Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • medvegy

    aktív tag

    válasz szacsee #17263 üzenetére

    Én olyan 11.15 - 11.20 V (3S) fesznél szoktam lehozni (rögtön repülés után mérve, kb 15-20 perc alatt még
    3-5 századot emelkedik). Ehhez a no load határfesz 3.75-re van állítva, a loaded meg olyan 3.55-3.6-ra. Capacity checker szerint 15-20% marad így az aksiban. (Ez nyilván nem olyan pontos, mintha neznem pontosan mennyi megy bele, de hozzávetőlegesen jó lehet). Lehet érdemes magasabb C-jű aksikat venned, a gyári 20C-s Phantom aksi nekem is gyorsan bejelzett, annak ellenére, hogy volt még kraft benne, viszont a 25C BlackMagic ua. beállítások mellet max terhelésen sem jelez (igaz a gyári aksim azért elég régi).

  • Teréz Atya

    senior tag

    válasz szacsee #17263 üzenetére

    No, hat ez RCGroups-os olvasmanyaim alapjan mar elegge vajakolas. :)
    No, a lenyeg az, hogy az akku elettartama hosszu legyen altalaban csak 80%-ot vesznek ki, 20%-ot bent hagynak. Ezt ugy szoktak merni h kiserleteznek kulonbozo feszekkel, es amikor az akkuba kb 80%-ot lehet visszatolteni, az a jo.
    A problema az h ez gyartonkent es akkunkent valtozo. Viszont egy foszer korbemerte az akkujait es kijott neki 3,73V pihentetes utan.
    No, hasznalat kozben meg a jo eg tudja, kinek hany voltnal lesz ez, mert fugg a terhelestol es az akkutol.
    Nekem a NightHawk 1500mAh akkujan 3*3,5V-on a buzzer overkill, 3*3,4V-on meg mindig eleg kraft van egy kisebb korre, 3*3,3V-on meg panik, marad 10-30 mp leszallni, mert vege a dalnak. Kb. ugy fogom beallitani:
    3*3,45V - ideje haza terni, semmi panik
    3*3,35V - leszallni most

    Aztan kimerem hany volt maradt a vegen. Meg mennyi kraft ment az akkuba. Csak az a baj, h ez a modszer nem szamol az akku oregedesevel.

Új hozzászólás Aktív témák