-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz
Johnny_vT
#64184
üzenetére
nekem azt mondták nem kell engedély csak bizonyos légterekre, repterek közelébe, katonai ojjektumok közelébe, stb. biztos van valami lista. ha csak felszállsz az udvarodba, vagy a város szélén akkor nem kell. nyilván ha felmész több 100 méterre akkor kell.
beléptem a DOE-ba, meg kötöttem biztosítást biztos ami biztos...így nem köthetnek belém a szervek. én drónozok mindenhol, nagyobb magasságokban is. de légteret nem kérek és nem is fogok soha. honnan tudjam előre mikor van épp időm, meg milyen idő lesz pont akkor, meg spontán szoktam ha épp van valami érdekesség. ha lenne valami app ami gps alapján bemér és mondjuk 1km-es körzetbe foglal légteret egyből akkor más lenne, de így

-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#64184
üzenetére
Ezt itt nagyjából hiába kérdezed. Megkérdezhetted volna a másik (Dji topikban is). Vagy a DOE facebook csoportban is. Törvényileg kell, elvileg ugye bármilyen magasságtól. De ha ésszel repülsz és nem mész 50 (szerintem a 200 is még ok, ha a körülmények olyanok) fölé (méterben), nem olyan helyen repülsz, ahol amúgy is eleve tilos, nem vagy szem előtt, akkor nem szokott gond lenni. Az 50 simán ok, de arra figyelj, hogy lassan szezon lesz, a permetezők pikk-pakk ott vannak és ezen a magasságon mozognak. Mindig úgy menj fel, hogy számíts mindenre, reagálni tudj azonnal és lejönni ha kell pillanatok alatt. Akár úgy is, hogy törik a géped.
(Általános bevett gyakorlat - pilótáktól indult - hogy megkeresed a hozzád legközelebb eső (repülési zónádon belüli) legmagasabb tereptártyat - víztorony, legmagasabb fa) - és az alá lövöd be a saját műsorodat. Ez ugye azért kell, mert jó eséllyel ha jön valaki géppel, az ez alá a magasság alá nem fog menni. Mert az már neki is gondot okozna, akárcsak annyira is, hogy manőverezni kelljen. Nem szoktak, inkább fölé megy mindenki.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Johnny_vT
#64118
üzenetére
propwash kanyarban jellemző...bár lehet azt is úgy hívják ha a saját légörvényébe süllyed bele...utóbbit érdemes kerülni.
vagy előre mész amikor ezt csinálja? mert akkor alacsony P is lehet vagy ha koppra húzod le gázt és kevés (vagy nincs) alapjárat akkor desync bár akkor jellemzőbben inkább leesnek -
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Johnny_vT
#63195
üzenetére
Mert érthetetlen számomra, hogy mi alapján kerestél akkor egyáltalán akkufeszt az OSD-n.
Nem is értem miért írod, hogy furcsáén nézel rám...
Az, hogy minden mást onnan táplálsz nem is lenne baj, és sosem írtam az ellenkezőjét. Sőt ajánlottam egy jobb megoldást is a PDB helyett.
Az első videóba belenéztem, aztán írtad, hogy készült újabb. Ennyit tudok róluk. -
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Johnny_vT
#63189
üzenetére
Az FC-t PDB-ről táplálod???
Fura... Milyen ESC van benne? Egyáltalán mi hogy van kötve? Nem te készítettél valamikor videóblogokat drónozásról mit hogyan?
Lehet keverlek valakivel? Mindegy, nem is az a fontos. Tehát a VBAT-ra kösd rá az akku piros vezetékén érkező feszültséget (+) (ami azért menjen az ESC -re továbbra is a vastag vezetéken. Tehát onnan egy vékonyabb vezetéken vidd fel az FC- VBAT bekötési pontjára. Az akku fekete vezetékén érkező szintén menjen továbbra is ESC-re, de egy vékonyabb vezetéken a negatív ( - ) meg menjen a GND bekötési pontra az FC-n a VBAT mellé. -
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#63189
üzenetére
Ha üres a VBAT akkor oda vigyél akku feszt(+ és -), máshova nehogy.
Mint ahogy a feljebb linkelt képen van.
Arról a pontról ne táplálj semmit sem, csak köss rá akku feszültséget és mérni fogja a Voltot.(#63191) Johnny_vT:
Egy időben én is odáig voltam érte, de most már nem annyira.
Be van kötve 4 gépemen is, abból csak 2-n mutatja rendesen, képtelenség bekalibrálni, és 20+A környékén megáll a tudománya(szerintem hibásak). -
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#63181
üzenetére
A Voltot sem jelzi ki?
Csak mert azt szinte minden FC tudja, az Amper meg annyi amennyi.
(#63186) Johnny_vT:
Én az aksi forrpontjáról szoktam odahúzni a kábelt a VBat ponthoz, van amelyik PDB-n még külön forrpont is van neki.
Az Amper mérést amúgy is a képen a piros pötty alatti ponthoz kellene forrasztani.
Ha VBat bekötési pont van, akkor a voltot mutatnia kellene, a Current sensor inkább Amper mérésre szokott lenni.
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Johnny_vT
#63181
üzenetére
Bekötötted a VBAT forrpadot a betáppal?
A képen a nagy fekete és piros pötty jelöli, ahova be kell kötni az ESC -ről (feltéve, ha ez egy Eachine X220s) az akkufeszt. Én mondjuk nem is használom a PDB-t. Az csak a fényhez van. Inkább vegyél a PDB helyett egy ilyen regulátort
Kisebb, és működik!
Ez az információ kellett?
Nekem is van Eachine X220s és nekem működik a dolog, így neked is kéne.
-
syler123
veterán
válasz
Johnny_vT
#63095
üzenetére
3 gépen használom, de nem szoktam távolra repülni, mert nincs kedvem a gazban, kukoricásban keresni a gépen, ezért még nem volt jelvesztésem. Nekem azért tetszik, mert mehet az fc fölé, nem sok vizet zavar. Ajánlani azért nem ajánlom, mert nem szeretek csuklani
De mások is használnak itt X6b-t, majd megmondják a tutit. IBUS módban használom, tényleges failsafe-em még nem volt, csak mikró teszt, szóval a gyakorlatban nem tudom mi lesz, ha jelet veszít.durkonorbi: Nem tudok konkrét összehasonlítást, hátha te találsz. Én amennyit repülök annyira nem érdekel az elhasználódás. 1 szezont már kibírtak, majd meglátjuk.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT
#63000
üzenetére
Helyesbítenék, a PDB zárlattal nem csak az lett kuka, de az RX-em (iA6B) egyik mosfet-je is szétdurrant.

(Az FS-iA6 még ősszel lett kuka, csak a fotó kedvéért egymás mellé tettem őket
)Ami furcsa a dologban, hogy csak most, a végszerelés előtti alapos átvizsgálás során vettem észre. Újabb égéstől félve rádugtam a gépre, de Betaflight-ban teljesen korrektül működik továbbra is. A teljes értéktartományban jó jeleket vesz a távtól.
Merjem használni jelen állapotában vagy jöhet az új BG-ről?
Szabályozott 5V-ot kapna majd az FC-n keresztül, így ha az USB-t bírta elvileg azt is bírnia kéne, nem? -
durkonorbi
tag
válasz
Johnny_vT
#62479
üzenetére
En is igy voltam vele, mikor bementem a ket helyi hiradastechnikai boltba... De ok nem...
Ezert keresek, ha postan jon meg az se baj...
. Csak ne 4 hetre jojjon... 
https://m.it.aliexpress.com/item/32823826991.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32823826991&productSubject=10pcs-51005-Male-Female-Connector-SYMA-X5C-X5A-X5SW-2-0mm-2-Pin-Battery-Connector-with
-
syler123
veterán
válasz
Johnny_vT
#62471
üzenetére
Eachine pro dvr-t teszel rá? Amikor 3500ft volt nem vettem meg, utána gondolkoztam hogy csak kellett volna.
Viszont így utólag belegondolva 4150ft a Rotg01 , ezzel tudok felvenni és nem kókányolom szét az EV800-at.1 videót láttam eddig ahol normálisan megcsinálták dvr-esre az EV800-at. Ez lenne az.
-
AMDaZERG_1
senior tag
-
kriszbon
őstag
-
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#61739
üzenetére
Már régóta annyi az ára ennek a verziónak, nincs rádióvevő akku és táv.
Én rendszeresen nézem az árakat, és sok dolog előtte olcsóbb volt mint az akciós ár.
Persze azért 1-2 dolog valóban olcsóbb ilyenkor, de azok nem a hű de jó cuccok szoktak lenni(hanem kacatok).(#61742) AMDaZERG_1:
Ahogy látom, akkor nem csak én veszem észre a csalást ámítást.

Más:
[Erre] a kérdésemre valakinek épkézláb ötlete hogy hol lehet kapni?

-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Johnny_vT
#61739
üzenetére
Az... lenne, ha nem a leárazott áron kínálnák normál napon!
Jellemzően odabiggyesztenek egy horror árat, amit leakcióznak az általános árára.
GB - BG ebben nagyok!
Ráadásul a legrégebbii verzió!
Én már készültem az "akcióra" így már korábban megvásároltam és meg is tanultam az árát, ha netán tévedtem volna mennyire csesztem ki magammal, meg, ha tényleg akciós veszek még. Figyeltem akció idején lesz e változás. Nem igazán lett
Viszont nekem szépen csordogálnak már, és nagyrészt itt vannak nálam, míg a dömping idején lesznek elakadások, elvesztések...
Ja, azért vettem meg korábban, mert "akció" idején nincs valódi akció, vagyis semmi kupont nem lehet használni az "akciós" termékekre. Ráadásul "akció" után felmegy az ára, hogy azt gondold lemaradtál a jó árakról
Banggood (akciós)
iFlight iX3 V3 20.59$
iFlight oldalán (akciós)
iFlight iX3 V3 17.09$
Javarészt átverős a BG akciója...
A Banggood annyiért, vagy nagyon közeli áron kínálja az iFlight vázaikat, mint az iFlight, és iFlight 18.99$ ról vitte le 17.09$ -ra, míg a Banggood azt kamuzza, hogy 22.59$ -ról vitte le.
Viszont, amit meg is vettem iFlight iH3 v2 Dual vázat 6$ kedvezménnyel adja az iFlight!
23.99$ -ért vettem (mily meglepő 29-99$ helyett), míg a BG 29.99$ -ért kínálja (igaz BG nem írta oda, hogy akciós). -
sketchifun
senior tag
-
-
pn4hvq
senior tag
válasz
Johnny_vT
#61550
üzenetére
Szia!
Első sorban köszönöm a választ.
Igazából nem fogalmazott meg semmi elvárást, csak annyit mondott, hogy kamerás drónt szeretne."videózni akar vele vagy azt akarja, hogy lássa amit a drón lát" - megkérdezem
"Wifi effektív hatótáv? Drón strapabírása? Gimbal (?) minősége? Szoftver kompatibilitás?" - csak androidos telefonjaink vannak. Hatótáv (ahol használva lehetne): nagy méretű parkoló a panelok között (kevés autóval), focipálya méretű füves placc, településen az utolsó ház udvara, minimális szomszédsággal, hatalmas kerttel, lakás beltere (gondolom itt könnyen amortizálódik, pláne az elején). Saccra: 20-40m-nél nem messzebb. Strapabírás: mivel nekem sincs tapasztalatom e téren, olyanban gondolkoztam, aminél a propeller körül van védőrész. Gimbal: hááát, gyakorlati tapasztalat híján ezt passzolom. Gondolom, az ár miatt nem fér bele.
"freestyle videó" - hmm, ezt kiderítem, de értem, mire célzol. Nem profi gépben gondolkozom.
Még egy "szimpatikus" (ár/érték arányban): Eachine E58 A 3 akku + 2MP kamerás verzió kb 11.000Ft. Keresztkérdés: a telefonra küldött realtime video menthető?
-
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#61538
üzenetére
Van ez így néha, szerintem nem az első eset, de nem is az utolsó.
Nekem az is furcsa volt a képen, hogy a 2 hátsó motor forog befelé, a 2 első meg kifelé.
Biztos van ilyen felállás is mert mintha rémlene, csak én megszoktam hogy a 2 első befele forog a két hátsó meg kifele.
Bal első és jobb hátsó balos menet, a jobb első bal hátsó meg jobbos.
Bennem így maradt meg.
-
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT
#61466
üzenetére
Én azért észrevettem némi üzemidő-csökkenést az egy hete töltött állapotban lévő akksik használata közben is.Ilyen szempontból sem szerencsés,ezen felül nyilván káros (hogy milyen mértékben,megoszlanak a vélemények),ha fullon hever a szekrényben.
Én minden esetben úgy járok el,hogy 3,5 alá nem merítem a cellákat (az a plusz fél-1 perc nem oszt,nem szoroz akksinként),így mire hazaérek,szépen visszacsorognak tárolási fesz.-re.Ergo nincs további gond velük.
Két töltővel töltök a repülés napjának reggelén egyesével,szigorúan 1c-vel,ez számomra tökéletes megoldás.Körülbelül két óra alatt fullon van így az összes,és nincsenek napokig tárolva maxon feleslegesen.
-
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT
#61448
üzenetére
Véleményem szerint,mivel ugye a zsugorcső nem erre való,sima távtartót készítettél belőle,érdemleges hatása nincs.
Régebben motor soft mount-nyesedékből készítettem csillapítást,de a legjobb ha rendelsz egy marékkal,enni nem kér és jó szolgálatot tesz.Én teszek (4 in 1)esc ill. fc alá is. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT
#61440
üzenetére
Apropó, más is használt már zsugorcsövet az FC rezgéscsillapítására? Levágtam egy 2-3 mm-es darabot a megfelelő méretből és kb. 1 mm-esre összenyomtam a tartócsavarok megszorításával. Arra lennék kíváncsi, hogy ez legit módszer, vagy hagyjam a francba és rendeljek rendes rezgéscsillapító csavart/betétet?
(#61447) syler123
Köszi!
A menet stimmel, én raktam össze a gépet. Az lehetett, hogy nem húztam meg eléggé. Vagy simán hulladék a kupak
De mindegy is, munka után benézek a barkácsboltba önzáró anyáért.
A propellerek addig maradnak amíg van belőlük, kezdésnek nem válogatok. -
syler123
veterán
válasz
Johnny_vT
#61440
üzenetére
Jó képek

Huh azok a propok valami hulladékok, nekem is van belőle, alig emel valamit, akkor már inkább legyen 2 ágú.
A rögzítésnél meg nem húztad meg rendesen, nekem sosem jött le még prop, inkább alig bírom leszedni. Jó irányba menetesek a motorok, vagy nem te raktad össze a gépet? -
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#61440
üzenetére
"A propeller rögzítő kupakon nem könnyítés miatt van apró lyuk, azt oda kell drótozni a menetes szár apró lyukához."
Én eddig úgy tudtam az a furat azért van rajta, hogy átdugjak valamit ott pl. imbuszkulcs vagy vékony csavarhúzó, és azzal jól meghúzzam a csavart.
És ha már jól meg van húzva, persze úgy hogy a bal első motor a balos menet, a jobb első jobbos, a jobbhátsó balos, a bal hátsó meg jobbos(hátulról nézve a gépet).
Ha jól megtépted a csavarokat, nem hogy lerepül de elég lesz meglazítanod.
De a legjobb az [önzáró anya], amiben van ugye műanyag betét.
Nem kell oda semmiféle ragasztó, ha jó irányú csavart jól meghúzod, mert elég lesz leszedned majd. -
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT
#61341
üzenetére
A +1 -hez:
Sokkal egyszerűbb a manuális változat.
10-esével pár centért kapható a piros/zöld állású öntapadós marker.
Egyértelmű,egyszerű,használat után átkattintod és többet nincs keveredés,feszmérőzés,matatás a balanszkábellel.Persze ez egy tisztán funkcionáis kütyü,villog(tat)ásra nem jó. 😃
-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#61329
üzenetére
Ezt vtx-e válogatja. Van, ami közel azonnal elpukkan, de nekem a mai napig van olyan vtx-em, ami ennél sokkal több antenna nélküli időszakot is túlélt. Van olyan vtx-em, amiről konkrétan (gondolom, egy zárlat miatt) leolvadt az antenna. Már úgy ért földet, hogy rajta sem volt. És ma is repültem vele egyet.
. Annak azért vannak nyomai, szaga, ha egy ilyen elizzik.
. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT
#61329
üzenetére
*ezt a videót
Elfelejtettem linkelni. -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Johnny_vT
#61326
üzenetére
Visszanéztem az építéskori felvételeket. Volt egy kb. 5 másodperces teszt, amikor rádugtam a drónra az akksit, de a VTX-en még nem volt antenna.
(Elfelejthettem, pedig a videóban többször is hangsúlyoztam ennek fontosságát...) Annyi elég neki, hogy megsüljön?Illetve pont most dobta fel a Facebook ezt a videót, amiben emberünk sütőbe téve gyógyít VTX-et. Asszem ez lesz a holnapi program, ha addig nem leszek okosabb

-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#61324
üzenetére
FC-t én a harmadik verzió miatt kizárnám. Megnézném még all in 12V-al mindkettőt. Mivel a vtx is 5-28V-ig tud, a kamod meg 5-22-ig. Ha semmi, akkor megnézném valamivel a vtx-et, bár ilyenem van nekem is és semmi baja, de hátha. Szóval ha van otthon valamilyen másik kamerád, mondjuk egy akció kamera, amihez adtak olyan kábelt, amivel vtx-re tudod kötni, vagy csak simán átalakítasz, kreálsz egyet, akkor kiderülne, hogy jó e a vtx. Nekem 5V-ról ha megtáplálom a VTX-et és arról a kamerát szintén 5V-ról, hiba nélkül megy minden.
Személy szerint ilyen kamot én már nem használnék. Sajna nekem is van még, de géppel együtt el fogom adni, mert össze nem lehet hasonlítani egy mai kamerával, mondjuk egy Foxer Predatorral, vagy Runcam Eagle-vel. De ez csak az én véleményem.

-
-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#60989
üzenetére
..na fuss neki megint a kommentemnek..senkit nem bújtogatok.
. Elég világosan leírtam, azt hiszem. Ne kelljen már idéznem..Ilyen kulcsszavakra kereshetsz, mint:
"Én most a saját helyi adottságaimból indulok ki"
"A pontos jogi helyzetet én sem tudnám biztosra megmondani, de a második ilyen kukkolásra biztos leszedném."
Azaz én ezt tenném. Leírhatom talán a véleményem.. Lehet, hogy egy kicsit érzékenyebben érint, mert fölénk már repült be így valaki. Kukkolni. Nem egyszer és nem kétszer. A harmadiknál mondtam azt, hogy elég volt..
Könnyen meglett, mert csak egy Syma gép volt, tabról irányította, nem messze tőlünk, a temetőből.Szerintem érthetően elmagyaráztam neki, mi lesz a következő ilyen alkalommal vele és a drónnal..
Vicces, amikor (tök értelmetlenül) egy gépet védtek, egy nyilvánvalóan faszkalap tulajával együtt, de azt nem gondoljátok végig, hogy mit is tehetsz ellene.
Elmondom:
Semmit.
Feljelented, mi?Aham. 3 km-ről odarepülök föléd, 100 m magasan vagy észreveszel, vagy nem. Semmilyen azonosítója nincs a gépnek, max azt tudod, ha értesz hozzá, hogy egy Phantom kb és ennyi.
Ha akarok, minden nap odamegyek, mert mire kihívod a rendőrt, addigra a Déli-sarkról megfordulok bicajjal. Ha kimennek...
100m-ről légpuskával se nagyon szeded le, a slagoddal meg ugye mehetsz a kertbe max. 1080p-ben van zoom a gépen (mavicon is többek közt) tehát az a 100m bőven elég lenne arra, hogy kukkoljak. És a büdös életben semmit nem tudsz tenni. Na ez az, ami dühít, hogy te ott lentről tehetetlen vagy, vagy én, vagy a harmadik. 70-el elindulok az ellenkező irányba és úgy vezetlek meg, ahogy akarlak. A kis gyösz syma klónokat vagy még gagyibb drónokat lehet azonosítani, mert amúgy is lassan repülnek vissza a tulajhoz, hamar lemerülnek és nincsenek messze a gazdái. De egy komolyabb géppel több km-ről lehet kukkolni totál nyugiban, és fél óráig oda megyek, ahova akarok (na jó, legyen 25 perc nettó)Azaz lehet, hogy jogilag nincs ez a szál lerendezve és én is jogtalanságot követnék el, ahogy a drón tulaj is, ha többedik alkalomra rálövök, de igazán kíváncsi lennék a reakcióidra, ha mondjuk 3-4x veled is megtörténne a dolog - vajon akkor is a szeeegény drónt védenéd e, vagy elgurulna a gyógyszer, miután rájönnél, mennyire tehetetlen vagy a szituációval szemben.
Komolyan mondom, amikor arra kérlek, kicsit gondold át s szitut még egyszer..

-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#60968
üzenetére
Vizipisztoly, slag. Óbazmeg.
. Persze. 20 m-re lebegő drónt meglocsolsz.
DDDD. Biztos a tulaj helyében ott összeszarnám magam. A lelövésről. Sokan nincsenek tisztában a megváltozott törvényekkel, amik persze nem rég változtak és egy kicsit jobban védik a magántulajdont és az ahhoz való jogot. Ha légpuskával lelövöm azt a szart, nem hinném, hogy a tulaj beperelne, mert biza az esetleges drónon megtalálható felvétel (és mondjuk a korábbiak főleg jó esetben) pont azt bizonyítaná, hogy a tag sáros, nem kicsit és ő lenne az, akit sokkal jobban megrángatnának. Nem a telkeden kívülre lősz, az utcára, hanem fel - persze, kellő körültekintéssel. Én most a saját helyi adottságaimból indulok ki, nyilván más, mint egy panelsorral körbevett másik családi ház. Nekem gyári 631-es szinte új Slaviam van, ami a gyári értéket tudja, gyári alkatrészekkel, de az qrva élet, hogy 20-30m-ről egy lebegő Phantomot letolna az égről. Főleg, hogy spec tudom, hova lőjek. Én sem repülök más telke főlé kukkolni, de nem is tűröm el. Ha hozzám bejönne hőbörögni, lehet hogy a slag arra lenne jó, hogy fellocsoljam vele, mert könnyen lehet, hogy ledurrantanám. A pontos jogi helyzetet én sem tudnám biztosra megmondani, de a második ilyen kukkolásra biztos leszedném.Viszont. Ha utánaeresztek egy racert és ugye - nem vitás az jobban jönne ki a dologból - mondjuk utolérem, belerepülök a propokba/nekimegyek, leesik az övé és esetleg az enyém is, akkor már olyan sok mindent nem tud mondani. Mert hogy fel nem jelentene - miután főleg ő a sáros - az tuti.
Az egész sztori úgy kezdődik, hogy ő eleve nagyon megüti a bokáját, mert ziher, hogy engedély nélkül használta a légteret, mert ugye lakott terület felett igen ritkán kapsz esetit. Ezért nem hívna ő senkit, nem hogy rendőrt..
-
t72killer
titán
válasz
Johnny_vT
#60970
üzenetére
Ez éppenséggel Franciao. Egy közepes kvaddal már meg lehet csinálni, egy könnyű függöny, könnyű függönyrúdon megteszi - csak gyakorolni kell vele az "elfogást", mert tuti összevissza himbálódzik a rakomány...
-
t72killer
titán
-
ezoltan
tag
válasz
Johnny_vT
#60959
üzenetére
Mielőtt egyéb jelzőkkel is dobálóznál,nyilván poénnak szánta.Vagy a kínai ellendrónt is komolyan vetted...?
...amúgy meg nyilván nem tűhegyes,méregbe mártott végű vesszőket használna az ember,hanem teszemazt tapadókorongosat,ahogy magasban fennakadás esetére jóbarátom is hord ilyet az autóban.
Elhiszem hogy nagy drón-blogger vagy,vagy leszel,de az itteni emberek között némileg finomabb stílus dívik.Nem megsérteni akarlak,félre ne érts.
Más kérdés,hogy ki hogy viszonyul a "lőjük ki a g.cibe" mentalitásról.Én sem tartom helyesnek.
-
hipernick
tag
válasz
Johnny_vT
#60823
üzenetére
A kép és videó minőségéről én is hallottam hasonlókat, de láttam teszt videókat és azok elfogadhatóak voltak, hogy a minőség mitől függ
Mindenesetre köszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat.
Keresgélek még azért...
Mitu-t is néztem, de annak is van valami nyűge...
-
Geller72
veterán
válasz
Johnny_vT
#60487
üzenetére
De, ez egy ilyen szabvány.
Ezek 500mAh-s verziók, (3.8V). A 450-es HV GNB akkuk szinte pont ekkorák, talán még egy picit vastagabbak is, de faszán belemennek az aljára, nem kell gumizni, megtartja szépen.
Azért adták 3 akkuval, mert annyival kértem/vettem. Lehet egyel, kettővel és hárommal.
Összegezve:..hogy ne fájjon nagyon..
.
-Egy kalap szar.
.Kicsit belemenve a részletekbe
-Csak egy garnitúra propot adtak hozzá, annak ellenére, hogy a legkisebb eséstől is lerepül, de mindig csak egy, és nem ugyanaz.
. Mostanra el is veszett az udvaron a fűbe az egyik, ha lesz kedvem vagy megkeresem, vagy nézek rá valamit. Az icsin-proplerepülős részét átörökítették ebbe is. (Érdekes, hogy más gyártók ezt azért megoldották, nekik a mai napig nem sikerül)-Kamera--hááát, nem is tudom. Vannak benne metálkék részek
, de összességében a képe nem rossz. Rossz viszont a range a VTX-nek, talán megvan a 30m röccenés nélkül nyílt terepen. És utána szinte azonnal képszakadás van, tehát nem nagyon van időd/lehetőséged korrigálni. :/ (Így mentám át másodszor is a szomszédba, mert pont a fordulónál volt képszakadásom, ami után jönne a fűzfám. Itt inkább elengedtem)-A váz nagyon gagyi, vagy én vagyok mostanában agresszív, de már a harmadik akkunál sikerült majdnem lenullázni. Ez alapján a Snapper 7-re a vékony müa frémet nem is tudom, hogy rá merjem e rakni, mert az meg kb. nylonszatyor fizikai jellemzőivel bír, olyan vékony és gyenge.
De nem is ezekkel van a legnagyobb baj...
Hanem a módokkal. Ugye, nem állítható módok ezek, tehát az Acro és a másik két mód is fix, nincs fizikai USB csati.
Ami a legjobban fáj, hogy nem szaros egy fizikai gombbal oldották meg, hanem megkeverték, több gombon lehet állítani a módokat, a led színek/száma alapján láthatod, hogy most éppen melyik módban van...elméletileg.-Agility
-Stability
-Altitude mód van.
..Azaz lenne, ha nem omlana össze éppen.És ha nem lenne elég, nem csak one kex return van, hanem one key invert és olyan is - külön persze - hogy air pressure. Van, amit még nem fejtettem meg, mert az egy dolog, hogy vannak ezek a gombok, de hála az égnek mivel nem egy dedikált gomb van, ezért a fentiek miatt kialakulhatnak és ki is alakulnak úgynevezett kombók.
.Van úgy, hogy fogja magát, aztán elindul és nem tudod megfogni. Addig megy, amíg nem koppan, vagy nem a szomszéd hozza vissza, mint nekem.

Az acro is használhatatlan. A repideje jó, led színei jelzik, hogy meddig van az akkud.
Nem éri meg.
Inkább vegyél egy jobb vázat (nyomtass vkivel egyet) egy Beecore F3-as FC, 4 racestar moci, és egy LST kamera. Kb ugyanitt vagy vele, táv nélkül, de sokkal jobb, lehet állítgatni, stb.
Az alkatrész listája nagyon gáz, 6 euróért adják a vázat, 4 propot (1 garnitúrát) 4.40 euróért akarnak adni

A motor szintén über gáz, 5.30 euróért kínálják, kétszer ennyiért egy komplett garnitúra Racestart veszek.
Az meg, hogy az FC-ért 52 eurót kérnek, nonszensz.
Nagy kár, mert csinálhattak volna belőle egy jó gépet is. De nem jött össze megint. :/ -
fape
senior tag
válasz
Johnny_vT
#60442
üzenetére
hétköznapi néven: turtle mode
kb: azokat a motorokat (az újabban már csak 1 motor is tud) forgatja ellenkező irányba amelyik irányba elnyomod a sticket. Így elvileg a fejere állt gépet vissza tudod fordítani és felszállni vele. (vagy leégetni a motort/esct mert beleragadt egy propi valamibe) -
-
kriszbon
őstag
válasz
Johnny_vT
#60422
üzenetére
Óóó.. csak ennek a gépnek kellene valami egyszerű primitív csipogó kereséshez, ami könnyedén ráköthető.
Az én gépjeimre most első körben [ilyeneket] kezdtem rábarkácsolni, csak az aksi fesz figyelést be sem kötöttem, nekem csak a jelhiány miatt kell hogy akkor jelezzen [Vidi] hogyan működik.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 100% Akksi
- Ikea Eilif Paraván, asztali elválasztó
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3443
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
- iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, 100 % Akksi
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség




.Amennyire csak engedi.







