Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    válasz Oliverda #16099 üzenetére

    Szinte biztos, hogy erről lehet szó, ugyanis (főleg mostanában) a legtöbb fizetés közben a pénztáros megjegyzi, hogy "jó sokat gondolkodott". Pedig nem érzem úgy, mintha extrém sokat kellene várnom a terminálra, de tény, hogy nem azonnal írja ki, hogy jóváhagyva. Több egymástól független üzletben találkoztam ezzel a megjegyzéssel a pénztáros részéről, volt, aki még elnézést is kért :) Esetleg 1-2 másodperccel megnövelhetnék ezt az időt, hogy ne legyen időtúllépés (mondjuk biztosan van oka, hogy így van beállítva...sőt, ha összeesküvés elméleteket akarnék szőni, akkor lehetne akár az is, hogy szándékosan van így beállítva, hogy odaszúrjanak a fintech cégeknek és felhasználóiknak ;] )
    A Revolut lett volna a következő ötletem, ott van közvetlenül GPay, de ha ott is néha elutasít, akkor azzal sem biztos, hogy sokkal előrébb vagyok.
    Csak megnézem ezt a Gránit bankot...

    16098 pictigjis Na igen, az ilyen sablonok, ha nem relevánsak, csak még nagyobb ellenszenvet keltenek.

Új hozzászólás Aktív témák