Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz Hikvision #14170 üzenetére

    Nah, a mai napon eléggé rosszul sikerült. Először is megint összetört az MJX X600, még pedig azért, mert lenyomta a szél a FÖLDRE, ilyet még nem is láttam, ezért az egyik kar elkapta a földet és a vázat úgy eltörte, hogy az alsó-felső részt cserélni kell (megint).

    A másik, hogy majdnem a Nighthawkot is elvesztettem, de ez még csak a kisebbik baj lett volna, mert a szél megpörgette és majdnem kivitte az útra, amikor disarmoltam. A lényeg, hogy a Terézatya által említett farolós-sodródós dolog történt velem is és még rátolt a szél, ezért megpörgette a gépet, elvesztettem az orientációt és elkezdett a gép sodródni, ezért körbe forgattam és azt hittem, hogy jó irányba áll, ezért gázt adtam, de még inkább távolodott. Ez pár mp volt de már több mint 100 méterre repült el, ezért disarmoltam. Hogy mennyire rosszul ítéltem meg a távolságot, abból látszott, hogy a leesési helytől amit tippeltem, vagy 40 méterrel távolabb esett le, közelebb az úthoz.

    A dolog tanulsága, hogy a sok brushed tapasztalat semmit nem segített, és nem az volt a baj, hogy a szél fújt, hanem hogy az orientációt elvesztettem, pánikba estem és ezért a dolog hatványozódni kezdett. Ha nem lett volna elég lélekjelenlétem, akkor akár balesetet is okozhattam volna.

    Szóval az orientáció mindennél fontosabb (viszont az MJX nagyon jól látszik, amióta átfestettem piros-kékre a propellereket.

Új hozzászólás Aktív témák