-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #69545 üzenetére
Csak mutattam, hogy nálunk van ilyen műsor ahol egy tulaj őszintén beszél a kocsiról és annak bajairól.
Közben reagáltam arra amit Ezredes írt, hogy minden használt kocsira költeni kell, egy E60 sima 530d estén ennyit. Főleg, ha valaki hosszú távon gondolkodik az autója mellett.cOxeR: Ideje lenne olyan EV csinálni, ami 3-6M ársávban jön. Nincs senkinek 10-20M kocsira.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ArthurShelby
addikt
válasz CharlieDrop #69547 üzenetére
Ha beszállási magasságban jó, akkor nem rossz ötlet.
Nem tudom élőben mennyire crossover-es, én az utakon csak annyit látok, hogy följebb van a fenekeA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
CharlieDrop
veterán
válasz ArthurShelby #69553 üzenetére
Ja, meg fogok nézni egyet a tesztek szerint magasabban van az ülése is.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
kardkovacsi
senior tag
Nem hiszem, hogy sokáig ezek az árak maradnak. Kínában már megindult az árháború, szerintem Európában is el fog jönni rövid időn belül. A Tesla már elkezdte (volt azóta még egy árcsökkentés egyes modelleken), ha csökken a kereslet fogják a többiek is kénytelenek lesznek vágni. Nyilván a BMW lenyilatkozza, hogy ő nem fog csökkenteni de nyilván ez kicsit politika. Ha bemondaná, hogy lesz, akár egy kevés is, akkor egyből elhalasztaná mindenki a vásárlást. Meg amúgy is miért nyilatkozna ilyet bárki is ha nem a megnyugtatás és a kereslet fenntartása lenne a cél.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69555 üzenetére
Hagyományos gyárak amúgy sem változtatgatják a listaárakat, a kereslet változását a márkakereskedők által adott végső ajánlatok árszintjével szabályozzák le.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Puma K
veterán
Nekem az E39 520i M54B22+5-ös kézi váltóval városon belül tábla szerinti 50-70 (valóságban 40-80...
max 140) hétköznapi ~32 km-es távra amiben hazafele van felfelé hegymenet is (forgalom elkerülése miatt felmegyek a BAH csomópontnál az Orbán hegy-Martinovics hegyre majd onnan legurulok) 1 tank (70 literes) benzinre 550-650 km-es hatótávot ír ilyen használat mellett. Ha hideg van akkor 500-550 km-t ír.Egyszer Budapest-Miskolc-Budapest távon 190-200-as utazóval a 70 literből bepuszilta az egész tankot. Budapesten világított a sóher lámpa majd kiírta az utolsó 10 km-re mait még mennem kellett, hogy legfeljebb még 50 km-nyi üzemanyag van a tankban.
De volt olyan is mikor nyugisan autózva 700-800 km-es hatótávot írt. Szoktam figyelni és lehet az autó korából adódóan de jól tippeli az adott használati mód mellett az autó, hogy még mennyit tud elmenni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #69558 üzenetére
Ezt eltaláltad. Öcsémnek Grand Voyager van. Ajtók gomnyomásra mennek oldalsók és a hátsó. Könnyű beszálni. 2.8 dízel is szépen szedi a lábát. 7-8L szépen elmegy.
AZ ülések szintén motorosak és lemennek a kocsi padlójába, így kapsz egy sík felületet. Na ott elvizszel bármit.PumaK: BP - MISK 200km Ha te 200-al mentél végig akkor is 20 liter környékén kellett hogy fogyaszzon. Tehát még maradni kellett volna kb. 20 liternek a tankban. Vagy jó xar a fogyasztása.
735i bmw-m 200km/h mutatott 20L, akkor neked kevesebbet kellett volna. Amúgy meg nem tudsz haladni végig annyival.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Puma K
veterán
válasz KAMELOT #69559 üzenetére
Azt írtam Budapest-Miskolc-Budapest. Az meg barátok között is 378 km az a konkrét táv amit akkor mentem.
Az autóm nem ilyen tempóra van hangolva. Ennek az autónak a 90-110/130-140 fekszik inkább. Akkor 7,2-7,6 liter körül változik a fogyasztása. Legalábbis volt már ilyen.
Nyilván nem tudtam az egész 378 km-en keresztül 190-200-zel menni, de ahol volt erre lehetőség ott tartottam ezt a tempót. Volt mikor egy ideig "csak" 170-el tudtam menni.
Tavaly amikor ezt a távot mentem kíváncsi voltam mit bír az autó. Jelenleg egyáltalán nem megyek ilyen hosszú utakra. Hibakód vagy bármi rendellenességet nem tapasztaltam.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69556 üzenetére
Persze ezzel tisztában vagyok, de elvileg most még alku se nagyon van. Erre vonatkozott a kijelentésem, hogy elképzelhetőnek tartom, hogy az idei év közepénm vége felé meg fognak jelenni újra 20% feletti alku opciók.
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #69562 üzenetére
Ez csak attól függ, hogy a gyártás vajon utoléri-e a keresletet végre. Pár hónap múlva okosabbak leszünk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #69563 üzenetére
Vagy addigra éppen nem e drágul valami.
PumaK: Elnézést, így már rendben van a fogyasztás!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #69563 üzenetére
Egyes gyártóknál már biztos utólérte. Egyre több helyen látni autóhirdetéseket, plakátokon. Pont a múltkor néztem, hogy a bécsi úti elkerülőn vagy 4-5 autós plakát volt (VW, Toyota, Audi), hogy vegyél most mert van kedvezmény. Ez elég újdonság, eddig nem nagyon költöttek marketingre mert nem kellett.
-
veterán
üdvözlet! egy szenvedős autóvásárlás elején, közepén tartok. egyelőre a c5 aircross mellett x1-eket nézegetek, fiatalabb F48 (2-3 éves) vagy lehet várok egy picit, amíg normalizálódnak a lízingdíjak és akkor inkább már egy U11.
kérdésem főleg az előbbihez lenne: van-e kerülendő motortípus, motorkód. egyelőre nincs dízel/benzin preferenciám, automata legyen mindenképp. illetve emellett a legfontosabb extra a távolságtartó tempomat, ezt nem nagyon látom említve a hirdetésekben. van már ezekben a kocsikban és ha igen valamely csomag részeként volt elérhető?
köszi a szakik véleményét
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ADAM1337
nagyúr
Mennyi lehet most márkaszervizbe az alábbi:
Olajcsere szürökkel
Fékfolyadék csere(nyilván elektronikus szervizkönyvbe frissítéssel)
Csak mert előzetesen 230k-t mondtak nekem, amit eléggé irreálisnak gondolok.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz ADAM1337 #69567 üzenetére
Nekem a tavaly áprilisi 4 éves nagyszervizre (motorolaj, olaj szűrő, pollenszűrő, gyújtógyertya csere, átvizsgálás) mondott a szervíz 250e-et, vagyis azt mondták, hogy ennyi lett volna ha nincs service inclusive-om.
Elnézve a múltkori 50e környéki óradíjakat, reálisnak tűnik, persze ettől még pofátlanul sok. -
H.Ezredes
őstag
válasz bandus #69566 üzenetére
3 hengeres motorral ne vegyél.....20D B47-el jó. 20i B48-al jó de ott annyi verzió van,hogy pontosan adott autónál kell tudni milyen van benne van olyan széria ami talán B48A amiben a dugó gyenge. a többi jó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
vedini
őstag
ADAM1337, -secret- , ezredest nem kerdezitek meg, en hozza jarok
ma kaptam ajandekba, pimpeltem a verdat, par perc volt a szereles (nehez volt olyan helyet talalni ahol nincs kozvilagitas)
workworkwork...
-
Arcképgyáros
válasz FIREBLADE78 #69570 üzenetére
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #69575 üzenetére
Azert szabalytalan mert egyeletlen poros foldut, betonon jol fest, csak sotetben akartam lefenykepezni, ahol nincs kozvilagitas, szulinapomra kaptam, de dupla szett jott a csomagban, igy majd visszakuldik ami nem kell, gondolom dupla arat is fizettek erte, siman ajto alatti kis burat kell kipattintani
workworkwork...
-
vedini
őstag
válasz FIREBLADE78 #69577 üzenetére
Nem elemes, plugnplay, itt egy beszerelesi utmutato:
[link]KAMELOT:
hehe, lehet pont ezert nem foglalkoztam a temaval, anno kicsit bazarinak tartottam, de igy, hogy megleptek, ameddig tetszik marad, tenyleg par perc az egeszworkworkwork...
-
FIREBLADE78
addikt
[link] Végre a pofa kezd összemenni. Remélem ide is begyűrűzik aztán lehet menni cigánykodni
Vicc ami utóbbi időben itt megy az árakkal kapcsolatban.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #69584 üzenetére
A masik oldalon pedig BMW elkezdte leepiteni a dizel kinalatat. Erdekes szam, hogy 2016-ban UK ujautok kozel fele (47%) dizel volt, 2022 elejere ez 5,1%-ra apadt.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #69584 üzenetére
Megírta egy kínai újság, hogy állítólag....
Hát, erre azért ne alapozz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #69585 üzenetére
A dizelarány már több mint 10 éve folyamatosan csökken a BMWnél, 2010ben volt a csúcson 44%kal. Tavaly már csak 13% volt.
Az Euro7 meg úgyis beveri az utolsó szöget is a dízel koporsójába, azután tényleg csak mutatóba marad, ha egyáltalán.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69587 üzenetére
még most kellene venni valami 35-öt
csak nem tudom, hogy i-t, vagy d-t....Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69587 üzenetére
Masik topikban is irtam, hogy szerintem teljesen ertheto. Modern benzinmotor is jol fogyaszt, igazan sporolni napi ingazasnal egy PHEV-vel vagy EV-vel jobban lehet (otthon toltve, akar napelemrol).
-
Shadowbull
addikt
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #69590 üzenetére
persze, még ott van a 40 is, 2017-18-tól, ha jól emlékszem
De ki tudja mennyire fog ezeknek az ára lefele, vagy felfele menni, ahogy kopnak ki...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #69591 üzenetére
Amiből kevesebb van,annak nő az ára. Mivel nincsen kínálat
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #69592 üzenetére
ahogy elnézem d-ből sokkal több eladó van.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #69593 üzenetére
Én ennél is úgy tudom, hogy az N-est érdemes elkerülni inkább.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz brumi1024 #69589 üzenetére
Én megjártam Horvátországot, gyakorlatilag végig autópálya, végig 130. 6,1-re jött ki a közel 2000 km fogyasztása. Nem tudom egy dízel ezen a távon mennyit evett volna, de szerintem nem sokkal kevesebbet. A városi fogyasztás meg nyilván teljesen más, ott van igazán a brutál előnye a PHEV-nek.
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #69595 üzenetére
Az derék, nekem 1x volt 6,1 tavaly nyáron az osztrákoknál, a tegnapi Budapes-Bécsi SCS-Budapest út vége kis malőrökkel meg 7,5 lett. Még ezt se tartom soknak egy ekkora autótól, a Focus alapból ennyit evett
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #69597 üzenetére
De ez tényleg 130 körül volt. Valójában lefelé 6,0 lett (beugrottunk Plitvicére Bracra menet és volt vagy 150 km ami sima közút) visszafelé meg valszeg 6,2 mert úgy jött ki az átlag 6,1-re. Tény, nem toltam neki, mindenütt betartottam a határokat, de alatta se mentem. Én is meglepődtem, hogy ennyire jól fogyaszt az autó. Itthon nem nagyon van "lehetőség" ilyen tesztre, mert azért a hazai autópályákon jobban tolom neki
Amúgy mások is írták, hogy a phev-ek gyakorlatilag értelmetlenné tették a dízeleket, mert autópályán közel vannak a dízel fogyasztásához, városban meg ugye tudjuk. -
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69598 üzenetére
Szerintem egy 2.0 tdízel fogyasztott volna 4-4,5 körül. Alacsonyabban adja le a nyomatékot, nem kell annyira pörgetni, de benzinestől tényleg jó érték. Én nem szeretem a traktormotorokat, de ilyen felhasználásra ideálisak ebből a szempontból.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #69599 üzenetére
130-nál? Keveslem azt a 4-4,5-et. 520d-t, 25d-t próbáltam, nem tudtam ennyire levinni. Modern turbós benzinest sem kell igazán pörgetni, B58 1600 körül már csúcsnyomatékon van, 130-nál meg forog 1800-at.
#69595 kardkovacsi: Az nagyon jó. Nekem januárban Inssbruck környékéről hazafele (780km, tankolástól tankolásig) evett 7.7-et az M440i. Osztrákoknál 130, német szakaszon 230, itthon forgalommal.
[ Szerkesztve ]