Keresés

Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz wwenigma #33162 üzenetére

    Szerintem felesleges ezen ennyit beszélni, lesz ez még fordítva is, aztán majd megtapasztalja a sok elégedetlenkedő, filléreskedő ember, hogy bizony még így is nagyon jó, nagyon olcsó szolgáltatást kap apróért.

    Ha a legkisebb csomagot is dupla áron adná vagy akár tripla áron még akkor is verhetetlen értékkel rendelkezne, nemhogy a jelenlegi árak mellett.

    Egyszer kapjon a Digi egy jó nagy bírságot ilyen hülyeségek miatt... akkor lesz csak nagyot nézés a vásárló részéről, mivel lenyelni biztosan nem fogja a Digi.

    (#33164) kali: nem kell büntetés, de ugye itt egyből mindenki NMHH-val meg ilyenekkel fenyegetőzik, közben valószínűleg feleslegesen. És abban igazat adok a kollégának, hogy az esetleges bejelentéshez szükséges pénzt nem itt kellene összeszedni (ennyi erővel kunyerálhatnának sokan sok mindenre, akár olyanra ami még hasznos is).

    (#33163) Vakegérke: fúú mekkora szigor van a részedről, bejegyzéseidből is látom, hogy "mindig tudod" mi a helyes vagy mi a jó... volt már valaha olyan ami miatt nem nyafogtál vagy esetleg tetszett?

  • kali

    legenda

    válasz wwenigma #33162 üzenetére

    persze, jó dolog az olcsó(bb)ság és a jó ár/érték arány, de az sem jogosítja fel a szolgáltatót arra, hogy jogszabályt sértsen, és az előfizetőt sem kötelezi, hogy amiatt benyelje azt.
    a hűséges előfizetők kapcsán már több lehetősége van a szolgáltatónak, térjen el az ügyfél számára kedvező irányba, ha épp akar, de ez nem boldogítja azokat, akiket hűség nélkül sem engednek szabályosan módosítani.
    a TeeJay és társai dramatizálásnak és ironizálásnak semmi értelme...
    nem kell ide azonnal feljelentés, legalábbis nem a szűkebb értelemben véve, elég ha bejelentés(ek) kapcsán tudomást szerez róla a felügyeleti szerv és a kivizsgálást követően - amennyiben a szolgáltató megfelelően együttműködik, úgy büntetés nélkül - kap egy iránymutatást az egységes ügykezelésre.

  • Vakegérke

    félisten

    válasz wwenigma #33162 üzenetére

    "Ne adjunk idot amig a belso kommunikacio vegigfut es minden üfi helyesen fog eljarni?"

    Volt idejük elég a bejelentéstől a bevezetésig. Elsején már minden ügyfélszolgálatosnak tudnia kellett volna, hogy mi a teendő. Aztán ugye itt Kőbányán gond egy szál se, más kerületekben, más településeken meg le akarják az ügyfelek torkán nyomni, hogy a régi árak az érvényesek.

Aktív témák