-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
válasz
Oliverda #16099 üzenetére
Szinte biztos, hogy erről lehet szó, ugyanis (főleg mostanában) a legtöbb fizetés közben a pénztáros megjegyzi, hogy "jó sokat gondolkodott". Pedig nem érzem úgy, mintha extrém sokat kellene várnom a terminálra, de tény, hogy nem azonnal írja ki, hogy jóváhagyva. Több egymástól független üzletben találkoztam ezzel a megjegyzéssel a pénztáros részéről, volt, aki még elnézést is kért
Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak
)
A Revolut lett volna a következő ötletem, ott van közvetlenül GPay, de ha ott is néha elutasít, akkor azzal sem biztos, hogy sokkal előrébb vagyok.
Csak megnézem ezt a Gránit bankot...16098 pictigjis Na igen, az ilyen sablonok, ha nem relevánsak, csak még nagyobb ellenszenvet keltenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- 119 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!) (ELKELT)
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged