-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz FIREBLADE78 #70100 üzenetére
Sima E60 30d. Az volt a baj, hogy bárhogy számoltam, ha eladtam volna és hozzáteszek F10 vagy még újabb vételi árához + azon egyből kötelező lánc és egyebek, akkor már nagyon nagyon sokban álltam volna meg és még mindig 10 év körüli autóban ülök. Szóval maradt a "büdzsé", a kasztni hibátlan nyilván ezek már nem rohadósak, aztán használom még jó ideig. Most már szerintem elég kellemes lesz így "0km -es motorral" EGR, DPF nélkül, új befecsik és turbóval ~270ló környékére írva, felfrissített váltóval XHP programmal. Alig várom, hogy kicsit el lehessen ereszteni a fordulatszámot bejáratás után
-
haddent
addikt
válasz FIREBLADE78 #70103 üzenetére
Igen, akkor állt a házhoz az E60 is, aztán elszálltak az árak. Az a baj, hogy az az N -es motor meg elég... "nem jó" is, szerintem, szóval abból nagyon keveset futott és megkímélt kéne / kellett volna. Szóval így alakult / lett az, ami van. Pár év után tervezek valami tényleg <5 év <100.000km -t nézni, hátha azzal szerencsém lesz.
Ck. , szőröscica ?
-
haddent
addikt
válasz brumi1024 #70106 üzenetére
Ja értem. Nem tudtam, hogy ennyi itt a Gréta Tünnnnyberg. Szóval akkor viszont sorjában.. nem voltam rá "büszke", nem állítottam követendő példát, vagy beszéltem senkit erre rá. Továbbá kívánom, hogy mást ne ba*#%on át egy mocskos büdös narkós paraszt, aki úgy adja el az autót, hogy zabálja az olajat mint a szar, mert tudja, hogy meg tudja tenni, hiába vittem szerelőt és hozzáértőket meg magamat pár év tapasztalattal, a hangja és minden aspektusa hibátlan volt. De ha már így alakult, akkor az előző gondos gazdik által széterőszakolt szarokat kidobtam, ráköltöttem... túl sokat.. és egy értelmes autót hoztunk ki belőle, ami mögött meg lehet maradni. Se füst, se szag, ahogy azt 6 új henger, 6 új dugótól és társaitól el is várod. Ha valaki ennyire kötekedő hangulatban van, akkor szívesen átvizsgálásra bocsájtom általa választott helyen és mondjanak róla véleményt akár károsanyag-kibocsájtás, mechanikus állapot, futómű, fék, stb. stb. kapcsán. Értem, hogy nem optimális és nem szép dolog a 2 említett komponens kiiktatása - nem is akartam, nem is terveztem, csak a kényszer nagy úr és szándékosan viszont nem fogok több százezer vagy milliós tételt ellocsolni azért, hogy ráadásul szar legyen a motornak, ez van, vétkeztem E mellett pedig tiszta szívből kívánom, hogy kis országunkban ez legyen a legszarabb BMW és egyben autó is
[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70110 üzenetére
Ez elég összetett kérdés, mert azért nem csak a buherált autók szennyeznek, ráadásul nem direktben kapja az ember (kivéve az ügyes városi járdák mellett). Amennyi adó elmegy lehetne több fát ültetni, amik megkötik, átszűrik a szennyezőekt, ügyesebb utakat kialakítani, de a kátyúkra sincs pénz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
válasz haddent #70101 üzenetére
Hiába nem rohad, akkor is egy régi autó és ebbe belérakni ennyit, az csak temető. Idáig 2015 kocsikat nézegettem, de már áttértem 2017-2019 kocsira. Adok +5000€ többet, de legyen jobb. Szeptemberi vásárlás lesz
Múltkor pont linkeltem egy ilyen videót. 300k km vette a gyerek, most 400k km van benne. 15.000€ durrantott el a kocsira.chess001: Itt csak dzsoki juing fog az olajmező köré fákat ültetni
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70113 üzenetére
Hát igen. Amit a kisember elrak az lopás, amit a nagy, az meg politika. Melyik a károsabb? Ő is írja, hogy a pénz miatt nem hagyta benne, ellenőrzés nincs, akkor kinek a hiábja? Plusz ott vannak a régi dízelek, azokon itt Mo-n még mérést se kellett végezni, mert semmi szűrő nem volt bennük.Szerintem ez a háztáji okosítás azért tud elterjedni, mert gyakorlatilag engedélyezve van. De akkor meg tegyenek ellene így is, meg úgy is!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #70117 üzenetére
Lehet, h nincs olyan munkája-fizetése, hogy ne legyen neki gond a legjobb abroncsra. A műszakin meg átmegy, mert esetleg ott tudják, hogy akkor még munkája se lenne, ha nincs kocsija... Nem lehet tudni távolról nézve, de maga a jelenség persze, hogy nem jó irány. Sok ember benne van, hogy ilyenekkel lehet találkozni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
válasz haddent #70107 üzenetére
Nem, erre nincs semmilyen érvelés, kifogás és magyarázat. Egyszerűen undorító dolog. Ha vki nem tud egy modern dízelt fenntartani annak minden zsebbenyúlós tételével - különös tekintettel beleértve az EGR-t, de legfőképp a DPF-t - akkor nem kell dieselt venni. Rajtad kívül mindenki másnak csak jobb lenne.
-
KAMELOT
titán
Mennyi ilyen okádós dízelt látok én Tbányán. Olyan hangjuk van mint a bagolynak Aztán amikor odalép neki még sötétben a piros lámpát sem látom, olyan fekete füst jön belőle.
Azt amit elszórt erre a dízelre inkább vett volna egy benzines, a maradék pénzt meg eltankolja.chess001: Azért már 200€/3-4 évente van neki tiszta új gumira?!
brumi1024 jól írja. Saját és mások életével játszik. Ezek szimpla pszichopata gyilkosok.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
haddent
addikt
válasz szőröscica #70108 üzenetére
Ne haragudj, de ezen most csak mosolyogni tudok. Ha Neked én és ez az autó a legnagyobb problémád csupán egy leírás alapján, szíved joga. Elméletben igazad van, gyakorlatban ahogy mondtam, kívánom, hogy ez legyen a legszennyezőbb és szarabb autó az országban, Neked meg a legnagyobb problémád ennyi legyen!
FIREBLADE78 ha adblue -s, akkor neked ez nem lesz megfelelő, de csinálok majd képet. Igazából egyszerű a történet: leömlőn falazó lemez, teljes EGR hűtő termosztátjával és mindennel kuka, a 2 vízcső csonk dugózva, a szívósor előtt meg kuka az EGR szelep maga és egy saválló darab ott. Olcsón beszerezhető "kit".
Shadowbull értem, köszönöm. Az EGR -nek semmi baja nem volt, csak a motornak pont semmi szüksége nincs rá a minimálisan gyorsabb bemelegedést leszámítve, ellenben csesz szét mindent, össze tudja folyatni a vizet a kipugázzal, még a szívósorba, tehát hengerbe is fel tudja fújni - nem kell nekem, köszönöm. Szintén ennyit tudok mondani, mint szőröscicának írtam az elején!
KAMELOT ez sajnos nem ilyen egyszerű. Magyarországi átlaghoz képest nagyon jól keresek, megbízható, állami szférában, biztos helyen, hitel nélkül. Megengedhettem volna hitellel 15 körül is autót, de nincs szükségem arra, hogy ezekre az utakra, meg ilyen vademberek közé (mint némelyik) féltsem még a levegőtől is és fizessem a hitelt. Ezt a kis E60 -t még a nagy infláció előtt sikerült 2-2.5 közt venni, most a motor és a váltó miatt beleszaladt.. sok.., de mindennel együtt, jelenlegi értéke + ami most rálocsolódott még mindig csak egy F10 áránál lennék, alulról talán súrolva, ami szintén 10-15 éves és még ennél is kényesebb dögvész motor, azonnali kötelező lánc-csapágy-stb. Szóval remélem néhány évig megbízható társ marad, utána pedig ahogy Te is írtad, egy max. 5 éves példányban gondolkodom majd
chess001 nem csak pénz. Egy cseppet sem igényli a motor ezt a sok kacatot amit ráaggatnak, sőt. Nem mentegetőzöm, ne értsétek félre, tudom, hogy mi lenne a helyes egy optimális világban. Csak nem abban élünk. Viszont látatlanban tényleg úgy érzem, hogy egy torokszaggató, okádék 1.9 tdi -t képzelnek el sokan. Se szaga, se füstje, konkrétan. Amíg szar volt a motor DPF -fel is füstölt. Akkor melyik a jobb? De nem akarok idealizálni semmit. Nem minden szempontból a lehető legjobb megoldást választottam, ez van. Azt viszont viccnek tartom, hogy emiatt az autót / engem nem ismerve, sosem látva, hallva, tapasztalva ezt kapom
Ck. köszönöm a véleményt, amihez jogod van. Nekem meg jogom van hozzá, hogy ne érdekeljen, minden tisztelettel. Szintén minden tisztelettel mondom, hogy keveritek a szezont a fazonnal. Nem mentegetőzés, elismerem, hogy jobb lenne és kellene a DPF - de nem lesz. Nem kérem, hogy tetsszen, de a jóváhagyásod/tokat sem Nem szeretnék senki zsebében turkálni és ezt elvárná az ember fordítva is. Direkt sehol nem írtam összeget, leszámítva egy 3 évvel ezelőtti vételi árat, amit meg bárki tudhat, aki benne volt/van a témában. Minden nagyzás nélkül őszintén mondom, hogy több DPF ára ment el mások által "feleslegesnek" titulált fékre, gumikra, futómű alkatrészekre, gyári alkatrészekre, motor generálra, hogy egy kifogástalan műszaki állapotú gép legyen. (De gondolom akkor már ez is baj, hogy a gyári előírtnál szélesebb felni és gumi van rajta, illetve sokkal nagyobb fék - mert nem felel meg az előírásnak. Az más kérdés, hogy biztonságosabb és jobb )
Összességében mindegyikőtöknek, aki ennyire kötekszik: egyben örülök, hogy tényleg ennyi/én/ez az 1500km -t futott füstmentes (de igen, némileg a gyárihoz képest emelt károsanyatkibocsájtású - bár töredéke egy DPF -es de szar motornak..) motor a legnagyobb problémátok, egyben pedig sajnállak titeket. Vagy akkor csak én találkozom életveszélyes bontószökevényekkel, hogy félek az utakon..?
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz haddent #70123 üzenetére
Nekem meg jogom van hozzá, hogy ne érdekeljen,..."
"elismerem, hogy jobb lenne és kellene a DPF - de nem lesz. Nem kérem, hogy tetsszen, de a jóváhagyásod/tokat sem...Mindenki azt csinál a saját tulajdonával amit akar, de ne mások és a környezete kárára. Örülnél, ha bevezetném a keményem a kertekbe vagy épp nappaliba? Az a baj, hogy a cselekedeted kilátással van mások életére is. Nekem is sokmindenhez van jogom, többek között friss, tiszta levegőt szívni, de mégis egyre kevesebb helyen tehetem meg, a hozzád hasonlóan gondolkodó embereknek köszönhetően. Vagy talán megoldható, hogy véletlen se keresztezze egy ilyen autó az utamat, ne menjen el az ablakom alatt és ne járassa a mérgét az óvoda/iskola előtt, soha, semmikor?
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz haddent #70123 üzenetére
Nyugi itt mindenki szidja mindenki "kva anyját". Igaz dpf nem ártana. Rengeteg busz is okádja a feka füstőt,sőt naponta látok személyautókat szintén ezzel.
Nálunk a városban már annyi fa van,hogy tököm kivan velük. Állandóan hullik a geci. Minden nap söprésből állunk. Ennek ellenére télen volt nem egészséges tartományban a szállópor![ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz haddent #70123 üzenetére
Majd lehet kapok mérnöki javítást, de úgy tudom, hogy egy bizonyos ellenállásra-fojtásra tervezik a modern motorokat, szóval az, hogy nincs rá szüksége az nem biztos, hogy megállja a helyét. Ami kijön a dízelekből szűrők nélkül az eléggé egészségkárosító-még a garázsban se jó megkapni, szóval, ha módodban áll, érdemes lenne a dpf-t visszarakni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #70125 üzenetére
Csak a dízelt és abból is főleg a 4hengeres, a suv még plusz ráadás...
A fák alá még kell egy kis zöldfelület is, akkor a természet intézi azt, ami leesik.
Pedig pont Szegeden mondták, hogy mennyire meg a geotermikus energia, honnan van por? Mondjuk idén sok tél nem is volt...[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz haddent #70123 üzenetére
"csak a motornak pont semmi szüksége nincs rá"
A motornak valóban nincs, nekünk van rá szükségünk hogy ne baxa szét a tüdőnket meg a gyerekeink tüdejét a NOx.
"Nekem meg jogom van hozzá, hogy ne érdekeljen"
Valójában nincs hozzá jogod, mert azok az átalakítások amiket csináltál, szimplán illegálisak. Pont. Az már más kérdés hogy nem fogsz vele lebukni, de azert egy csomó emberben vannak morális gátak is, amik akkor is működnek ha a lebukás veszélye nulla. Már akiben vannak.
"Vagy akkor csak én találkozom életveszélyes bontószökevényekkel, hogy félek az utakon..?"
Mások szabály- és/vagy törvényszegése még nem legitimálja a tiédet.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
haddent
addikt
Tényleg ne vedd sértésnek, de garantálni egyedül azt tudom lassan, hogy irracionálisan gondolkodsz. EGR és DPF nélkül vedd úgy, hogy -1 EU minősítés => E39 -cel járok. Akkor mi a jobb? Egy 30 éves széttaposott füstölgő borzalmas E39, vagy egy 0 km -es DPF mentes E60? (Félreértés ne essék, imádom az E39 -t, barátomnak van is, csak láttam már a leírásnak megfelelő borzalmat is sajnos) Kap közúti engedélyt az E39 itthon? Igen! De továbbmegyek: számtalan országban tényleg mérik a kibocsájtást vizsgakor. Számtalan pédla van rá, hogy nem is "vadiúj", csak jó állapotú M57 DPF nélkül átmegy a vizsgán - megfelel neki. Akkor szerinted egy "vadiúj" nem felelne meg, ha mérnék, mérni fogják? Én szeretném, hogy mérjék, hidd el Akkor talán eltelne legalább 1 hét -7 nap úgy, hogy szó szerint nem kell hengerfejtömítés - égetést szívni, meg nem fröcsköl le az előttem lévő kipuffogója olajjal és társai - amik járnak az utakon.
chess001 ez így igaz, de a turbómotoroknál a fojtás a turbó maga. Illetve ezen felül minden más maradt, természetesen. Nem huhogó füstölgő dögkút
Shadowbull kérlek vedd úgy, hogy neked is szól ezen hsz. eleje. Plusz kiegészítés: gondolom zárjuk be Paksot is, mert "az atom ijjjen = róósz, a szél/nap/stb energia ijjjen = jó és ződ", aztán majd fél év múlva jöjjünk rá, mint a csodás németek, hogy húbazzeg vissza kő lőni a széngázerőműveket, mert lesz*#*^!!?-tuk saját magunkat
Srácok, kicsit tényleg túlzásba viszitek. De esküszöm, remélem én is, higgyétek el, hogy bevezetik a károsanyag mérését vizsgán rendesen. Ha így lesz és megbukok (nem fogok), akkor visszarakom. Illetve szintén itt megígérem csak nektek, hogy amint kitiltják a DPF nélküli EU normákat teljesítő gépeket, azonnal vissza fogom rakni szintén. Ezen pontig pedig könyörgöm, egyezzünk ki abban, hogy ilyen tekintetben "visszalépett" egyet
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz haddent #70130 üzenetére
"Akkor mi a jobb? Egy 30 éves széttaposott füstölgő borzalmas E39, vagy egy 0 km -es DPF mentes E60? " - tipikus ostoba érvelés. Nyilván akkor az F30-as meg nézzen téged a G20 meg őt és akkor járjon mindenki füstőlő szarokkal.
Még büszke is arra, hogy másoknak kárt okozol az egészségében. Legalább csendben maradnál és lapítanál a hátsó sorban. -
whitezo88
nagyúr
válasz haddent #70130 üzenetére
néha benézek ide, és örömmel látom, hogy jelenleg a fórumciklus ismét a sötétzöld moralizálás fázisában van, általában ugyanazoktól
DPF off nálam is, és őszintén: leszarom. Ez is (meg a remap) fizetős volt tehát nem "spórolás" , de nem fogom szivatni magam a rendszeres felesleges karbantartással, hogy csökkenjen a motor és a turbó élettartama, és hogy 0.000000000001%-kal tisztább legyen BP levegője és ennyivel csökkentse a rákos kockázatokat. Ja és nem füstöl a kipuf se mint egy 30 éves tádé. -
Shadowbull
addikt
válasz haddent #70130 üzenetére
"gondolom zárjuk be Paksot is, mert "az atom ijjjen = róósz, a szél/nap/stb energia ijjjen = jó és ződ", aztán majd fél év múlva jöjjünk rá, mint a csodás németek"
Ez most így ebben a formában elég zavaros hülyeség volt, pláne semmi köze a témához.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
haddent
addikt
válasz kardkovacsi #70132 üzenetére
Látom a lényeg még véletlenül sem ment át, vagy direkt kihagytad az idézetedből. A lényeg az volt, hogy EU nagyon kevés normát tudó motor is járhat még, legálisan, hivatalosan. Én ezzel hivatalosan lejjebb léptem max. 1 EU besorolást, más nem történt. És innen indul(t) az idézet. Ha nem értetted / félrenézted akkor kérlek ezzel együtt olvasd újra és máris lesz értelme. Elmondom kb. ötödszörre és egyben utoljára: nem voltam büszke semmire egy percig sem, nem is szégyelltem és nem is tartozom neked/tek magyarázattal, csupán a PH mivolta miatt igyekszem mégis normális keretek közt értelmesen válaszolni, de tényleg úgy látom ahogy H.Ezredes meg whitezo88 is írták, hogy felesleges
Shadowbull ha így nem volt világos, akkor kérlek nézz utána mit műveltek az okos zöldek hatására - nyomására. TL;DR: minden ami atom az fuj fuj káros és szennyező (??? fizikához annyi közük van, hogy ők is puffannak a földön, ha elesnek kb), ezért hajtsunk mindent lepkefinggal meg napfénnyel - csak ez nem a Góbi sivatag, ezért elég hamar rájöttek, hogy baj van ezért most: importálnak áramot szén/gáz/ATOMerőművektől külföldről, illetve beindították a régi fos szén/gáz üzemeiket újra. tabzs - tabzs, ogozs kizsgugyák
Na, srácok, ezennel én tényleg elengedtem a témát. Ahogy írtam, PH miatt igyekeztem (volna) normális keretek közt megbeszélni, dűlőre jutni, vagy ha egyetértés nem is születik, akkor is, értelmes módjára megérteni egymás eltérő véleményeit és álláspontját - majd elengedni a témát. Ez közel sem jött össze, innentől viszont én tényleg elengedtem, kérlek keressetek más témát. Be is dobok egyet, hátha izgibb lesz még nálam is: legyen és járjon mindenki elektromossal
-
Shadowbull
addikt
válasz haddent #70136 üzenetére
"kérlek nézz utána mit műveltek"
Figyi, több mint 17 éve élek Németországban.
"ezért elég hamar rájöttek, hogy baj van ezért most: importálnak áramot szén/gáz/ATOMerőművektől külföldről, illetve beindították a régi fos szén/gáz üzemeiket újra."
Ez egy nagy baromság. Olvass kevesebb fideszes agymosó propagandát, ismerkedj a valósággal.
De ettől függetlenül annak hogy mit csinálnak vagy nem csinálnak a németek továbbra sincs semmi köze ahhoz amit te művelsz. Nem ad rá magyarázatot, nem ad rá felmentést, egyszerűen csak egy zavaros terelés a részedről azért, hogy ne kelljen szembenézni a valósággal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #70137 üzenetére
Amig komplett autogyarak csaltak a karosanyag kibocsátási meresekkel / "rossz szoftverekkel" operáló motorok/ becsapo szoftverekkel és nem 1 autogyar és nem 1-2 auton addig hagyjuk ezt... Mindenki tegyen rendet a sajat haza táján. A kisember egyszerűbb baszogatni a nagy vállalatok ott csalnak hazudnak ahol tudnak... És hagyjuk mi megy a Németeknél is Német tulajos 35d - t most vettünk mappába lefuzott szervizek tuv stb 1:1-be Német magánszemélytől lett vásárolva hazaersz és nincs alatt se DPF se katalizator ( persze én tudtam mert a kipu kormos volt nem lépett meg) addig hagyjuk mi megy ott is.... Rengeteg autot hoztunk / hozták maganszemelyektol ami alatt nincs DPF és érvényes műszakival kerülnek ide hozzánk. Tegyen rendet mindenki magánal foleg ha ott élsz oda ugrással ne ide mert onnan omlik át a "szemét" ide innen pedig oda át nem ja és az Osztrakoktol és az Angoloktol is ugyan ez... En ezt a valóságot tapasztalom..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz whitezo88 #70134 üzenetére
Helyette pedig szívatod a környezeted, ügyes, roppant ügyes...
"és hogy 0.000000000001%-kal tisztább legyen BP levegője és ennyivel csökkentse a rákos kockázatokat."
Nocsak, mostmár szagértők is lettünk hirtelen és pontos mérésünk van a károsanyag- kibocsátás mértékét illetően? Egyébként teljesen mindegy, hogy 10, 1, 0.1 vagy az általad mért és hatósági tanúsítvánnyal igazolt "0.000000000001%", ha mindenki így gondolkodna, akkor már harapni lehetne a NOx-ot és társait a levegőben. Remélem a kiherélt sz@rodat is ennek megfelelően csak magánterületen járatod és nem kényszeríted a lakosság többi részét arra, hogy a te önzőséged inhalálja be nap, mint nap. Te és a hozzád hasonlók, undorító emberek vagytok, hányni tudok tőletek. Én pedig azt "szarom le", hogy mit gondolsz a véleményemről. (Gondolom mire elküldöm, a fele vagy egésze már úgyis ki lesz cenzúrázva).
[ Szerkesztve ]
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
N53B30A motorokkal mik a tapasztalatok? E90 325i-ket nézegetek. E46 325i-t cserélnék fiatalabbra, de mindenképp maradnék BMW vonalon. -
chess001
aktív tag
Közvetlen befecskedezéses, magas nyomású injektoros, ezeket rendbe kell rakni biztosan idővel, meg a többit, de amúgy biztos jó... Egy másik szívósorral 30-as lehet belőle.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Eredeti játékok OFF topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Milyen autót vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kompakt vízhűtés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...