Új hozzászólás Aktív témák

  • listván

    tag

    válasz davenport #880 üzenetére

    Egy kicsit módosítanom kell a hozzászólásodat!

    A kint vásárolt kiegészítő, ahogy te hívtad, itthon is érvényes ugyanis ha veszel egy Dell gépet, akkor annak a Service Tag-je a leglényegesebb eleme. Az alapján pontosan tudják, hogy milyen a gyári konfig, és milyen garral vetted a gépet! Viszont ha (mint a monstani esetben is) külföldön veszed a gépet, akkor honosítani kell a Service Tag-et, amit csak disztribútor tud! (Mint pl én :) )

    Ami pedig a véleményedet illeti az ügyfélszolgálatról:
    Felháborítónak tartom, mivel tudom jól, hogy nálunk mindent megtesznek a kollégák az ügyfelekért!!!
    Kihez vitted te a géped, és milyen géped van???
    El kell még mondjam, hogy az esetek 90%-ában a bejelentéstől számított 24 órán belül meg tudjuk javítani a hibás gépeket! Alkatrész van hozzá szinte mindig azonnal, de ha nincs, akkor megrendelem, és max 4 nap alatt itt van!
    Próbáld ki ugyanezt a HP-nál! Nem beszélve arról, hogy se alkatrészük, se semmijük nincs!

    HP Notebook, PC, Nyomtató szerviz. Garanciális és garancián túli javítások korrekt árak, rövid határidő. Tel: +36209996899

Új hozzászólás Aktív témák