-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Henry1990
tag
válasz KAMELOT #70746 üzenetére
Igen, csak sajnos mint sokminden mást is, ezt is túlreagálom. 3 hónapja rágódom, hogy melyik autó lenne a legjobb választás, és lassan kezdek megbolondulni. Lehet, hogy inkább nyaralás után vissza jövünk, és megveszem az első autót ami megtetszik.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
KAMELOT
titán
válasz Henry1990 #70752 üzenetére
Carvertical lekérdezés, szakival menj el átnézetni (ha van lehetőség) mielőtt veszel. Nekem is sok kocsi tetszett, jó hogy nem vettem meg egyiket sem. Összes roncs volt.
Ha németben veszed, akkor jobb az esély, hogy jót fogsz venni. Itthon lutri az egész és rohadt drága.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Henry1990 #70752 üzenetére
Vedd meg azt amelyikben jobban érzed magad. Ugye itt henger buzik vannak és csak a 6-8-10 henger a kocsi. Többi traktor,szar,buzi vagy stb... Költeni meg úgyis kell mindenre. Ha nem akarsz költeni,akkor vegyél swiftet. Párom a szűrők,olajra költött anyaggal 15 ezret (igaz haver volt a szerelő,de akkor is )
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Henry1990
tag
válasz KAMELOT #70753 üzenetére
Életvitel szerűen itt élek, mindenképp itt veszek majd autót. Szerintem egyszerűen sok volt ez a rengeteg keresgélés. Úgy gondolom, hogy a legtöbb fórumon a hibák után kérdeznek, nyilván az lesz a legtöbb bejegyzés, és az ember azt hiszi hogy valódi roncshalmazok ezek az autók, és csak vásárlás után látja az ember tisztán, hogy valóban roncshalmazok az újabb autók
Viccet félretéve, bmw autóházakban nézegetem őket, privátban nem vennék ilyen autót. Pl pont tegnap láttam, egy nagyon szép darabot, amibe sziveseb bele ülnék, de az asszony nem engedi... Egyel több nulla volt a 8-as árának a végén, mint szerettem volna 🤣
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz FIREBLADE78 #70754 üzenetére
Nem az autóra költéssel van a gond, sokkal inkább már azon jár az eszem, hogy ha minden beszarik az drága, és hogy ér-e nekem ez ennyit. 140.000km-nél talán nem kell még azért a kardomba dőlnöm, és nem biztos, hogy azonnal rá kell költenem 15.000€-t a vételár felett. Persze lehet, hogy rá kell. De ha azt a 15.000ret mondjuk 4 év alatt kéri majd a kocsi, a kopó alkatrészek mellett, akkor semmi akadálya. Nem, nem kérek senkit sem, hogy mondja meg nekem a tutit. Tudom, ezt senki nem tudja előre megmondani. Én pusztán az előre látható dolgokat kalkulálom magamban...
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
KAMELOT
titán
válasz Henry1990 #70755 üzenetére
Akkor az már egy nagy előny, ha ott nézegeted.
Nézzél jól utána, hogy melyik motorral van a legkevesebb gond.
Amúgy legkevesebb gond azzal van, ami a legegyszerűbb. Sajnos nem bmw és merci motor.FIREBLADE78: Csak az nem mindegy mennyit költ az egyén a kocsira! Ha csak használni akarod akkor mindegy milyen motor. Ha élmény is kell akkor sor6 vagy V8.
Én pl. 50km után fáradok a kocsiban, nem szól a V8
Jó, hogy csak 100km van a munkahelyem.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
FIREBLADE78
addikt
Villanyt kell venni. Az a legjobb.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Henry1990
tag
válasz KAMELOT #70757 üzenetére
Erre próbálok rájönni, hogy melyik motorral lehet kevesebb gond. Nos a tanulság az, hogy mindegyikkel van. Akkor meg mondanám, hogy legalább szeressem a kocsit, amire költök... ( Igen, most próbálom bemagyarázni magamnak, hogy jó lesz az a 430d)
De szerintem ezzel meg is köszönöm a megtisztelő válaszaitokat. Majd jelentkezem, hogy mit vettem, és hogy jártam vele.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Newlachka
őstag
válasz Henry1990 #70759 üzenetére
figyelj.
nálam pl úgy volt,hogy tavaly(22. március vége) megvettem a kocsit 10k euroért(itthon vásároltam,de átváltom neked mai árfolyamon) első hónapba belement 4k Eu szerviz költség,és nem kért mást eddig( volt első-hátsó lökös fényezés,de az kavics felverődés meg beletolatás miatt).
Megveszed azokat a szervizeket ami esedékes ráköltöd rendesen és ennyi. -
Henry1990
tag
válasz Newlachka #70760 üzenetére
Igen, ebben is van igazság, hogy azért a 200.000-res motorgenerálig ( vezérlés+csapágyak) azért a legtöbb kocsiban kb 2 év múlva lenne esedékes ( évi 30.000km körül megyek maximum). De mint írtam, annyira túltolom ezt az autóvásárlás dolgot, hogy saját magam is bevallom, hogy baromságok miatt aggódom sokszor.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Chris0321
addikt
válasz FIREBLADE78 #70758 üzenetére
Fetrengve nevetős smile.
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #70758 üzenetére
Szerintem itt mindenkinek van villany otthon. Minek azt megvenni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz Chris0321 #70762 üzenetére
Pedig így van, aki napi 400km-nél kevesebbet megy, annak az a legjobb alternatíva. Halk, gyors, olcsón megvan töltés, kevesebb alkatrész-kevesebb szervíz. Sőt megvenni sem olyan horror már.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #70766 üzenetére
20k € van 500 pacis 3-4 éves kocsi családi méretű kocsi? Nincs. 25-nél is traktor van ajánlgatva, ami zsákbamacska. 40-ért pedig már van ilyen villany.
Otthon lehet termelni-tölteni, vagy az EON-nak adni, amíg átveszi 17 Ft/kWh-ért?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
brumi1024
veterán
M5 Touring preview. S68 lesz hibrid felállásban benne.
-
KAMELOT
titán
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #70776 üzenetére
Draga. Egy kategoriaval a konkurencia fole araznak, C63 a 4 hengeres motorjaval 45-rol indul.
-
tasiadam
veterán
válasz nincsnév007 #70782 üzenetére
Hát, tudsz jobb hangot elérni bent, ha bizonyos hangot hozzáadsz vagy elveszel a motortól, de a küklső hangszórós hanggenerálás az valami borzalom (khmm audi v6 dízel)
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
KAMELOT
titán
válasz nincsnév007 #70782 üzenetére
Ja meg szoftveresen tudod változtatni a hangját.
Hangszóró...megáll az agyam.
Nekem lesz ott szelep. Ha durva hangot akarok akkor csak megnyomom a gombot és kinyitódik. Így ugye dob nélkül fog szólni.tasiadam: Hallottam pár ilyen dízel hangszórós kocsit. Mint az oviban!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nincsnév007
őstag
válasz kardkovacsi #70787 üzenetére
olyan is van amit egy távírányítóval tudsz vezérelni.
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #70787 üzenetére
Egen, emiatt kerdezem, mert mas fordulaton mas a nyomas, igy lent es fent is optimalis
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
brumi1024
veterán
válasz nincsnév007 #70788 üzenetére
A gyári szettek is vezérelhetők, csak nem távirányítóval, hanem a módválasztóval.
-
brumi1024
veterán
válasz nincsnév007 #70791 üzenetére
Jaja, az utólagos rendszereknél az bevett szokás, hogy használható maradjon hosszabb úton is az autó. De az elv az ugyanaz, van egy kis szelep a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #70789 üzenetére
Csak a volt Hondámra tudok példaként hivatkozni. Ugye az még a 90-es években tervezett autó volt. Akkoriban még mechanikusan csináltak szinte mindent. Valahol 5500 környékén nyitott az utolsó dobban valami amitől rövidebb lett a légáramlat útja és persze az autó hangja eléggé is brutál lett
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #70793 üzenetére
Már elég régen elektromos vezérlésű csappantyúk vannak a kipufogóban.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #70794 üzenetére
Gondolom még egy dolog ami meghibásodhat. Egy mechanikus rugó azért kicsit üzembiztosabb mint egy elektromos kapcsoló.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #70795 üzenetére
Hát mondjuk ennél leginkább a szándékos elrontás a gyakori (legyen mindig nyitva), nem a tömeges elromlás.
Amúgy a tisztán mechanikus megoldás egyáltalán nem biztos, hogy megbízhatóbb, mint az elektronikus, sőt. -
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #70795 üzenetére
Nyilván el tud romlani ez is, de alapvetően nem jellemző.
Elektronikus vezérléssel sokkal több minden megoldható, szerintem sima nyomásra nyíló megoldást már nemigen lehet tipusengedélyeztni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #70797 üzenetére
"szerintem sima nyomásra nyíló megoldást már nemigen lehet tipusengedélyeztni. " - ez mondjuk logikus magyarázat.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz brumi1024 #70796 üzenetére
Jó, mindig vannak ilyen "okos" tunerek. Azt hiszik majd jobb lesz.
Megint csak az említett kipufra tudok visszaemlékezni. Voltak akik leszedték és akkor ráraktak valami kályhacsövet, mert az majd biztos jobb lesz. Aztán nem volt. Nyilván a mérnök a gyárban hülye, a tuner meg pont ért hozzá -
nincsnév007
őstag
válasz kardkovacsi #70793 üzenetére
E46 330i-nél is olvastam hogy vannak valami csappantyuk és egy bizonyos fordulatnál változik a hang.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Renpho talpmasszírozó