Keresés

Aktív témák

  • Flashget

    félisten

    válasz TeeJay #17903 üzenetére

    2014 februári email:
    Tisztelt Ügyfelünk !

    Ezennel tájékoztatjuk, hogy 2014.02.25 napjától a TP-Link call centere részben megszűnik, részben átalakul ( megszűnik a 06-1-4452210 telefonszámon az ügyfélszolgálat elérhetősége ) !

    2014.03.01 napjától az alábbi számok lesznek bevezetve:

    06-90-181-180 telefonszám, mely 8:00-16:00 óráig érhető el. ( 181 Ft+Áfa / perc )

    06-90-188-490 telefonszám, mely 6:00-8:00 és 16:00-22:00 ig érhető el. ( 362 Ft+Áfa / perc )

    Mindkét hívás másodperc alapú, és közvetlenül operátornál cseng ki. Megszűnik a telefonközpont, ügyfélkód, várakozás !!!

    Elmúlt 3 év tapasztalatából, az átlagos probléma megoldási idő telefonban kevesebb mint 5 perc, emiatt minden 5.-ik percben a telefonban egy rövid sípszó figyelmezteti mind a telefonálót, mind az operátort a hívás gyors lebonyolítására.

    majd biztos 0690-t fogok hívni ;)

Aktív témák