-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11898
üzenetére
A motorból ÉN hajtottam, ki, amit lehetett.
Kérdezz meg itt bárkit.
A gyári egy nagy nulla. Az ini fájlomat belinkeltem pár tucat hsz-szal ezelőtt.
Nos, valószínűleg valamilyen védelem a gépeden megakadályozta, hogy a játék kárt tegyen benne, ezért működik vírus- és kémprogrammentes verzió.
-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11849
üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy távolról sincs rendben a BS-ed.

Nem árt ám telepítés előtt megnézni, hogy melyik mod mivel akadhat össze, mert mindegyik mellett ott van a readme-ben.
Hogy a honosítás a végére kell, azt már jó párszor elmondtuk, a "hozzáadott értéket" képviseló modokat pedig az alap fájlok és a patchek után kell tenni, hogy az egyebek mindegyikre vonatkozzanak. Ez nem olyan nagy ördöngösség, de azért én is játszottam pár hétig a BS-del, éppen amiatt, hogy némelyik hiba csak a játék előrehaladtával bukott ki, pedig külön vigyáztam arra, hogy ne rakjak föl egymást ütő modokat, vagy csak megfelelő sorrendben, ha mindegyikből kellett valami.kiskornel: Vagy ellopta valaki. Nem mindegyik tároló biztonságos. Én inkább felpakolok mindent a sárkányra, és adott esetben kéznél van, ami kell. Az sem rossz, ha lootol az ember, és a barlang közepén megidézhető a hátas, hogy legyen hová tenni a cuccot.
-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11816
üzenetére
Nálam a kártevőmentesített játékok mindig kevesebb problémát okoztak, mint a lemezen mellékelt verzió. Ebbe még az XP is beletartozik.

BS = Betöltési sorrend
Ha csak 1-2x akad, akkor is rossz, és megvan a játéknak az a "jó" szokása, hogy halmozza ezeket a hibákat, végül minden szét fog esni. Ismerős a helyzet?

Varlaisaran: Hogy ne lenne védelem a retail-en? Egyfolytában b.sztatni akarja a lemezt.
Nem várom meg, amíg úgy járok, mint haver a Gothic 3-mal, hogy 2 DVD-meghajtóját cseszte szét a "védelem", + a gyári lemezt magát is. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#11816
üzenetére
A "tört" az igazából nem is tört, hisz a retail Oblivion beépített védelme az kereken nulla. A gyári retail és a virágbolti általában egy és ugyanaz... A steames az nemcsak a gyász steam miatt rossz választás, hanem mert az encyrptelt exe-je miatt korlátozottan kompatibilis a komolyabb modokkal (más rá az OBSE is).
"Nem okozhatnak problémát, mert egyéni fegyverekről ruhákról van szó, kis módokról nem nyúlnak bele semmi komolyba."
...
"Utóbbi egy rakás játszható karaktert tesz az alap játékba. Új bőr textúrákat, hajakat, testalkatot stb..."Áááááá, végülis aprócska modok, persze: Rasszmodok, test mesh modok, végülis semmiség

Nade ezekől volt szó már ezeregyszer. A rossz BS, a helyrehozás, a mentés megmentése, stb témákról meg vagy ötször írtam már, ebből szerintem vagy kétszer neked. Katt is írt oldalakat a BSezésről az ő módszereivel. Akkor eddig nem figyeltél, vagy nem értem? Ha nem tellene sok energiába, leírnám hatodszor is de sokba telik, így jön a visszaolvasás, én logoutjaim, és Katt honlapján is ott a segítség.
-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11812
üzenetére
AMD VGA-d van? (Cuccoknál nincs.)
nV-nál TDR hiba lehet a kép elmenése, akkor driver csere.
A kidobálás rossz BS.
A grafikai hibák, ha nem AMD-d van, vsz. egymást felülíró modok következményei.
Nálam az Oblivion és a Skyrim is gond nélkül fut. Oblival persze játszottam én is rengeteget, mielőtt játszhattam volna vele rengeteget.
Szerintem csak az alapjátékot tedd fel kiegészítőkkel, patcheket (UO-kat is), rendezd el a sorrendet, aztán onnantól állj neki. Ha vannak mentéseid, tesztelhetsz azokkal is. Sajna egyesével meg kell nézni, melyik mod okoz gondot, és persze a sorrenddel is lehet vacakolni, a játékidő napokra v. hetekre garantált.
Hogy pl. OMM szerint melyik mod akad vmelyik másikkal, az nem sokat jelent, történetesen szart sem. Az akadatlan BS-em sorra dobálta a hibákat (és engem az asztalra), a kézzel tesztelt, félpiros sorral meg semmi probléma.Jorus: Sajnos nem nagyon játszom, ahhoz túlságosan is lassú a gama ahhoz a képminőséghez, amelyet hajlandó vagyok elviselni. (Na jó, ez az én hibám.
) FC3-at nyűvöm még mindig, amíg nincs megfelelő gépem 7 éves játékokhoz.
Skyrim-hez semmi modom nincs fent, csak az UOP csomagok.NoDVD (No Steam, stb) fixről hallottál már? Nálam mindig az az első, körülbelül minden játékban megoldja a bugzási problémákat.
(Főleg, a steam-szerű kémprogramoknál, amelyek előszeretettel okozzák ezeket, ha valami védelem van a gépen, amely nem tetszik nekik.) -
válasz
gekkoka
#11812
üzenetére
Én épp a Skyrimmel vagyok így. Mindeninek elfut kisebb-nagyobb bugokkal, de én csak szívtam vele, el se kezdem sorolni, mi mindennel. Aztán letöröltem a p*csába, a lemez ment a polcra, későbbi időkre.
Mondjuk Oblival nekem semmi gondom nincs, igaz, nincs rémmé modolva. Plusz jól skálázható, katt például egy zsebszámológépen játszik vele kb.
-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11745
üzenetére
Haverom Doom-ban is eltévedt már az elején, ahol volt egy beugró az egyenes folyosón. Amúgy persze 3D térképek nem volnának rosszak, ezek a 2D-k sok játékban totál félrevezetőek. Skyrim-ben is megyek szépen a cél felé, sehogy nem lehet odajutni, de ha elmegyek teljesen másfelé, amerre nem is látszik semmilyen út sem térképen, sem a valóságban, akkor esetleg oda jutok.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#11712
üzenetére
1.Megcsináltad a tisztítást, amit írtam?
2. Elolvastad amit írtam a modütközésekről? Ez felveti az 1.sz kérdést is egyből.
3. BOSS-olva van a sorrend? BOSS masterlistje friss?
Ha nem megy, küldj át egyet, csinálok belőle egy stabil vanilla mentést. De mint írtam, garancia így sincs arra hogy egy egykoron rossz sorrendre támaszkodott mentést egy teljesen új környezetben hiba nélkül életre lehessen kelteni. És amint írtad, sok küldetést végigvittél vele, ez pedig fokozatosan nehezíti a dolgot: Minél több rekord (végigvitt küldik, állapotok stb) tárolódik el, annál nagyobb az esély arra hogy nem lesz jó.
OBSE nem akad össze SEMMIVEL sem, az nem mod, hanem egy extender. Amikről beszéltél a dll-es pluginek amik a ".../Data/OBSE/Plugins" könyvtárban vannak (ott vannak ugye?) azok pedig nem modok, hanem OBSE pluginek - fogd ugy fel hogy a játéknak vajmi kevés beleszólása van ezekbe, ezeket az OBSE kezeli. Két külön rendszer, ugyanúgy mint Skyrimnél is, ahol néha pakolják fel ész nélkül az ujabb SKSE-ket, aztán a végén egy romhalmaz lesz a mentés, mert egyes pluginek már, míg mások még nem mennek az adot verzióval, de persze Bethesda így, Bethesda úgy. Namindegy, most dobj be egy listát azokról a .dll-ekről amik az OBSE/Plugins-ben vannak. Aztán meglátjuk tovább.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#11701
üzenetére
A legujabb a 0021B2, de normál játékhoz nem szükséges, inkább developer cucc az. Az OBSE 0020 legyen fent, a szükséges fájlok legyenek az Oblivion gyökerében, magyarul ne a Data mappában, hanem abban amiben maga a Data és pl. a fő exe is van. Az OBSE előfeltétele hogy 0416ra fel legyen patchelve! Ha nincs, akkor ez legyen az első. Ha bemásoltad a fájlokat akkor a vanilla parancsikont módosítsd az alábbiak szerint:
A gyári felállás a "D:\gam\Oblivion\oblivion.exe", de mi OBSEvel akarunk startupot, ezért az obse saját loaderével töltünk be, ami igy fog kinézni:
"D:\gam\Oblivion\obse_loader.exe" magyarul az oblivion.exe-t irt át a leírtaknak megfelelően.
A csomag tartalmaz kétféle verziót, egyik a steameshez, másik a retailhoz való. Attól függően neked melyik van, aszerint másold be be az alábbi fájlokat a fentiek szerint:
Retail (dobozos) verzió:
obse_1_2_416.dll
obse_editor_1_2.dll
obse_loader.exeSteam verzió:
obse_1_2_416.dll
obse_editor_1_2.dll
obse_steam_loader.dllHa fent van, első indításkor látni fogsz egy balfelső üzenetet miszerint "OBSE v0020 running...blabla"
-
genndy
addikt
válasz
gekkoka
#11688
üzenetére
BOSS : mod-rendező, nagyon hasznos. Adatbázis alapján rendezi a modokat úgy, hogy a legkevesebb ütközés legyen.Új játék előtt érdemes használni. BOSS letöltés
CTD: Crash to Desktop - amikor (általában szó nélkül) kivág az asztalra
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#11671
üzenetére
Erről is ugattam párszor, meg a logoutban is. Nem csak az időjárás mod, hanem minden alól kijön a talaj ha elállítódik a load ordered. A baj itt az, hogy még az OBSE is tetézi, mert OBSE-s mentés több infót ment mint a vanilla mentés, vagyis OBSE-s mentést OBSE nélkül, és/vagy az előzőekhez képest drasztikusan eltérő load orderrel visszatölteni ilyen eredményt produkál általában (néha nem, akkor is csak azért nem mert véletlenül pont "valahogy" passzolnak a modok még).
Erre egyet javasolnék, a vanillasavés tesztet.
- Csak oblivion.esm aktív, OBSE NINCS, játék elindít, uj játékot kezd.
- A tutorial levelt elviszi a csatorna kijáratához, ott egy rendes (NEM quick) mentést csinál. Ezt a mentést őrizd meg, egyrészt későbbi tesztekhez, másrészt uj játékot legbiztosabban ezzel kezdhetsz.
- Ezután lődd be neki az OBSE-t, és azokat a modokat, amiknek van esm-jük, csak azokat, majd BOSS-al rendeztesd. A teszt semmi többől nem áll, mint az hogy a csatornából való kilépés helyett nyomj arra hogy módosítani akarod a rasszt. Valamit állíts el, és itt kell CTD-znie, ha leokézod.
- Ha nem teszi, lépj ki a csatornán, mászkálj, csinálj néhány fasttravelt, illetvve csinálj egy pár órást várakozást is. Ha nincs CTD, akkor ne ments, csak lépj ki.
- Fokozatosan aktiválgasd a modokat, első körben a DLC/questmodokat aktiválgatnám szép sorba. Minden aktiválás után BOSS-t futtass. Minden ujratöltés után csináld meg a rasszváltást, és a mászkálást/várást is.Aztán ha igy is jó, és minden kívánt mod aktív, van egy jó alapod kezdeni egy új játékot. Vagy megmenteni egy régi mentést. Ez a módszer brute-force, azazl nullázza a karakter inventory-ja nagy részét! Lehetséges hogy loadorder piszkával, további ügyeskedéssel "ugy ahogy" rendbe lehetne hozni; lehetséges hogy "bizonyos" más Obli konfigon menne ez a mentés, de én inkább azt ajánlom ami biztos alapot nyujt a korrupt mentés számára a további használathoz. Ez is egy módszer, de nem az egyetlen. A savékat mondani se kell, backupold előtte.
Ha egy régi OBSE-s mentést akarsz megmenteni:
1. Abban az esetben ha a xxx.ess mentés mellett megvan a hozzátartozó xxx.obse file is:- Legyen a játék vanilla (csak oblivion.esm), OBSE is legyen aktív.
- Töltsd be a kérdéses savét, amikor rinyál hogy missing content, küldd tovább.
- Csinálj vele néhány kört, fasttravel, várás, blabla. Érdemes interior/exterior váltogatást (kibelépkedés valahova) csinálni.
- Csinálj vele egy rendes (nem quick) mentést, ez lesz a megmentett savegaméd.
- Opcionális: A teljesség igénye miatt esetleg az OAF-ot is ráengedheted (ez az animációs bug fixer)2. Ha nincs már meg az xxx.obse file
Ugyanezt csináld, de azzal a különbséggel hogy az első lépéskor deaktiválod az OBSE-t.
Itt a plusz teendő annyi, hogy elmentés után lépj ki, aktiváld az OBSE-t, majd töltsd vissza az előzőleg csinált mentést. A balsarokba elvileg fogja írni hogy "OBSE upgraded to..." valami hasonlót. Semmit sem kell tenni, csak felülírod a mentést most. A mentés mellé generálni fog egy letisztított .obse filet.Ezzel eéred azt, hogy az előzőleg tárolt, de már korrupt OBSE-s referenciákat letisztítja, ugyanakkor az összes modban elért eredményed, tárgyad (kivéve ha az vanilla) veszi fog, ellenben a karakter megmenekül.
Az obse filek fontosak, és néha ez öl meg egy mentést. Plusz infot tárol OBSE függő modocskákról, ugyanakkor ezeket a hivatkozásokat tárolja az ess mentésben is. Az ess hivatkozik egy OBSE-s erőforrásra, ugyanakkor nincs OBSE file - innen a probléma gyökere. OBSE user ha archiválja a mentéseit, mindig mentse a *.obse fileokat a *.ess mellé.
-
Arkennys
addikt
válasz
gekkoka
#11668
üzenetére
Hát a 600 w egy normális tápból már erőmű alá való, szerintem kisebb telj. számú, jó nevű és jó hatékonyságúval elleszel. Idővel a kondik elég rossz állapotba kerülhetnek, sajnos elhasználódik minden.

Azért kevés olyan sima egykártyás konfigot láttam eddig akár ismerősi körben, aminek egy jobbféle 400-450 es táp ne lett vlna tökéletesen elégséges.

Szóval jól mondják itt fölöttem a dolgot.

-
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11668
üzenetére
Nem feltétlenül azt kell nézni, hány W-os a táp, a hatékonyság sokkal fontosabb, hogy hány A-t ad le, hogy aktív pfc, moduláris, stb. Én egy FSP Hexa 500-at néztem ki egyébként a következő gépembe. Amúgy nem vennél akkor már nekem is egy gépet, ha már ilyen jól el vagy eresztve?

A NE mod tutira nem okoz problémát (benne van a nevében
), legalábbis, ha jó helyen van (modoktól függően alap fájlok után v. sor végén, de IW után kell pl. lennie (asszem, vagy fordítva
). Lehet, hogy neked is Cobl vagy Obse v. hasonló kell, esetleg a BS a hunyó, de ne töröld le a mentéseidet, mert menniük kell. Esetleg egy ini reset, és egyesével állítgatni mindent, mert én is megjártam egyszer ezzel. Csak bizonyos helyen jött ki az ini hiba, és mire kibukott, már fogalmam sem volt, minek az átállítása okozta, és hát, az én ini fájlomat ismerve, nem kis meló volt újra végigjátszani, és minden alkalommal letesztelni az aktuális mentéssel. -
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11663
üzenetére
GW-ból csak Golden Sample-t szabad venni, ha már azt veszel. A TDR-hiba tehát tutira megvolt, de legalább a GW javította a saját kártyáihoz, ez azért dicsérendő.
Táppal vigyázz, az erő nem minden. A jövőt illetően viszont lehet, hogy mindenképpen tápcsere kell majd, legalábbis amit a Haswell procikról olvastam.kiskornel: Nem hiszem, hogy a tápon kívül mást is cserélnie kellene.
-
kiskornel
addikt
válasz
gekkoka
#11663
üzenetére
Ha tippelnem kellene, semmi baja az alaplapodnak. Ez kizárólag kakaó probléma. Esetemben Nvidia drivernél kiírta, hogy megszűnt a külső áramellátás (ez ugye a vga tápdugója). Néha lecseszte a vinyót, néha úgy kellett helyretenni a fájlredszert.
Szerintem ilyenkor teljes gépcsere (vga, alaplap, proci, táp). Az új kondik még pár évig kibírják. Be lehet próbálkozni először egy új táppal, de érdemes az összes cuccot cserélni.
Most az összes vinyóm bent van, és egyik se panaszkodik.
Én a Skyrim miatt cseréltem a rendszerem. -
katt777
félisten
válasz
gekkoka
#11600
üzenetére
AMD VGA-d van?
(Adatlap???) Vagy túlhajtottad. Nálam a gagyibbaktól komolyabb VGA-kon futott a játék mindenféle moddal, és sohasem okozott ilyen hibát (egyéb bethes játékok sem), W7-en sem. Nálad sem a játék okozza.Arkennys: Kizárt.
A 7850 kb. = GTX560TI, és annál még lepotyog az FPS 6-7-re. 
-
válasz
gekkoka
#11062
üzenetére
Nálam a boltok nevei is magyarok maradtak, mondjuk a magyarítás telepítése után meg angolok voltak, de Morrohun-on lévő leírást követve, azokat is sikerült magyarrá varázsolni.
Itt a rá vonatkozó pont:
A magyarított grafikákhoz és a térképhez kell az Oblivion Mod Manager Utilities-Archive invalidation modulja "BSA redirection" módban. Az "Update now" gombbal lehet működésre bírni őket, Anti- vagy Dark UI-val együtt. Ha esetleg valami gond lenne a grafikákkal, segíthet a "Reset BSA timestamps" gomb.És meg kellett nyomnom a Reset BSA timestamps gombot is, csak akkor lett magyar.
-
genndy
addikt
válasz
gekkoka
#11041
üzenetére
Ez lesz a baj: "After completing the Sins of the Father quest, you can no longer use Fathis Ules as a fence" - UESPWikiről
Neki egyébként csak orgazda szerepe van, ő nem ad küldit. Nyugodtan eladhatod a cuccot másik orgazdának is, az a lényeg, hogy az érték meglegyen. Használhatod Ongar-t Brumában, Dar Jee-t Leyawiinban, Luciana Galena-t Bravilban, vagy Orrin-t Anvilban. Fathis a legmagasabb szintű fence, tehát ha idáig eljutottál, akkor az összes többi korábbit ismered (és a neveik szerintem meg is vannak a befejezett küldetések között). -
válasz
gekkoka
#11041
üzenetére
Neki csak annyi szerepe van, hogy neki kell elpasszolnod némi lopott cuccot, mielőtt GF újra megkeres. Maga Fathis nem ad küldit. Ha elakadt a dolog vmiért, akkor írd be consol-ba, hogy setstage TGStolenGoods 115, és akkor oda ugrik a küldi, mintha elpasszoltál volna minimum 1000 arannyi lopott motyót.
-
Varlaisaran
senior tag
-
#24650752
törölt tag
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#10944
üzenetére
Ja, kapu nyílások.
Az első Kvatchnál van amikor megmented Martint. Amint bekísérted őt a Cloud rulerbe, elkezdenek nyílogatni a random kapuk és ha jól emlékszem akkor a Mysterium Xarxes ellopása után nyílik a legtöbb, egészen Mehrunes Dagon legyőzéséig. Én még mikor a második karit végigtoltam is, az összeset bezártam mert Fame pontot ad, meg akkoriban jó biznisz volt a dadreukus cuccokkal seftelni.
Engem nagyon idegesítettek. Pont akkor botlottam bele egybe mindig, amikor épp más dolgom lett volna, és hát ugye idegesít hogy ottvan, ha már ott van akkor be kéne zárni, de elmegy vele csomó idő, mire kijövök el is felejtettem mit akartam, vagy elment a kedvem tőle
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#10944
üzenetére
Ha csak ez az óhajod... akkor itt egy Sigil Stone Selector

-
válasz
gekkoka
#10944
üzenetére
- igen, randomra adja a köveket; annyit tudsz tenni, hogy mielőtt felmarkolod a kavicsot, elmented, és ha nem megfelelő a hatása, akkor visszatöltöd a játékot, és újrapróbálkozol
- itt találod a Sigil Stone táblázatot, Reflect Damage speciel nincs benne, az élet visszatöltés alatt pedig nem tudom, mit értesz
- vannak fix és random kapuk, erről itt találsz térképet
- az invisibility és a chameleon között az az alapvető különbség, hogy a láthatatlanság csupán arra jó, hogy észrevétlenül (helyesebben láthatatlanul) tudj járni-kelni, a szörnyek, NPC-k nem látnak meg egészen addig, amíg nem csinálsz vmit (varázsolsz, fegyvert használsz, aktiválsz vmit, stb.), mert akkor felfedeznek; a kaméleon ezzel szemben mintegy "beleolvaszt" a környezetedbe, így ha kellően magas a hatás %-a, harc, illetve varázslás közben sem találnak meg (már persze feltéve, hogy közben kellően magas és aktív a Sneak is), tehát ez utóbbi bír nagyobb hatással
- a Shield csak véd, a Reflect Damage pedig az ellent is sebzi, tehát hatásosabb, mint az előbbi. A hatásmechanizmusa szerint az adott támadást adott mértékben csökkenti, illetve hárítja vissza, és csak a "maradék" éri el a karaktert. Tehát, ha van egy enchant nélküli mellvérted, aminek 35-ös Shield értéke van, és 100%-os az állapota, akkor egy esetleges támadáskor 35-öt von le a támadó sebzéséből ugye; ha ebbe a vértbe beletolsz egy 50%-os Reflect Damage-t, akkor mondjuk egy 80-as támadó Damage-től te 5-öt sebződsz (80*0,5-35 - a felét alapból visszaküld a mandróra, a maradékból pedig lejön a Shield érték), az ellenfél pedig 40-et (80*0,5). Ha köpenybe, vagy egyéb, Shield érték nélküli motyóba tolod a Reflect Damage effektet, akkor annyi a különbség, hogy a fenti példa esetében mindketten 40-et sebződtök (szemben az effekt nélküli 80-nal, amit egyedül szenvednél el). Fontos megjegyzés, hogy a 100%-os Reflect Damage immunitást jelent minden, normál támadás ellen - kvázi végtelen Shield-et jelent. Kérdésedre válaszolva: a 76-os Reflect Damage jelentősen hatásosabb, mint az 52-es Shield.
- az ellen nem véd
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
gekkoka
#10900
üzenetére
Elméletileg fog menni, gyakorlatilag meg attól függ hogy csinálod. A leglényegeseb hogy a load ordert, vagyis betöltési sorrendet mentsd el, mert az megsemmisül reinstall után. Megteheted OBMM-el is, és megteheted úgy is hogy felirogatod melyik melyik után van a sorban, majd mindent visszaállítasz reinstall után kézzel.
Ennél jobb módszer ha strukturálisan állítod össze a modjaidat, akár azokat egy külön könyvtárba elteszed.
Nálam az alapok vannak külön: patchek/SI/uop/CS/OBSE, stb
Aztán egy másik könyvtárban vanak azok amiket biztosan fogok használni.
Ha igy elrakogatod őket, egy reinstall után ugy tudod visszatelepíteni őket egyesével hogy nem kell lementegetni a régi Obli könyvtárat, és biztos hogy minden a helyére kerül. Load order menekítése itt is fontos.Mit ments el:
- My Games/Oblivion könyvtárat egy az egyben eltenni. Az egész "Oblivion" könyvtárat ugy ahogy van elteszed.
- C:\Documents and Settings\xxx\Local Settings\Application Data\Oblivion\ mappa teljes tartalma. Ezt is ugyanúgy mint a másikat, minden legyen meg benne.
- A következő reg keyeket is mentsd el:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Oblivion]
"Installed Path"="{PATH}\\"[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Oblivion\1.00.0000]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Oblivion - Shivering Isles]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Bethesda Softworks\Oblivion - Shivering Isles\1.00.0000]
A reinstall utáni első Oblivion indításnál semmit se csinálj, NE töltsd vissza a mentésedet. A főképernyőről lépj ki vissza, és MOST másold vissza a fenti két könyvtárat. Obli első indításkor van hogy felülírja a konfig fileokat. Az inditás/kilépéssel kényszeríted arra hogy létrehozza az alap konfig fileokat. Kilépés után te pedig ezt felülírod a régiekkel.
Ha valami nem menne, akkor a registry keyeket ellenőrizd hogy rendben vannak e és jó mappára mutatnak - az Obli alapkönyvtárára.
Ha valami nem világos, kérdezz mielőtt nekidurrantod a reinstallt

-
#24650752
törölt tag
válasz
gekkoka
#10877
üzenetére
Itten járhattál te, a Vindasel (nem Vindízel!) nevű ayleid romban, ahol azt a kardot találtad. A Waterfront Districttel srégen szembeni túlparton. Vagy ha így könnyebb: [link].
A szobrokat ne add el, van egy Umbacano nevű gazdag fazon, aki megszállottja az ayleid cuccoknak. Bár még nem kezdtem el a küldetését, csak olvastam róla, de abban biztos vagyok, hogy nem 250 aranyat fizetne értük... Hogy pontosan mire valók ezen kívül, arra majd az alapítókövet lefektetők válaszolnak. Én túl fiatalnak számítok még a szakmában, de szorgosan gyűjtök minden ilyesmit, elfér a berendezett Fagyszirt Oromban.
-
Varlaisaran
senior tag
-
válasz
gekkoka
#10817
üzenetére
Bocs a késői válszért, Splitben mindenképpen el kell döntened, hogy melyik oldalra állsz, és a másik oldal képviselőit el kell tenni láb alól.
Vitharn romjainál a főkapu zárva van, de a kaputól balra egy fatörzs alatt találsz egy alagutat, ami némi bóklászás után a romokba vezet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Keresünk iPhone 15/15 Plus/15 Pro/15 Pro Max
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Max 36GB RAM 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- Egyedi névre szóló karácsonyfadísz rendelhető! 3D Nyomtatott!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Mi AIoT Router AX3600 WiFi 6 router
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Kérdezz meg itt bárkit.
A gyári egy nagy nulla. Az ini fájlomat belinkeltem pár tucat hsz-szal ezelőtt.
Nem várom meg, amíg úgy járok, mint haver a Gothic 3-mal, hogy 2 DVD-meghajtóját cseszte szét a "védelem", + a gyári lemezt magát is.


Hogy pl. OMM szerint melyik mod akad vmelyik másikkal, az nem sokat jelent, történetesen szart sem. Az akadatlan BS-em sorra dobálta a hibákat (és engem az asztalra), a kézzel tesztelt, félpiros sorral meg semmi probléma.
Skyrim-hez semmi modom nincs fent, csak az UOP csomagok.

). Lehet, hogy neked is Cobl vagy Obse v. hasonló kell, esetleg a BS a hunyó, de ne töröld le a mentéseidet, mert menniük kell. Esetleg egy ini reset, és egyesével állítgatni mindent, mert én is megjártam egyszer ezzel. Csak bizonyos helyen jött ki az ini hiba, és mire kibukott, már fogalmam sem volt, minek az átállítása okozta, és hát, az én ini fájlomat ismerve, nem kis meló volt újra végigjátszani, és minden alkalommal letesztelni az aktuális mentéssel.
A 7850 kb. = GTX560TI, és annál még lepotyog az FPS 6-7-re.

Nekem 150 óra alatt megvolt minden quest. Az összes. Mindegyik.


