-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #69752 üzenetére
Yep.
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #69752 üzenetére
Nekem is volt, hogy kuplungolni akartam egyet az automata kocsiban, elég szépen bakapcsolt az abs...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cOxeR
Ármester
válasz chess001 #69756 üzenetére
Nem is értem ezeket, én felváltva vezettem manuált meg automatát, de sose volt ilyenem, inkább csak herótom lett egy idő után a váltásból és nagyon nem volt komfortos a kézi váltás. Teljesen máshol van a kuplung meg a fék pozíció, max a lábpihentetőt tudnám megtaposni hirtelenjében.
-
chess001
aktív tag
Nekünk a családban van 2 ugyanolyan kocsi, az egyik manuál, a másik automata, nem tudom, hogy hogyan sikerült, azóta megjegyeztem... Én imádok váltani az IRP shortshifterrel, de az automata tényleg kényelmesebb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szőröscica
addikt
válasz chess001 #69761 üzenetére
En egyszer kikuplungolgam az automata E39-et, elotte sokaig kezit vezettem, nagyon benne voltunk a beszelgetesben, es ahogy megalltunk, jol rarugtam.
Forditva is csinaltam, mikor egy 8 ezer km-es spanyolorszagi tura utan hazaertem es atultem a kezivaltosba, behuztam D-be. Na az fajt igazan. -
negro
őstag
Pont ezert mert felvaltva vezeted. Mert ezt en is eljatszom evente 1x min. mikor parszor automataba ulok. De ezt ugy, hogy megyek 40 km-ert gond nelkul, majd satuzok 1-et. Szerencsere nem volt mogottem senki eddig.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
KAMELOT
titán
42€/hó automatikusan fog indexelni a bmw [link]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #69768 üzenetére
Igen néztem. Ez is csak egy opció lenne, tehát a 20 éves béjemvéseken ez sem segít.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
Nagyobb fekezes utan razhat az auto? 90rol satuztam allora, azota kicsit raz az auto. Ferodo tarcsam van, brembo betetekkel, de valszeg egy meyle, vagy ate kene ala.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Puma K
veterán
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz tasiadam #69783 üzenetére
"Seems like BMW designed rust into all their cars in the same spot :D"
Lehet a lökös dörzsöli ki alulról kasztnit és mivel a hátsó kerék arra a részre veri fel a mocskot így szépen idővel eléri a fémet és elkezd nyammogni rajta a rozsda. Egy ideig nem veszed észre majd szép hólyagokat csinál.
A megálló retekről inkább a kerékjárati ív belső részén lévő perem tud gondoskodni... az is lehet tudja erre a részre meg a küszöb felé... csorgatni a mocskot...
Rendszeres és alapos alvázmosás + kasztni mosással talán megelőzhető.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69785 üzenetére
Gyorsít az rozsdásodáson nem kicsit...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #69786 üzenetére
Tévhit
A rozsdához két dolog kell, oldható ionok azaz valamilyen sók és víz. Ugye az első az legtöbbször adott, mert ha nem más hát a sárban is van is valamennyi mindenféle só. Viszont a második ami igazán érdekes. A víz. Ugye ha fűtött a garázs, a víz elpárolog és nincs amitől a korrózió mint folyamat végbemenjen.Ha esetleg érdekel a kémiája akkor [itt] olvashatsz róla.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz kardkovacsi #69787 üzenetére
Amúgy ezzel kapcsolatban nekem volt autóm ami világ életében fűtött garázsban állt. Amikor 20 évesen adtam el (ebből 16 nálam volt, előző tulaj is garázsban tartotta) jött egy pasas alánézett és egyből pacsi is volt. Később megkérdeztem, hogy mi az, hogy semmi alku....csak annyit mondott, ő még ilyen állapotú autót ennyi idősen nem látott aminek egy szem rozsda nincs az alvázán.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69787 üzenetére
Április 1-én oké lett volna: "Ugye ha fűtött a garázs, a víz elpárolog."
Páratartalom, harmatpont az vajon mi?A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #69791 üzenetére
Megfelel, vagy nem tudsz ábrát sem olvasni?
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #69794 üzenetére
Idedobsz egy ábrát? Ez neked modellezés? Legalább felállítanál különböző eseteket mert nagyvonalúan lerendezed azzal, hogy itt egy páralecsapódási táblázat. Persze simán figyelmen kívül hagyod a kültéri hőmérsékletet, a beltéri hőmérsékletet, mondjuk a garázs kapu hőmérsékletét vagy épp éppen a légcserét (egyik garázs kapu se zár légmentesen). Mert ugye egy fűtött garázsban például felnyitod a kaput és hirtelen a benti levegő nagy része kicserélődik a kinti nagyon alacsony abszolút páratartalmú levegőre.
Én értem mit akarsz mondani csak épp nagyon nem állja meg a helyét azt amivel az egész mondandód alá akarod támasztani. Mondtam ott van egy szcenárió, 2 fok kint, latyakos havas időjárás, közel 100%-os páratartalom, napokon keresztül "áll a vízben" az autó. 20 fok bent, garázs nyitás után olyan 20%-os benti páratartalom mellett, ~1 óra alatt kiszárad. Ez csak egy forgatókönyv és van még jó pár.[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
No, voltam gumisnál, a tárcsám görbült az erős fékezéstől. Mi az, ami elvisel 1 vészfékezést?, vagy többet is ATE? Textar?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
válasz tasiadam #69797 üzenetére
Amit nem szeret, tapasztalatból, bármilyen tárcsa ha nagy fék és utána megállsz és nem tud hűlni forgás közben. Nekem volt olyan kezdő autós koromban. Nagy sebességgel autópályán...húúú benzinkút, nagy fék megáll tankol, na utána az a tárcsa kuka is volt. Bár volt benne már rendesen de ott ki is végeztem. Utána ütött, cserélhettem ki.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz kardkovacsi #69798 üzenetére
Olcsobbnak gondolok 2 tarcsat mint 1 lokharitot, esetleg minden belet az auto elejeben, ezert fekeztem, persze hulni akkor nem tud. Egyebkent nem durva, a korabbi tarcsa, na az razott, de ez annyira nem. A gumis azt mondta, hogy koptassam kicsit, hatha javul, ha nem, kuka/felszabalyozas. Kozbe persze kene 1 masik szett, a szarra kopott noname retket fel nem rakom addig
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Amazon Fire TV stick/box
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MG topik
- SSD kibeszélő
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...