és az csak a vételi ár nincs benne fék futómű csapágy csere SEMMI. Akkor mit vettem volna egy fél M5-öt belőle ? Arról nem is beszélve,hogy a járulékos költségei messze sokkal több mint egy 35D. Csak a legszimplább adat a fogyasztás minimum 2X de inkább 3X annyi főleg ha tolod neki.... A többi költségbe meg tényleg felesleges belemenni nem egy árkategória... Egy M2 Comp. ami úgy megy mint az enyém jelen állapotában 15-től indul... Miről beszélünk akkor ? természetesen azokat is lehet tuningolni és akkor még jobban megy stb stb. A Lényeg nincs ár / érték arányban jobb alternatíva a 335i-k ára is fent vannak és ha abból is jót akarsz meg megépíted az is sok...►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...