Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ot93

    senior tag

    válasz Ra3 #64112 üzenetére

    Nos, érdekes a helyzet.

    ha a gépet kapcsolom be akkor gyorsan villog, egészen addig amíg a távirányítót be nem kapcsolom, akkor átmegy lassúba -> emiatt azt gondolom hogy nem a párosítás a gond. - ez tényleg arra utal, de nálam máshogy van: ha a gépet bekapcsolom akkor gyorsan villog, de csak addig, amíg a gyro be nem áll... de ha még azelőtt bekapcsolom a távot, hogy a gyro beáll, akkor a gyors villogás nem változik meg, tehát akár percegik is gyorsan villog, míg le nem teszem a gépet. Majd le lerakom a gépet, megáll a villogás és a távval is okés a kapcsolat.
    ha először a távot kapcsolom be, akkor az csippanik egyet, majd amikor a gépet is, akkor megint csippanik egyet.

    egyébként a gyro kalibrációt én is javaslom, ha eddig nem tetted.

    amúgy itt volt egy fórumtag tavaly tavasszal asszem, aki elővette a bugs3-at téli álmából és nem volt jó a gép és a táv között a kapcsolat, de aztán megoldódott... már nem emlékszem akkor hogyan volt. :F

    hopsz, találtam egy ilyent a manualban, erre pont illik a jelenség, nem? :)
    The aircraft faits to unlock and the rear lights flash slowly. --> The battery is under low power status, please charge the battery to full.
    De ilyen helyzet csak nincs? :D báár az akku lehet szar. Ha nem tetted mérd meg, meg esetleg az akkut másik drónra rákötve próbáld ki, hogy az beindul-e.

  • Allien

    veterán

    válasz Ra3 #64112 üzenetére

    Próbálkozz ismét a párosítással. Nem tudom, hogy csinálod, próbáld előbb a távon elindítani, majd a gép akksi be. A B3 egy alap drón, nem szabadna bezavarnia semminek se.. De, ha mégis össze van párosítva, esetleg giro kalibrációt beadni neki, hátha... Ha így se, az is lehet, hogy mondjuk a távban rossz valami, pl rosszul érintkezik az antenna, kicsi a jel, úgy érzi, messze vagy a géptől. Kellene egy donor, amivel lehet tesztelni... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák