-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FIREBLADE78
addikt
Konfigoltam egy új X5-t. Csak 40 misi lett árgari nélkül. Kapják be. 5 éve alap ár 17-8 misi volt. Most 30.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
98bja
senior tag
válasz FIREBLADE78 #69056 üzenetére
Minden autó (beleértve a használtat is) drágább lett. Nincs ezen semmi meglepő.
Egy VW Golf R kombi 24 milliótól indul. Nevetséges.[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #69056 üzenetére
Akkor a tavalyi infláció felét beleépítették az árba...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
98bja
senior tag
válasz FIREBLADE78 #69059 üzenetére
Most az 17. De egy normálisabb extralistával belecsúszik az is a 20-ba.
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #69056 üzenetére
Elvileg par nap es rendelheto az uj X6
Az IX annyira volt jo valasztas mindenki eladja aki megvette az ismeroseim kozul
-
kardkovacsi
senior tag
-
Gsx-rr
veterán
válasz Tsebacsi #69068 üzenetére
Aki megszokta,hogy par evente csereli a 20-30 millios autojat annak nagyon nehez megszokni,hogy ennyi penzert komoly kompromisszumot hozon es sielni se mer elindulni Szlovakiaba egy ilyen autoval.
Most,hogy mar szinte buko nelkul el lehet adni egy autot 1 evesen meg kevesebb az erv az elektromos mellett.Valoszinu sokan vannak igy vele ,mert van belole elado es annyiert amennyi az uj ara, nincs tobb millios felar mint egy I4 vagy mas nepszeru elektromosnal
En is elengedem az I4-et ha nem jon meg aprilisig
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
Hogyne lehetne, de termeszetesen ,arra gondoltam, hogy nem tartom meg, nem arra,hogy nem veszem at. Kaptam mar ra komoly ajanlatot.
Amugy meg az elsot amit rendeltem es utana lemondtam ,mert nem tudtak gyartani a kivant extrakkal is atvette a kereskedes ,azonnal eladjak meg erkezes elott.
Csak orulnenek ha lemond barki egy ilyen rendelt autorol ami minimum 1 evre jon meg!Mondjuk ha azt nezem egy 120-as I3 13-14 korul van (Ha valami akkor egy I3 nem er tobb mint 10 milliot)meg elgondolkozok ,csak azert jart ezen az agyam, mert valamit kell vennem legkesobb aprilis elejen, es ha ez nyaron jon csak meg nem sok oromom lenne benne.
M3 rendelesrol szinten hatalmas csend van.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #69069 üzenetére
De alapvetően ez nem az autó baja hanem az infrastruktúráé. Ha lenne 50 kilométerenként egy Ionity akkor pont letojnád te is az iX ilyen jellegű problémáit. Ráállsz, iszol egy kólát, pisálsz egyet és újabb 200 km.
A fő probléma, hogy nincs töltő, sőt valójában most épp elektromos autó bumm van csak töltő bumm nincs hozzá amire igény lenne. Emlékszem amikor 4 éve megvettem a 330e-et minden felé nőttek ki a földből az AC és a DC töltők is. Most meg megnézed a Plugshare-t és épp van 2-3 DC töltő építés alatt egész Magyarországon. -
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #69073 üzenetére
Oke, de ha utcan annyi a toltes,hogy dragabb mint ha 10 liter benzinnel jarnal akkor meg minek?
Szerintem ez fogalmazodik meg mindenki fejeben eloszor!Az egyeb szivasokrol ne is beszeljunk.
3x toltottem kb fizetos tolton abbol 1x 3. Helyen sikerult ,buktam legalabb 1 orat.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #69075 üzenetére
Ok, so so
Engem nem zavarna ha néha Ionityn kéne töltenem mivel úgyis a 90-95%-ban otthon töltesz. akinek van 40M-je egy autóra valszeg nem panelban lakik szóval megoldható a töltés.
Ha meg sokat jár akkor ott vannak a kedvezményes Ionity csomagok.Én sokkal nagyobb problémánk érzem a töltő hiányát. az, hogy mondjuk i4-el egy Budapest-Nyíregyháza se megy könnyen. Mert lefelé még ok, de vissza meg kell állnod és max 50-es töltők vannak.
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #69068 üzenetére
Hozza, nagyon jól fogyaszt, csak míg egy X5 40d elmegy 1100-t egy tankkal, addig ennél a 850 km-es út 4 töltés télen. Én meg az M440i-vel ugyaninnen indulva 40 km-re lévő benzinkúton tankoltam, majd legközelebb otthon szálltunk ki. Ettől függetlenül szerintem remek az iX, azt a menetkomfortot (zajok, kifinomultság terén) kevés más dolog tudja (X5 pl nem), de sokan úgy ugrottak valószínűleg bele, hogy nem gondolták meg a vele járó kellemetlenségeket.
Ebben persze benne van az infrastruktúra is, nincs is annál jobb, amikor a sípálya alján lévő 4 20kW-os töltőn 4 napon át mindig ugyanaz a 3 330e eszegetett 8 órán át a maga 3-4 kW-os töltőteljesítményével, hogy aztán a következő 10 km-t ingyen tehesse meg, a villanyautósok meg szívjanak, mert a következő töltő 40 km szerpentinre van, 800 m szinttel.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz brumi1024 #69077 üzenetére
En is ilyen vagyok. Utazok nem kirandulok, szeretek a celhoz erni a leheto leghamarabb. Bp-Kiev tavot jartam folyatosan egy 5 perces tankolassal meg egy 2 perces technikai szunettel.
Megerosithetem, autonak nagyon jo tobben is jobb autonak neveztek egy uj GLE-hez hasonlitva.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz brumi1024 #69077 üzenetére
De ez ugye megint a szar töltő árazás. Egy 330e 3,5 óra alatt feltöltődik bármilyen AC töltőn ami tud 16A-ert egy fázison. Ha 8 órát ül rajta az jelenti, hogy 4,5 órát nem is töltött. Ha lenne büntetés akkor vagy leszedné vagy rá se állna.
Amúgy igen, minden az infrastruktúrára vezethető vissza. Eleve ezeket a 22-es töltőket is baromság lerakni, mert a legtöbb autó 7,2-vel vagy 11-el tud tölteni AC. Csak a kapacitást foglalják vele ahelyett, hogy többet raknának belőle.
Horvátoknál pl. az Enel AC töltő három óra után elkezd rendesen perc alapon számlázni de annyira, hogy elég hamar leszeded az autót a töltőről
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #69079 üzenetére
Multkor neztem egy feltorekvo szolgaltato lerakott egy Ac es egy 50-es Dc toltot kb ugy adtak elo mintha a holdra szalltak volna le
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #69080 üzenetére
A töltőhálózat szar… a megbízhatósága is szar, mert pénztemető jelenleg… minden szolgáltatónak. Radikális változás akkor lesz, ha fordul a benzin/elektromos arány és lesz benne pénz üzemeltetni.
Nekem 10% alatt van az útközbeni töltésem, éves szinten, egy 120-assal, vagy egy rex-el, ez lehetne sokkal kevesebb, akar 0 is. Viszont egyik +3-4M másik meg műszakilag nem kell nekem a macera miatt… összességében ha 20l üzemanyaggal vetekedne a töltés se érné pusztán anyagi oldalról váltani. A 60-as I3-akat meg nem értem, de persze tuti van sok ember akinek az is bőven “sok” hatótáv. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #69074 üzenetére
Igen erről beszélek, el van kapálva az egész… ezekkel az árakkal… nem átlagembereknek megugorható, vagy ha valakinek belefér, azt nem érdekli, hogy mennyi a töltés.
Így nem lesz valós előbbre lépés ezen a területen. -
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69083 üzenetére
így van, a fejlődés nem áll meg.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #69084 üzenetére
Ez nem fejlődés.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #69083 üzenetére
Azért az nagy szívás lesz, amikor fordul a kocka és a benzint kell majd vadászni. Az etanol elég rossz példát mutat.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69088 üzenetére
Én is csak 100-ast tankolok, de az szinte mindenhol van, amikor volt ez a káosz, akkor volt egy 20 literes limit.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
Megnéztem handrás (sicc) videóját az új i7-ről, és komolyan mondom rákívántam, nem lett semmi, amit ebbe most beletettek!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
tasiadam
veterán
Realoem-en a torontcsapagy merre kene legyen? Kormanyzas?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
ArthurShelby
addikt
Csodálom, hogy még senki sem linkelte: laptiming ix m60
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
-
tasiadam
veterán
válasz herdsman12 #69096 üzenetére
megtaláltam a nevét végül autodocon, den em turtam elő a cikkszámot. Recseg mind a 2 csapágyam, de csak hidegben, viszont kéne cserélni, de úrja szétkapni, összerakni, már fáj akkor meg a új, de olcsó csillapítókat cserélném ki, ott vagyok hogy vagy 100k megint elmegy
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár