Keresés

Aktív témák

  • Vakegérke

    félisten

    válasz Tin #47113 üzenetére

    Úgy gondolom, egy szóval se bántottalak meg, ellentétben veled, aki parlagi szót használtál mindazokra, akik megpróbáltak lecsendesíteni.

    Jöttél, panaszkodtál. Kismilliószor elhangzott az, hogy jelentsd be hibára, ugyanis azon kívül, hogy meghallgatunk, sőt, még sajnálunk is, egyebet nem tudunk tenni érted.
    Mondd, mit vársz még?

    Annak, amit csinálsz, az égvilágon semmi értelme nincs. Csapkodsz összevissza, parttalan vitába bonyolódsz. Jó ez neked?
    Nekünk nem.

    Szépen kérlek, legyen benned annyi emberi érzés, hogy befejezed indulatkeltő tevékenységedet. Problémádat tudomásul vettük, fölösleges újra és újra elmondanod.

    Türelmedet köszönöm.

  • wwenigma

    Jómunkásember

    válasz Tin #47113 üzenetére

    Mikozben te az elozo hozzaszolasodban a sajat problemadat ismet kivetited a kompett Digire? :U

    nagy elvárás lenne, hogy a digi saját hálózatán belül a nap minden percében hozzák az előfizetői szerződésben szereplő garantált sebességet, jellemzően (általában) pedig a névleges, vagy aközeli sebességet?

    A Digi magyarorszagi halozatan az elofizetok 99,95%-a részére a fentieken tul nemhogy a garantált de a maximalis előfizetett sebesség van biztositva. A maradék 0,05% pedig jelezze a hibat hogy kijavitsak, esetleg varjon turelmesen ha érdi (vagy hol bovitenek) de szabadon valthat masik szolgaltatora ha a fentiekkel nem kivan élni.

Aktív témák