-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanziii
újonc
válasz H.Ezredes #56406 üzenetére
Szia!
A CCV meghibásodása miatt, lehet alapjárat ingadozás is az első hideg indításnál? Több mint 500k ment már rá a kocsira, de csak találgatások, nem akarom továbbra is oda vinni. És sok a kondez vizem is, akkor lehet a CCV miatt is? E92 325i N52. Előre is köszi a válaszod!
-
Sanziii
újonc
válasz MoP_FX 57 #56405 üzenetére
Szia MoP_FX57!
A CCV meghibásodása okozhat alapjárat ingadozást? És több kondenz vizet a megszokottnál ?
Sajnos 500k ment már rá, de nem oldotta meg a problémát.
Injektorok értékei jó.
Valvetronic és szolenoid szelepek is rendben.
Lambdaszonda értékek jók.
Összes trafó és gyertya cserélve, Szoftver frissítés, minden volt már.Válaszodat előre is köszönöm!
-
FIREBLADE78
addikt
Kezdődik. I4,ix visszahívás oszt még a villanyt nem kő javítani
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70857 üzenetére
Majd lesz itt még rézkábel hiány is. Zsákutca ez az EV.
brumi1024: Jó az M8 csak azt a motort kéne rendesen megcsinálni.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nincsnév007
őstag
válasz FIREBLADE78 #70857 üzenetére
Mi történt?
-
FIREBLADE78
addikt
-
Henry1990
tag
válasz KAMELOT #70837 üzenetére
Meglepő, de találtam egy M135i-t. Nagyon tetszik, de nem hiszem hogy alkalmas lenne nekem 3-4 évig hétköznapi kocsikázásra. Pedig itt az alpokban nem lenne rossz. Szereti a kanyarokat. Alapvetően kényesebb lehet mint egy modern dízel? Gondolom igen..
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
szőröscica
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Henry1990 #70861 üzenetére
Miért nem, egy csomóan használják úgy, csak éppen Mini-nek hívják? Egy dízelnél annyival jobb, hogy kisebb a nyomaték, hamarabb bemelegszik, de mondjuk többet iszik.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
-
Gsx-rr
veterán
válasz Shadowbull #70866 üzenetére
Volt mar par elektromos de en is azt mondom a jelenlegi technologia az zsakutca
Mos egy Olasz-Szloven koruton vagyok szerintem ez eppeszu embernek lehetetlen kuldetes lenne elektromossal. -
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #70866 üzenetére
Nem kell fogadni.
Ott az élő példa....több ezer eladatlan kínai villanyautó egy nagy telepen.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Gsx-rr #70871 üzenetére
Akkor a András gyerek hogyan megy le horvátba lazán 1-2 rövid megállóval? Úgyis megállsz picit pihenni. Azt viszont adom,hogy nem szabad kicentizni,mert ha nem jó a töltő,akkor mit csinálsz? Vagy foglalt? Bele sem merek gondolni.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Hosszútávokra nem ideális, arra a traktormotor való, de az esetek 99%-ában meg jobb a villannyal közlekedni-legalábbis az 'átlagembernek'.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Alapvetően az igazág valahol félúton van. Mert tény meg lehet csinálni de azért nem túl komfortos, főleg az átlagembernek. Azért azt is számításba kell venni, hogy mondjuk van egy 81-es akkumulátorod (i4, i5) azt másodjára már csak 80%-ig tudod vizonylag gyorsan tölteni. Aztán a töltőre is olyan 15%-al érsz, hogy ne centizd ki. Tehát 35% már ugrott is azaz van 65%-od amivel gazdálkodhatsz azaz kb 53 kWh. Ez konkrétan 250 km. 2 óránként állj meg fél órára tölteni, nem túl ideális. Ugye ebben még ott van az is, hogy a töltők is elég messze vannak egymástól. Mert ha 20 km-re lennének akkor nyugodtan leengedhetnéd 5%-ra is azt a 15-öt és mindjárt kapsz még majdnem 50 kilométert.
Szerintem ilyen 120 kWh-os akkumulátorok lennének az ideálisak mert akkor egyrészt lemehetnél akár 3%-os töltöttségre is és ugye a 0-80% töltés az kb mindig fél óra ha a töltő tudja az akkumulátor maximumát. -
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #70873 üzenetére
Szerencseje volt! Most nem lenne, mert Balatonkereszturon Kifele nem elerheto az Ionity csak ha tovabbmesz es visszafordulsz. De kb minden toltonel a szerencsere bizhatod magad
A “leforgatott” videokat meg hagyjuk
en volt,hogy csak a harmadik helyen tudtam tolteni es emiatt szivtam a toltessel egyutt 1,5-2 orat
lehet ez valakinek beleferKardkovacsi: Es te a idealis esetrol beszeltel, a valosag teljesen mas mikor vagy varnod kell vagy esetleg nem megy a tolto
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #70878 üzenetére
Ezt most viccbol irtad? Akinek csak a klimakompresszort kell jaratnia, mikozben Te futod a kornyezeted kb 20-25%-os hatasfokkal egetve a tuzeloanyagot csak azert, hogy tudj huteni?
Gsx-rr, az Ionity rendelkezesre allasa sajna fos es keves is van belole ezen a kornyeken.
-
KAMELOT
titán
válasz szőröscica #70879 üzenetére
Ki kéne nyitni az ablakot és akkor nem kell járatni a motort
Charliedrop: Melyik határon vagy?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70881 üzenetére
Sajnos németben sem jobb a helyzet. Ezek a töltő állomások sorra üresek, akárhányszor megyek ilyen állomás mellett el.
Nyomják itt a ECo dumát aztán sehol semmi. Valakik nagy lóvét akarnak bezsebelni.
USA-ban vagy ruszkiban le se tojják ezt a EV cuccot.brumi1024: Ezek csak előrejelzések. Kábel lesz elég?
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #70879 üzenetére
Nem vicc, komolyan jó lenne tudni, hogy 3 óra alatt mit ehetett. igazából klímát se használta...
Kamelot:
Délin voltam, TompánNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #70877 üzenetére
De minden normális új autó iszonyat megdrágult, az elektromos kb. elvesztette a felárát.
Egy év alatt a Tesla M3P ára kb. 1/4-et jött le, szerintem messze a legjobb ár/értékarányú...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #70884 üzenetére
A sajat EV-mbol kiindulva tuzo napon allo auto visszahutesekor eszik 30 fokban 2-2.5kwh-t orankent, nyilvan ezt nem csak az utaster, hanem az akkumulator temperalasara is hasznalja. De ha nem 70 fokos utasteret hut vissza, akkor kevesebbet eszik. Legyen mondjuk 2.5kwh, akkor 3 ora alatt az 7.5kwh, autopalya temponal ez valahol 30-40km hatotavot jelent. Egy benzines is elketyeg legalabb 1 litert orankent, szoval 3 liter uzemanyagnal ez is 30/40/50km-t jelent.
-
CharlieDrop
veterán
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #70884 üzenetére
Ha nem futott-hutott, csak szelloztetett, meg az infotainment futott, akkor minimalis energiat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
-
CharlieDrop
veterán
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Gsx-rr #70897 üzenetére
Pedig kint sokkal de sokkal jobb az infrastruktúra. Mondjuk haver levezetett NY-ből Miamiba minden probléma nélkül egy Model 3P-el. De itthon ez a 200 kilométerenként van egy töltő az se az autópálya mellett elég gáz. Ugye a Teslának is van töltője Debrecenben meg Miskolcon, de ha az M3-on mész akkor semmi. Tölthetsz az 50-es töltőkön ami végtelen idő.
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer