Keresés

Aktív témák

  • lajos75

    senior tag

    válasz Manka76 #56121 üzenetére

    Ma reggel jött is válasz a Digitől a hibabejelentésemre.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük Társaságunkhoz érkezett megkeresését.

    Az Ön szolgáltatását ellenőriztük és jelenleg semmilyen hiba nem tapasztalható a szolgáltatásban.

    A kihelyezett eszközünkig biztosított az IPv6 cím elérése illetve rendszerünk szerint Önnek sikeresen ki lett osztva az IPv6-os cím a csatlakozások során, így nem látni szolgáltató oldali problémát.

    Kérjük az Ön eszközeinek beállításainak átvizsgálását.

    Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltató csak az általa kiépített csatlakozási pontig tartozik felelősséggel, a kereskedelemben ügyfél által vásárolt eszköz (pl. router), számítógépére telepített harmadik féltől származó szoftver, interneten letöltött alkalmazások, nem tartozik a szolgáltató felelősségi körébe, így annak üzemeltetése, és beállítása sem az ő feladatköre.

    Köszönjük megértését!

    Akkor most mit tudok még tenni :Y :W :F

Aktív témák