-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcképgyáros
-
Arcképgyáros
Köszi!
2011.05. gyártás. Hamutál illetve a 2 hátsó ablakrolón kívül minden benne van.
Mondjuk ezt a vételár illetve a ráköltött pénz is tükrözi, hogy az egekben járok.
Style 128-ért fáj a szívem de szerintem eladom. Nekem amúgy így jobban tetszik illetve a gumi nem annyira peres rajta = szabályos meg talán komfortosabb is.
[ Szerkesztve ]
-
Viiktor1989
tag
válasz FIREBLADE78 #70650 üzenetére
Egyébként a sor 6-nak,azon kívül,hogy szebb a hangja,gondolom többet fogyaszt ,mint a sor 4, de esetleg megbìzhatóbb motorok,nehezebb 'kihajtani' őket?
-
chess001
aktív tag
válasz Viiktor1989 #70656 üzenetére
Semmi ilyesmi, csak jól esik beszólni. A 4henger dízel a legalja, aztán a 6henger dízel, mert ezek gyakorlatilag traktorok. Aztán akinek már telik benzinre, nekik van négyhengeres benzin. A legjobb a sorhatos, akinek meg több hengere/turbója van, az már túlkompenzál valamit
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz nincsnév007 #70658 üzenetére
Igen, az tényleg lemaradt. A napokban ültem egy 18ti-ben, ami sajnos jobb volt, mint anno a 323ti-om, de azért még a fórumon a sorhat szívót kell dicsérni csak
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #70660 üzenetére
A PHEV tulaj meg a 4 hengerével meg a villanymotorjával egyenesen Garrison bácsi a South Parkból
-
FIREBLADE78
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz Viiktor1989 #70664 üzenetére
Olaj ~ 8 ezrenként de ma 10. Váltó olaj 80 ezrenként. Hűtőkazetta takarítás / hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ez változó 80-150E Km trafók szeretnek elfáradni ~100E Km után illik cserélni.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz kardkovacsi #70661 üzenetére
Igen, annál már csak az a volvós van lejjebb, aminek turbódízel mellett van az aksi
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #70660 üzenetére
Viccet félretéve, nagyon tetszik a Tesla M3P, sajnos nincs közvetlen összehasonlítási alapom az i4-i5-tel, de nem tudom elképzelni, hogy olyan jó legyen őket vezetni...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Ck.
addikt
Szerintetek megér cirka 1,8 M Ft felárat egy 2017-es, 30 ezer km-t futott 94 Ah i3 Rex, egy 60 ezer km-t futott, 2015-ös 60Ah i3 Rex-hez képest?
Most tekintsünk el az állapottól, felszereltségtől, színtől és egyéb tényezőktől, illetve hogy mire lenne használva. Pusztán az ár, futás, évjárat és akkumulátor tényezők figyelembevételével az a durva 1,8 M Ft megérheti vagy jobb inkább a zsebben és elhozni helyette a kisebb 60 Ah-sat? Mindkettő Rex-es és csakis olyan jöhet szóba.
[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
Elég egyértelmű... 2 évvel fiatalabb fele annyi Km-el nagyobb akkumulátorral. Mi az igazi kérdés ???????? Csak ezek alapján igen a válasz.Pont most lenne lényeg,hogy a felszereltsége is jobb ? Mert ha igen tényleg nincs miről beszélni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz H.Ezredes #70672 üzenetére
5-800k felár még simán oké lenne, de a közel 2 Milla plusz egy kicsit nekem meredek. Amúgy egyiknek sincs felszereltsége, ez UK piac, itt minden BMW és egyéb német autó fapad, csak koreai és japán autókban vannak valós extrák, vezetéstámogató és egyéb úri huncutságok (mivel azokban az alapfelszereltség részei). Itt a BMW-knél kimerülnek az extrák az ülésfűtésben, nagy ritkán egy harman-kardonban.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #70675 üzenetére
Látnád az itthoni kínálatot. Bár BMW-k még talán nem is igazi fapdok, de az igazán felszereltek igen ritkák.
Nézegettem Audikat is az elmúlt időszakban, naaaa ott vannak olyan fapadok, hogy csak pislogtam és olyan áron, mintha fullos lenne Persze ott is tisztelet a kivételnek, de na.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nincsnév007
őstag
válasz CharlieDrop #70676 üzenetére
mi az az audi valami új márka?
-
kardkovacsi
senior tag
válasz CharlieDrop #70676 üzenetére
Egyik ismerős és volt kolléga a Morgan Stanleynél mondta, hogy nem kér cég autót arra az évre, mert úgy van ha nincs a poolban autó kérhetsz újat de ha van akkor azt kapod meg. A poolban meg volt egy 316 vagy 318i full fapad (5 éve volt és akkor 8,5M-es listaár volt a keret, szóval érthető). Mivel 6-an kértek volna autót így azért volt esélye, hogy ráosztják az autót. Inkább kérte a +zsozsót és következő évben kért autót.
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #70678 üzenetére
az alapmotornál nem is érdekes, de mikor 3 literes dízelt látsz manuál váltóval, szövetüléssel, halogénlámpával, hááááát....
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #70679 üzenetére
A váltó izlés kérdése, azt felesleges volt megemlíteni.
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #70681 üzenetére
Miért lenne különleges egy 3 literes dízel, hogy ne lehessen manuális váltóval használni?
-
Chris0321
addikt
válasz CharlieDrop #70683 üzenetére
Nem azt írtad, hogy az autómata váltó az extra?
-
CharlieDrop
veterán
válasz Chris0321 #70684 üzenetére
idézném: "ilyen kategóriában sok értelme nincs a manuális váltónak, csak annyi, hogy olcsóbb."
Ilyen megközelítésből extra, hisz pénzt kell adni érte, mint a többi dologért is, ami ennél a kategóriánál pont a kényelmet szolgálja, nem célszerszámot néztem, ahol nem lenne értelme ezeknek.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #70678 üzenetére
tavaly mar nagyon ritkan volt auto pool-ban, de a 16-os keretert sem kaptal mar epkezlab autot, pl egy arteon se fert bele
identol mar nem lehet autot kerni...mas:
"elmeny" vezettem fiammal plaid s-t, egybe van az auto nagy a csomagter es a kozponti kijelzo is, tolatokamera korrekt, "gaz" pedal reakcio szuper
a vezetes elmeny resze elmaradt, 40 percbol 2 0-100-at sikerult kihozni, meg egy 100-200-at osszesen 40 perc kozut.
valahogy nem erzodott a sebesseg, nem volt meg az az eldobom az agyam feeling, jo volt visszaulni a G30 m550d-be...
nyilvan visszaulve, egybol elojott, hogy mikor lepadlozom a verdat, kinosan sokaig semmi sem tortenik 😂 , aztan persze jon a hang a valtasok es a feelingA kormany attet nagyon zavaro volt, gabalyodott ossze vissza a kezem mar egy egyszeru korforgalomnal is, gondolom ezen a sima kormany sem segit
workworkwork...
-
chess001
aktív tag
válasz vedini #70687 üzenetére
Én is nemrég voltam TM3P vezetésen, bár az csak felét tudja, nekem nem volt csalódás ahogy ment. Lehetett vele tök normálisan is menni, meg kb. sportmotoros szinten is úgy, hogy nem erőlködött, csak gyors volt. Nekem is marad a belsőégésű élményvezetésre, hiába rosszabb a gyorsulása...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Micka21
tag
Üdv!
Egy kérdés!
Jelenleg melyik diagnosztika programot éri meg megvenni otthoni használatra? (E46 1999)
Jó a kínai vagy inkább használtat túrjak vagy olyan olcsó hogy vegyek újat?
A felhasználóbarát/ár/tudás háromszögben keresném a megfelelőt. -
#57171968
törölt tag
válasz CharlieDrop #70679 üzenetére
Nálam, pont hogy a bőr kizáró dolog. Csak szövet.
Azt sajnálom, hogy most nem lehet választani félbőr komfort belsőt, mint anno e60-nál volt. -
CharlieDrop
veterán
válasz KAMELOT #70693 üzenetére
az új textilben van, régebben ritkább volt, az enyém fűthető félbőr-szövet volt, és még elektromos is. Az egész jó volt, de mikor a legalja szürke ülés van benne... (de nem mindig BMW ám amiről írok, csak néha elmegy másoknak a fókusz, hogy nem azokról beszéltem, de sebaj).
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tasiadam
veterán
Na ma kicsereltem az AC pumpat is. Osszeraktam, majd szepen, eddig nincs gond, de elkezdett ereszteni a tank tetejen. Egy kor alatt valahol 5-10l gazolaj tunt el. Az a jo, hogy elejen neztem, nem eresztett, viszont kesobb mar bosegesen. Volt nalam szerszam, megszunt a komoly elfolyas, de a szivargas maradt. Most neztem meg es kaptam szet ujra, az AC pumpa fedel konkretan (muanyag!!) El van rohadva, a fem karika is latott mar szebb napokat. Akarhogy huzom, csavarom, hajlitom, annyira nem tudja leszoritani, igy egy kicsi szivargas megmaradt. Ugyhogy az egyszeru pumpacserebol lesz egy kicsit nagyobb melo.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
p0lip
tag
válasz tasiadam #70697 üzenetére
Többnyire még az eredeti szokott bennük lenni, ezeket visszarakva ereszteni szoktak. Még annyi, hogy nem a szintérzékelő peremére kell rakni a tömítést és úgy egyben benyomni,. Először szólóban a tömítést a tanknyílásban lévő perembe és utána a szintérzékelőt behelyezni.
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm