Keresés

Aktív témák

  • Borisz76

    nagyúr

    válasz pergabb #107189 üzenetére

    Látogasd meg a [https://whatismyipaddress.com/] oldalt.
    Ott mutatja az IPv6-s és IPv4-s IP címedet.
    Nekünk most az IPv4-s cím az érdekes.
    Ezután látogasd meg a szolgáltatói eszköz " kezdőoldalát " ahol a WAN felirat környékén megtalálod az IPv4-s címet.

    Ha a kettő ugyanaz , akkor jó vagy és nem vagy NAT-olva.
    Ha eltérő....mondjuk 100. -al kezdődik , akkor NAT-olva vagy.

    NAT :
    Kevés a fizikai IPv4-s cím ezért a szolgáltató alhálózatba teszi a felhasználókat.
    Ennek lehet olyan következménye, hogy ha te szeretnél haza csatlakozni....mondjuk egy kamera rendszerre akarsz ránézni, hogy otthon minden okés e ?!.....a NAT miatt nem biztos, hogy meg tudod tenni ezt.

    Megoldás :
    Telefon : ügyfélszolgálat : NAT-ból vegyenek ki és kérsz szépen PUBLIKUS IP címet.....a fenti kamerára hivatkozva ha kérdeznék, hogy miért....amúgy meg semmi közük hozzá. :B

  • adika4444

    addikt

    válasz pergabb #107189 üzenetére

    A régi router admin felületén kézzel kell nyomni egy disconnect-et a PPPoE-nek, hogy küldjön terminate packet-et. Ha ez elmarad, akkor a session egész addig beragad, amíg nem csekkolja a DIGI oldala, hogy a kliens valóban aktív-e és látja, hogy nem, tehát elbontja a régi session-t, vagy is felléphet új eszköz. A DIGI-nél ez olyan 5--10 perc, de a Telekom-nál is, ez talán sztenderd. Ha viszont vártál 10 percet és úgy sem megy, akkor ez kevésbé valószínű, az alatt azért magához szokott térni. Linkel a LAN-LAN kapcsolat a router és a DIGI eszköz közt? Másik kábellel próba esetleg?

Aktív témák