-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Inkább teszek be képeket... értelme nincs nagyon beszélgetni semmiről, parttalan az egész így is úgy is... Egy ügyfelem is vett egy Y perf.-ot (hétvégén ültem benne), egy full extrás nagy akkus awd Ioniq5 mellé (van egy I3 is még, de az épp eladó, előtte Z4-e volt, meg TT meg sorolhatnám miket ki nem próbált)... és most az Y a kedvenc, de biztos szar, biztos jobb lett volna a 3 helyett egy I4, majd 2 év múlva ha lesz, addig gyalogoljon. Én inkább a felhasználók tapasztalatai alapján alkotok véleményt... sokkal biztosabb.
-
Shadowbull
addikt
"és most az Y a kedvenc"
Amíg el nem romlik benne valami. Nem kérdezted meg tőle milyen az amikor nincs parkolószenzor az autóban? Biztos régen vezetett már olyat.
"Én inkább a felhasználók tapasztalatai alapján alkotok véleményt..."
Ahogy más is + tesztek, mérések, analízisek.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #70252 üzenetére
Csillagfigyelő radar is lehet az I4-be ha nem sikerült leszállítani... és ennyivel drágább is, tudod az alapoknál kell kezdeni, van vagy nincs, megfizethető vagy se.
Befejeztem tényleg ezt... parttalan az egész és elpazarolt idő, régen jó volt itt a közhangulat, volt beszélgetés, most csak puffogtatás megy, meg nekedakkorseleszigazadhapiroshóesik mert én mindent is jobban tudok...
Nekem nem kell ez a hátam közepére se, csákó.
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
En is!
Pont a hetvegen mondta egy Y tulaj, mikor meseltem neki milyen szar az elektromos Mustang futomuve,hogy az Y is szar kemeny es az egyenesfutasa se hasonlithato egy Bmw-hez(van neki 2)
Beleneztem, be mar nem is akartam ulni!
Egy hanyadek ugy ahogy van.
1 elonye van, hogy elerheto
Mustang viszont legalabb belul is rendben volt
Arban ugyanaz es kaphato is
inkabb azt vennem, de 30 millioert nincs egy legrugo?
Ennyiert mar van IX is es arra se kell varniBizunk benne majd a normalis autok is elerhetoek lesznek.
Ne masok ,hanem a sajat tapasztaltod alapjan alkoss velemenyt szerintem
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
válasz brumi1024 #70255 üzenetére
Tavaly október körül a Tesla választás elé került:
- folytatja úgy ahogy addig, de akkor nem tudja növelni az eladásokat, sőt csökkenéssel kell szembenéznie
- a növekedésre koncentrál, de enged az árakból és a nyereségből is.A másodikat választották, elkezdték komolyan vágni az árakat. Persze hogy az alacsonyabb árszinten nagyobb lett a kereslet.
Ennek persze azt lett az eredménye hogy a jövedelmezőség bezuhant. Musk meg is jegyezte sértődötten hogy ők aztán haszon nélkül is fognak tudni autót eladni, mert ők majd a digitális szolgáltatásokkal fogják a nagyon sok pénzt keresni. Aha.Mellesleg ezzel az árcsökkentéssel már a látszata sincs meg annak hogy a Tesla prémium gyártó lenne. Olcsó kommersz tömeggyártó, teljesen értelmetlen a prémium kategóriához hasonlítani, mert ahhoz semmi köze.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
Nekem holtmindegy volna,ha hozzám vágnának ingyen vagy pici pénzért egy hitvány teslat. Felesleges ezen vitatkozni. Tesla olcsóbb,az is marad. Bmw drágább és prémiumabb és az is marad.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Chrys_
addikt
válasz FIREBLADE78 #70258 üzenetére
A prémium kategória jellemzője az lesz, hogy most már az ülésfűtésért is évente kell fizetni? Vagy ez az alacsony kategóriában is be lesz vezetve?
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70257 üzenetére
Ne vicceljünk már, melyik bmw tud egy 1 éves 1020 pacis plaidre válasz lenni? Szerintem a következő 5 évben sem lesz, de majd meglátjuk. Azért mert volument tud gyártani, miért lenne kevesebb egy gyártó.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #70260 üzenetére
Milyen tekintetben kívánsz rá választ? Miért kellene egyáltalán a BMWnek választ adni a Plaid-re?
"Azért mert volument tud gyártani, miért lenne kevesebb egy gyártó."
A kommersz tömeggyártó az nem prémiumgyártó. Az két külön kávéház.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #70257 üzenetére
Mi a gond azzal, hogy a 200% haszon helyett csak 100% hasznot realizálnak és így növelik az eladást? A kocsik ára nagyon elszállt, legalább valaki tesz is azért valamit.
Persze lehet venni gyártási áron kocsit, csak kell ismeretség.
G 63 AMG 75.000€ tiszta új sok embernek kéne.
BMW is ha csökkentene árat, akkor több lenne az eladott EV. Ilyen áron ki a francnak kell?!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz Shadowbull #70265 üzenetére
Sorry! Az értékek csak kitaláltak. A lényeg az árcsökkentésen van.
Miért nem lenne jó a BMW számára?V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #70266 üzenetére
Az árcsökkentés könnyen egy lefelé tartó spirálba torkollhat, mert az ügyfelek azt gondolják hogy érdemes várni, hiszen idővel olcsóbb lesz amit kiszemeltek, ezért nem lesznek megfelelőek az eladások, újabb árcsökkentés lesz szükséges, és így tovább. Egyfajta Osborne-effekt.
Másrészt az árcsökkentés mindig a profit rovására történik. Márpedig ha nincs elég profit, akkor egyrészt nem lehet a jövőbeni fejlesztéseket finanszírozni,.másrészt a befektetők kifarolnak a cég mögül, és jövedelmezőbb helyre viszik a pénzüket.
Harmadrészt a BMW nem kíván tömeggyártó lenni, beéri szerény növekedéssel is. A profitabilitás fontosabb mint a növekedés.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #70268 üzenetére
Ti sem hallottátok azt a mondást,hogy inkább a sűrű fillér,mint a ritka forint.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #70271 üzenetére
Leírta miért inkább a ritka forint mint a sűrű fillér.
Olvass vissza párat.Segítek:
Négy hsz -el feljebb az első bekezdés.[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #70271 üzenetére
Azt hallottad,hogy mar a szolgaltatok kozul egyre többen megvalasztják az ugyfelkoruket? Iden mi is mar igy dolgoztunk. Pl aki alkudozott azt azonnal elhajtottuk legyen szo barmilyen erteku akar 3-4 millios nyaralasrol
Ez kb ugyanaz. Akinek nincs penze vagy nem tudja megfizetni a termeket az nyugodtan menjen mashova.Bmw ezzel nagyon is tisztaban van es megvan az ugyfelkore
Es boven lesz meg a tarsolyaban olyan amivel a kategoria elen maradMas: Szerinetem megvan az I4 helyett mi lesz
Eniaq mar olyan arban elerheto mint tavaly egy Fullos I3s[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
I7 jó szar lett 60 millióért. 360 km hatótáv vicc kategória.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #70271 üzenetére
Népi bölcsességek alapján nem lehet egy multinacionális vállalatot menedzselni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #70275 üzenetére
Valójában meg 450-500km a gyakorlatban simán megvan.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #70277 üzenetére
Tesztelted? Kétlem
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #70270 üzenetére
Szerintem meg nem lehet megfordítani. Amelyik gyártó egy 1000 pacist össze tud rakni, megvehető, a másik meg nem, akkor melyik van elmaradva? Szerintem is össze-vissza beszél Musk és jobb autós cég a BMW, de most komolyan le van maradva. Nagyon kíváncsi vagyok Neuer Class-ra, nem a csili-vili tech kütyükre, hanem sportos vezetésre...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #70261 üzenetére
Jogos, 1020 LE, 1400 Nm Mondjuk abból a kormányt dobnám ki jó messzire első mozdulatként...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #70278 üzenetére
Elég sokan tesztelték már.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #70279 üzenetére
"Amelyik gyártó egy 1000 pacist össze tud rakni, megvehető, a másik meg nem"
Te most tényleg azt képzeled hogy a BMW nem TUD összerakni akárhány csillió lóerős villanyautót? Azért a komolyságunkat őrizzük már meg.
"most komolyan le van maradva"
A BMW semmiben sincs lemaradva. Sőt.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
-
chess001
aktív tag
válasz Shadowbull #70282 üzenetére
Valóban félreérthetően, nem a műszaki dolog a lényege, hanem az, hogy nem gyárt. A BMW a sportos-elérhető gyökerei miatt lett elismert, most egy "kommersz" gyártó veri ebben a számban. Nekem úgy tűnik, hogy a BMW Merci lett, a Tesla meg BMW.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #70284 üzenetére
"A BMW a sportos-elérhető gyökerei miatt lett elismert, most egy "kommersz" gyártó veri ebben a számban"
A BMW soha nem gyúrt arra hogy mindenkit lenyomjon az autóskártyában. Nem volt cél a "leg"nek lenni semmiben korábban sem és ma sem. Nem akart soha a legerősebb, a legjobban gyorsuló, a legnagyobb végsebességű, stb. autót utcára tenni.
A cél mindig is egy harmonikus, BMW M tipikus autó elkészítése volt, természetesen az adott szegmenshez illeszkedve.Ezért nem kell "reagálni" a Teslára vagy bármi másra. A BMW eddig is a saját útját járta, ezután is azt fogja.
Egyébként ha nem egyenes vonalban akarsz közlekedni, akkor a Plaid egyáltalán nem egy nagy szám, sőt.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz CharlieDrop #70288 üzenetére
Majd a Roadster kettő. Az majd lebegni is fog tudni.
Mondja Musk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #70288 üzenetére
Egyáltalán minek ide ilyen kocsi?! 300hp bőven elég mindenhova.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #70290 üzenetére
Nyilván teljesen felesleges, de papíron is jól mutat, meg a tudat, hogy olyan kocsi van az ember alatt. Szerintem már egy 200 lóerős autó is bőven elég dinamikusan közlekedni. A horvátoknak-kínaiaknak ez meg inkább demo, hogy meg tudják azt csinálni, amit a kommersz-német prémiumgyártók nem csináltak.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
Azért mennyire jó egy olyan embert hallgatni, akinek 950 lóerős autója van-Shelby, speedzone:
https://youtu.be/3q8GC6oeluQA világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KAMELOT
titán
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #70293 üzenetére
Nem is az autók az érdekesek, hanem maga a beszélgetés, hogy milyen a hozzáállása a termékhez.
Pár tank üzemanyaggal megúszták, nem hiszem, hogy egyetem mellett kellett kigazdálkozni az ösztöndíjukból...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Gsx-rr
veterán
Ez csak nekem uj? Bmw IX Flow
[link] -
vedini
őstag
válasz Gsx-rr #70297 üzenetére
BMW promozta mar az IX megjelenesekor ezt a szinvaltasos effektet, aztan valahogy feledesbe is merult, jopofa egyebkent
mas: hidden menu-bol olvasott mar valaki ki hibakodot, vin utolso 5 szamat osszeadva az unlock meg van, de nem ugrik fel olyan menu ami kiirna a hibakodot. (G30)
jah kigyulladt a check engine... valamelyik kulfoldi forumon olvastam, vegre en is mar BMW tulajnak erezhetem magamworkworkwork...
-
KAMELOT
titán
Itt az új M3 kombi
V1200 - 18CORE - SUPRIMX