-
Fototrend
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
_voodoo_
tag
válasz
Szancsó
#73777
üzenetére
Az jó mert én is így tudtam.
Először regisztráltam egy mini 2-t, és egy üzembentartóit hozzá.
Mikor ezek megjöttek, regisztráltam egy saját építésű merevszárnyút, ami 1600g, megjött a határozat, majd kötöttem rá biztosítást, ezután a kötvényszámmal regisztráltam ehhez is egy üzembentartóit, ma jött meg, és annyit csináltak hogy módosították a mini 2 höz regisztrált üzembentartóit kiegészítve a felelősségbizt. kötvényszámmal, de ugyanaz a két üz.tart. azonosító.
Ilyenkor mi van? -
Peaceliker
addikt
válasz
Szancsó
#72614
üzenetére
használható az ev100, próbáltam, rosszabbra számítottam. De nekem azért az a kép nagyon pici. Úgy hogy dobozról váltottam le dom v3-re, mert az meg sok volt. HD3 meg nem is tudom hogy lett
HD3 képének sajka picit homályos, azért voltam kíváncsi erre. Marha jó, hogy van fókusz meg állítható felbontás meg tököm tudja mi, ügyes. De maga a kijelző minősége valahogy rosszabbnak tűnik, pixelesebb, pedig asszem felbontás nagyobb. Amúgy gyári vevő fura, azzal az egyenes élek lépcsők kb (pl asztal lapját ha nézi az ember nem vízszintben). tureD vel mintha jobb lenne, de nem annyira egyenes a vonal, mint FS-el....na eddiog jutottam tesztben
-
twine
veterán
válasz
Szancsó
#71794
üzenetére
Hogy alátámasszam, amit mondtam, miszerint a Mobula7 tökéletes kintre is...
"Naa itt a kert..."

Itt meg a Mobula7 a kertben

00:31-nél meg egy kis billenés amiről beszéltem..(és ez még egy alig látható..nyilván ennél jobban is be lehet billenteni sajnos)
De megértettem, tanuljak meg repülni normálisan, rángatás nélkül, és akkor nem lesz ilyen..
Rajta vagyok az ügyön
-
twine
veterán
válasz
Szancsó
#71439
üzenetére
Köszönöm neked, és mindenkinek aki válaszolt

Igen azt hiszem nagyjából ez a megoldás, amit írtál...
Próbáltam ma minél több cikken(Oscar Liang,és tsai) átrágni magam, ami a motorokról szól... Azt hiszem eléggé kiokosítottam magam, de a végeredmény részemről ugyanaz...
Gyakorlatilag, addig míg ki nem próbálgatom őket, igazán nehéz, csak a papírforma szerint választani...
Persze meg lehet nézni, milyen alkatrészekből épül fel a motor, ez ad némi támpontot, de valójában itt is igazi, hogy "a puding próbája az evés"
A jelenleg használt motorjaimnál valszeg azért nem veszek észre semmi különlegeset, mert valszeg "jók"...
Értem ezalatt, hogy az első pár napban esett kelt a quad sajnos, néha igazán durvákat... De a motoroknak (és az egész quadnak) semmi bajuk... Minden reptetés...(vagy inkább zuzdázás
) után darabokra szedtem, és pucoltam őket... Nagyjából ennyi... És gyönyörűen teszik a dolgukat...Valahol itt lehet akkor tényleg a kutya elásva...
Valszeg az említett underdog motorok nem bírták volna ki ezt a kezdeti időszakot....Viszont ha nem verem őket orrba szájba oda,(mint ahogy már hal'isten igazán ritka) akkor simán elég lehet egy minőségi, de szerényebb arszabasu motor is talán

Erre jutottam ma....
Egyébként máshol is olvastam ezt a "TOA" dolgot, nem csak Armattanéknál...
De akár hogy keresek nem találok rá semmit mit is jelenthet...
Ez most tényleg a Maori nyelvből hozott apró "szleng" ...
Vagy van valami "tech." Verziója is

-
Schaf
tag
válasz
Szancsó
#70963
üzenetére
Nem lehet "kimenteni" a tananyagot.
Április 20.-ig hozzáférek még, de mivel egy Java alapú programban tudod végezni a tanfolyamot és a vizsgát, ezért külsős nem tudja megnyitni. Csinálhatnék screenshotokat, de sok értelme nincs és szerzői jogi kérdéseket is felvetne.
Az AustroControl anyag nagyvonalakban hasonló (aki ért németül megnézheti), viszont ahogy már írtam a magyar tananyag részletesebb és olyan dolgokat is kérdez a vizsga, amiket az osztrák nem.
Az osztrák papírral kb semmire se megy egyébként az ember. Van és kész, ennyi... ugyanis az is csak egy A1 viizsga, az A2-re pl ott is különbözeti vizsgát kell majd tenni (15 EUR környéke) ha a Covid helyzet engedi.
A trükk abban van, hogy az osztrák papíroddal sem vagy sokkal előbbre (nem repülhetsz Ausztriában sem), mert az UAS-t ott is regisztrálni kell, amihez kell biztosítás is.... és itt meg is feneklett a dolog, ugyanis Ausztriában CSAk olyan személy regisztrálhat UAS-t akinek van osztrák állandó lakcíme, életvítel szerűen ott él, vagy bejegyzett vállalkozása van amit ott működtet.
Egyetlen dologra lehet jó az osztrák papír... Az EU rendelete szerint, a atagállami vizsgákat el kell fogadják, illetve honosítania kell a tagállami szeveknek. Ha a magyar A1 vizsgáért pénzt akar kérni a KTI (kért is 5e Ft körül) akkor ez kiváltható elviekben az osztrák papírral.
Nem tudom ezt hogy fogják lekezelni a magyar hatóságok, de törvényileg kénytelenek lesznek lenyelni, ha te nem fizetsz az A1 vizsgáért egy petákot sem. (mi sokan kifizettük, mert nem egy hatalmas összeg és a tananyag megér ennyit, anélkül az A2 esélytelen lesz).Ami jelenleg érdekes, az az UAS regisztráció itthon.... ugyanis a törvény ezt a részét nem módosította, csak az UAS-ok körét bővítette és kategorizálta. Ennek eredménye, hogy a hatóság honlapján most is elérhető az UAS regisztrációhoz szükséges nyomtatvány, bár az új szabályozás szerint kíváncsi lennék hogyan fogják kategorizálni az eszközöket... lévén arra vonatkozó adat a regisztrációs űrlapon JELENLEG nincs. Én azért szabályosan beküldtem két eszközömet.
Újabb adalék, hogy kavarhassunk még a dolgokon, az a kiegészítés, ami felett sokan elsiklanak. 2021. január 01.-től ugye kötelező a "C" megjelőlés a forgalomba hozott eszközök esetén. Na de mi van a régi eszközökkel?

Bizony erre is van direktíva és ez sokakat megszivat majd.
Az A1 nyílt kategória C1-es UAS kategóriája sokaknak elég lehet, hiszen 900gr-ban maximálja az UAS felszálló tömegét. Ebből sokan azt szűrték le, hogy a 850gr-os DJI drónjukhoz elég lesz mondjuk az osztrák ingyenes papír mellé, a magyar szintén ingyenes UAS regisztráció és a biztosítás... HÁT NEM....
A törvény ugyanis azon UAS-ok esetében, amelyeken nincs "C" megjelölés a 900gr helyett 500gr-ot határoz meg (Az AustrContrloll oldalán is ott van ez), tehát a megjelölés nélküli drónok esetében egy 500gr feletti felszálló súlyú cucc már A2 kategóriás vizsgát igényel.
Ennek alapján pedig a drónt és merev szárnyú RC modellt reptetők döntő többségének szüksége lesz az A2 vizsgára.
Ami a poén, mielőtt a magyar szabályozást szidnánk, hogy az osztrákok az A2-höz a 15 EUR mellé, KÖTELEZŐ gyakorlati vizsgát is előírnak, míg a magyar szabályozás "bemondás"-ra elhiszi, hogy tudsz repülni, nem kér gyakolati vizsgát.
Összességében az osztrák papír a magyar A1 vizsgát és fizetős tanfolyamot kiválthatja, azonban lévén sanszos, hogy A2 vizsgát kell majd itthon is tenni, maximum arra jó, hogy 5e Ft-ot spóroljon a drónpilóta. Kérdés megér-e valakinek ennyit, hogy magyarul is megkapja az alaptanfolyam anyagát... szerintem egyébként igen.
Emellett technikai értelemben, akinek regisztrált UAS-a vam jelenleg (van ilyen) és élő biztosítása is, az az osztrák papírral a kezében simán igényelhet légteret a magyar appban A1 nyílt kategóriában C0 és C1 drónokra (más kérdés, hogy eddig senkinek nem kellett ezeket a cuccokat regisztrálni, így nem sok ilyen ember lesz).Remélem nem volt túl bonyolult... (pedig az)

-
kriszbon
őstag
válasz
Szancsó
#70826
üzenetére
Lehet, nem emlékszem pontosan, arra viszont biztos hogy Drop soha nem volt beállítva a nem kezdeti olcsó kis gépeken kívül ami ugye automatikus volt(mivel nem volt állítgatható).
Nálam jelvesztésnél RTH volt, mivel minden gépemen GPS+Baro+Magneto csücsült.
Ja meg iNAV, BF csak addig és azon volt (első gépemen vagy ami nem nekem készült) amíg TerézAtya be nem mutatta hogy ezeknél is megoldható, nem kell gyárilag olyan gép(első "komolyabb" gépem: Walkera Runner 250 Advanced 3/4S-re).
Utána került minden gépre a sok kütyü.Na meg én a legolcsóbb/egyszerűbb megoldást használtam Rádió irányítás szempontból Flysky. :-)
-
kriszbon
őstag
-
cd334
tag
válasz
Szancsó
#70648
üzenetére
A8S eléggé hulladék jellegű a külföldi fórumok és tapasztalatok alapján. I6X volt, de megmakkant valamiért a végfok(2.5 év után)(30m után leesett minden drón). X6B egy jó vevő csak nagy. Én Fli14+ és oversky xr602t-a repültem a legnagyobb részben whooppal így hatótávval nem volt gondom.
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz
Szancsó
#70488
üzenetére
Elvileg a bal alsó gomb az autotrim, annak kellene beállítani hogy ilyen ne történhessen, de nem csinál semmit, a problémámon nem segít. Most feltettem tölteni, mert kísérletezgettem vele, még ezeket megpróbálom, amiket írtál, hátha. De erősen elszállt a bizalom, pedig a lidlis cuccok jók szoktak lenni
-
Nmballi1
csendes tag
válasz
Szancsó
#70180
üzenetére
Kozben az altalatok irt infonak koszonhetoen a leendo nagyobbik quadnal letettem az rtf szettrol, azonban egy tinyhawkot azert berendeltem ebben a formaban. Igy a hideg idore bent repkedni biztos franko lesz, tavaszig meg van idom olvasgatni titeket meg youtubeot bujni es eldonteni mit szeretnek nagyobb gepnek. Ha esos telunk lesz akkor a Mavic eleg sokat fog pihenni, legalabb addig a lakasban kielhetem repules iranti vagyaimat.
-
Blizzardking
őstag
válasz
Szancsó
#69506
üzenetére
JESC-et használ valaki? Itt egy videó, hogy a 48KHz-es változat a 24KHz-hez képest még 30% repidőt ad. JazzMaverickből is van 24 és 48KHz, de nem a 16.73-ból, hanem későbbiekből. Én ezt a 16.73 only problémát nem tudtam, és 16.8-asból kipróbáltam a 24, 48, sőt még a 96KHz-est is. Csak annyit vettem észre, hogy nem tudom normálisan pid tuningolni a gépet.
Most a 16.73 van rajta, amiből csak 24 KHz-es létezik. Szépen repül (sokat szórakoztam vele), de csak bxxa a csőröm a nagyobb frekis esc firmware és a plusz másfél perc...ezoltan természetesen neked is szólt, és mindenkinek aki szereti

-
Szancsó
aktív tag
válasz
Szancsó
#68573
üzenetére
Kis korrekció a Dal Cyclone T3056C -hez. Elkezdtem (el)használni, ha már egyszer van belőle vagy 6 csomaggal és arra jutottam, hogy odafigyelve jó lesz ez: kicsit rá kell hagyni plusz jobban ki kell használni a gázkart (eddig Gemfan 3052 -vel ritkán nyomtam koppra, de most néha kell). Akkuval így szermre valamivel barátságosabban bánik, a nagyobb gázra nem esik akkorát a feszültség (cserébe nyilván nem is megy annyira). (Illetve ha nem megyek neki semminek akkor tartós ez
)Más: szerintem kb. amióta BF 4.1.1 -re váltottam van egy olyan gondom, hogy a PIT mode nem mindig üzemel jól kapcsolóról. Akksi rádugás után ok, de ha valamiért kicsit leállok (értsd: földbe állok és takarítani kell, vagy csak kisétálni hozzá
), akkor nem feltétlen akar visszaállni normál üzemre, hiába kapcsolgatom. Ilyenkor csak az akksi ki/vissza segít, akkor megint ok.
(Tehát PIT -re kapcsolom, majd 1-2 perc múlva már nem akar visszaváltani normálra.)
Fordítva is előfordul egyébként, vagyis hiába kapcsolnék PIT -re, ugyanúgy jön a kép normál teljesítményen. Valakinek van rá tippje esetleg? -
syler123
veterán
válasz
Szancsó
#68573
üzenetére
Szerintem azzal nem is fogok kínlódni (RPM filter), a békának úgyis a szél az ellensége, szélcsendben nagyon szépen repül, semmit nem változtatnék rajta.
Még egy toothpcik gépet szeretnék a 2s akkukhoz. Ha jól néztem utána a Reddevil, Sailfly X és Larva X hármas közül a Larva X a legajánlottabb... -
Szancsó
aktív tag
válasz
Szancsó
#68512
üzenetére
Na, csak nem vártam meg a postást és megcsináltam. Sima átpakolást akartam, de gyakorlatilag egy rebuild lett, szerintem nevezhetem az első építésnek is.
Nem kellett motorkábelt vágni, csak leforrasztani és megfordítani, hogy kifelé álljanak az ESC -től, így pont elértek az elsők is. (A másik kettőt meg azért, hogy ne az ESC + FC között fussanak, hanem alul.) Viszont kb. minden más kábel is rövid volt, pl. kamera, vevő, VTX (az antenna hosszabbítója rövid és emiatt a VTX -et el kellett forgatni, így szintén rövid lett a vezetékelése).
És tényleg Warthog lesz a beceneve: 5g -ot fogynia kellene
(Ráadásul propot is cseréltem Cyclone T3056C -re, ami elvileg nem olyan izmos.)
1 hetet még várnom kell, hogy kipróbáljam - már látom, hogy ebből szobában lebegtetés lesz...
Ja, igen, prop: a GemFan 3052 -t úgy kellett rá-/leerőszakolni a tengelyről, ez a Dalprop meg simán "ráesett". Ez nooormááális? Kíváncsi leszek én erre...
-
válasz
Szancsó
#68139
üzenetére
Tényleg nagyon hangulatos a felvétel, amihez nem csak a szép téli táj hanem az ügyes reptetés is adja a fílinget
Én ezért csak ülve veszek fel fpv szemüveget, mert egyszer akkorát pereceltem amikor egy disco-t reptettem, hogy utána úgy néztem ki mint akinek bevertek egy nagyot
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Szancsó
#68040
üzenetére

Eddig 3 collon is 4S -el mentek a motorok, de ugye a 4 collal biztosan másképp fog mozgatni.
Nem vagyok akkora ász, hogy a repülésirányítási technikámat befolyásolja 160 grammos, vagy 260 grammosra raktam össze. Sajnos ritkán mehettem két év alatt reptetni, de reményeim szerint ez a jövőben megfordul, de minden bizonnyal akkor sem az lesz a célom, hogy 4db motor valamin meg egy kamera és az akku.
Ez nem férfiasság kérdése nálam, hanem valami más...
-
vandor01
senior tag
válasz
Szancsó
#67831
üzenetére
Na ja.... vkinek ez jo uzlet
majd kapsz vmi eachines kőnehez osdi szart max 3S-en es amin ki kell cserélned majd az elkovetkezo par hétben tobb mint felét hogy egyáltalan megbizhatoan repuljon ... de azt is legalabb jo lassan és nyugissan! ES hogy meg rendessen is lassal roggton a lucky baghoz csaphatsz egy runcam micro2-st! Persze kezdésnek nem rossz de mindegy is szezonra kész lesz 
Hajra..... tube tele a TYRO-k tuningolasos videoival! -
Saccco
nagyúr
-
Peaceliker
addikt
válasz
Szancsó
#67779
üzenetére
Ez ilyen, először estem keltem én is. Mondjuk az 2s 2.3 col gép volt, de akkor azt mondtam hogy abba hagyom, mert ez nekem nem megy, nem kell erőltetni. Pedig nem akkor kezdtem igazából. Aztán kimentem kertbe és ott jöttem rá hogy magamhoz képet durva skill jött rám a benti szenvedés alatt. Mondjuk 20-25 start után már láttam reményt. Nade azóta acro only bent is, mert először nagyon fáj, de úgy lehet fejlődni.
-
Johnny_vT
senior tag
-
-
vandor01
senior tag
válasz
Szancsó
#67068
üzenetére
én ezeket használom csak az 1000-es változatot valamelyiket mar 2dik szezonban! teljesen jo nem puposodik 5-8-10 percet is birnak fugg melyik gépben
[link] [link] Van HV is es sulyban sem durvak 99-105gramm!
UK bol rendelve AFA mentes 3-7 nap alatt itt lehet es 50 euro feletti rendelés esetén ingyenes TN-es szallitas van! -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Szancsó
#67068
üzenetére
Hobbyking-ről a Turnigy Graphene 4S 850mAh kívül esik a budgeten? Nagyon meg vagyok velük elégedve azon kívül, hogy a 10 gramm extra üvegszál merevítés miatt 250g fölé ment gépem velük

Másrészt pont a merevítés miatt csak később látszik, ha púposodni akar, ami nem jó. Múltkor valami 16 euróért volt darabja.Olcsó akksik pár menet után tönkremennek, nagyon gyorsan ejtik a feszültséget terhelés alatt, lassan áll vissza a feszültség terhelés után és néhány véletlen túlmerítéssel ténylegesen ki lehet nyírni őket. Ja meg hamar púposodnak, ami önmagában is veszélyessé teszi a használatukat.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Szancsó
#67068
üzenetére
Zoppower ami nagyon budget, az konkrétan nem tudja azt a kapacitást, ami rá van írva. Pl 1800as akku jó ha 1200as...
XF hozzám csak használtan került gépekkel, de mind hulla volt, míg ha használt gnb és nevesebb jött azok mindig éltek még, ha csak ímmel ámmal, akkor is.
Nem próbálkoznék vele, de persze ennyi infó nem túl releváns. -
Peaceliker
addikt
válasz
Szancsó
#66235
üzenetére
a harmadik powerloop egymás után nekem más sok volt, kezdtem rosszul lenni

de amúgy jó.
kamera remeg csak így nagy gázra vagy egész gép (fpv feed is)?(#66236) vandor01
1102 kicsi, illetve az alá ott van sailfly
most egy lil bandító vázra keresek valami viszonylag könnyűt
mivel 40++ lesz sztem így 1103 at is keveslem rászerk:
fc, esc, vtx, eos2, canopy az 17g
6g a váz
mocik 22kb ugye, ez az alja, csavarok stb...nehéz lesz
tán még nehezebb mint anni 1103as gépem?

-
Szancsó
aktív tag
válasz
Szancsó
#66055
üzenetére
Nos, a megoldás nem lett meg teljesen (javítani tudtam volna rajta, de akkor az égben is lesz zöld). Mivel mindenki linkelget, én is bedobom, nem kell sokat várni tőle :) (Mondjuk egy kis vágást kapott meg zenét: nem bírok egy aksit változatosan kirepülni. A vége csak viszonyításnak van benne, volt "kis" szél.)
YT link: [link] -
Blizzardking
őstag
válasz
Szancsó
#66055
üzenetére
Állat ez a színvilág. Kajak hippikorszak, 60-as évek vége.
VirtuaDub ingyenes plugin rendszerű videoszerkesztő tuti tudja, kérdés mennyire éri meg vesződni a pluginekkel. Mondjuk egyszer összerakod, utána rendben van.
Mivel régebben használtam, nem tudom mennyire számít elavultnak sebesség / hardver kihasználás szempontjából. Egy kanyart megér szvsz, ha más javasol jobbat, az engem is érdekel. -
-
Geller72
veterán
válasz
Szancsó
#63681
üzenetére

Elég gyakran visszanézek magamra, ha kint vagyok nagyon a prérin, mert volt már, hogy kutyák megleptek. Igaz, nem bántó szándékkal, de az is lehetett volna belőle. Szerencsére már hallottam, hogy jönnek, no meg a drónnal meg is lestem és már a földön voltam, mikor odaértek. Olyan hely a jó, ahol nem zavar senki. Kint a prérin, dűlőutak közt, ahova te be tudsz menni, de a kutya sem jár szó szerint.
. Szerintem - mással ellentétben - az jó, ha kezdésnek nagy helyen repülsz, mert ott ismered ki a gépet az elején. Kis helyen erre nem sok lehetőséged van, plusz kezdésnek a kis hely inkább több cumi, mint élvezet. Ha a nagy helyen már magabiztosan repülsz, ott is tudsz úgy repülni, hogy megtanulj alacsonyan, kis sebességgel repülni, és keresel másik helyet, ami technikás már. Sok sikert. 
-
Geller72
veterán
válasz
Szancsó
#63659
üzenetére
..de azt lehet, hogy többen mondtuk (és láthatóan hiába) hogy ne ezen a szinten kezdj, ha nem akarsz így járni... Mert olcsóbb és nem annyira kiábrándító. Simán elég ilyen helyre egy Snapper-szintű gép. Siker, csillogás, nem pedig kudarcélmény. Már csak a hely miatt is, ha nincs lehetőséged repülni menni nagyobb helyre, kis géppel egy udvaron is tudsz pörögni. Szerintem..
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz
Szancsó
#63662
üzenetére
Én valósággal rettegtem a 220-as géptől. Egész nyáron azért drukkoltam, hogy legyen eső, szél és nem azért nem megyek le, mert félek

Aztán vettem egy kisebb gépet és azzal már bátrabb voltam, mert netán megcélzom magam nem darálja le a pofámat, vagy másét (annyira)
Az acro mód meg a másik fele volt. Aztán gondoltam egyet, miután itt megkaptam a dózist, hogy jobb minél előbb bevállalni, mert késő lesz már átszokni. Kis géppel végül az sem volt annyira rémisztő.
Most meg már alig várom, hogy mehessek a nagy géppel
Sőt, még a mínusz fok sem tartott vissza! 
Épp 28db akkut töltök holnapra
Ja, és a vízre úgy tekints, mintha az egy fekete lyuk lenne!
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Szancsó
#62489
üzenetére
Épp ebben a cipőben jártam én is tavaly. Aztán cikksorozat született belőle, első rész itt. Kezdésnek, áttekintésképpen mindenképp hasznos lehet az elolvasása

A szimulátor jó ötlet, mert ha nem is tökéletes a szimuláció, attól még az izommemóriát be tudod "tanítani". Velocidrone és LiftOff a két fő szoftver ma a piacon. (De nem csak ezek vannak persze, érdemes utána kutatni egy kicsit.) Kipróbáltam mindkettőt és végül a több tartalom miatt utóbbiból vettem meg a teljes változatot. Kell hozzá tényleges kontroller, hogy valódi haszna legyen, Xbox kontrollerrel max. a mozgásra érzel rá elsőre. (Tudom, próbáltam.)
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Battlefield 6
- Újra nekifeszül az asztali konzolok piacának a Valve
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- PH! Szakszervezet
- Építő/felújító topik
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- RAKTÁRKISÖPRÉS! Eladó projektorok!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Playstation 5 lemezes // Számla // Garancia //
- Samsung Galaxy A36 5G / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- GoPro HERO12 Black (CHDHX-121-RW) akciókamera
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség
Egyébként hol kezdődik egy olyan drón amiben már van szenzor és megáll egy helyben a levegőben és nem mászik el?

Rajta vagyok az ügyön







