Aktív témák
-
Keitaro
addikt
[L]http://www.csis.gvsu.edu/~sowersa/adv.html[/L]
Ez csak jól jöhet, mert miért ne :)
[L]http://firingsquad.gamers.com/guides/[/L]
Sajnos tényleg nem foglalkoztak historyval, de az articles alatt találsz olyat ami érdekelhet esetleg. (Beyond3D-t is megnéztem ők se foglalkoztam történelemmel)
Miután elnéztem az apuci oldalára ebbe botlottam első lépésként :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/glandx/intro/subsection3_1_2.html[/L]
Mindenesetre érdemes megnézni az OpenGL oldal elejét :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/[/L]
Infohalmaz és rengeteg link vár itt.
Pl ez a pdf jó lehet :
[L]http://www.sgi.com/software/opengl/opengl.pdf[/L] -
Keitaro
addikt
-
Egon
nagyúr
Köszi, igencsak időben jött...:))
Na most megint kérek valamit... Lassan már kezdem szégyellni magam, hogy ennyit nyaggatlak...:( Nincs véletlenül a ''tonna'' linkeid között olyan, ami OpenGl-le foglalkozik (valami tömör történeti áttekintő a fejlődéséről lenne a legjobb)? :P -
Keitaro
addikt
Őszintén szólva nem nagyon értek a témához csak van két hely ami talán segíthet
[L]http://www.jogiforum.hu/interju/interju.php?interju=019[/L]
Ez a spamról van, de gondoltam akkor hátha lesz majd arról is csak nem turkáltam utána.
[L]http://www.linuxportal.hu/index.php?mail=352[/L]
Ez pedig gondoltam tipikusan olyan hely ahol talán van ilyesmi, bár gondolom ismered is. (legalábbis az arcképedből ítélve :) )
Nem tudom segített e valamit, csak ezt találtam hirtelen. -
Keitaro
addikt
[L]http://www.guru3d.com/review/MAGICTNT.html[/L]
Itt van pl, hogy
Featuring dual internal texture pipelines
De ahol szebben van :
[L]http://www.guru3d.com/tech/tnt2.htm[/L]
Jobb oldalt látod az infókat fent. Ott van, hogy Number of rendering pipelines :2
A Twin erre utal, csak zavaró a texel miatt tudom. De ha belegondolsz a dupla pipe dupla texel is :)
Szóval csak marketing duma.
Higgy nekem, nem ma néztem először ilyet :) -
Egon
nagyúr
Oké, köszi... Lassan már egy láda sörrel fogok lógni, úgyhogy a ph-talira hozz magaddal még egy embert, mert azért haza nem foglak vinni ha berúgsz...:DDD
Arra még megkérhetlek, hogy ha kész leszek nagyjából, akkor átküldeném a doksit mélben, és átolvasnád? Ha nagy baromságokat írtam bele, akkor muszály kijavítanom...:P -
róland
veterán
Pofátlan módon kihasználom a topik nyújotta lehetőségeket. Ki tud valami linket, anyag fellelhetőséget az alábbi témában. Nyílt forráskódú szoftverek szabályozása.
-
Keitaro
addikt
Jah még annyi, hogy ha gondolod ellátlak egy tonna linkel :)
De ajánlom megint nagyon a Beyond3D-t a cikkeivel együtt, mert ott kitérnek ilyenekre, csak asszem a legősibb nV cucc amit teszteltek a GF4 körül van. -
Keitaro
addikt
Hopp hétvége van ilyenkor nem tudom vagy e, max uppolom hétfőn. Az FX5200 és 5600 4x1es.
nV meg nem fogja bevallani a dolgokat, mert (szerintem) cikinek tartják, hogy nem 8 pipelinejuk van. Pedig nem gáz, de hát azért ők csöndben vannak nagyon :) Csak úgy hivatkozgatnak a 8 pipera ezért sok helyen az van hivatalosan megjelölve. Megnézted a linket amit küldtem? Segített valamit?
Bocsi, hogy csak ilyen későn válaszoltam nem vettem észre, hogy írtál ide :) -
Keitaro
addikt
Itt vagyok :)
GF256 4pipeline, 1-1 TMU
GF2 4 pipeline, 2-2 TMU
GF2MX 2 pipeline, 2-2 TMU
GF3 4 pipeline, 2-2 TMU
GF4 4 pipeline, 2-2 TMU
GF4MX 2 pipeline, 2-2 TMU
És most jön a legjobb rész ugye az FX. Tadamm. FX is 4x2 csak át tudja kicsit rendezni magát, de a lényeg, hogy 4x2. Ha érdekel linkelek be cikket róla -
Egon
nagyúr
Nem hiszem el, hogy senki sem tudja...:)
-
Egon
nagyúr
Megint felhozom ezt a topicot, mert muszály...:DDD
-
Protoss
senior tag
Mennyi időd van még Egon?
Nem volt szkenyeremmm:( -
Egon
nagyúr
Fel!
-
Egon
nagyúr
Mindíg lenyomjátok a topicomat....:DDD
-
Egon
nagyúr
Köszi, ezt ismerem. Az a gond, hogy kellene még hozzá (ahogy meg szokták adni amikor reklámozzák, felsorolásszerűen) hogy milyen fícsöröket (pl. bi- vagy trilinear filtering, alpha blending, environment bump-mapping stb.) tud az adott kártesz. És ilyet nem találok sehun...:(
Valaki még? -
szekreny
tag
Hello!
A kártyák technikai specifikációinál hasznos lehet még:
[L]http://www.hwhunpage.com/gvt.htm[/L] -
csabika25
aktív tag
Szia!
Tudom javasolni Szirmay-Kalos László Számítógépes grafika című könyvét. Az alap definiciók benne vannak. A Szirmay által tartott BME-s tárgy jegyzetét megtalálhatod a [L]http://info.sch.bme.hu/infosite.php?felevid=szakirany&targyid=szgraf[/L] oldalon. Esetleg a [L]http://www.aut.bme.hu/education/default.html[/L] a Grafika és animáció tárgy jegyzetét nézd meg! -
Egon
nagyúr
Na még egy-két jó tippet kérnék, és máris sínen lennék...:)
-
Protoss
senior tag
Hali!
Ez itt nem reklám akar lenni, de pcguru napjainkban pcgamer lapokban vannak neked való cikkek. Megpróbálom elküldeni, bár forrás megjelölésénél mókás lesz.
:DD -
Egon
nagyúr
Halihó!
Nyitok egy ilyen topicot is (önző módon...:D), amiben segítséget lehetne kérni most készülő diplomamunkákhoz, a fórumtársaktól... Akkor kezdem is a sort...:O:P
Egy kis segítséget szeretnék kérni a prohardveres fórumtársaktól... Már nagyon régóta húzom a diplomamunkám megírását, és ez sajnos most visszaüt: a cégnél (mivel ők fizették a tandíj felét) szankciókra számíthatok, ha nagyon gyorsan nem fejezem be... Témakör: a 3D-gyorsítók fejlődése... Az idő rövidsége, és limitált angol-(nem)tudásom (sajna nem érteni zagyva hutu vaker...) következtében lehetőleg _MAGYARUL_ keresném a következőket:
- a 3D-megjelenítés alapjai (pixel, texel, voxel), és a megjelenítésnél használt egyéb fogalmak (fraktál, Beziér-görbék, nurbs stb.);
- konkrét kártyák technikai specifikációi (valami olyasmi mint a reklámszövegekben: tranzisztorszám, elméleti teljesítmény MTexel-ben és Mpixel-ben, pipeline-ok száma stb.), a Riva128-tól kezdődően (az nV oldalán sincs már fent, legalábbis nem találtam...);
- minden egyéb jöhet, ami témakörve vág (DirectX, D3D, OpenGL stb.).
Fontos! NEM programozás- hanem esszé jellegű diplomamunka, úgyhogy csak száraz, szikár leírások kellenek, semmi több...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Linux felhasználók OFF topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Synology NAS
- Battlefield 6
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- LEGO klub
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4300U/8GB DDR3/Win 10Pro/12,5"!!!
- LG OLED55C9 prémium TV - 140cm, 4k, 120Hz - apró vizuális hibával
- Erős Gamer / Munka PC i7-14700, RTX 3070 Ti, 32GB RAM, 1TB SSD
- Samsung Galaxy A52S 5G Dual 8/256
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest