Új hozzászólás Aktív témák

  • Alabástrom

    senior tag

    válasz Alabástrom #308 üzenetére

    Több napja küzdünk a DJI supporttal, hogy életre keltsük az Air-t, de semmi siker. Most azzal próbálkozok, hogy fizessék vissza az árát, bár erre őszintén nem látok esélyt. Örülhetek, ha egyáltalán garanciában megjavítják...
    És itt jön a kérdés - van tippetek, tanácsotok, hogy mit csináljak vagy ne csináljak, hogy növeljem az esélyeimet? Komolyan félek, hogy még rám verik a javítási költségeket...

    Röviden ismét a story:
    drón megjött, első nap kinti repülés, minden faxa.
    Második nap nappali közepén terveztem lebegni vele, hogy a kamerával ismerkedjek (két-három éve repülök játékdrónokkal a családbeli gyerekekkel, úgyhogy inkább a kamera az újdonság). Felszáll, majd drón csak emelkedik rendületlenül, távra semmit nem reagál. Mikor már a plafonon igyekezett átfúrni magát, akkor megfogtam kézzel és kikapcsoltam. Azóta nem csatlakozik a távhoz, plusz időnként spontán újraindítja magát. Már a DJI support is kifogyott az ötletekből, hogy mit lehetne még kipróbálni...
    Elvileg mindent az előírások szerint csináltam, de a drón szemmel láthatólag meg van karcolódva (a plafon nyert), meg ha kiolvassák a logot (ami jelenleg szintén nem megy), akkor láthatják, hogy valami ütközés történt. Gondolom belül is poros, mert porzott rendesen a plafon. Szóval ha akarnak, kibújhatnak a gari alól... :(

    Amikor semmi sem biztos, akkor minden lehetséges.

Új hozzászólás Aktív témák