Keresés

Aktív témák

  • kotysoft

    csendes tag

    válasz ShadowK #39451 üzenetére

    Tudom, lassan 1 évet késtem a kommenttel, de nem bírom ki hozzászólás nélkül...

    IGEN, ÍGY MŰKÖDIK a telekommunikációban az egyoldalú szerződésmódosítást! Mobilszolgáltatóknál például rendszeresen eljátszák. Ha nem tetszik, el lehet menni, de ha hűségidőn belül vagy, fizesd ki a kötbért, meg esetleg ha van, akkor a készülék teljes árát (ami drágább, mintha függetlenül a MediaMarktban vetted volna).
    ----
    Szóval a Digivel kapcsolatban... Mi évek óta várunk a fejlesztésre (TopNET), évente kb 2x hívjuk a Digi ügyfélszolgálatot és mindig ugyanazt a választ kapjuk... "majd fejlesztenek". Mikor visszakérdezek, hogy jó, akkor szeretném felmondani a szerződést mától (kezdetektől hűségidő nélkül vagyunk) és újat kötni az új (olcsóbb és gyorsabb) feltételekkel, akkor a válasz az, hogy "persze lehet. 3 türelmi idő kell a szerződés bontása után, majd köthetünk új szerződést".

    Ez egy nagyon régi sztori, már-már kezdtem belenyugodni a jelenlegi 100/100-ba, amit szinte mindig hozott. Viszont az elmúlt 1-2 hónapban az eddig tökéletesen működő és megbízható Digi folyamatosan szakadozik, lelassul. Van mikor csak percekre, van mikor 1-2 órára, van mikor fél napra. Most kezdek vele besokallni... Most is 7/8 Mbit a TopNET teljesítőképessége... kész vicc... A mobilnet gyorsabb

    A napokban tervezem náluk kicsapni a hisztit. Van valami jótanács?

  • V/

    nagyúr

    válasz ShadowK #39451 üzenetére

    Nincs semmi probléma, korrekt a szerződés és az ÁSZF is.
    A folyamatot végig látom mert Topnetről lett DIGINET 1000-es több lépcsőben és végig az általuk leírt szabályokat alkalmazták a folyamatban. Nem érzem, hogy megkárosítottak volna, sőt.

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz ShadowK #39451 üzenetére

    Olvass vissza, teljes mertekben oda vissza tobbszor is ki lett beszelve. Ott van a szerzodesedbe az az ar ami arra a szerzodesre vonatkozik a hatarozott idő lejárta után. Korrekt.

  • kevinium

    aktív tag

    válasz ShadowK #39451 üzenetére

    amiben elő jönnek ugyanazon csomagokra 2 árral, milyen alapon tesznek engem a rosszabbikra

    Ahogy én látom: A és B megegyezik egymással, hogy X fix összegért Y ideig ezt és ezt csinálja az egyik a másiknak. Aztán B úgy dönt, hogy megegyezik C-vel is egy olyan Z fix összegben, amely kisebb X-nél. Az A jelű hiába áll neki problémázni B-vel, hiszen nekik szerződésük van, határozott időre. Majd ha lejár a határozott idő, akkor újratárgyalják az árakat, vagy hogy egyáltalában szükségük van-e egymásra.

    milyen alapon tesznek engem a rosszabbikra

    Én úgy tudom, hogy azonos áron magasabb sávszélességet adtak a már meglévő, akár hűségidős előfizetőiknek. Ha pedig volt egy határozott idejű fix szerződésed, és utána B kitalálja, hogy C-vel olcsóbban egyezik meg, mint veled, az szerintem nem probléma, és nem is tartozik rád, mert ti már korábban megkötöttétek a saját szerződéseteket és számotokra az az irányadó... Ha határozott időre szól, akkor rossz üzletet kötöttél, ennyi, ha pedig határozatlan, akkor megszüntetheted és igény szerint köthetsz másikat, akár ugyanott új feltételekkel...

    Szerintem, aztán ismerek olyat is aki nem így gondolja...

Aktív témák