Keresés

Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz Killing #11491 üzenetére

    Akkor tuti, hogy valamelyiken jóvá is lesz írva egy olyan időszak, ami kétszer van kiszámlázva.
    Az ok egyszerű: a ma használatos számlázási rendszerekkel lehetetlen ugyanazt az időszakot kétszer kiszámlázni úgy, hogy a második számlázás előtt nem írták jóvá egyszer. Kivéve, ha nem a zárt számlázási rendszerrel, hanem kézzel összerakva készül a számla. Árulkodhat a fentiekről az utolsó, legfrissebb számlán a nyitott egyenleg. Szkennelt számlát továbbra is várom, ha van rá lehetőséged.
    A havi költségvetésre: ha tudtad, mennyibe kerül egy havi digi szolgáltatás, akkor gondolom, a költségvetésedben is szerepelt. Hová tetted az árát abban a hónapban, amikor nem kaptál még számlát?
    Apropó, 4 hónap? Ha jól emlékszem, 3 számlát említettél. Most már tényleg kíváncsi vagyok a számlákra. :)

    Üdv!

  • sfdrakex

    nagyúr

    válasz Killing #11491 üzenetére

    Akkor bemész az ügyfélszolgálatra és tisztázod, egyébként minden szolgáltatásnál előre fizeted a szolgáltatás havidíját és ha van forgalmi vagy bármilyen fogyasztási érték azt meg utólag. Net+TV+teló alapdíját előre fizeted, a telefon forgalmát utólag. Viszont ha van olyan is rajta amit kifizettél akkor ahogy írtam is sétálj be hozzájuk tisztázd le mi miatt számlázták ki újra, persze vidd a befizetett csekket is. Nálam mint írtam is rendben volt ,egyedül az eleje volt talán 1,5 havi, meg a mobilnetből egyszerre 2,5 hónap talán, de azt mondta is a csaj előre hogy így lesz.

Aktív témák