Aktív témák

  • God Vazzeg

    veterán

    válasz webergo #4 üzenetére

    A hétköznapi ember az egyszerű, átlátható dolgokat szereti. Sokszor találkozok ezzel. Az origo is jó, csak nagyon sokféle információt dolgoznak fel, amitől sokan megrettennek. Mennyivel egyszerűbb a startlap nem?? Valamint praktikusabb is. Amúgy én nagyon szeretem a kapu.hu-t is :D Aki a startlapot látogatja nem fórumra megy, hanem általában keres vmit.. Én is inkább speckó fórumokra járok. Infos vagyok, ph, hwsw fórum rulez.

    A tartalomszolgáltatás nagyon jó dolog :D

  • webergo

    csendes tag

    A topik témáját elvinném a tartalomszolgáltatás felé. Ki mit gondol erről, mi jut eszébe róla?
    Hogyan vélekedtek különféle általános (index, origo) és szakmai (akár ez) portálokról?
    Linkportálból miért csak egy van, ami nagyon népszerű? (startlap / lap.hu). És miért van az, hogy a fórum ott is kihalt, és igazán csak az indexen (origón) megy?

    Üzlet-e a tartalomszolgáltatás? Van még üres terület vagy minden lefedett teljesen? A szakmai portálok terén is? Csak ingyenesen üzemelhet egy ilyen?

  • webergo

    csendes tag

    válasz VladimirR #2 üzenetére

    A biztonság természetesen nagyon fontos. De úgy gondolom, hogy beletartozik a technikai háttér témájába, és nem külön 'vonal.'

  • VladimirR

    nagyúr

    válasz webergo #1 üzenetére

    szerintem a harom, fo vonaladat ki lehetne egesziteni meg a biztonsag kerdesevel is, ugyanis mivel egyre tobb minden bonyolodik online ez egy egyre egetobb problema

  • webergo

    csendes tag

    Mi az a dotkom-biznisz?

    Nem ástam bele túlzottan magam a témába; javítsatok ki, ha valamit rosszul értelmezek. Dotkom tehát, minden olyan üzleti/vállalkozási megoldás, amely valamilyen formában kapcsolatba hozható a nettel. Így: e-business vagy b2b; e-commerce vagy b2c; tartalomszolgáltatás, portálfejlesztés, netes megjelenés (hosting, solutions, design); on-line marketing: e-mail marketing, affiliate marketing; egyéb: egyéb :)

    Régóta foglalkoztat az internet világa üzleti szempontból is. Úgy gondolom, vannak még kiaknázatlan lehetőségek a dotkom-szektorban a magyar piacon. Különféle üzleti megoldások jöttek létre és termelnek profitot a bekfektetőknek, tulajdonosoknak. Érdemes lenne próbálkozni, mert:

    - az internetet használók aránya folyamatosan nő
    - felnő és folyamatosan újratermelődik egy olyan generáció, amely már nem beletanul a netbe, hanem természetes lesz neki a használata (ők a leendő fogyasztók.)
    - az online reklámköltés folyamatosan emelkelkedik
    - kormányzati szinten is kidolgoztak egy Magyar Információs Társadalom stratégiát.


    Gondolkodjunk el a fentiek alapján ezen a témán. Lényegében három fő vonalon kell elindulni:

    - IT: technikai háttér, programozás, webfejlesztés és design stb.
    - content management: a portálon megjelenő tartalom
    - értékesítés.

    Minden vélemény, kérdés, ötlet stb. jöhet.

    Akkor most lehet alázni. :)

Aktív témák