-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pont ugyanezt szenvedtem végig velük, szintén CIB kártyával. Anyunak akartam kártyát rendelni. Bugos volt program, végtelen ciklusba esett a kódkéréssel. Írtam nekik, hogy legyen lehetőségem egy újabb mikrotranzakcióra.
Először azt írták, hogy várjak, mert 5 nap is lehet, míg megérkezik a terhelés. Persze nem jött semmi.
Próbáltam kilőni, újratelepíteni, semmi nem segített.
Utána meg azt írták, hogy tudnak a hibáról, javítani fogják, de vegyem figyelembe, hogy nincs rá határidő megadva. Majd egyszer kész lesz.
Ezután rendeltem anyunak egy Transferwise kártyát, pillanatok alatt, hiba nélkül, ami azóta már meg is érkezett.
Nem rossz ötlet ez a Curve, nekem is van, de nagyon bugos még az app és a Transferwise-zal ellentétben nincs webes felületük, ahol szintén menedzselni lehetne a dolgokat.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Parkside szerszám kibeszélő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hálózati / IP kamera
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Dune: Awakening
- Le Mans Ultimate
- One mobilszolgáltatások
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest