-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#12495
üzenetére
kerlek olvass vissza par hozzaszolast, minden ki fog derulni
-
tobias40
veterán
válasz
madagaszkar
#11510
üzenetére
Értelek,én is használom erre de ezt megtudom csinálni a Revolut-al is a Curve nélkül.
Tényleg csak a kíváncsiságból kérdezem,nem kötözködöm..
-
zerodot
aktív tag
válasz
madagaszkar
#11450
üzenetére
Ez a chip+pin a paypass aktiválásához kell.
-
kapasz
tag
válasz
madagaszkar
#11450
üzenetére
A PIN használat a lényeg. ATM is jó.
-
tobias40
veterán
válasz
madagaszkar
#11450
üzenetére
Én vettem fel korábban eurót a Curve kártyával ATM-ből,mégis letiltott a Praktikerben tegnap 2x is.
-
kapasz
tag
válasz
madagaszkar
#11448
üzenetére
Chip + PIN, azaz bedugós tranzakcióval kell aktiválni bármely bankkártyát.
A Xiaomi Mi Band 6 jól működik Curve-vel és K&H-val is.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#11445
üzenetére
bármelyik atm-nél, pin-csere menüpont
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10807
üzenetére
bevallom, hogy elég nyűgös vagyok ma, de: ha a support email-címét sem vagy képes megtalálni, akkor bevásárolni ne menjünk el helyetted? ott van az a rohadt összefoglaló a lap tetején, elképesztő, hogy ennyire képtelen valaki eligazodni a világban. konkrétan még azok idejét is rabolod, akik x nappal később beesve fogják ezt elolvasni
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10805
üzenetére
nem, ebben nem fogunk tudni segíteni. írj egy levelet magyarul, és másold be a deepl.com-ba, aztán küldd el a supportnak. ennél többet ne várj itt senkitől légyszíves (ennyire hiányos angol tudással minek használsz egyáltalán ilyen szolgáltatásokat? vannak dolgok, amiket soha nem fogok megérteni)
-
ACE-
addikt
válasz
madagaszkar
#10733
üzenetére
"az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával" Igen, az ATM-es pénzfelvétel ilyen.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10728
üzenetére
az első tranzakciódnak bedugósnak kell lennie pin-kód megadásával, a fizikai kártya aktiválása után az eddig használt "virtuális kártya" lejárati ideje és biztonsági kódja is arra változott, ami a fizikai kártyára van írva (ha már hozzáadtad valahova, és nem frissült automatikusan)
-
Oliverda
félisten
válasz
madagaszkar
#10728
üzenetére
A Simple-nél biztosan jobban működik.
-
madagaszkar
tag
válasz
madagaszkar
#10714
üzenetére
Update: Ma megérkezett a kártyám. Az app-ban történő aktiválás után, van még vele teendőm mielőtt használom? Habár ha ilyen problémás a használata ahogyan többen is írjátok, lehet megszüntetem az egészet. Így hogy lehet elindulni vásárolni, ha bármikor és bárhol adódhatnak vele problémák. Google pay-el használtam volna, a mostanában mindig vacakoló és lassú Simple helyett.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10720
üzenetére
az nem határidő, csak egy becslés, hogy addigra megérkezhet. 5-15 munkanap között bármi lehet
-
fil
őstag
válasz
madagaszkar
#10716
üzenetére
Ha nem jön meg, akkor írsz a supportnak és küldenek újra. Én is így jártam. A kiírt határidő után még vártam 1-2 hetet, hátha megjön, aztán írtam. Újra elküldték, most már regisztrált levélként. Meg is jött.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10716
üzenetére
aggódáson azt értem, hogy akkor lehet arra gondolni, hogy talán elveszett, és kérni kell újat. miért törlődne a regisztrációd?
ha meg akarod szüntetni a regisztrációdat, írnod kell erről egy levelet a supportnak, és ők majd intézik
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
madagaszkar
#10714
üzenetére
azóta két hét telt el, ebben nincs semmi rendkívüli. három hét után már lehet aggódni
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Battlefield 6
- Impozáns lesz a következő Intel CPU generáció csúcsmodellje - is
- További aktív témák...
- Új DLSS4 Gamer PC i5-10400F/16Gb DDR4/RTX 5060 Ti 8Gb/500Gb - 2Tb SSD 2-4Év Gar
- Új DLSS4 Gamer PC i5-10400F/16Gb DDR4/RTX 5060 8Gb OC/500Gb - 2Tb SSD 2-4Év Gar
- Új DLSS4 Gamer PC i5-12400F/RTX 5060 Ti 8Gb/500Gb - 2Tb SSD/16-32Gb Ram 2-4Év Gar
- Új DLSS4 Gamer PC i5-12400F/RTX 5060 8Gb/500Gb - 2Tb SSD/16-32Gb Ram 2-4Év Gar
- ÚJ Cooler Master Devastator 3 /MS110 INGYEN FOXPOST
- Samsung Galaxy S24 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad P1 Gen2 intel i7-9850H 32GB RAM 1000GB SSD 15,6" 4K OLED TOUCH 1 év garancia
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3921, 100% Akkumulátor
- Wacom Cintiq DTK-2260 digitális rajztábla
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
