-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
Azert kene I7.
Klasszisokkal jobb mint a Merci Eqs. Szerintem az fortelem
[link]
Na elhagytak a Laser parasztvakitast
En is kivetettem, az osszes ertekesito azt mondta akiknek volt a kovetkezo autoba mar nem kerte.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67602 üzenetére
Nincs vele baj, de kevesen rendelték, árához képest nem nyújt annyival többet. Én nem bántam meg (pláne hogy nélküle nem az igazi a nappali fény).
[ Szerkesztve ]
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67602 üzenetére
Foloslegesen draga, keves az az optimalis alkalom amikor mukodik is. Bizonyos sebbessegtartomany, lakott teruleten kivul,senki nem jon szembe
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67605 üzenetére
Bekapcsolt automata fényszóróval maszkol, ha jön szembe valaki kitakarja csak azt a részt. 60 felett pedig ha nem jön szembe senki aktiválja a lézert.
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67607 üzenetére
G szeria is mozgatja, csak szelesebb tartomanyon es gyorsabban, a kozepvonalon tul tudja huzni mindket oldalit. Erdekes, hogy a Minik viszont egyszerubb matrix ledet hasznalnak.
-
tasiadam
veterán
Nekem még a hátsó tolatóradarom is rossz, nemhogy kamerával huncutkodjak Gép szerint a modul jó, az érzékelők nem, de nem valószjnű, hogy mind a 4 egyszerre romlott el
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
vedini
őstag
válasz kardkovacsi #67599 üzenetére
Akar hogy allitom ket ujjal a kamera szoget, foleg sotetben en nem tudok kameraval centizgetni, vagy automata parkolas, vagy a lehajlo tukorbol tolatva nezem a padkat, /30-al esznel kell lenni
workworkwork...
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Nem lehet, hogy koszos a szélvédő és akkor van? Talán ott van a lámpa kamerája is. Az automata ablaktörlő is meg tud hülyülni tőle.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Most akkor a szembejövő "trágya" kocsikkal van a baj vagy a tieddel?
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #67615 üzenetére
Nem biztos, hogy a tobbi autoval van a baj... Nalam az E60-ba nem villog senki hagyhatom automatan... Nalad lesz a problema...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #67623 üzenetére
En az I3-nal sem ertettem a hisztit,hogy az elso szerias halogenest nem nagyon veszik, mindenki ledet akar.
Varosi auto max agromeracioba kozlekednek vele ahol vegig van kozvilagitas.
Ott nem tokmindegy?
Kevesen palyaznak folyamatosan ejszaka, vagy utaznak ejjel falukon keresztul.[ Szerkesztve ]
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #67624 üzenetére
De amikor kell akkor had lássak már... Én kifeszülök a fos halogén lámpáktól de még a szar xenon-tól is... És elég az,hogy amikor 1x látni kellene akkor nem látsz.... Mindenhol van közvilágítás ahol közlekedsz oké de 1x mikor kellene a lámpa akkor meg pislákoló gyertyafény van hú de jó...
#67623
FIREBLADE78Te látod,hogy kit vakítasz el ????? Emberek azt nem veszik észre a saját autójukon,hogy zörög a lánc ki akar esni egy lengőkar nincs erő és még sorolhatnám.... Az is lehet,hogy a lámpád maga van szarul beállítva. Voltál valaha lámpa állításon ???
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67623 üzenetére
Észrevennéd, ha tudnád mivel van a baj. Mondjuk jelzésértékű, ha villognak elviszem megnezetni, hogy nem e nálam van a hiba...
Szerk.:
Latom irt Ezredes.Mondjuk en kifizetem a tobbet extrara, foleg ha kesobb eladhato illetve hasznalhato a mindennapokban.
Nyilvan, ha nincs a piacom olyan hasznalt amelyet keresek, akkor jon a kompromisszum. Uj sarkanyhoz meg csóró vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
Puma K
nagyúr
Tegnap kicseréltem az E39-emben az utastér ventilátort...
Az enyém egy facelift-es E39 amiben 2 zónás automata digitális klíma van. A teljes fűtő-hűtő rendszer fogyasztása 315W.
Mikor megvettem az autót, akkor a tulaj mondta hogy néha olyan hangot ad ki a ventilátor mintha tücskök ciripelnének.
Megtekintés, próbakör és következő alkalommal mikor elmentünk az autóval egy általam választott műhelybe, hogy ott is átnézzék az autót megvétel előtt, akkor odaúton és a műhelyben sem csinálta. Megvétel után sem adta jelét a jelenség. Egy ideig, de aztán előjött.Ez sajnos jellegzetes hibája az E39-nek.
Több fokozata-lépése van az utastér ventilátor tönkrementelnek:1. működik rendben, de valamikor a lenti jelenségeket elkezdi produkálni
2. néha-néha ciripel
3. folyamatosan ciripel mindegy hogy hűtesz-fűtesz vagy milyen fordulaton megy
4. néha ciripel néha pedig berreg is
5. teljesen megáll, hiába csinálsz bármitMielőtt nekiugrottam volna a ventilátor cseréjének, megnéztem egy új fűtésvezérlővel, hogy hátha az a gond.
A fűtésvezérlő egy 2009-es gyártású Vemo. Tehát ezt valamikor már cserélték mikor 8-9 éves volt az autó.
Amerikai fórumos kutakodás után arra jutottam, hogy elvileg gyárilag Behr-rel fűtésvezérlővel szerelték az E39-et és az a istenkirály a többi szar-fos. Az adott amerikai BMW és E39 fórum-topic szerint a Vemo, Valeo, Mahle, Meyle és a többi az a ne vedd kategória. Mert hogy ők nem ismerik.
Fogtam és rendeltem egy ugyan olyan cikkszámú Vemo-t mint ami benne volt az autómban.A Vemo oldalát is átnéztem és ott is azt találtam, hogy ehhez a típúshoz és modelhez van nekik hivatalosan is fűtésvezérlőjük.
Ahogy láttam a fűtésvezérlő környékén lévő műanyagok amik a fűtéshez-hűtéshez és levegőztetéshez kapcsolódik azokban mind ott volt a BMW logó és a Vemo márkanév.Fűtésvezérlő csere után sajnos kiderült, hogy nem ez lesz a gond. Visszaraktam ami alapból benne volt. Amit meg vettem, azt eltettem a polcra. Jó lesz az később.
A fűtésrendszerhez kapcsolódó biztosítékokat is megnéztem, hogy hátha az a gond. A kesztyűtartó környékét kellett szétbontani, hogy egy külön foglalatban lévő biztosítékpárost szemre tudjak vételezni. Azok is rendben voltak.
Maradt a ventilátor.
Elkezdtem kutakodni a neten, hogy azzal mi a helyzet. Ki volt a beszállító és most mik a lehetőségek amik ajánlottak. Ahogy néztem az írásokat, képeket és bontósokat Siemens volt a gyári.
A most elérhető márkák közül pedig szinte mindegy, hogy melyiket veszi az ember, de a ventilátorok között többféle van: klíma nélküli, kézi klímás és automata klímás.Végül a Mahle Original ventilátorát rendeltem.
Több videót néztem ki hogyan csinálja a megbontást és mire érdemes-kell odafigyelni.
Egyedül és elsőre végül ~12 órámba telt, de kicseréltem és működik. Amit kiszereltem azt vissza is építettem. Még egy kis A oszlopos kárpitjavítást is eszközöltem, mert a szövet itt-ott elkezdett lemászni a műanyagról.
A műszerfal alatti műanyag elemeken Valeo márkát láttam BMW logóval együtt.
Azért vállaltam be ezt a történetet, mert amiket ismerek BMW műhelyek és villanyászok azok közül csak egy vállalta volna el. Minimum 1 nap és munkadíj 100k Ft + ventilátor ára. Nekem meg már idén nem maradt úgy szabadnapom, hogy erre fel tudjam áldozni. Fűteni meg kell.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
negro
őstag
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67632 üzenetére
Fényszóró beállítás a neve.
Nem az, amit lehet a muszerfalrol fel-le irányba.
Guglizd meg, otthon magad is el tudom vegezni. Vagy egy szaki percek alatt belovi.
Nezess ra, lehet nalad lesz a hiba es ez nem nagy beavatkozas. -
FIREBLADE78
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67636 üzenetére
Mondjuk megnézném ha az adaptív ledet csak úgy elkezded csavarhúzóval tekergetni
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #67636 üzenetére
Olyan mint a futómű, néha be kell állítani.
Néha csak belemegy az ember egy kátyúba...Ezért írtam, jelzésértékű, ha a szembejövő villant, hogy vakítod.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Szombaton láttam egy i4 M50-et a budaörsi Tescoban, ilyen matt fekete színben. Kurva jól nézett ki még az asszony is megjegyezte milyen impozáns.
Gondolom fólia volt, mert konfigurátorban nincs ilyen szín, vagy talán individual szín volt. -
tasiadam
veterán
Done. D1 motor 342e km es meg minden csappantyu hibatlan. Lehuztam, ledugoztam, uj tomitest kapott minden. Alig volt ereje a hetvegen, valszeg par tomotes nem lett jol visszarakva.
Kozbe eszrevettem, hogy a 2 rendszam vilagitas kozul csak 1 muxik. Muszaki elott....
[ Szerkesztve ]
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
Puma K
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #67633 üzenetére
Ezért néztem egy csomó videót, hogy ki és hogyan szedi szét meg miket említenek amire oda kell figyelni.
A másik azaz, hogy szerelés előtt a légzsákok miatt az akkuról a sarukat le kell húzni. Aztán az anyós oldali légzsákot óvatosan kell kiszedni.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
brumi1024
veterán
válasz kardkovacsi #67641 üzenetére
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #67646 üzenetére
Jaja, szépek nagyon, csak nagyon kényes is.
-
Gsx-rr
veterán
válasz kardkovacsi #67641 üzenetére
Nen volt rendelheto az biztos
En azert varom a sajatom ,full fekete Shadowline+ Lampa is fekete, szerintem mutattos lesz.
Feher volt a masik amit el tudtam volna kepzelni. -
kardkovacsi
senior tag
Ebbe így véletlenül akadtam bele a neten.
[link] azért ekkora overengineeringet csak a németek tudnak kitalálni, hogy egyrészt két 12 voltos akkumulátort is beledug egy 330e-be, ahol ugye ott van egy rendes 7,6-os Li-ion akkumulátor és akkor még programozni is kell Utóbbi még érthető, mert ahogy öregszik a savas akkumulátor úgy igazítja hozzá a töltést.Amúgy ezek a 12 voltos akkumulátorok meddig bírják? Nekem 2018 áprilisi gyártású az autó szóval 4,5 éves. Várhatom, hogy megmakkan mindkettő? Vagy a fűtött garázs meg a kevés használat azért megnöveli ezek élettartamát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5 Pro teszt
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Befagy az egész gép
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest